WAT LEUKquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:21 schreef Lutte het volgende:
Haha Roos, hier de Lidl en de Action met eigen parkeerpleintje, hoeveelheid kak is verdacht groot
Leuk Pat, altijd fijn als ze je een beetje gewenst laten voelen!
Ik wil niet je vroeg juichen maar het heeft drie kamers, een woonkeuken en een badkamer en ik ga het binnenkort beter leren kennen met twee vriendinnen...
quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:21 schreef Lutte het volgende:
Haha Roos, hier de Lidl en de Action met eigen parkeerpleintje, hoeveelheid kak is verdacht groot
Leuk Pat, altijd fijn als ze je een beetje gewenst laten voelen!
Ik wil niet je vroeg juichen maar het heeft drie kamers, een woonkeuken en een badkamer en ik ga het binnenkort beter leren kennen met twee vriendinnen...
Aaah tis zond.. die van mij at de ochtend na zijn operatie alweer Harde brokkenquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:46 schreef MissJ het volgende:
morgen moet mijn katerkereltje onder het mes...moeten paar tandjes getrokken worden
ja hihi, volgens mij wel! Tot nu toe iig zeer blij met deze dierenarts.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Mehh! Leuk is anders. Je hebt een goeie katertandarts?
waren er bij jouw kat ook tanden getrokken?quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:53 schreef roos85 het volgende:
[..]
Aaah tis zond.. die van mij at de ochtend na zijn operatie alweer Harde brokkenhij was ontsnapt en gelijk naar het voerbakje van de andere kat gerend
2 kiezen..quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:56 schreef MissJ het volgende:
[..]
waren er bij jouw kat ook tanden getrokken?
Fijn gevoel! Beestje moet even afzien voor z'n eigen bestwil dus.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:55 schreef MissJ het volgende:
[..]
ja hihi, volgens mij wel! Tot nu toe iig zeer blij met deze dierenarts.
aha ok dan. Hmm volgens mij zijn het bij mijn kat ook kiezen trouwens bedenk ik me nuquote:
dus dat. Ik ging paar weken geleden voor jaarlijkse controle en toen zag dierenarts dat stukje tandvlees behoorlijk rood was. Hij zei dat het paradontitis is en dat enige oplossing tand/kies eruit is. Ben wel blij dat ik er op tijd bij was, want hij heeft voor zover ik weet nog helemaal geen last ervan. Heb namelijk gelezen dat als het pijnlijk wordt ze ook niet meer willen eten enzo. Nou mijn kat vreet gewoon lekker door hoor en verder doet ie ook normaal, dusss dat.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:58 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Fijn gevoel! Beestje moet even afzien voor z'n eigen bestwil dus.
Ja ging heel snel,al is meneer ook wel een vreetzak.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:58 schreef MissJ het volgende:
[..]
aha ok dan. Hmm volgens mij zijn het bij mijn kat ook kiezen trouwens bedenk ik me nu![]()
Nah ja hihi. Maar whehe, als jouw kat de volgende ochtend alweer ging eten is zijn herstel denk ik best snel gegaan?
quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:03 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ja ging heel snel,al is meneer ook wel een vreetzak.
Alleen mocht ie de eerste dagen geen harde brokken, dus heb hem maar snel opgetild toen
Herkenbaar, het tandvlees kan na de operatie nog wel rood blijven.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:02 schreef MissJ het volgende:
[..]
dus dat. Ik ging paar weken geleden voor jaarlijkse controle en toen zag dierenarts dat stukje tandvlees behoorlijk rood was. Hij zei dat het paradontitis is en dat enige oplossing tand/kies eruit is. Ben wel blij dat ik er op tijd bij was, want hij heeft voor zover ik weet nog helemaal geen last ervan. Heb namelijk gelezen dat als het pijnlijk wordt ze ook niet meer willen eten enzo. Nou mijn kat vreet gewoon lekker door hoor en verder doet ie ook normaal, dusss dat.
Ik moest water over de brokken doen, maar dat at hij dus nietquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:04 schreef MissJ het volgende:
[..]![]()
die van mij houdt ook wel erg van eten. Mocht ie de eerste paar dagen wel natvoer eten?
Oh nou dat heb ik ook nog nooit gehoord van mijn dierenarts dat er elk jaar een reiniging nodig is..quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:09 schreef roos85 het volgende:
[..]
Herkenbaar, het tandvlees kan na de operatie nog wel rood blijven.
Mijn oude dierenarts had het erover dat bij jeweetwelkater elk jaar een reiniging van het gebit nodig was (elk jaar operatie dus) de nieuwe dierenarts heb ik er totaal niet over gehoord.. die zei dat vaak zo blijft en er niet veel aan te doen is. Even als extra tip
katten en hun eigenwijsheidquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:11 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik moest water over de brokken doen, maar dat at hij dus niet![]()
Heb hem volgens mij wel natvoer gegeven en iets eerder dan mocht gewone brokken...
Moet wel eerlijk zeggen dat ik het niet elk jaar had laten doenquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:31 schreef MissJ het volgende:
[..]
Oh nou dat heb ik ook nog nooit gehoord van mijn dierenarts dat er elk jaar een reiniging nodig is..
ben benieuwd wat ze morgen gaan zeggen verder. Dank voor de tip iig
Thxxxx!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 08:53 schreef roos85 het volgende:
[..]
Moet wel eerlijk zeggen dat ik het niet elk jaar had laten doenHij heeft er geen last van met eten enzo..
Succes vandaag!
Volgens mij ook nietquote:Op vrijdag 15 maart 2013 08:55 schreef MissJ het volgende:
[..]
Thxxxx!
maar volgens mij is het ook helemaal niet nodig. Mijn kat is 12 jaar en heeft nu voor het eerst in zijn leven een tandprobleempje. Het is niet heel erg zei de dierenarts, want de rest van de tanden zagen er prima uit, ook weinig tandplak enzo.
Ja neem lekker de tijd voor mezelf, mijn keel lijkt echt wel schuurpapier.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Pas op de plaats, het is niet anders Kal!
Goed opknappen jij.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja neem lekker de tijd voor mezelf, mijn keel lijkt echt wel schuurpapier.
Heb net alleen oudste ingeschreven en omdat er veel aanmeldingen waren komt hij waarschijnlijk meteen in een VWO klas terecht, en gezien zijn cito score is het nu al 99% zeker dat hij aangenomen wordt
Awwwquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:15 schreef MissJ het volgende:
Kal, beterschap![]()
Mijn kat is weer thuis. Alles is prima gegaan. 4 kiezen getrokken. Hij heeft een half uur suffig rondjes gelopen in huis met een wat wazige blik. Hij liep toen hij net thuis was gelijk naar de plek waar zijn eten altijd staatMaar hij mag pas vanaf 18.00 weer eten. Hij is nu eindelijk rustig, zit nu lekker te maffen in zijn mandje.
Ohh dan is hij weer okequote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:39 schreef MissJ het volgende:
Gelijk om 18.00 eten (natvoer) gegeven, was binnen no time op![]()
Uur later weer wat gegeven, was ook zo op. Daarna nog wat harde brokken met lauw water bewerkt zodat ze iets zachter werden en ook die vrat ie smakkend en smakelijk op
ja hequote:
Jawel, gelukkig maarquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:03 schreef MissJ het volgende:
[..]
ja heErg blij mee! Nu nog wel paar dagen antibiotica en een pijnstiller geven, maar dat komt ook helemaal goed denk ik.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:39 schreef MissJ het volgende:
Gelijk om 18.00 eten (natvoer) gegeven, was binnen no time op![]()
Uur later weer wat gegeven, was ook zo op. Daarna nog wat harde brokken met lauw water bewerkt zodat ze iets zachter werden en ook die vrat ie smakkend en smakelijk op
gaat heel goed! Was echt binnen no time helemaal weer de oudequote:
beterschap!quote:Op maandag 18 maart 2013 08:48 schreef PatriQue89 het volgende:
Tevens: Blehhh.. vanaf 03.00 uur ongeveer boven de pot gehangen
Ik wil naar huis, maar de hele dag opdrachten voor punten etc... even zo lang mogelijk proberen..
Nee.. maar ik kom wel een andere keer, maar ik ga nu niet 3 uur in de trein zitten. Hondsberoerd!quote:
snap ik, zal het even doorgevenquote:Op maandag 18 maart 2013 08:51 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee.. maar ik kom wel een andere keer, maar ik ga nu niet 3 uur in de trein zitten. Hondsberoerd!
bedankt voo de brakke nacht nogquote:Op maandag 18 maart 2013 08:48 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik wil naar huis, maar de hele dag opdrachten voor punten etc... even zo lang mogelijk proberen..
Beterschapquote:Op maandag 18 maart 2013 08:48 schreef PatriQue89 het volgende:
Arm dingquote:Op maandag 18 maart 2013 08:48 schreef PatriQue89 het volgende:
ben mn duim er al af aan het sabbelenquote:Op maandag 18 maart 2013 12:58 schreef roos85 het volgende:
Net mijn definitieve onderzoeksplan ingeleverd.. duimen jullie mee voor een go?
Ik ben al de hele tijd intranet aan het refreshen of mijn plagiaatscore al bekend is..
Ik duim meequote:Op maandag 18 maart 2013 12:58 schreef roos85 het volgende:
Ik ben al de hele tijd intranet aan het refreshen of mijn plagiaatscore al bekend is..
duimmmquote:Op maandag 18 maart 2013 12:58 schreef roos85 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |