PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile like you mean it
www.wefut.com
Komt eraanquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:48 schreef Reemi het volgende:
Timmy mag een suggestie doen voor een nieuwe OP
Dat is nog altijd beter dan wat ik de afgelopen dagen kreeg.. overigens ook nog 4 player fitnesses in 1 pack en nog een 74 rated speler ook dus haxquote:
Kan het zo zijn dat ik deze al vaker heb gezien?quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:55 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vond ik wel een leuk gifje. Wel redelijk lang maar goed
Haar tieten zijn atm zeker nog een maat groter. Het wordt een beetje overdreven nuquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:55 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
oeps, perongeluk opgeslagenquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:55 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:55 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
DAt kan zekerquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kan het zo zijn dat ik deze al vaker heb gezien?
staan meerdere vrouwen opquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Haar tieten zijn atm zeker nog een maat groter. Het wordt een beetje overdreven nu
Op die Gif is ze nog wel
quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:55 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht even dat dat die vrouw van Baantjer was johquote:
Welk ras heeft die huidskleur?quote:
De Egyptische Zandnymf?quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Welk ras heeft die huidskleur?
Ooijerquote:
900 acceleratie 20 sprintspeed?quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:09 schreef Tim86 het volgende:
Robben 90+ pace..yeah right. Maar dat zeg ik iedere keer als hij speelt
Wie viel?quote:
430kquote:
van Buyten is ook een man die een goal kan maken, zegt niks dusquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:13 schreef Thorb het volgende:
Chamberlain een man die een goal kan maken noemen
wtf hoe kan datquote:
quote:
Coins zijn opgegaan aan FUT United blijkbaar..amper packs openquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vond zijn UP niet geweldig btw
De prijs van Ibarbo vind ik toch ook wel aan de hoge kant
Ja terwijl je daar toch niet echt veel coins voor nodig hadquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Coins zijn opgegaan aan FUT United blijkbaar..amper packs open
Ik gebruik zijn UP op dit moment ook, vind hem inderdaad minder dan zijn IF of NIF...quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vond zijn UP niet geweldig btw
De prijs van Ibarbo vind ik toch ook wel aan de hoge kant
Ik heb in het hele spel sowieso maar 1 keeper gehad die echt goed was.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:17 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Ik gebruik zijn UP op dit moment ook, vind hem inderdaad minder dan zijn IF of NIF...
Ja die is inderdaad echt goed.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb in het hele spel sowieso maar 1 keeper gehad die echt goed was.
IF Marchetti
Ja in een beter Totw was hij veel goedkoper geweest. Dat is de pech, niemand koopt packs nu.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:20 schreef detennismaster het volgende:
Die prijs van IbarboGewoon boven de 150K. Gaat natuurlijk nog wel flink zakken maar lager dan 60K zie ik hem dan niet gaan.
Het leek in mijn ogen amper op een overtredingquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Was niet zo'n rare beslissing imo.
In de herhaling vond ik het al iets minder vreemd, al zoekt Robben het gewoon op natuurlijk.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Was niet zo'n rare beslissing imo.
Wil ik ook nog gaan proberen, maar heb nog niet de puf gehad om er een leuk team omheen te bouwen!quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb in het hele spel sowieso maar 1 keeper gehad die echt goed was.
IF Marchetti
Die kan in elk Serie A teamquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:24 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Wil ik ook nog gaan proberen, maar heb nog niet de puf gehad om er een leuk team omheen te bouwen!
Hij wilde hem eerst aan Rosicky gaan gevenquote:
Waarom heeft zijn UP eigenlijk 99 stamina gekregen?quote:
Rest van het team moet er ook nog omheen!quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die kan in elk Serie A teamOgbonna Chiellini Gamberini of Diakite centraal en tis opgelost
Omdat hij altijd 1vs1 tegen Ramires deedquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom heeft zijn UP eigenlijk 99 stamina gekregen?
Stamina == fitness in FUTquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat probeerde hij net en toen viel hij over de balquote:
Ja maar dat is dus heel makkelijk doordat er zo'n sterke links mee kunnenquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:26 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Rest van het team moet er ook nog omheen!
Wil niet 1 competitie/land gebruiken!
Ik zat al een keer te zoeken naar een formatie waarin Aimar goed tot zijn recht zou komen, Ansaldi zou dan LB kunnen, maar ik vind Bochetti maar niks!
Doet hij mee dan?quote:
Dat heeft toch iedereen in FUT?quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Viel inquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Doet hij mee dan?
[..]
Dat heeft toch iedereen in FUT?
Aha!quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat probeerde hij net en toen viel hij over de bal
=/= bedoel je?quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:27 schreef Reemi het volgende:
[..]
Stamina == fitness in FUT
2-0!!!!!!!!!!!!!!
Ik dacht dat Stamina iets met conditie te maken had joh. Als dat gewoon een letterlijke vertaling is van fitness is dat wel dom dat dat op futhead er dan bij staatquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Doet hij mee dan?
[..]
Dat heeft toch iedereen in FUT?
Geen idee, == betekent in programmeertaal "is gelijk aan".quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
=/= bedoel je?
Ja dat weet ik, maar het zorgt er wel voor dat je minder snel moe bent. En zijn normale heeft maar 68
Oh oke, naja wss zat ik dus fout, wel raar dat er bij Nups daar allemaal andere getallen staan.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:29 schreef Reemi het volgende:
[..]
Geen idee, == betekent in programmeertaal "is gelijk aan".
Nups hebben geen FUT stats, maar algemene fifa stats. Ga maar eens bij je teammanagement naar stats kijken en die vergelijken, zullen allemaal afwijken. En stamina telt in H2H e.d. wel gewoon.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oh oke, naja wss zat ik dus fout, wel raar dat er bij Nups daar allemaal andere getallen staan.
En ik vond die == al vreemd. Bij mij is = gewoon "is gelijk aan".
Oh oke, op die fiets.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:31 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nups hebben geen FUT stats, maar algemene fifa stats. Ga maar eens bij je teammanagement naar stats kijken en die vergelijken, zullen allemaal afwijken. En stamina telt in H2H e.d. wel gewoon.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:31 schreef TBakkert het volgende:
Weet iemand misschien een leuk team met IF Klose en IF Pazzini voor zo'n 150K (PS3)?
Klose-Koevermansquote:
Koevermans kan ik niet betalen, is toch iets van 200k of zo?quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Klose-Koevermans
Pazzini
Rest MLS
Als je zo gaat redeneren kan je net zo goed de wedstrijd niet spelenquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:35 schreef Thorb het volgende:
Laatste minuten kan je net zo goed niet spelen
johquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:36 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Als je zo gaat redeneren kan je net zo goed de wedstrijd niet spelen
quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:36 schreef vandermar het volgende:
Wat is die Robben toch ook een kneus.
Hij is ook het probleem in Oranje dat van Persie niets klaarspeelt.quote:
Dat dacht ik ook hahaquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
Sneeuwt het, heeft Wenger zijn belachelijk lange jas niet aan. Vreemde Snuitert
De Gea heeft op FIFA lange mouwen bij zon en korte mouwen in de regenquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
Sneeuwt het, heeft Wenger zijn belachelijk lange jas niet aan. Vreemde Snuitert
Welke wedstrijd heb jij gekeken?quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:40 schreef vandermar het volgende:
Wel echt belachelijk dat Bayern niet eens heeft gescoord, om nog maar te zwijgen over het feit dat arsenal dat wel deed. Bayern veel meer kansen. Lijkt fifa wel
Bayern creëerde toch ook geen fuck johquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:40 schreef vandermar het volgende:
Wel echt belachelijk dat Bayern niet eens heeft gescoord, om nog maar te zwijgen over het feit dat arsenal dat wel deed. Bayern veel meer kansen. Lijkt fifa wel
Ik aan een muis.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet hoe het komt, maar elke keer als ik hem zie met een beetje een baardje moet ik altijd aan een hond denken
Dat was ook zo. Tot de rust hadden ze maar 1 doelpogingquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:44 schreef vandermar het volgende:
Oh, ik schakelde vanaf de 60e minuut in en net daarna kwam er te staan dat Bayern 19 doelpogingen had en Arsenal 3
Stuk of 14 van 20 meter of verderquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:44 schreef vandermar het volgende:
Oh, ik schakelde vanaf de 60e minuut in en net daarna kwam er te staan dat Bayern 19 doelpogingen had en Arsenal 3
Net Ajax toen tegen AZ in de KNVB bekerquote:
Poep is aanquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:45 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Net Ajax toen tegen AZ in de KNVB beker
ik ga verdomme niet in discussie, dat heb ik jullie niet beloofd, maar ik merk wel dat sommigen het niet altijd kunnen waarderenquote:
Rond 12 uur denk ik pas, misschien wat eerder. Je ziet me wel verschijnenquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
Vdm, over kwartiertje Nuketown?
Ik heb net even gespeeld, maar ik kon nergens Jugg vinden
Een statistiek zegt wel genoeg, goalkeeper saves 0 bij bayernquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:46 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Statistieken zijn voor Bayern. Tim heeft gelijk veel afstandschoten, maar Bayern had toch eerder een goal verdiend dan Arsenal
Die gebruik ik ook, geweldige speler.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:47 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Stuk of 6 ragequits van mij maar dan nog
Ohhhquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Rond 12 uur denk ik pas, misschien wat eerder. Je ziet me wel verschijnen
De perks komen om de 100 kills in de map dacht ik
quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
OhhhVandaar die teller. Ik dacht eerst dat die aftelde hoeveel zombies er waren, maar dat klopte al niet
Ronde 8 die ene keer dat ik speelde, maar dat waren ook echt tyfus noobsquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Welke ronde heb je gehaald? Ik heb het 4x gespeeld, 1x ronde 7 met nog 3 alleen die faalden echtgingen ze weg toen ze voor de zoveelste keer down waren, kapte ik ook maar
Achter het groene huis is het makkelijkste, groter dan achter de gele is die tuin je kan er makkelijker rapetrainen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ronde 8 die ene keer dat ik speelde, maar dat waren ook echt tyfus noobs
Gewoon die Ak kopen en in die achtertuin met die deur van 3k gaan staan, daar hou je het wel even vol
Altijd al geweten dat vandermar een kassameisje is.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:55 schreef Lindgren. het volgende:
vdm, hoe laat ben je morgen hier? Ik moet na mijn werk nog even boodschappen doen, dus is een uurtje of half 7 goed?
En ik krijg in veel packs geen aardige spelersquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:53 schreef ThadCastle het volgende:
Pack only account pull ik nu Juan, De Lucas (ofzo), Chihi. Iig in weinig packs aardige spelers
Nee, ik ga morgen naar Groningen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:55 schreef Lindgren. het volgende:
vdm, hoe laat ben je morgen hier? Ik moet na mijn werk nog even boodschappen doen, dus is een uurtje of half 7 goed?
Goed bezigquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, ik ga morgen naar Groningen.
Eerst een feestje/housewarming/verjaardag van een tweeling.quote:
Hij moet de koe inruilen en nu eens niet met wonderbonen thuiskomen.quote:
Hij vond dat hij wel goed speeldequote:Op woensdag 13 maart 2013 22:57 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Robben was zooooooo verschrikkelijk slecht
quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Oh noice.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Eerst een feestje/housewarming/verjaardag van een tweeling.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik erger me echt dood aan Bert als analist. Betweterig toontje
Broer en zusquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
Oh noice.Vrouwelijke tweeling?
Nee ik help je niet, want je maakt morgen weer een anderquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Broer en zus
[ afbeelding ]
HELP!!!
Niet als ik ermee win :0quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:04 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee ik help je niet, want je maakt morgen weer een ander
quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:04 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee ik help je niet, want je maakt morgen weer een ander
En dat de andere 'top' clubs uit Engeland in de EL spelen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ze vergeten even te vertellen dat Engelse ploegen zo zwaar geloot hebben
en dat 1'tje van de 2 er gewoon uit is genaaidquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ze vergeten even te vertellen dat Engelse ploegen zo zwaar geloot hebben
Gaat het ? (je heb wel gelijk hoor)quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:05 schreef TBakkert het volgende:
[..]
en dat 1'tje van de 2 er gewoon uit is genaaid![]()
ja hoor, natuurlijk verzachting van de pijn dat United er uit is genaaid, en niet per se heeft verloren omdat ze slechter zijn, maar ze hadden de CL uiteindelijk nooit gewonnenquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:07 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Gaat het ? (je heb wel gelijk hoor)
Mwoah, Chelsea had het vooral aan zichzelf te dankenquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:05 schreef TBakkert het volgende:
[..]
en dat 1'tje van de 2 er gewoon uit is genaaid![]()
quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mwoah, Chelsea had het vooral aan zichzelf te danken [ afbeelding ].
Per ongeluk net op de TP gezetquote:
Niet helemaal hetzelfde, maar toch wel tof imo.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Broer en zus
[ afbeelding ]
HELP!!!
7 chemquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Niet helemaal hetzelfde, maar toch wel tof imo.
[ afbeelding ]
Nice, ik ben er morgen ookquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heb je hem een +2 chem kaartje gegeven?quote:
Seks?quote:
Hur dur.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb je hem een +2 chem kaartje gegeven?
Dat heb ik niet.. in ieder geval niet na het zien van deze fotoquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:16 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Echt..hoe je van 1 foto zo'n fapzin kan krijgen
Lauren Verster, Geyl en slimquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:16 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Echt..hoe je van 1 foto zo'n fapzin kan krijgen
gewoon die van mij maken, VDMquote:
Prima, fap ik wel voor 2.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat heb ik niet.. in ieder geval niet na het zien van deze foto
Puntige knieën?quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat heb ik niet.. in ieder geval niet na het zien van deze foto
Ohquote:
kutteamquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:18 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht, laat ik eens iets anders doen op LM
Graag gedaan hè, loser.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:18 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon compleet pro league en dan wellicht 2 andere spitsen..knappe puzzelquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:18 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:20 schreef Lindgren. het volgende:
Echt, waarom begin ik er nog aan.Altijd hard werken en puzzelen en dan niet eens een bedankje. Ik hoop dat je alles verliest. Lul.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:20 schreef Lindgren. het volgende:
Echt, waarom begin ik er nog aan.Altijd hard werken en puzzelen en dan niet eens een bedankje. Ik hoop dat je alles verliest. Lul.
Je moet Brüls (quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:18 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
En morgen weer een ander team. Same old shit dog, just a different day.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:20 schreef Lindgren. het volgende:
Bedankt gozah.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:20 schreef Lindgren. het volgende:
Eens. De ginger ninja met 99 allebeidebenigheidquote:
En dan krijg jij het nog voor elkaar om zo een kutteam samen te stellen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:20 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Best goeie spelers daar in Portugal.
oh nu is het echt bijna exact mijn teamquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Bedankt gozah.
Als ik verlies dan verkoop ik het weer met winst
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oh nu is het echt bijna exact mijn team
Hoe zal jij het dan doen ?quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:22 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
En dan krijg jij het nog voor elkaar om zo een kutteam samen te stellen.
Alleen Brüls nog en dan heb je mijn teamquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Bedankt gozah.
Als ik verlies dan verkoop ik het weer met winst
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:24 schreef Lindgren. het volgende:
Haar aan de riem doen en vastbinden aan het aanrecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Binnenlaten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
Normaliter eerst binnenlaten, daarna betalen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Lijkt me verstandig.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Haar aan de riem doen en vastbinden aan het aanrecht.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Normaliter eerst binnenlaten, daarna betalen.
Anders loopt ze denk ik weg en moet je zelf afwassenquote:
Ik weet niet waarom, maar ik moest lachen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Haar aan de riem doen en vastbinden aan het aanrecht.
Als je goed hebt opgeruimd kun je haar vragen naar binnen te komen voor een kopje koffie, maar denk dat dat meer iets is voor na de dateSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Het welbekende kopje koffie.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als je goed hebt opgeruimd kun je haar vragen naar binnen te komen voor een kopje koffie, maar denk dat dat meer iets is voor na de date
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Binnenlaten, sex vóór de date kan geen kwaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
Haha uitgeschakeldquote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:26 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Dit speelde wel fijn.29 minuten meer dan je met je gemiddelde team hebt gespeeld denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
DOe jij dat zo met jongens ja?quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:26 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Binnenlaten, sex vóór de date kan geen kwaad.
[ afbeelding ]
Dit speelde wel fijn.Leuk team, behalve de RB en RM.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
Is denk ik beter, maar als je ziet aan haar reactie dat ze dacht binnen te komen kun je daar nog op anticiperen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het welbekende kopje koffie.Ja, ik ga wel gewoon direct mee. Kan altijd daarna inderdaad nog.
[ afbeelding ]
Dit speelde wel fijn.Hoeveel chem krijgt Mvuemba van Yedder? 3,5?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
lekker hard en diepquote:
Tuurlijk, maar ik kan me voorstellen dat ze wel benieuwd is naar mijn plekje.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is denk ik beter, maar als je ziet aan haar reactie dat ze dacht binnen te komen kun je daar nog op anticiperen.
Bij nader inzien is het sowieso wat raar om nog voor de date al bij iemand naar binnen te gaan
2.5quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hoeveel chem krijgt Mvuemba van Yedder? 3,5?
huh?quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Kom ik 1-0 achter en is het mijn inziens bullshit dat ik achterkom dan quit ik ja. Ik quit ook bij elke 5 atb kneus, bij elke defensieve kneus en bij elke bullshit goal ook al sta ik voor of gelijk.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
29 minuten meer dan je met je gemiddelde team hebt gespeeld denk ik.
Is beter als ze al wat gedronken heeft denk ikquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ik kan me voorstellen dat ze wel benieuwd is naar mijn plekje.Komt later misschien wel.
Alleen als je alle keukenmini's hebt.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ik kan me voorstellen dat ze wel benieuwd is naar mijn plekje.Komt later misschien wel.
Ja, ligt het dan aan mij of krijgt Mvuemba dan 7 chem? Het viel me op, daarom zit ik zo raar te tellen.quote:
drietien dacht ikquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk meer op het aantal teams dat je maakt, maar goed. Dit is ook wel vrij treurig.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kom ik 1-0 achter en is het mijn inziens bullshit dat ik achterkom dan quit ik ja. Ik quit ook bij elke 5 atb kneus, bij elke defensieve kneus en bij elke bullshit goal ook al sta ik voor of gelijk.
Zo triest.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kom ik 1-0 achter en is het mijn inziens bullshit dat ik achterkom dan quit ik ja. Ik quit ook bij elke 5 atb kneus, bij elke defensieve kneus en bij elke bullshit goal ook al sta ik voor of gelijk.
1.5 plus 2.5 =quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, ligt het dan aan mij of krijgt Mvuemba dan 7 chem? Het viel me op, daarom zit ik zo raar te tellen.Ik dacht al dat ik iets over het hoofd zag.
Ze is bijna 15 (quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alleen als je alle keukenmini's hebt.
4 mogelijke links. 2,5+1,5+0+0 = 4quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, ligt het dan aan mij of krijgt Mvuemba dan 7 chem? Het viel me op, daarom zit ik zo raar te tellen.Ik dacht al dat ik iets over het hoofd zag.
lol, dit is een garpje hoop ikquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ze is bijna 15 () dus die vindt ze waarschijnlijk erg interessant. Ik denk dat ik dan gewoon een kopje warme melk maak en de Barbies van zolder haal.
En zij is 14?quote:
Ik ben een rijke tatta.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:31 schreef TBakkert het volgende:
Lindgren., misbruik haar gewoon meteen. Als je eerst op date gaat, moet jij waarschijnlijk betalen, dan is er daarna ook geen plezier meer aan![]()
Ligt eraan, veel winkels zetten stiekem jongere meisjes achter de kassa.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:32 schreef vandermar het volgende:
Kassa meisjes mogen geen eens 15 zijn dacht ik. Of tenminste in de winkel waar ik werkte waren ze minstens 16.
Ja, over 3 maanden al 15.quote:
Dit is echt zo'n GJE post. Als stoere 14jarige praten over meisjes misbruikenquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:31 schreef TBakkert het volgende:
Lindgren., misbruik haar gewoon meteen. Als je eerst op date gaat, moet jij waarschijnlijk betalen, dan is er daarna ook geen plezier meer aan![]()
Wordt wel heel veel op gecontroleerd. Vrij risky.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ben een rijke tatta.
[..]
Ligt eraan, veel winkels zetten stiekem jongere meisjes achter de kassa.
[..]
Ja, over 3 maanden al 15.
Heel goed VDM. En dat terwijl de rest van zijn verhaal heel geloofwaardig wasquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:32 schreef vandermar het volgende:
Kassa meisjes mogen geen eens 15 zijn dacht ik. Of tenminste in de winkel waar ik werkte waren ze minstens 16.
Jeugd van tegenwoordig.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dit is echt zo'n GJE post. Als stoere 14jarige praten over meisjes misbruiken
Dat mag niet van de wet knul. Maar je zit te fokken. Toch..toch?quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ben een rijke tatta.
[..]
Ligt eraan, veel winkels zetten stiekem jongere meisjes achter de kassa.
[..]
Ja, over 3 maanden al 15.
GJE doet een condoom over zijn hoofd en duwt zijn kop in de punaniquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
?quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat mag niet van de wet knul. Maar je zit te fokken. Toch..toch?
Je hebt gewoon meer teams gemaakt dan wedstrijden gespeeld.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:31 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn record, lekker quitten, yolo
Wel echt veel mooie IF's in dat teamquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:33 schreef Lastpost het volgende:
Net niet genoeg coins ... jammer zeg.![]()
[ afbeelding ]
Nee, ik had al 400 wedstrijden gespeeld ofzo op een ander account. Toen had ik 2x zoveel wins als lossesquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:34 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Je hebt gewoon meer teams gemaakt dan wedstrijden gespeeld.
Staat maar 15 tot 20 jaar celstraf op.quote:
Oh, dat kan ik hebben.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Staat maar 15 tot 20 jaar celstraf op.
wtffquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Misschien ben ik ook wel gewoon GJE en is mijn twitter nep, mijn FoBo nep en al mijn posts.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Inderdaad, geweldige speler. Alleen Guarin op die plek vind ik niet ideaal. De rest vind ik stuk voor stuk geniaal.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wel echt veel mooie IF's in dat team
IF Samuel is ook echt zo goed. Veel beter dan ik verwacht had, echt een muur
Is het een MILF ?quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:36 schreef Lindgren. het volgende:
Natuurlijk is ze geen 14, wat denk je wel niet.Wat VDM zegt, ze moeten sowieso 16 zijn. Wordt inderdaad echt heel streng op gecontroleerd. En ik kan je garanderen dat ze ruim boven de 16 is.
Nice. Laat haar dan wel even met een strap-on aan de gang gaan, dan kan je vast oefenenquote:
Waarom hebben de gasten 9 chemistry?quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:33 schreef Lastpost het volgende:
Net niet genoeg coins ... jammer zeg.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nice. Laat haar dan wel even met een strap-on aan de gang gaan, dan kan je vast oefenen
quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:37 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Waarom hebben de gasten 9 chemistry?
paar triple linksquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:37 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Waarom hebben de gasten 9 chemistry?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |