SPOILER: Handige linkjes en sitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste vier afgeronde projecten uit het vorige topic:
Tyler-Girl
Claudia_x
trui
NijntjesUk
En dapmar kreeg een mooi verrassingspakket van een groep haaksters hier.
[ Bericht 12% gewijzigd door Claudia_x op 14-03-2013 08:12:25 ]I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
Ja, die zijn van mij! Die van mij stonden ook krom, maar ik heb ze een nachtje onder een paar zware boeken gelegd en dat hielp. Ik had het eigenlijk nog een nachtje langer moeten doen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:23 schreef creatiesvankokosnoot het volgende:
Claudia, zijn die onderzetters in de op ook van jou?
Ik heb vanavond de eerste gehaakt, maar na het maken van de witte steken staat het nogal krom/bol. Had jij daar ook last van?
Dan ga ik dat met die boeken vannacht ook proberen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:24 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, die zijn van mij! Die van mij stonden ook krom, maar ik heb ze een nachtje onder een paar zware boeken gelegd en dat hielp. Ik had het eigenlijk nog een nachtje langer moeten doen.
Nee, hij is hiervan nagemaakt! Ontwerpen is een vak apart.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:21 schreef HarrrrieH het volgende:
Claudia, begrijp ik nou goed dat je dat de walvis zelf verzonnen en geschreven hebt. Gaaf hoor. Erg leuk. Vooral dat waterstraaltje. Ook al is die niet gehaakt.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:28 schreef HarrrrieH het volgende:
Wow, dat namaken is dan ook erg goed gelukt. Blijkbaar is namaken ook een vak apart
ik heb er geen ervaring mee maar vind ze wel supercute!quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:28 schreef creatiesvankokosnoot het volgende:
[..]
Dan ga ik dat met die boeken vannacht ook proberen.
Heeft iemand van jullie al ervaring met deze olifanten: http://2.bp.blogspot.com/(...)chznLgU/s1600/08.jpg
http://www.ravelry.com/patterns/library/3-versions-of-elephantquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:52 schreef annelotje het volgende:
[..]
ik heb er geen ervaring mee maar vind ze wel supercute!
Ik zie alleen n plaatje. Is er ook n patroon? Zit mobiel dus zoeken is niet heel makkelijk...
+1 ja, dat is wel erg veel laden en scrollen zo. Terwijl mijn tablet en telefoon toch echt niet zo traag zijn..quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:25 schreef Ynske het volgende:
de op ben ik dan weer wat minder blij meeik doe alles mobiel op t moment...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |