Ga alleen mee als ik jouw date ben en minstens vijf minuten pelvic thrustend achter je mag staan.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:53 schreef krioro het volgende:
[..]
Choco, Grid, Chris, Jumi, wd, chloro, ik.
ritme is ritmequote:Op woensdag 13 maart 2013 18:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
BEDOELDE DANSEN OP MUZIEK GVD KAOLO PIRAMIDEJONGEN
zeer gewaardeerd en respectvol ambtquote:
Dacht dat jij beter zou weten met je duizend en één bedpartners.quote:
Hehe.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dacht dat jij beter zou weten met je duizend en één bedpartners.
Deal.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ga alleen mee als ik jouw date ben en minstens vijf minuten pelvic thrustend achter je mag staan.
Ik zeg dan ook niet dat ik moeite heb met ritmisch bewegen dus wat klets jequote:Op woensdag 13 maart 2013 18:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dacht dat jij beter zou weten met je duizend en één bedpartners.
Wow jij bent echt retarded.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zeg dan ook niet dat ik moeite heb met ritmisch bewegen dus wat klets je
quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:11 schreef wolvendagen het volgende:
Gelukkig kan Krio ook niet neuken dan, want die heeft ook gebrek aan ritme.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
BEDOELDE DANSEN OP MUZIEK GVD KAOLO FASHIONISTAMEISJE
Moest gniffelen.quote:
Vas, please. Leer godverdomme een keer lezen en interpreteren.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee jij in dit geval, je snapt hem niet.
Sinds wanneer heb jij "the limited version" onder je nick staan?quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee jij in dit geval, je snapt hem niet.
SNAP JE!!! SNAP JE!!!! IK ZEI HET OOK AL!quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij "the limited version" onder je nick staan?![]()
![]()
![]()
anderhalve week ofzoquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
![]()
![]()
Keihard.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:13 schreef Ezio het volgende:
Heb ik een röntgenfoto laten nemen omdat ik het risico liep om tuberculose te hebben, blijkt dat ik al een jaar met 2 gebroken ribben rondloop
Edition is te standaard, ze wil een spotlight versie.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
![]()
![]()
Kiezen uit twee kwaden.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:14 schreef Montelly het volgende:
ik ben deze keer voor Vas, WD mag van mij de monkeypox krijgen....
Version.quote:
Ja, dit is een betere beschrijving van mijn dansskills.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:12 schreef Fascination het volgende:
Ik heb dan wel de dansmoves van een 50-jarige Margriet-lezeres, maar ik kan wel in het ritme blijven.
Alsof ik waarde hecht aan de voorkeuren van een vuilnismanquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:14 schreef Montelly het volgende:
ik ben deze keer voor Vas, WD mag van mij de monkeypox krijgen....
KIJK VASquote:
Of jij houdt godverdomme je muil eens dicht en leest mijn zin goed en gaat niet meteen lopen kankere, ja?quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Vas, please. Leer godverdomme een keer lezen en interpreteren.
Dat schijnt toch heel pijnlijk te zijn? En dat heb je niet gemerkt?quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:13 schreef Ezio het volgende:
Heb ik een röntgenfoto laten nemen omdat ik het risico liep om tuberculose te hebben, blijkt dat ik al een jaar met 2 gebroken ribben rondloop
Nee kneuzen is pijnlijkerquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat schijnt toch heel pijnlijk te zijn? En dat heb je niet gemerkt?
TR gemacht.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Of jij houdt godverdomme je muil eens dicht en leest mijn zin goed en gaat niet meteen lopen kankere, ja?
Nee, maar echt.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:14 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
SNAP JE!!! SNAP JE!!!! IK ZEI HET OOK AL!
Ik bleef dagenlang thuis omdat ik dacht dat galstenen 'een buikpijntje' waren. Nooit meer.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
vuilnisman onderwaarderen, hoe zielig ben je danquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Alsof ik waarde hecht aan de voorkeuren van een vuilnisman.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:13 schreef Ezio het volgende:
Ik heb al wel een jaar pijn daar ja, maar zo heel erg pijnlijk was het eigenlijk niet. De dokters vonden het ook niet nodig om een röntgenfoto te laten nemen, toevallig dat er nu iemand bij mij op school tuberculose had dusquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whehe, meteen boos. Lol.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Of jij houdt godverdomme je muil eens dicht en leest mijn zin goed en gaat niet meteen lopen kankere, ja?
Kennelijk snapt ze wel dat t beyond achterlijk is, ze negeert ons.quote:
Tering.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:15 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik heb al wel een jaar pijn daar ja, maar zo heel erg pijnlijk was het eigenlijk niet. De dokters vonden het ook niet nodig om een röntgenfoto te laten nemen, toevallig dat er nu iemand bij mij op school tuberculose had dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With my pack on my back, down the road I will stray.
Wat snap jij niet aan "dacht dat jij beter wist dan ~"quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
VERSION STAAT ER.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:16 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kennelijk snapt ze wel dat t beyond achterlijk is, ze negeert ons.
spotlight versionquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
VERSION STAAT ER.
VERSION!!!!!
I CAN'T.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Of niet.quote:
Haha lekker gek toch! Doe het lekker expres fout, pittige tydequote:
Ze is op d'r hoofdje gevallenquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
VERSION STAAT ER.
VERSION!!!!!
I CAN'T.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()