gezien het feit dat ze herkend zijn en meteen geïdentificeerd kan maar zo betekenen dat het andere team bezig was bewijs materiaal te verzamelen om zo een stevige zaak op te bouwen zodat de verdachten lange tijd achter de tralies zouden verdwijnen. echter door deze actie is dit dus om zeep.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:20 schreef Isabeau het volgende:
ok, in de krant staat nu dat 2 van de 3 jongens opgepakt zijn die in Hoogeveen bij een geldautomaat een bejaarde man beroofden. Gisteren gaf de politie de beelden vrij van die beroving. Dus ik denk: jee, vrijgeven van camerabeelden werkt! http://www.telegraaf.nl/b(...)s_aangehouden__.html
Maar wat staat er in het artikel?
[..]
Huh? Dus de politie is zelf ook maar eens naar de beelden gaan kijken of zo![]()
Ik denk niet dat golfer met de monteur onder de douche is gaan staan hoorquote:Op donderdag 14 maart 2013 13:59 schreef AnneX het volgende:
...een warme douche voor de ziggo monteur ...
Inderdaad niet. Ondanks dat we toevallig ook net gisteren er een nieuwe douchekop met allerlei standjes voor de waterstralen op hebben gezet.quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:01 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk niet dat golfer met de monteur onder de douche is gaan staan hoor
Ik ookquote:
Ja, het benchmark-ziekenhuis van het RKZ.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:03 schreef AnneX het volgende:
Djeezus...+/- 150 ontslagen bij Ruwaard van Putten
quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:26 schreef borisz het volgende:
St Pietersplein 2005 --> 20013
http://instagram.com/p/W2BuMLQLRB/
quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:26 schreef borisz het volgende:
St Pietersplein 2005 --> 20013
http://instagram.com/p/W2BuMLQLRB/
Overleden?quote:
Als ik al de stad inga, heb ik inderdaad los muntgeld in mijn jaszak, om te vermijden dat ik een portemonnee moet laten zien en dat- ie uit mijn handenquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:11 schreef TAV74 het volgende:
Heb vandaag nog twintig cent weggegeven op Utrecht Centraal aan een dude die een euro nodig zei te hebben voor de kaartautomaat. die had ik voor de Marokkaan ook wel over gehad
Nee, draagt nu voor uit eigen werk, huilend , over zijn vader.quote:
Bijzondere televisie, tweede goede gesprekken en een totaal vervreemdend einde met Biesheuvel.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:19 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nee, draagt nu voor uit eigenwerk, huilend , over zijn vader.
Aanrader voor Uitzending gemist !
Eindelijk een reprise van Adriaan van Dis.
Er niet in getrapt zijn.quote:
Ik schrok ook al en dacht dat ie dood was, maar lees nu dat het waarschijnlijk over DWDD gaat.quote:
DWDD: Hier is Adriaan van Disquote:
Had toevallig nog 20 cent los in mijn broekzakquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:17 schreef AnneX het volgende:
[..]
Als ik al de stad inga, heb ik inderdaad los muntgeld in mijn jaszak, om te vermijden dat ik een portemonnee moet laten zien en dat- ie uit mijn handen
wordt getrokken.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:26 schreef golfer het volgende:
Voor TAV en Borisz en andere liefhebbers: SPT / [TV-Tip] Holland Sport Special
Ik mis het gesprek nog wel eens. Ik was wrs één van de weinige kijkersquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:28 schreef AnneX het volgende:
Geweldig hé, een goed gesprek op teevee.![]()
Heeel erg bedankt voor deze tipquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:42 schreef AnneX het volgende:
Hé Borisz, ik zat naast je op de bank...en TAV ( en Sun) ook![]()
En zie míjn tv tip hierboven
Makkelijksquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:53 schreef Isabeau het volgende:
Kook je 's avonds ook voor jezelf of doe je meestal iets makkelijks, FFT?
Iemand die dus droomt dat de Paus ging aftreden en dat de volgende paus Paus Frans zou wordentwitter:YolandaDeMena twitterde op maandag 11-02-2013 om 12:06:23Mi novio anoche se despertó a las 4am diciendo q habia soñado con un nuevo papa llamado "Francisco I" y hoy benedicto renuncia. 😖 @ardecabo reageer retweet
Dat is echt. De vraag is alleen wie heeft er gelijk. Dat ligt volgens mij ergens in het midden.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:44 schreef Bluezz het volgende:
Is het nou spel of is het echt @johanderksen/VI Boor?
Kijkcijfers dalen, dus even een leuk publiciteitsstuntje?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:51 schreef borisz het volgende:
Dat is echt. De vraag is alleen wie heeft er gelijk. Dat ligt volgens mij ergens in het midden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |