Oké en nu?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:23 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Ik heb je anders nog niets zinnigs zien typen, maar goed.
Nee, beetje vermaak is niks mis mee natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:23 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Inderdaad. Beter wegblijven dus.
Ah daar ga je al.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:24 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Flikker dan op en ga bij je neuzenvrindjes dom zitten doen. Of ga lekker je moeder vingeren ofzo.
Kleuter.
Zeker. Knettergek ook.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ah daar ga je al.Raar mannetje ben jij zeg.
Voor vermaak zorg je wel inderdaad.quote:[b]Op vrijdag 15 maart 2013 23:25 schreef j0rdiiii het volgende:[/b
[..]
Nee, beetje vermaak is niks mis mee natuurlijk.
Ja oké.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:26 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Voor vermaak zorg je wel inderdaad.
Dat was al duidelijk hoor.quote:
Ben hier net en nu al klaar met die nitwit. Zit er een negeer stand op Fok?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:26 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Voor vermaak zorg je wel inderdaad.
Ja, dat ben jezelf. Jij kiest er namelijk voor om op mij te reageren.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:28 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Ben hier net en nu al klaar met die nitwit. Zit er een negeer stand op Fok?
A. Dus ik kan daar zelf voor kiezen. Dank voor de uitleg.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja, dat ben jezelf. Jij kiest er namelijk voor om op mij te reageren.
Die moeten ze nog uitvinden hier, jaquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:28 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Ben hier net en nu al klaar met die nitwit. Zit er een negeer stand op Fok?
Is er gewoon hoor, moet je een abonnement nemen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:32 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Die moeten ze nog uitvinden hier, ja
Ik zal er eens over nadenken dan.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Is er gewoon hoor, moet je een abonnement nemen.
twitter:thijsslegers twitterde op vrijdag 15-03-2013 om 23:02:52nog een 'nieuwtje' voor t slapen gaan. #Locadia raakt morgen ook zn plekkie kwijt. #Matavz heeft hele week in basisploeg getraind. #psvrkc reageer retweet
Nog een reden waarom dit PSV onder Advocaat punten laat liggen. Er wordt wekelijks aan de basiself gesleuteld door de trainer en er staat geen echt ingespeeld team. De opportunistische waan van de dag bepaalt de basiself.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:57 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op vrijdag 15-03-2013 om 23:02:52nog een 'nieuwtje' voor t slapen gaan. #Locadia raakt morgen ook zn plekkie kwijt. #Matavz heeft hele week in basisploeg getraind. #psvrkc reageer retweet
Wat is daar gek aan?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
Marcelo zinspeelt op vertrek bij PSV: ‘Ik wil bij een topclub spelen’
Dat Marcelo weet wat zinspelen is.quote:
Ik denk dat iemand anders die titel heeft geschreven.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:31 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dat Marcelo weet wat zinspelen is.
Wat gekquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat iemand anders die titel heeft geschreven.
Achbegin van het jaar begon Rutten met dezelfde 11 en eindigde met dezelfde 11, dat was ook niet goedquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:25 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Nog een reden waarom dit PSV onder Advocaat punten laat liggen. Er wordt wekelijks aan de basiself gesleuteld door de trainer en er staat geen echt ingespeeld team. De opportunistische waan van de dag bepaalt de basiself.
twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 16-03-2013 om 06:59:50Toivonen, Matavz en Bouma basis bij #PSV in #ED #psvrkc http://t.co/Ea9fU6Xkny reageer retweet
Toch grappig dat je altijd hier komt mekkeren. Niks anders te doen?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 06:55 schreef Oldie57 het volgende:
Het wordt met de dag lachwekkender daar in Eindhoven. Tientallen miljoenen geinvesteerd in op hol geslagen spelers die tegenstanders na de wedstrijd bedreigen, de EU die PSV beschuldigt van fraude en malversaties, een trainer die niks zinnigs heeft te melden en onbegrijpelijk bezig is, een directie die de indruk wekt de controle totaal kwijt te zijn en fans die menen dat er niks aan de hand is.
Maar hij heeft wel gelijkquote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:40 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Toch grappig dat je altijd hier komt mekkeren. Niks anders te doen?![]()
Je stinkt naar onkruid
Jullie beschouwen al snel een andere mening als idioterie.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:59 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Idioten geven elkaar altijd gelijk.
![]()
Och. Nu hebben we zelfs iemand die niet eens zelf kan trollen (kennelijk te dom), maar wel mee komt doen. Een meelooptrol.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jullie beschouwen al snel een andere mening als idioterie.
Waar troll ik momenteel? Ik zeg alleen iets normaals en het wordt opgevat als trollen.. treurwilg.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:02 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Och. Nu hebben we zelfs iemand die niet eens zelf kan trollen (kennelijk te dom), maar wel mee komt doen. Een meelooptrol.
Nee, maar al die post met oneliners of zichzelf tot in den treure herhalende users zijn we wel een beetje klaar mee. Ik wel in ieder geval. Voegen niets toe aan dit topic.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar is al eerder iets over gezegd, blijkbaar kunnen sommige mensen niet negeren. Als je er telkens op in blijft gaan, kan je verwachten dat ze keer op keer terug komen om het te herhalen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:05 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Nee, maar al die post met oneliners of zichzelf tot in den treure herhalende users zijn we wel een beetje klaar mee. Ik wel in ieder geval. Voegen niets toe aan dit topic.
Vandaar ook mijn opmerking dat je niet zelf trollt maar een zielige meeloper bent. Lezen, dom wicht.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar troll ik momenteel? Ik zeg alleen iets normaals en het wordt opgevat als trollen.. treurwilg.
Is ook zo, wij PSVers hebben altijd gelijk.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:06 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Is ook zo, wij PSVers hebben altijd gelijk.
Ik ben heus geen zielige meeloper, knap dat je dat na een paar dagen sinds jij hier rondloopt al kunt oordelen of ik dat wel of niet ben.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:06 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Vandaar ook mijn opmerking dat je niet zelf trollt maar een zielige meeloper bent. Lezen, dom wicht.
PSV kennende winnen ze vanavond met 5-0. is de succesformatie gevonden en gaan ze volgende week weer keihard op hun bek in Kerkrade.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 07:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 16-03-2013 om 06:59:50Toivonen, Matavz en Bouma basis bij #PSV in #ED #psvrkc http://t.co/Ea9fU6Xkny reageer retweet
Ik geloof je zodra ik een nuttige bijdrage van je lees. Vooralsnog ga je bij Jordiiiiii in het rijtje met zieligerds.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben heus geen zielige meeloper, knap dat je dat na een paar dagen sinds jij hier rondloopt al kunt oordelen of ik dat wel of niet ben.
Doe eens rustig, man.
Mij best, ik heb al eerder een nuttige bijdrage gepost vandaag.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:08 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Ik geloof je zodra ik een nuttige bijdrage van je lees. Vooralsnog ga je bij Jordiiiiii in het rijtje met zieligerds.
Gingen we sowieso al. Ik zie PSV niet IN kerkrade winnen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:08 schreef Caland het volgende:
[..]
PSV kennende winnen ze vanavond met 5-0. is de succesformatie gevonden en gaan ze volgende week weer keihard op hun bek in Kerkrade.Vetje Bouma, dat kan toch niet meer man.
Pics or it didnt happen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mij best, ik heb al eerder een nuttige bijdrage gepost vandaag.
Voor een treurwilg zoals jij ga ik geen moeite doen, wees maar zelfstandig.quote:
Dit was al gepost. Je loopt achter.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor een treurwilg zoals jij ga ik geen moeite doen, wees maar zelfstandig.
Gaat lekker ontopic allen
[ afbeelding ]
Ik geef geen neuk.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:14 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Dit was al gepost. Je loopt achter.
Omdat niemand jouw neuk wil.quote:
Advocaat zegt hier toch niks bijzonders?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor een treurwilg zoals jij ga ik geen moeite doen, wees maar zelfstandig.
Gaat lekker ontopic allen
[ afbeelding ]
Haha kijk hier, een gefrustreerde supporter van een trieste clubquote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:06 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Vandaar ook mijn opmerking dat je niet zelf trollt maar een zielige meeloper bent. Lezen, dom wicht.
En jij vind het niet gek dat we moe worden van kneusjes zoals jou die onze mooie club uitmaken voor alles en nog wat? Het enige advies dat ik je kan meegeven is, rot op.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:19 schreef FiliusDeorum het volgende:
[..]
Haha kijk hier, een gefrustreerde supporter van een trieste club
Bedankt voor het advies.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:23 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
En jij vind het niet gek dat we moe worden van kneusjes zoals jou die onze mooie club uitmaken voor alles en nog wat? Het enige advies dat ik je kan meegeven is, rot op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |