tuut?quote:
Wil wel geld maar ik heb een Wajong dus dat zit wel goed. En er is amper betaald werk dus dan vind ik vrijwilligerswerk ook niet ergquote:
In Duitlsnald is het die Tüte.quote:
oh okequote:Op donderdag 14 maart 2013 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wil wel geld maar ik heb een Wajong dus dat zit wel goed. En er is amper betaald werk dus dan vind ik vrijwilligerswerk ook niet erg
En het staat heel mooi op je CVquote:Op donderdag 14 maart 2013 00:16 schreef supersof het volgende:
[..]
oh okewel leuk dat je nu iets kan doen
Nouja. Ik ga niet te enthousiast er al heen. Kan net zo goed dat ze niks voor me hebben of me niet geschikt vindenquote:Op donderdag 14 maart 2013 00:16 schreef supersof het volgende:
[..]
oh okewel leuk dat je nu iets kan doen
quote:
Gezelligquote:Op donderdag 14 maart 2013 00:16 schreef supersof het volgende:
whehehe aan de andere kant van mn kamer een snurkende kat, en op bed ook een
Die had je toch verbannen?quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:16 schreef supersof het volgende:
whehehe aan de andere kant van mn kamer een snurkende kat, en op bed ook een
quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:15 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van woensdag 13 maart 2013
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 388 Stuart
002. 302 PeZu
003. 289 wolvendagen
004. 285 Toekito
005. 279 mrstylo
006. 275 promisionxexposed
007. 274 essnhills
008. 271 LompeHork
009. 262 supersof
010. 250 JR-Style-93
010. 250 RockNijntje
012. 245 SpaceInvaders
013. 237 Pino112
013. 237 AldoTheApache
015. 234 Nikkie_86
016. 232 Pizza_Pepperoni
016. 232 2NutZ
018. 229 Chloroform
018. 229 Stormqueen
020. 217 VoornaamAchternaam
021. 212 Moeraskat
022. 196 JRRY
023. 186 onlogisch
024. 185 Doublepain
025. 180 crv
Klik hier voor meer stats
ja maar... ze zijn zo liefquote:Op donderdag 14 maart 2013 00:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die had je toch verbannen?
Hmm ja oke, maar ze willen altijd wel vrijwilligers toch.quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nouja. Ik ga niet te enthousiast er al heen. Kan net zo goed dat ze niks voor me hebben of me niet geschikt vindenmaar zou wel fijn zijn inderdaad.
jaquote:
Ja maar het is wel zwaar werk he, is niet iedereen geschikt voor. Maarja ik zie het welquote:Op donderdag 14 maart 2013 00:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Hmm ja oke, maar ze willen altijd wel vrijwilligers toch.
Live gezien op de Zwarte Crossquote:Op donderdag 14 maart 2013 00:18 schreef Fok-it het volgende:
Wow Within TemptationDat heb ik al `echt'' lang niet gehoord.
Ja ik vind ze ook altijd erg nice jaquote:Op donderdag 14 maart 2013 00:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Live gezien op de Zwarte Cross
Het is een gavequote:
Die zangeres van hen, die ken ik. Sharon ten Adel.quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:18 schreef Fok-it het volgende:
Wow Within TemptationDat heb ik al `echt'' lang niet gehoord.
Uhu ja, heeft ook met Armin wat gedaan geloof ikquote:Op donderdag 14 maart 2013 00:19 schreef JRRY het volgende:
[..]
Die zangeres van hen, die ken ik. Sharon ten Adel.
Trustenquote:
Kan dit beiden bevestigenquote:Op donderdag 14 maart 2013 00:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhu ja, heeft ook met Armin wat gedaan geloof ik
En WT is de meest succesvolle Nederlandse band in het buitenland
Pepepepepequote:
Ik dacht altijd dat dat the Rolling Stones waren. Nouja ik weet wel hun niet maar ik kan die naam van die andere niet op komen, en haal ze altijd door elkaar. ik weet niet.quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhu ja, heeft ook met Armin wat gedaan geloof ik
En WT is de meest succesvolle Nederlandse band in het buitenland
Dat ik het niet snapte heeft dus niet met mijn angeschoten zijn te maken?quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:23 schreef JRRY het volgende:
Ja ik ga ook maar eens ik ga dingen vergeten en rare dingen zeggen
the Rolling Stones?quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:22 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat dat the Rolling Stones waren. Nouja ik weet wel hun niet maar ik kan die naam van die andere niet op komen, en haal ze altijd door elkaar. ik weet niet.
Blind?quote:
Geweldig nummerquote:
Ja klopt maar daarmee haalik ze altijd door de warquote:Op donderdag 14 maart 2013 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
the Rolling Stones?
Die zijn toch niet Nederlands?
Live echt goddelijk veel beterquote:
Nah, die zijn in het buitenland lang niet zo succesvol. WT doet ook enorme shows in China en Japan enzo hequote:Op donderdag 14 maart 2013 00:24 schreef JRRY het volgende:
Ik weet al welke ik bedolede,
Golden Earring
Nee met mijn vermoeidheid en duizelijgheid en nergens meer moeite in wilen steken heid.quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat ik het niet snapte heeft dus niet met mijn angeschoten zijn te maken?
Die waren vroeger best succesvol in het buitenland. Nu inderdaad niet meerquote:Op donderdag 14 maart 2013 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah, die zijn in het buitenland lang niet zo succesvol. WT doet ook enorme shows in China en Japan enzo he
Ohja ik weet niks van die rockbands ik weet alleen alles van popmuziekquote:Op donderdag 14 maart 2013 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah, die zijn in het buitenland lang niet zo succesvol. WT doet ook enorme shows in China en Japan enzo he
evanescene ken ik, SongPopquote:Op donderdag 14 maart 2013 00:26 schreef Fok-it het volgende:
En laten we nu JRRY gaat slapen maar eens lekker grimmige rock posten
die vrouwenstem is leuk.quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:26 schreef Fok-it het volgende:
En laten we nu JRRY gaat slapen maar eens lekker grimmige rock posten
Dat lijkt me verschrikkelijkquote:Op donderdag 14 maart 2013 00:27 schreef JRRY het volgende:
[..]
die vrouwenstem is leuk.
imagine beyonce die dit zou zingen
haha, je moet een rauw randje op je stem hebben, dat heeft Beyonce niet.quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:27 schreef JRRY het volgende:
[..]
die vrouwenstem is leuk.
imagine beyonce die dit zou zingen
jawel.quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
haha, je moet een rauw randje op je stem hebben, dat heeft Beyonce niet.
Inderdaad mooiquote:Op donderdag 14 maart 2013 00:30 schreef Fok-it het volgende:
Deze is zoo mooi. Blijft nog steeds heftig nummer voor mij
Wat vind je van de nieuwe Argentijn in Rome?quote:
We gaan lekk0rquote:Op donderdag 14 maart 2013 00:33 schreef Fok-it het volgende:
De nieuw gekozen paus Franciscus is in zijn geboorteland Argentinië niet onomstreden. Mensenrechtenactivisten en journalisten beschuldigen Jorge Mario Bergoglio van verantwoordelijkheid voor de ontvoering van twee jezuïeten die in 1976, in de eerste maanden van de militaire dictatuur, werkten in arme wijken in Buenos Aires.__ Hij is nog geen avond gekozen en dan dit al.
maar hij verzond het niet bij mijquote:Op donderdag 14 maart 2013 00:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kreeg wat binnen hoor
Eng.quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat vind je van de nieuwe Argentijn in Rome?
Altijd vervelendquote:Op donderdag 14 maart 2013 00:33 schreef supersof het volgende:
[..]
maar hij verzond het niet bij mij
komt wel weer goed, kus slaap lekkerquote:Op donderdag 14 maart 2013 00:33 schreef supersof het volgende:
[..]
maar hij verzond het niet bij mij
Ja echt niet normaalquote:Op donderdag 14 maart 2013 00:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Eng.
Als je de complottheorieën lees.
En hij zat waarschijnlijk bij de junta.
Welterusten ik ookquote:Op donderdag 14 maart 2013 00:35 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen. Welterusten mensen![]()
![]()
Welterustenquote:Op donderdag 14 maart 2013 00:35 schreef Stuart het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:35 schreef Stuart het volgende:
![]()
Daar is weinig nieuws aan.quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja echt niet normaalIk vond hem ook zo raar overkomen op het balkon. Hij kon niet eens even zwaaein.
En sinds wanneer mag een Paus Italiaans praten?
Hoezo weinig nieuws? Hij hoort dat toch in het Latijn te doen?quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Daar is weinig nieuws aan.
Maar zit bij de jezuïeten (zwarte paus). vernoemd naar Franciscus van Assisi wie zijn vader Petrus heette.
Johannes Paulus II deed dat ook al volgens mij.quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo weinig nieuws? Hij hoort dat toch in het Latijn te doen?
Ach hij is 76quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Johannes Paulus II deed dat ook al volgens mij.
MY HEART WILL GO ON AND ONquote:
Trustenquote:Op donderdag 14 maart 2013 00:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga ook maar eens richting bedje
Gewoon doordeweeks ook snachts door tochquote:Op donderdag 14 maart 2013 00:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is woensdag nacht:')
ga slapen dan boeler ;squote:
Sodemieter op kutjongquote:Op donderdag 14 maart 2013 11:22 schreef wietparkiet het volgende:
Net wakker vanmiddag solicitatieOMG OMG OMG
dan kunnen we nu trouwenquote:Op donderdag 14 maart 2013 11:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maar ik ben al sinds 11:15 uit
oke leuk! Wat voor bedrijf?quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:07 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Als meneer terugmailt solliciteren en anders kan ik thuisblijven en ga ik maandag wel
schoolquote:Op donderdag 14 maart 2013 12:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oke leuk! Wat voor bedrijf?
quote:
Niet die post natuurlijkquote:Op donderdag 14 maart 2013 12:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat een speciale, wel lief dat je hem met ons wilde delen
ja joh zeg dat er dan meteen bij, verwarring ditdatquote:Op donderdag 14 maart 2013 12:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Niet die post natuurlijkmijn topic in ONZ uiteraard.
Weer niet goed meteen boos allesquote:Op donderdag 14 maart 2013 12:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja joh zeg dat er dan meteen bij, verwarring ditdat
sorry ik was zo teleurgesteldquote:Op donderdag 14 maart 2013 12:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Weer niet goed meteen boos alles
Heerlijkquote:
ohja morgen is het, spannend!quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
HeerlijkDenk dat ik mijn mix af heb.*O*
En met jou, liefje?
Lekker hoorquote:Op donderdag 14 maart 2013 12:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik had om 11:15 al weekend joah
Hoe is het met jou?
Moet wel een heel klein dorpje zijn als de enige winkel daar dichtgaat voor de lunchquote:Op donderdag 14 maart 2013 12:37 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Nee ik woon in een dorpje paar KM buiten uutje
2500 ofzoquote:Op donderdag 14 maart 2013 12:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Moet wel een heel klein dorpje zijn als de enige winkel daar dichtgaat voor de lunch
Rustig maar ventje rustigquote:Op donderdag 14 maart 2013 12:38 schreef hamerhaaitje het volgende:
IK WOON NIET OP URK WAT IS DAT DAN VOORN RARE VRAAG![]()
![]()
en daar is geen AH oid?quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:37 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Nee ik woon in een dorpje paar KM buiten uutje
Daar gaat alles nog met paard en wagenquote:
Hoe kijken jullie daar eigenlijk naar? Als een soort van (futuristische) stad uit de verre toekomstquote:Op donderdag 14 maart 2013 12:44 schreef hamerhaaitje het volgende:
Je hebt geluk dat je in london zit![]()
Tada! Stuart zit vol briljante ideeënquote:
Nee Stuart dit heeft hamerhaaitje bedachtquote:Op donderdag 14 maart 2013 12:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Tada! Stuart zit vol briljante ideeën
Zeker!quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:47 schreef Mayïm het volgende:
iemand nog tips voor een ondernemingsplan voor een kleding winkel van handel en verkoop?
Nee?quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:47 schreef Mayïm het volgende:
iemand nog tips voor een ondernemingsplan voor een kleding winkel van handel en verkoop?
Lees maar terug ventjequote:Op donderdag 14 maart 2013 12:48 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Nee Stuart dit heeft hamerhaaitje bedacht
Die komt ook uit het niks zegquote:Op donderdag 14 maart 2013 12:47 schreef Mayïm het volgende:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lees maar terug ventje
Ik had daar 'De Kraan' besproken.
doe ik niet ! en het is examen voeder dus best relevantquote:Op donderdag 14 maart 2013 12:49 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Die komt ook uit het niks zeg
Blijf realistisch en ga niet te lang door op niet erg relevante zaken
Zorgen dat je cijfers kloppen, dat je de markt die je gaat betreden kent en dat je verwachtingen realistisch en haalbaar zijn.quote:
Dan doe je een trui aanquote:
tsjaaa, als je op een beetje degelijke school hebt gezeten weet je waar het over gaatquote:Op donderdag 14 maart 2013 12:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zorgen dat je cijfers kloppen, dat je de markt die je gaat betreden kent en dat je verwachtingen realistisch en haalbaar zijn.
Kom op joh, we weten inhoudelijk niets van jou en je plannen. Wat voor tips kunnen we dan geven?
Is dat de reden dat je hier om hulp komt vragen? Omdat je zelf op een slechte school hebt gezeten?quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:50 schreef Mayïm het volgende:
ts
[..]
tsjaaa, als je op een beetje degelijke school hebt gezeten weet je waar het over gaat
zelfs dit dorp hier heeft een AHquote:Op donderdag 14 maart 2013 12:42 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Nope en de dichtstbijzijnde supahmarkt is 10 minuten fietsen geen zin in
Jij hebt het toch koud? Ik geef je een oplossing en dan ben je niet blijquote:
Die scheen hier ook maar hij verstopt zich nu achter de wolkenquote:
Ik heb geen pyjama.quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij hebt het toch koud? Ik geef je een oplossing en dan ben je niet blij
Prima een skipak mag ook hoor
Of je pyjamas onder je kleertjes dragen, dat is ook nog een optie.
Ik kan deze wel voor je bestellen hoorquote:Op donderdag 14 maart 2013 12:55 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik heb geen pyjama.
maar ik ga wel even bikkelen
Ik wil een spiderman pyjamaquote:Op donderdag 14 maart 2013 12:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kan deze wel voor je bestellen hoor
[ afbeelding ]
gewoon joyriden met de autoquote:Op donderdag 14 maart 2013 12:42 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Nope en de dichtstbijzijnde supahmarkt is 10 minuten fietsen geen zin in
woehoequote:Op donderdag 14 maart 2013 13:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb de winnaar gehoord van de voorronde van vorige week
Als ik door ga en tegen hem moet volgende week zondag heb ik nu al gewonnen hehe
Ach, ik moet nu niet arrogant worden, maarjaquote:
ach soms mag dat bestquote:Op donderdag 14 maart 2013 13:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ach, ik moet nu niet arrogant worden, maarja
jo whaddupquote:
Nuthin' much.quote:
Ik ben nog op werkquote:Op donderdag 14 maart 2013 14:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nuthin' much.
Leuke werkdag gehad?
En maar zeggen dat je geen internet hadquote:Op donderdag 14 maart 2013 14:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ben nog op werkover uurtje naar huis
Ik moet op internet werkenquote:Op donderdag 14 maart 2013 14:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En maar zeggen dat je geen internet had
ohja dan ging je maandag toch? Je kan hem nu ook niet bellen?quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:23 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Morgen mailt hij maar weer dan
ik heb morgenmiddag geen tijd om daar naar toe te gaan
Hij geeft les nu.quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ohja dan ging je maandag toch? Je kan hem nu ook niet bellen?
oh oke, nou hoop dat het goedkomtquote:Op donderdag 14 maart 2013 14:26 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Hij geeft les nu.
en ik wacht wel af
Ik ben blij voor jequote:Op donderdag 14 maart 2013 14:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik moet op internet werkendus wees blij
hahahaha lekkerquote:Op donderdag 14 maart 2013 14:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wordt net opgebeld dat mijn mountain dew bestelling er is. Alleen heb ze ipv 2 treetjes van 6 flesjes 20 treetjes van 6 besteld
Verkoopt als een malle, gaat er echt wel door heenquote:
haha dat zal vast welquote:Op donderdag 14 maart 2013 14:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Verkoopt als een malle, gaat er echt wel door heen
okequote:
Wel prima. Hoop nu even 3 kwartier niets te hoeven doenquote:
whehe lekker danquote:Op donderdag 14 maart 2013 14:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wordt net opgebeld dat mijn mountain dew bestelling er is. Alleen heb ze ipv 2 treetjes van 6 flesjes 20 treetjes van 6 besteld
Heb je al wat te drinken gehad anders dan waterquote:
Nee maar ook geen dorst meerquote:Op donderdag 14 maart 2013 15:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heb je al wat te drinken gehad anders dan water
Maar je moet wel genoeg drinken per dag hoorquote:
ah nicequote:Op donderdag 14 maart 2013 14:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wel prima. Hoop nu even 3 kwartier niets te hoeven doen
quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:20 schreef jordyqwerty het volgende:
Omdat alleen 12 jarige pubertjes een y spellen in plaats van een ij, en ik dit account toch wel weer een paar jaar geleden heb aangemaakt wil ik graag het volgende verkondigen:
Ik wil weer door het leven met de naam Jordij.
GR.
Jordijqwertij
Omdat alleen 12 jarige pubertjes een y spellen in plaats van een ij, en ik dit account toch wel weer een paar jaar geleden heb aangemaakt wil ik graag het volgende verkondigen:
GR.
Jordijqwertij
GR.
Jordijqwertij
GR.
Jordijqwertij
van 17 tot 20 jaquote:
gaat nietquote:Op donderdag 14 maart 2013 15:58 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Zal ik een aanvraag doen?
jij ook lekker gewerkt aan school?quote:
Voor zover het nodig wasquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:00 schreef supersof het volgende:
[..]
jij ook lekker gewerkt aan school?
dat je er zin in hebtquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Voor zover het nodig was
Heb vooral mijn mix afgemaakt. Zin in morgen
Beidenquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:06 schreef supersof het volgende:
[..]
dat je er zin in hebtik zou echt zenuwachtig zijn
je deed vorig jaar toch mee?quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Beiden
Ik weet wat me te doen staat, maar heb nooit op deze manier opgetreden
Ja, maar toen gewoon met CD-spelers. Nu met een een controller voor een programma op mijn laptop. Werkt heel anders.quote:
Is dat wel fijner of..?quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja, maar toen gewoon met CD-spelers. Nu met een een controller voor een programma op mijn laptop. Werkt heel anders.
Het bied meer mogelijkheden. Het is veel makkelijker om extra dingen toe te voegen gelukkig.quote:
dat is wel leukquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het bied meer mogelijkheden. Het is veel makkelijker om extra dingen toe te voegen gelukkig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |