SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 5, 6, 12 of 13 AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
gemenerdquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Hihi ik probeerde een topickaap te doen
That's mequote:
Ik ging slapen toen was het lekker weer!!quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:47 schreef Vinniiee het volgende:
OPBOKKEN MET DIE KUT SNEEUW
't Moet +15°C zijn in maart, niet -15°C
Te treurig voor woorden dit weerquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ging slapen toen was het lekker weer!!
Doe net mn ogen open en ik zie HUGE sneeuwvlokken vallen![]()
Nu durf ik niet meer te gaan slapen natuurlijk.
Dus het is gewoon jouw schuldquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ging slapen toen was het lekker weer!!
Doe net mn ogen open en ik zie HUGE sneeuwvlokken vallen![]()
Nu durf ik niet meer te gaan slapen natuurlijk.
OMG ZO LIEF.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Zou dit met Jules ook zo zijn? Misschien is dit wel de reden dat ze een terrorist is!!
Welke is Jules dan?quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Zou dit met Jules ook zo zijn? Misschien is dit wel de reden dat ze een terrorist is!!
Sheldon wil alleen maar etenquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Jules is alle 4quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Die zwartequote:
En dan ook nog de reïncarnatie van saddam, osama en adolf in 1!!quote:
Ik ben het eens met die zwarte katquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die zwarte
[..]
En dan ook nog de reïncarnatie van saddam, osama en adolf in 1!!
Hihi laatste!
[ afbeelding ]
Hehe inderdaad.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die zwarte
[..]
En dan ook nog de reïncarnatie van saddam, osama en adolf in 1!!
Hihi laatste!
[ afbeelding ]
Sneeuwquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:47 schreef Vinniiee het volgende:
OPBOKKEN MET DIE KUT SNEEUW
't Moet +15°C zijn in maart, niet -15°C
Jij bent tevreden met een laagje van 5mm?quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Hier hebben we immers ook sneeuw
Nieuwe Pausquote:
Is toch leuk man, hebben die christengekkies ook weer wat te vierenquote:
Je hebt gelijk, het zou veel meer moeten zijn eigenlijkquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij bent tevreden met een laagje van 5mm?
Daarom naar Zweden. Nog mooie chicks ook.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, het zou veel meer moeten zijn eigenlijk
Dat klopt!quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daarom naar Zweden. Nog mooie chicks ook.
Die zijn vaak wel super mooi jaquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mwa valt op zich wel mee hoor. Ben d'r al eens geweest. Het is daar heel erg in om je haar zwart te vervenquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eentje? Wat? Mooi? Ik??quote:
Wat wil jij met die "quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |