ik sterf een beetje vanbinnenquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:48 schreef Gorzalka het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik het goed begrijp waren dit de lekkerste chicks op locatie bij de FOK!première.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben te lelijk om naar buiten te mogen.
Wie is die rechtse?quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:48 schreef Gorzalka het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik het goed begrijp waren dit de lekkerste chicks op locatie bij de FOK!première.
Hohoho, ik dwing niemand eh.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:52 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Hoax, heb gehoord dat je een veroordeelde pedofiel bent die haar leerlingen dwingt tot orale bevrediging.
Vriendin van die linker.quote:
Beetje luguber, maar vooruit. :$quote:
in gedachten dan he, fysiek is zonde :$.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Beetje luguber, maar vooruit. :$
Geen ideequote:
Hard geworden.quote:
Ik heb Greys gemeet, raak me aan.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:55 schreef Fascination het volgende:
Greys was er die avond ook en die is best heet voor leeftijd.!
Is dat die redhead?quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:55 schreef Fascination het volgende:
Greys was er die avond ook en die is best heet voor haar leeftijd.!
OMG!quote:
Die gast is 1.60 ofzo.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:57 schreef Chloroform het volgende:
Ik vind Breuls wel een beetje een kjoetiepaaj. Zou in wangen knijpen.
Ja, dus? Heb je iets tegen kleine mensen ofzo?quote:
Nee. Fotoboek van Greys Niet zo'n geweldige foto trouwens.quote:
Jazeker, ik ben een zelfhaterquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, dus? Heb je iets tegen kleine mensen ofzo?
Die bedoelde ik wel. Ik wacht nog even een paar maanden, het is geiler als ze 40 isquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee. Fotoboek van Greys Niet zo'n geweldige foto trouwens.
Ahw. Zou ook in jouw wangen knijpen.quote:
Die heeft toch geen rood haar, gekkie.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:59 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Die bedoelde ik wel. Ik wacht nog even een paar maanden, het is geiler als ze 40 is.
Dank je.quote:
Laten we een compromis sluiten: billen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahw. Zou ook in jouw wangen knijpen.
Niemand is perfectquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die heeft toch geen rood haar, gekkie.
Lief. :$:$:$quote:
Nee. :s:Squote:Op woensdag 13 maart 2013 23:02 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Laten we een compromis sluiten: billen.
Paasontbijt, zonder geroosterd brood. Die droge meuk zo 's ochtend in je murw douwen is altijd zo'n gevecht en dat willen we niet op de vroege ochtend. Tenzij het met jou is, lekker tijgertje.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:02 schreef Panzermaus het volgende:
Trouwens Chloro, Arnhem right? Wil je liever een Paasontbijt of een dagje spa?
Waarom doe je tegen mij als enige gemeenquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lief. :$:$:$
[..]
Nee. :s:S
[..]
Paasontbijt, zonder geroosterd brood. Die droge meuk zo 's ochtend in je murw douwen is altijd zo'n gevecht en dat willen we niet op de vroege ochtend. Tenzij het met jou is, lekker tijgertje.![]()
![]()
![]()
Sorry schatje, bedoelde dat toch niet zo.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:06 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Waarom doe je tegen mij als enige gemeen?
Ja ze is keileuk.quote:
8 Eieren voor mij bij het ontbijt graag. Lief van je.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:02 schreef Panzermaus het volgende:
Trouwens Chloro, Arnhem right? Wil je liever een Paasontbijt of een dagje spa?
Ik heb één keer http://www.gifsoup.com gebruikt, maar de tweede keer lukte het volgens mij niet meer :Squote:Op woensdag 13 maart 2013 23:06 schreef Chloroform het volgende:
Ja, gvd, dat gifninja werkt niet op de manier die ik wil. Ik wil iemand die een stukje uit een YT-filmpje kan knippen en daar een gif van kan maken.
Omg, held.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:09 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik heb één keer http://www.gifsoup.com gebruikt, maar de tweede keer lukte het volgens mij niet meer :S
Laat ik zo zien.quote:
Heb k keer gehad, kutavondquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:13 schreef Gorzalka het volgende:
By the end of the night, imma have you drunk and throwing up :$
Haha, we prikken ergens volgende week wel een datum. Het mooie aan Pasen is dat het het hele jaar door kan.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Paasontbijt, zonder geroosterd brood. Die droge meuk zo 's ochtend in je murw douwen is altijd zo'n gevecht en dat willen we niet op de vroege ochtend. Tenzij het met jou is, lekker tijgertje.![]()
![]()
![]()
Ik wil niet dat je enlarged veins dichtslibben.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:08 schreef krioro het volgende:
[..]
8 Eieren voor mij bij het ontbijt graag. Lief van je.
Deze post doet me denken aan jouw penis, no homo.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:14 schreef Chocolatebear het volgende:
kenkerdik gehaktbrood gemaakt, wrapped met spek. Feels good man.
Volgens mij was ik niet sarcastisch genoeg, jammer weer.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha, we prikken ergens volgende week wel een datum. Het mooie aan Pasen is dat het het hele jaar door kan.
Vooral dat eerste woord ja.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:15 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Deze post doet me denken aan jouw penis, no homo.
Ik nooit op de avond zelfquote:
Groce.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:14 schreef Chocolatebear het volgende:
kenkerdik gehaktbrood gemaakt, wrapped met spek. Feels good man.
Ben je een beetje emotioneel, meidquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:16 schreef wolvendagen het volgende:
WHEN YOU TRY YOUR BEST BUT YOU DONT SUCCEED
WHEN YOU GET WHAT YOU WANT BUT NOT WHAT YOU NEED
WHEN YOU FEEL SO TIRED BUT YOU CANT SLEEP
WHEN THE TEARS COME STREAMING DOWN YOUR FACE
WHEN YOU LOSE SOMETHING YOU CANT REPLACE
WHEN YOU LOVE SOMEONE BUT IT GOES TO WASTE
COULD IT BE WORSE?
LIGHT WILL GUIDE YOU HOME AND IGNITE YOUR BONES
AND I WILL TRY TO FIX YOU
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |