abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124048546
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 14:18 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Is dat niet dan?

En ja, de camera's hoeven er niet persee bij, maar aan de andere kant als we kampioen waren zou je nu waarschijnlijk roepen hoe leuk dit is en dat dit PSV maakt wat PSV is :')
Waarschijnlijk niet, nee. Ik zie Heerenveen ook geen kampioen worden en die scènes waarbij de ingetogen van Basten geforceerd buikschuivers gaat lopen maken, terwijl Djuricic met een looprekje en een verzorger rondjes staat te glibberen doen mij ook de tenen krommen. Ik bezit de gave iets objectief te beoordelen zonder te kijken naar clublogo's.

quote:
Je bent waarschijnlijk gewoon gefrustreerd omdat je bang bent dat we weer geen kampioen worden, maar die jongens nu 7 dagen per week drillen en 24/7 met voetbal bezig zijn is niet de oplossing hoor.
Waar opper ik dat idee? Ik geloof hier totaal niet in, ik denk dat ik meer ontspannen op de bank met mijn teamgenoten/vriendin/moeder/kat een film kijk, playstation of wat dan ook dan met een cameraploeg in mijn nek geforceerd moet hossen in de wandelgangen van het Philipsstadion. Je gaat mij niet wijsmaken dat dit de cruciale wedstrijd tegen Ajax positief zal doen.
Dit, dus.
pi_124048948
quote:
14s.gif Op donderdag 14 maart 2013 14:24 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Waarschijnlijk niet, nee. Ik zie Heerenveen ook geen kampioen worden en die scènes waarbij de ingetogen van Basten geforceerd buikschuivers gaat lopen maken, terwijl Djuricic met een looprekje en een verzorger rondjes staat te glibberen doen mij ook de tenen krommen. Ik bezit de gave iets objectief te beoordelen zonder te kijken naar clublogo's.

[..]

Waar opper ik dat idee? Ik geloof hier totaal niet in, ik denk dat ik meer ontspannen op de bank met mijn teamgenoten/vriendin/moeder/kat een film kijk, playstation of wat dan ook dan met een cameraploeg in mijn nek geforceerd moet hossen in de wandelgangen van het Philipsstadion. Je gaat mij niet wijsmaken dat dit de cruciale wedstrijd tegen Ajax positief zal doen.
Het uitje/gedoetje wel, camera er op nee.
Gewoon even wat anders.
pi_124049251
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 14:39 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Het uitje/gedoetje wel, camera er op nee.
Gewoon even wat anders.
Ik heb zo'n vermoeden dat die jongens elkaar echt wel onderling opzoeken voor een potje Fifa o.i.d. dan spreek je in mijn ogen van ontspanning en elkaar een beetje leren kennen (voor zover dat nodig is).

Maar als je dat filmpje op 18 sec. bekijkt, dan is dat hossen met een fotograaf op letterlijk een halve meter afstand toch geen indicatie van "gewoon even wat anders"? Slaat toch nergens op, dit. Maak er dan een professioneel persmomentje van i.p.v. zo'n toneelstukje.
Dit, dus.
pi_124049389
quote:
14s.gif Op donderdag 14 maart 2013 14:49 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ik heb zo'n vermoeden dat die jongens elkaar echt wel onderling opzoeken voor een potje Fifa o.i.d. dan spreek je in mijn ogen van ontspanning en elkaar een beetje leren kennen (voor zover dat nodig is).

Maar als je dat filmpje op 18 sec. bekijkt, dan is dat hossen met een fotograaf op letterlijk een halve meter afstand toch geen indicatie van "gewoon even wat anders"? Slaat toch nergens op, dit. Maak er dan een professioneel persmomentje van i.p.v. zo'n toneelstukje.
pi_124049669
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 14:52 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dat goput it is volgens mij geblocked op fok. Ik zie je foto niet.
pi_124049755
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 15:00 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Dat goput it is volgens mij geblocked op fok. Ik zie je foto niet.
Sorry, puush upload niet op school.
pi_124049775
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 15:03 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Sorry, puush upload niet op school.
Imgur.
pi_124049875
Gamen kan Pietertje wel, maar voetballen ho maar :') ..
pi_124053576
quote:
10s.gif Op donderdag 14 maart 2013 14:15 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Hoeveel kloons ga je aanmaken Hoppa?
????
pi_124053888
Hiljemark, beter dan Eriksen en Maher. _O_
pi_124054555
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 16:52 schreef j0rdiiii het volgende:
Met wat, pannenkoeken bakken?
pi_124055858
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 16:52 schreef j0rdiiii het volgende:
Vooralsnog niets van te merken. Matig in de opbouw. Wel heel fel, maar alleen daarmee win je niet.
pi_124056003
quote:
1s.gif Op donderdag 14 maart 2013 17:50 schreef Ad_Infinitum het volgende:

[..]

Vooralsnog niets van te merken. Matig in de opbouw. Wel heel fel, maar alleen daarmee win je niet.
Nou op een of andere manier wordt PSV altijd daarop geklopt
pi_124056099
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 17:55 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:

[..]

Nou op een of andere manier wordt PSV altijd daarop geklopt
Ik vrees dat dat ook een deel pure kwaliteit is....

En Hiljemark mag dan fel zijn, hij is niet balvast en geeft veel matige passjes. Kan het tempo van de eredivisie (nog) niet aan. Aan de andere kant, hij speelt al 1,5 seizoen non-stop.
pi_124057757
quote:
14s.gif Op donderdag 14 maart 2013 14:49 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Joh, klets toch niet. Dit is gewoon een dagje met de sponsoren optrekken, niets meer. Dat ze effe plezier hebben lijkt me weinig verkeerds aan. Pr werkzaamheden. Soms voor het goede doel, een andere keer ter promotie van de sponsoren, en nu om sponsoren wat te paaien, wat te netwerken en plezier te maken.
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 17:58 schreef Ad_Infinitum het volgende:

En Hiljemark mag dan fel zijn, hij is niet balvast en geeft veel matige passjes. Kan het tempo van de eredivisie (nog) niet aan. Aan de andere kant, hij speelt al 1,5 seizoen non-stop.
En is pas 20. Is voor de toekomst gehaald.
pi_124057887
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 18:50 schreef Xaobotnik het volgende:

En is pas 20. Is voor de toekomst gehaald.
Dat is natuurlijk ook waar. Maar ook op je 20e moet je bepaalde vaardigheden hebben die hij nog niet heeft laten zien. Natuurlijk valt hij ook wel in een elftal dat kut draait. Dat helpt ook niet.
pi_124058509
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 18:50 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Joh, klets toch niet. Dit is gewoon een dagje met de sponsoren optrekken, niets meer. Dat ze effe plezier hebben lijkt me weinig verkeerds aan. Pr werkzaamheden. Soms voor het goede doel, een andere keer ter promotie van de sponsoren, en nu om sponsoren wat te paaien, wat te netwerken en plezier te maken.
In deze fase van de competitie de lokale golfboer paaien. :')
Dit, dus.
pi_124058722
quote:
14s.gif Op donderdag 14 maart 2013 19:11 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Wat moeten ze dan? In deze fase van de competitie zich helemaal doodwerken op het trainingsveld? Ja, dat gaat helpen |:(
pi_124058950
quote:
14s.gif Op donderdag 14 maart 2013 19:11 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ik denk dat een beetje lol nog wel eens de sleutel zou kunnen zijn naar succes. Van keihard trainen gaat dit PSV echt niet beter voetballen. Dat proberen ze al het hele jaar.....

Dat sjagrijnige moet er vanaf.
pi_124059397
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 19:17 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Wat moeten ze dan? In deze fase van de competitie zich helemaal doodwerken op het trainingsveld? Ja, dat gaat helpen |:(
Wat ze in ieder geval niet moeten doen is al die media die in de nek hijgt. Ze hebben toch zo'n kampioenszenuwen? Zorg dan dat ze een beetje ontzien worden.
Dit, dus.
pi_124059477
quote:
14s.gif Op donderdag 14 maart 2013 13:43 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ik krijg er jeuk van. Dit draagt bij aan strakke passes, counters en afwerken op goal? Want dat is nog altijd hetgeen waar je kampioen mee wordt, denk ik.
Is gewoon een sponsormomentje. Daar krijgen ze ook voor betaald.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_124059521
quote:
7s.gif Op donderdag 14 maart 2013 19:35 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Is gewoon een sponsormomentje. Daar krijgen ze ook voor betaald.
Ja, ik begrijp wel wat het inhoudt. Maar ik vind dit niet zo'n handige manier om uit te voeren.
Dit, dus.
pi_124059615
quote:
14s.gif Op donderdag 14 maart 2013 19:36 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ja, ik begrijp wel wat het inhoudt. Maar ik vind dit niet zo'n handige manier om uit te voeren.
Hoezo? Dit lijkt me juist iets voor PSV-tv om verslag van te doen: het team dat dingen doet. Natuurlijk staat het een beetje raar om tijdens zo'n cruciale fase te juichen als een of andere sponsor een bal recht vooruit trapt, maar het hoort er wel gewoon bij. Als het tijdens trainingsuren was geweest was het een heel ander verhaal geweest natuurlijk. Nu is het gewoon 's avonds even een paar uurtjes mooi weer spelen voor de sponsors, lijkt me niet zo heel verschrikkelijk.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 14 maart 2013 @ 20:32:43 #100
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_124062240
quote:
7s.gif Op donderdag 14 maart 2013 19:39 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Hoezo? Dit lijkt me juist iets voor PSV-tv om verslag van te doen: het team dat dingen doet. Natuurlijk staat het een beetje raar om tijdens zo'n cruciale fase te juichen als een of andere sponsor een bal recht vooruit trapt, maar het hoort er wel gewoon bij. Als het tijdens trainingsuren was geweest was het een heel ander verhaal geweest natuurlijk. Nu is het gewoon 's avonds even een paar uurtjes mooi weer spelen voor de sponsors, lijkt me niet zo heel verschrikkelijk.
Ja, dat bedoel ik. Dat er voor sponsoren moet worden gezorgd, begrijp ik. Maar op deze fase zoiets lijkt me niet handig.
Dit, dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')