Thanks voor het vragen, maar nee.. Geen berichtje ontvangen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:53 schreef kvd het volgende:
[..]
Heb je hier eigenlijk al een antwoord van?
Ik koop meestal een stapeltje leuke kaarten bij zaken als Bruna, Selexyz en Paperchase, en probeer uit die collectie dan thuis iets leuks/passends voor iedereen uit te zoeken. Specifiek de stad in om voor iedere Postcrosser iets speciaals uit te zoeken doe ik niet.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:49 schreef Franknfurter het volgende:
Hoi!
Ik heb net ook een account aangemaakt en ga maandag eens een mooi kaartje zoeken voor een meisje uit Rusland.
Welke site gebruiken jullie trouwens? Of gaan jullie allemaal in de stad zoeken naar het perfecte kaartje?
Leuke kaarten webshops:quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:49 schreef Franknfurter het volgende:
Hoi!
Ik heb net ook een account aangemaakt en ga maandag eens een mooi kaartje zoeken voor een meisje uit Rusland.
Welke site gebruiken jullie trouwens? Of gaan jullie allemaal in de stad zoeken naar het perfecte kaartje?
Weert, mateloos ellendigquote:Op zondag 24 maart 2013 16:36 schreef Guppyfriend het volgende:
Waar woon je? Misschien hebben we hier nog ideeen voor je?
Hmmm ja... Lokale VVV, Bruna, Hema, Xenos, boekhandel sowieso eens checkenquote:
quote:Op zondag 24 maart 2013 17:13 schreef soapie het volgende:
Beetje jammer, stuur je een kaart die helemaal bij het profiel past. Staat er in de hurray ´thanks for the card and the lovely stamps......... gewoon wat postzegels opgeplakt van PMK.
Duitsland en Finland zullen als eerste aankomen, daarna denk ik VS en Australie en als laatste Ruslandquote:Op zondag 24 maart 2013 21:01 schreef Franknfurter het volgende:
Zo, ik heb mijn eerste vijf net op de bus gedaan! Ben benieuwd wanneer de eerste geregisterd gaat worden. Heb er een naar Duitsland, Rusland, Finland, Australie en de VS gestuurd.
Dat zegt niet zo veel. Ik heb kaarten naar Duitsland doe idd met een paar dagen over waren maar ook kaarten die er zo een dag of 20/25 over doen.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:32 schreef Franknfurter het volgende:
Ik denk inderdaad dat het in die volgorde zal gaan. Duitsland was ook maar 370 km hier vandaan ofzo, dus dat is misschien woensdag of donderdag al.
Leuk! Canadaquote:Op maandag 25 maart 2013 14:31 schreef kvd het volgende:
De postbode heeft me weer blij gemaakt met een kaartje....deze keer Canada
[ afbeelding ]
Weertquote:
daar zou de postbode me ook heel blij mee makenquote:Op maandag 25 maart 2013 14:31 schreef kvd het volgende:
De postbode heeft me weer blij gemaakt met een kaartje....deze keer Canada
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |