quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:24 schreef BasEnAad het volgende:
Omdat ze ongeïnteresseerde egocentrische kakteven zijn, allemaal!
quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:24 schreef BasEnAad het volgende:
Omdat ze ongeïnteresseerde egocentrische kakteven zijn, allemaal!
quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
Misschien is het gewoon niet boeiend wat je aan het uitkramen bent.
Of geld en macht.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:33 schreef HaywoodJablome het volgende:
en trouwens, alsof het mannen iets boeit wat wij te zeggen hebben, jullie doen toch ook alleen maar alsof in de hoop dat er seks van komt?
Interessante inbreng. Kun je daar misschien wat over uitweiden?quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:33 schreef HaywoodJablome het volgende:
en trouwens, alsof het mannen iets boeit wat wij te zeggen hebben, jullie doen toch ook alleen maar alsof in de hoop dat er seks van komt?
als ik andere mensen zie praten, begint er een wachtmuziekje te spelen in mijn hoofd en wacht ik gewoon tot ik de mond van die ander zie stoppen met bewegenquote:
nee, ik weet namelijk niet of het waar is, maar die indruk krijg ik wel eens.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:34 schreef zovty het volgende:
[..]
Interessante inbreng. Kun je daar misschien wat over uitweiden?
Waarom praat je dan met mensen? wat is je doel?quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:35 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
als ik andere mensen zie praten, begint er een wachtmuziekje te spelen in mijn hoofd en wacht ik gewoon tot ik de mond van die ander zie stoppen met bewegen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |