Zijn ze nog niet uitgeconclaafd voor vandaag dan?quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:23 schreef Spezza19 het volgende:
Drukte hier
Of zit iedereen gespannen te wachten op de paus
Discriminatiequote:
Er is ook een verschrikkelijk ding verschenen onderaan ieder topic.quote:
Een Google Chrome ad? Zum kotzen iddquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er is ook een verschrikkelijk ding verschenen onderaan ieder topic.
Nee, die 'dank, licentie en auteursrecht' meuk.quote:
Mijn god, ik zie het net pas.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, die 'dank, licentie en auteursrecht' meuk.
quote:
Cute.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal 22 zoals jij en T.
Sorry dat ik juist degene moest zijn om je daarop te attenderen.quote:
Ik had prima verder kunnen leven zonder die informatie.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sorry dat ik juist degene moest zijn om je daarop te attenderen.
Quote plz, want mobiel.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, die 'dank, licentie en auteursrecht' meuk.
Ze zit in haar eigen deel van ons landgoed. Kortom, te ver lopen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:28 schreef Tegan het volgende:
Je kon ook gewoon even naar Air toe lopen toch.
Wij staan naast elkaar.quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze zit in haar eigen deel van ons landgoed. Kortom, te ver lopen.
We zoeken nog een au pair voor Mia. Interesse?quote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We zoeken nog een au pair voor Mia. Interesse?
Zij past op de ene poes, ik op de andere.quote:
Heet dat zo tegenwoordig.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neukertje klinkt zo instrumenteel.quote:
Zie mijn Facebook.quote:
Voor Mia of voor "Mia"?quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij bewijst weer eens zich erg goed thuis te voelen in de slachtofferrol, voor de rest is er verrot weinig aan de hand.quote:
mwah er was en is heel wat aan de hand. Ik denk dat je het onderschat. MAargoed Danny kan bij velen weinig goeds doenquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:04 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Hij bewijst weer eens zich erg goed thuis te voelen in de slachtofferrol, voor de rest is er verrot weinig aan de hand.
Ja, als dat nou één keer was heh, dan had ik misschien gedacht dat het aan mij of misschien zelfs aan "velen" lag.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mwah er was en is heel wat aan de hand. Ik denk dat je het onderschat. MAargoed Danny kan bij velen weinig goeds doen
wel een juweeltje van een twitteraccount als je haar tweets zo bekijkttwitter:daniellevwijk97 twitterde op woensdag 13-03-2013 om 21:10:00Waarom tweet iedereen over nieuwe paus ofzo? Nederland heeft toch nieteens een paus? reageer retweet
dan nogquote:
inderdaadquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:38 schreef KomtTijd... het volgende:
We liggen niet op één lijn vandaag, Rubber!
met je datequote:Op woensdag 13 maart 2013 21:49 schreef KomtTijd... het volgende:
Húúúú. Toch nog 2x in beeld op SunChasers compilatie van gisteravond.
T.quote:
twee keerquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:49 schreef KomtTijd... het volgende:
Zijn jullie nou een setje geworden? Of viel het toch tegen?quote:
Dat waren ze toch al? Stiekem wonen ze al lang samen en hebben ze al vijf kinderen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zijn jullie nou een setje geworden? Of viel het toch tegen?
Npu oke, vooruit. Ik had gehoopt dat je zelf uit de rook zou stappenquote:Op donderdag 14 maart 2013 09:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind het een leuke vent. Daarom heb ik hem gekozen.
Deze zag toch niemand aankomen! Krijgt dat land ook weer eens aandacht.quote:Op donderdag 14 maart 2013 09:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Npu oke, vooruit. Ik had gehoopt dat je zelf uit de rook zou stappen
En ze hebben God Messi ook al.quote:Op donderdag 14 maart 2013 09:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Deze zag toch niemand aankomen! Krijgt dat land ook weer eens aandacht.
Die krijgen een Paus en een Queen binnen 3 maanden
Nog niet gevondenquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:49 schreef KomtTijd... het volgende:
steak & bj day!quote:
Je eerste ingevingquote:Op donderdag 14 maart 2013 09:48 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
BJ als in icecream, of als in hetgeen waar ik als eerste aan dacht?
quote:Op donderdag 14 maart 2013 09:48 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
BJ als in icecream, of als in hetgeen waar ik als eerste aan dacht?
quote:
Hij liep alsof ie alleen wasquote:Op donderdag 14 maart 2013 09:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Zoek CL. Daar zit hij vast aan vast geplakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |