OP HET MIDDENVELD WIL IK EEN KOPPELING VAN DRIE SPELERS (noot van de sjeik: het getal 3 weer!): EEN CONTROLEUR, EEN LOPER EN EEN CREATIEVE GEEST!quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is alweer een onjuistheid, want als je goed hebt opgelet tijdens Louis' bekende Münchener-rede heb je gemerkt dat er in de filosofie alleen een kwestie bestaat van
a) wie heeft de beste verdediging?
b) wie heeft de beste aanval?
Het symbolische antwoord FC Bayern is in deze niet rullevant, kerkvader Louis laat in zijn theologie geen ruimte voor het Middenveld. Je theorie is dus niet valide.
Als je die naar VI stuurt komt hij in de uitzending.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:29 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
ALOYSIUS I IS DE PAUSNAAM DIE IK GEKOZEN HEB!
[ afbeelding ]
Mijn vragen zijn nog nooit in de uitzending gekomen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:55 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Als je die naar VI stuurt komt hij in de uitzending.
Maar dit is geen vraag. Dit is een makkelijke manier om het publiek aan het lachen te maken.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:56 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Mijn vragen zijn nog nooit in de uitzending gekomen.
Ik heb geen humor. Daarom ben ik ook mislukt als conferencier.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:57 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Maar dit is geen vraag. Dit is een makkelijke manier om het publiek aan het lachen te maken.
Toch moest ik er om lachen, dus die kun je in je zak steken.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:58 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Ik heb geen humor. Daarom ben ik ook mislukt als conferencier.
KOEKOEKquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Alleen fillmpjes van echte bigstarren worden in de uitzending getoond.
geen dolle duikavond meer voor de beste manquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:22 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Wordt de nieuwe paus toch een Argentijn.
Dat is de hand van God.
tegenwoordig wordt het ook wel 'schaken' genoemd. En dan met name met de loperquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:24 schreef Evertjan het volgende:
[..]
geen dolle duikavond meer voor de beste man
En dan spreekt hij de magische woorden...quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:02 schreef Evertjan het volgende:
zou baas zijn als Aad300 straks op het balkon verschijnt in Rome
MMM.quote:
Ik heb Robert v.d. Velde als vriend op FB.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:55 schreef Mortaxx het volgende:
Zag net een Riemer Veenstra op Facebook
Haha ik Louis Cruijffquote:Op donderdag 14 maart 2013 00:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb Robert v.d. Velde als vriend op FB.
Tja, het is natuurlijk geen Louis.quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:23 schreef kapiteintje het volgende:
Wat denken jullie van de nieuwe paus? Is het een totaalmens?
Het is wel een man met een besmet verleden, je maakt een massaverkrachter toch ook geen paus?quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:23 schreef kapiteintje het volgende:
Wat denken jullie van de nieuwe paus? Is het een totaalmens?
quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit zie ik Messi nooit doen
In de traditie van Hansie en René natuurlijk
En het muzikale duo Johan & Wilfred
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |