jaquote:
Nummer 2 in mijn hoedanigheidquote:
in je wat?quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nummer 2 in mijn hoedanigheid
wat is nummer 1 dan. ik snap je nietquote:
pquote:
huilen danquote:
Ik ben:quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:00 schreef supersof het volgende:
[..]
wat is nummer 1 dan. ik snap je niet
Oh it's that time of the monthquote:
wie dan?quote:
oh.quote:
alles? echt alles?quote:
?quote:
supersof vs VA?quote:
nee nooitquote:
quote:
Ik wil weg van alles, lekker naar een eiland met de mensen waar ik om geefquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:02 schreef supersof het volgende:
[..]
alles? echt alles?
stop met drinken nu het nog kan
Skimboarden tijdens zonsondergangquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik wil dansen op het strand in de zonsopgang
Ze kan er niet tegen dat ik een paar drankjes op hebquote:
ja stop maar met drinken nu.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wil weg van alles, lekker naar een eiland met de mensen waar ik om geef
Ja ik ben enigszins aangeschoten en lievv tegen alles en iederen. het is goed zo
Awhquote:
en terechtquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze kan er niet tegen dat ik een paar drankjes op heb
ja soms heb je dat wel eensquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh it's that time of the month
Ja zeg ik tochquote:
Ik wil longboarden op hawaiiquote:
ik zit helemaal niet in een boom :s :squote:Op woensdag 13 maart 2013 23:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Awh
Supersof en VA sitting on a tree..
quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wil longboarden op hawaii
oke doen dan jongequote:Op woensdag 13 maart 2013 23:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja zeg ik toch
[..]
Ik wil longboarden op hawaii
ik wil wandelen op het strand tijdens zonsondergang op een warme zwoele zomerdagquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik wil dansen op het strand in de zonsopgang
Ik ook niet ik lig in bedquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:05 schreef supersof het volgende:
[..]
ik zit helemaal niet in een boom :s :s
wel op de boom xdxdxdxdquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:05 schreef supersof het volgende:
[..]
ik zit helemaal niet in een boom :s :s
Doen wequote:Op woensdag 13 maart 2013 23:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik wil wandelen op het strand tijdens zonsondergang op een warme zwoele zomerdag
mooiquote:
anti clitquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:07 schreef Taexon het volgende:
Godsamme op een fles in de badkamer staat "ANTI-KLIT" maar als je op de wc zit staat die ver weg en lijkt het net alsof er ANTI-KUT staat en toen moest ik huilen
het is sowieso zomer na die ene datum de 21e van een maand die ik vergeten ben, ik denk Juniquote:
teringquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:07 schreef Taexon het volgende:
Godsamme op een fles in de badkamer staat "ANTI-KLIT" maar als je op de wc zit staat die ver weg en lijkt het net alsof er ANTI-KUT staat en toen moest ik huilen
klit/clit whats tha deal mistahquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:07 schreef Taexon het volgende:
Ja maar ik bedoel als het ooit warm is*quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het is sowieso zomer na die ene datum de 21e van een maand die ik vergeten ben, ik denk Juni
nee ook niet op een boom. :squote:
voor warm weer moet je hier niet wezenquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:09 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel als het ooit warm is*
Stom weer nu ditdat
17+ is al warm zatquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
voor warm weer moet je hier niet wezen
whahahah opa. daar moest ik ook aan denken toen ik die p in typtequote:
quote:
ja ik kom nooit meer terugquote:
ja maar lente is 21 maart en het is al de 13equote:Op woensdag 13 maart 2013 23:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik vorig week
het is alweer droog johquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:14 schreef JRRY het volgende:
[..]
Zegt ze terwijl het buiten dik aan het sneeuwen is.
omgomg bijnaquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja maar lente is 21 maart en het is al de 13e
herkenbaarquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:16 schreef promisionxexposed het volgende:
Waarom gaan mensen altijd een maand van te voren vragen wat je aan je verjaardag gaat doenDat zie ik tegen die tijd wel gvd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:17 schreef Taexon het volgende:
[..]
herkenbaarhet zal wel weer een omadag worden uiteindelijk want voorderest heb ik er geen behoefte aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja en zaterdag uiteten dan maar dat is ook alleen omdat mn ma zo graag wil want omg 20 ditdat
Tax wil tetten :)!
dat wist ikquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:11 schreef supersof het volgende:
[..]
whahahah opa. daar moest ik ook aan denken toen ik die p in typte
Heb dit jaar zelfs geen oma dag gedaan bedenk ik me nuquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het zal wel weer een omadag worden uiteindelijk want voorderest heb ik er geen behoefte aan
Ja en zaterdag uiteten dan maar dat is ook alleen omdat mn ma zo graag wil want omg 20 ditdat
ja dat is leuk maar in april is het daar te koud voorquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:20 schreef JRRY het volgende:
Ik wil dit jaar op mijn verjaardag een BBQ houden en 's avonds bij kampvuur enzo, Weerwolven doen ofzo dat is leuk.
30 april vorig jaar nietquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja dat is leuk maar in april is het daar te koud voor
ja ik vind dat ook wel leuk dusja vooruit dan maar weerquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:21 schreef Taexon het volgende:
[..]
Heb dit jaar zelfs geen oma dag gedaan bedenk ik me nuheb er ook echt allemaal geen behoefte aan en dat uit eten wou me moeder voor mijn verjaardag en vond dat wel leuk etc
verkapt blowfestijnquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:24 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik wil mijn verjaardag vieren met een vriend waarvan de moeder mij leert koken
zij kan zo goed koken en dan gaan we bij hem achter zitten net als vorig jaar
Ach maar gewoon voor oma's overhebbenquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ik vind dat ook wel leuk dusja vooruit dan maar weer
Mja mijn oma's vragen altijd al wanneer ik het vier en dan kan ik weer geen nee zeggen ditdat, heb er een gruwelijke hekel aan
ja ben blij als ze opgerot zijn,quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:24 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ach maar gewoon voor oma's overhebbenals mijn oma echt langs wilt komen voor mijn verjaardag zeg ik ook geen nee hoor
maar zie der genoeg etc dus dat zit bij ons altijd wel goed
nodig je mij ook uitquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:26 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]![]()
![]()
Wel waarheid, maar ook zonder geblowd te hebben smaakt haar eten nog goddelijk
Met m'un vriendin, omdat ik iets zei over haar vriendin blabla waar doe je moeilijk over, zei ik, en dat vond ze al helemaal niet leuk en nu is ze boos.quote:
Klein probleem, groot gezeik. Klinkt als de gemiddelde vrouwquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:28 schreef JRRY het volgende:
[..]
Met m'un vriendin, omdat ik iets zei over haar vriendin blabla waar doe je moeilijk over, zei ik, en dat vond ze al helemaal niet leuk en nu is ze boos.
hoe wist je datquote:
ja van een oma krijg ik altijd standaard 50 euro. Maar al gaf ze minder ze is wel heel liefquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:26 schreef JRRY het volgende:
Oma's op verjaardagen zijn wel goede inkomstenbronnen hoor
Ja zoiets ja. Ik zei alleen maar dat ik die vriendin een lelijke slet vind, en dat ik vind dat het een aandachtsho-er is.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Klein probleem, groot gezeik. Klinkt als de gemiddelde vrouw
quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Klein probleem, groot gezeik. Klinkt als de gemiddelde vrouw
Klopt maar dat geld krijg ik dan wel als ik bij der blijf eten ofzo, vind gezellig eten ook veel fijner dan echt "verjaardag vieren"quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:26 schreef JRRY het volgende:
Oma's op verjaardagen zijn wel goede inkomstenbronnen hoor
slaap lekker haaitje van mequote:
Komt wel weer goedquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:30 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja zoiets ja. Ik zei alleen maar dat ik die vriendin een lelijke slet vind, en dat ik vind dat het een aandachtsho-er is.
Maar we houden nog steeds van julliequote:
wowowowwowowquote:
okequote:Op woensdag 13 maart 2013 23:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Komt wel weer goed
[..]
Maar we houden nog steeds van jullie
nootjes hypnotiseren ditdatquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:31 schreef Taexon het volgende:
[..]
Klopt maar dat geld krijg ik dan wel als ik bij der blijf eten ofzo, vind gezellig eten ook veel fijner dan echt "verjaardag vieren"
trusten hulliequote:Op woensdag 13 maart 2013 23:32 schreef Taexon het volgende:
[..]
slaapse, kusjekroelknuffelditdat![]()
Ik ga ook FOK! afsluiten, weltrusten mensen
slaaplekkerquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:32 schreef Taexon het volgende:
[..]
slaapse, kusjekroelknuffelditdat![]()
Ik ga ook FOK! afsluiten, weltrusten mensen
quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nootjes hypnotiseren ditdat
NATUURLIJKquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Komt wel weer goed
[..]
Maar we houden nog steeds van jullie
Gewoon je niet druk makenquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:32 schreef supersof het volgende:
morgen allemaal nieuwe mensenhoe ga ik dit doen
je bent een en al evil.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:32 schreef Taexon het volgende:
[..]godsamme dat was gewoon een hele slechte foto van me
lief doen tegen de nieuwe mensen, stel ze op hun gemakquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:32 schreef supersof het volgende:
Maar, maar... nouhouuu geen zinquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gewoon je niet druk maken
valiumquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:32 schreef supersof het volgende:
nee hoeft niet. kan ik zelf ook al gr grquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:34 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ik wil je wel een voorspelling van de toekomst geven voor 150 euro gr
Doeiquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:35 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik ga van FOK! af, doei schatjes
Maar ik ben 18 en zij zijn 30 ofzoquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:33 schreef JRRY het volgende:
[..]
lief doen tegen de nieuwe mensen, stel ze op hun gemak
quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:35 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik ga van FOK! af, doei schatjes
ja vastquote:
Oh dat lijkt me vreemd. Moet je hun dan dingen gaan vertellen en lerenquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar ik ben 18 en zij zijn 30 ofzo
quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:34 schreef supersof het volgende:
[..]
nee hoeft niet. kan ik zelf ook al gr gr
ik stond afgelopen zaterdag te zuipen met mn homies (eind 20)quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar ik ben 18 en zij zijn 30 ofzo
Nee.... Ik ga werken bij een bedrijf via mijn vader. En ik moet dan iets met systemen doen ofzo.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:35 schreef JRRY het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me vreemd. Moet je hun dan dingen gaan vertellen en leren/?
stu schatjequote:
Systemenquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee.... Ik ga werken bij een bedrijf via mijn vader. En ik moet dan iets met systemen doen ofzo.
ja maar, dat zijn jouw vrienden...quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:36 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ik stond afgelopen zaterdag te zuipen met mn homies (eind 20)
dus niks aan het handje
leuk. stond vroeger ook op mijn mp3quote:
ja man. grote mensen bedrijf enz enzquote:
Jahequote:Op woensdag 13 maart 2013 23:37 schreef supersof het volgende:
[..]
leuk. stond vroeger ook op mijn mp3
ik had ze daarvoor nog nooit gezienquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:37 schreef supersof het volgende:
[..]
ja maar, dat zijn jouw vrienden...
ik jou ookquote:
oke. maar dit is werkverband.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:38 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ik had ze daarvoor nog nooit gezien![]()
C U in heavenquote:
Als je zelfmoord pleegt ga je naar de helquote:
jordy nietquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als je zelfmoord pleegt ga je naar de hel
Goed, ga dan maar door waar je mee bezig wasquote:
Ik weet ook niet precies hoe het zit hoor. Tegenstrijdige verhalen een beetjequote:
Jij maakt met 6 biertjes per avond ook wel kans op een nominatie voor de helquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik weet ook niet precies hoe het zit hoor. Tegenstrijdige verhalen een beetje
Wel okay thank you. Druk. Hoe is het met jou?quote:
Bel haarquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:43 schreef JRRY het volgende:
Hoe maak je het goed via WA, ik weet het niet
Niet. Gewoon wachten tot je haar weer ziet.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:43 schreef JRRY het volgende:
Hoe maak je het goed via WA, ik weet het niet
Ongeveer hetzelfdequote:Op woensdag 13 maart 2013 23:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wel okay thank you. Druk. Hoe is het met jou?
of dit jaquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet. Gewoon wachten tot je haar weer ziet.
De Bijbel schrijft echter:quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij maakt met 6 biertjes per avond ook wel kans op een nominatie voor de hel
Serieus?quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
De Bijbel schrijft echter:
'Drink en wees dronken'
ja alleen dan een 'n' erbijquote:
Vrijdag weer, nee dat kan nietquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet. Gewoon wachten tot je haar weer ziet.
Ik las toevallig waar je ruzie om had, en dat kan echt wel wachten tot vrijdag, geloof me.quote:
Stu`s geboden zekerquote:
quote:
ik word volger van het stuïsmequote:
Oh. Ja maar wat moeten we dan nu op WA zeggen tegen elkaarquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik las toevallig waar je ruzie om had, en dat kan echt wel wachten tot vrijdag, geloof me.
lijkt er wel een beetje opquote:
een sekte, oeh eng.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik word volger van het stuïsme
Ik ben gewoon heel snel gezelligquote:
Het is echt niet erg om elkaar even links te laten liggen voor een paar uurquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:45 schreef JRRY het volgende:
[..]
Oh. Ja maar wat moeten we dan nu op WA zeggen tegen elkaar
niks. negeer haarquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:45 schreef JRRY het volgende:
[..]
Oh. Ja maar wat moeten we dan nu op WA zeggen tegen elkaar
je bent toch altijd gezelligquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben gewoon heel snel gezellig
ja maar tot vrijdag is wel 48 uur he.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is echt niet erg om elkaar even links te laten liggen voor een paar uur
echt niet manquote:
Jaquote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja is ook zo
Jij ook hoor
Ik haal deze week al men 20.000stequote:
mijn laatste berichtje heeft ze niet beantwoord. wel gelezen. raar wijf. boos worden omdat ik iets over je vriendin zeg, iets wat iedereen van haar vindt geloof ik zo en dan gaat ze boos op mij worden, alsof ze zelf nooit wat over anderen zegt. genoeg. heel vaak. elke keer dat ze hier is is het weer oh heb je dat gehoord en kijk, wat is hij lelijk of wat is zij lelijk.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
JaMaar zeker als jij altijd degene bent die een gesprek begint kan je dat wel doen.
coolquote:
Met zo`n vriendin zou ik persoonlijk zelf al na 1 week gillend gek worden maar okequote:Op woensdag 13 maart 2013 23:51 schreef JRRY het volgende:
[..]
mijn laatste berichtje heeft ze niet beantwoord. wel gelezen. raar wijf. boos worden omdat ik iets over je vriendin zeg, iets wat iedereen van haar vindt geloof ik zo en dan gaat ze boos op mij worden, alsof ze zelf nooit wat over anderen zegt. genoeg. heel vaak. elke keer dat ze hier is is het weer oh heb je dat gehoord en kijk, wat is hij lelijk of wat is zij lelijk.
HYPOCRIET
Maar die mensen waar zij het over heeft zijn niet haar vriendinnen... Vriendinnen verdedig je en ga je niet backstabben.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:51 schreef JRRY het volgende:
[..]
mijn laatste berichtje heeft ze niet beantwoord. wel gelezen. raar wijf. boos worden omdat ik iets over je vriendin zeg, iets wat iedereen van haar vindt geloof ik zo en dan gaat ze boos op mij worden, alsof ze zelf nooit wat over anderen zegt. genoeg. heel vaak. elke keer dat ze hier is is het weer oh heb je dat gehoord en kijk, wat is hij lelijk of wat is zij lelijk.
HYPOCRIET
quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:51 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik ben vergeten mijn 20000e post te vieren vandaag.
Het is niet heel ernstig hoor maar alle meisjes roddelen toch, ja?quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met zo`n vriendin zou ik persoonlijk zelf al na 1 week gillend gek worden maar oke
Absoluut nietquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:53 schreef JRRY het volgende:
[..]
Het is niet heel ernstig hoor maar alle meisjes roddelen toch, ja?
Ja maar ze zegt ook wel eens wat over haar vriendinnen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar die mensen waar zij het over heeft zijn niet haar vriendinnen... Vriendinnen verdedig je en ga je niet backstabben.
Ik begrijp haar wel.
Meer dan de helft is afgelopen 2 maanden hoorquote:
Slaap lekkerquote:
Ja, maar dat mag jij niet doen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:53 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja maar ze zegt ook wel eens wat over haar vriendinnen.
2 maanden en 13 dagenquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Meer dan de helft is afgelopen 2 maanden hoor
Haijequote:
Zeg dat het je spijt dan. Dat je het niet had mogen zeggen. blablaquote:
When I grow up I wanna see the worldquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:55 schreef JRRY het volgende:
when i grow up i wanna be famous i wanna be a star i wanna be in moviessss
quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:56 schreef supersof het volgende:
MTV, people know me, real magaziiiiines
Dit.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Zeg dat het je spijt dan. Dat je het niet had mogen zeggen. blabla
is van een liedjequote:
Ja maar ik vind dat ik gelijk heb. Ik kan wel sorry zeggen maar ik heb mijn eigen mening al te vaak verdedigd in die discussie, dat het nogal raar is om dan nu te zeggen dat het me spijtquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Zeg dat het je spijt dan. Dat je het niet had mogen zeggen. blabla
Moet hij vooral niet te vaak doen, zit hij na 2 maanden onder de plakquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit.
Geef haar gelijk. Meisjes houden van gelijk hebben
Nee, vanaf nu dit soort situaties voorkomenquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet hij vooral niet te vaak doen, zit hij na 2 maanden onder de plak
Je bent echt God he?quote:
Zeg dan dat je het niet had moeten zeggen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:58 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja maar ik vind dat ik gelijk heb. Ik kan wel sorry zeggen maar ik heb mijn eigen mening al te vaak verdedigd in die discussie, dat het nogal raar is om dan nu te zeggen dat het me spijt![]()
die denkt dan ook die heeft een kronkel in zn kop, eerst je mening verdedigen enzo en daarna ineens sorry zeggen...
Nee hij is op 1 januari begonnenquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je bent echt God he?
Het Stuïsme is een feit
Nee, want dan geeft hij toe aan haar, dat wil hij juist niet. En terechtquote:Op donderdag 14 maart 2013 00:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Zeg dan dat je het niet had moeten zeggen.
> check.quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Zeg dan dat je het niet had moeten zeggen.
Dan moet hij niet zeuren dat ze niet tegen hem praat.quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, want dan geeft hij toe aan haar, dat wil hij juist niet. En terechtAls je ergens een mening over hebt moet je hem niet veranderen omdat je dan iemand tevreden stelt.
ja maar ik kan misschien toch maar beter toegeven wil ik nog dat ik normaal met haar én haar vrienden om kan gaan :Squote:Op donderdag 14 maart 2013 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, want dan geeft hij toe aan haar, dat wil hij juist niet. En terechtAls je ergens een mening over hebt moet je hem niet veranderen omdat je dan iemand tevreden stelt.
Hoezo? Je haat haar vriendinnen toch niet meteen? Je hebt alleen gezegd, waar doet ze moeilijk over. Nou dat zei ik vaak genoeg over bijvoorbeeld mijn ex haar moeder ofzo. Moet gewoon kunnenquote:Op donderdag 14 maart 2013 00:01 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja maar ik kan misschien toch maar beter toegeven wil ik nog dat ik normaal met haar én haar vrienden om kan gaan :S
Oh ik dach dat hij het over mij hadquote:
neequote:Op donderdag 14 maart 2013 00:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh ik dach dat hij het over mij had
Sukkel.quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:03 schreef JRRY het volgende:
les1, nooit iets over een van de vriendinnen van je vriendin zeggen
morgen gesprek voor vrijwilligerswerkquote:Op donderdag 14 maart 2013 00:06 schreef supersof het volgende:
fokit heb jij al werk gevonden eigenlijk?
oke leukquote:Op donderdag 14 maart 2013 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
morgen gesprek voor vrijwilligerswerk
Altrechtquote:
Wat voor soort werk eigenlijk?quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
morgen gesprek voor vrijwilligerswerk
ik zei niet zo aardige woorden over haar vriendin, en toen zei ik tegen mijn vriendin: waar doe je moeilijk over enzo want zij ging helemaal booswordenquote:Op donderdag 14 maart 2013 00:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo? Je haat haar vriendinnen toch niet meteen? Je hebt alleen gezegd, waar doet ze moeilijk over. Nou dat zei ik vaak genoeg over bijvoorbeeld mijn ex haar moeder ofzo. Moet gewoon kunnen
Uhm volgens mij zijn het een soort Buddy-projecten voor jongeren, ouderen of bejaarden die psychische problemen hebben, en dan moet je met die mensen 1x per week geloof ik ofzo allerlei verschillende dingen doen. Maar dat wordt allemaal uitgelegd morgen, en dan gaan ze ook pas kijken of ik uberhaupt wel geschikt ben dusquote:
Ah ja dat veranderd de zaak wel watquote:Op donderdag 14 maart 2013 00:09 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik zei niet zo aardige woorden over haar vriendin, en toen zei ik tegen mijn vriendin: waar doe je moeilijk over enzo want zij ging helemaal boosworden
ontopic, ze heeft gereageerd; het is weer soort van goed, ik spreek dr morgen, nou jippie
nope, wat is dat?quote:
Dat klinkt leuk moet ik zeggen. Misschien ook wel (geestelijk) zwaar maar dat zal moeten blijkenquote:Op donderdag 14 maart 2013 00:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhm volgens mij zijn het een soort Buddy-projecten voor jongeren, ouderen of bejaarden die psychische problemen hebben, en dan moet je met die mensen 1x per week geloof ik ofzo allerlei verschillende dingen doen. Maar dat wordt allemaal uitgelegd morgen, en dan gaan ze ook pas kijken of ik uberhaupt wel geschikt ben dus
Webpagina van Altrecht, een instelling voor zowel klinische-als ambulante geestelijke gezondheidszorg. Gewoon een soort Riagg/ggz iets. Instelling voor mensen die een psycholoog nodig hebben dus bijv. en kon je blijkbaar ook vrijwilligerswerk doen. Lijkt me wel leuk omdat ik dan gelijk kan kijken of ik psychologie wil doen later.quote:
Maar dat is ook wel goed voor je, en geeft voldoeningquote:Op donderdag 14 maart 2013 00:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat klinkt leuk moet ik zeggen. Misschien ook wel (geestelijk) zwaar maar dat zal moeten blijken
Dat denk ik ook wel jaquote:Op donderdag 14 maart 2013 00:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dat is ook wel goed voor je, en geeft voldoening
leuk welquote:Op donderdag 14 maart 2013 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Webpagina van Altrecht, een instelling voor zowel klinische-als ambulante geestelijke gezondheidszorg. Gewoon een soort Riagg/ggz iets. Instelling voor mensen die een psycholoog nodig hebben dus bijv. en kon je blijkbaar ook vrijwilligerswerk doen. Lijkt me wel leuk omdat ik dan gelijk kan kijken of ik psychologie wil doen later.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |