Hello!quote:
Haha, jaquote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:20 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Hello!
How are you? I'm ok, but the weather does not [???] :s. It's raining and it's grey! :s I have no [???] about what to do after work, so I go home [???]! I can write...
De rest is echt onleesbaar.
mijn poging:quote:
Dat is inderdaad ook voor Taiwan een hele tijd.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:16 schreef douche-eendje het volgende:
Kreeg vandaag een kaartje dat 24 januari is verzonden vanuit Taiwan... hahaha
Ow ach het was ook nog haar eerste kaart
JAAA...plansquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:02 schreef Jum het volgende:
Hello!
How are you? I'm ok, but the weather does not help. It's raining and it's grey!
I have no PLANS about what to do after work, so I go home for sure. I can write postcards, I can --- someone and so on. Regards
Ook wel logisch, zowel qua weer als qua beginletter (zelfde als postcards).quote:
Heb je hier eigenlijk al een antwoord van?quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:43 schreef Crientj het volgende:
Een vriend van me ontving deze kaart, met een puzzeltje. We komen er alleen niet helemaal uit, zin om mee te denken?
[ afbeelding ]
[..]
quote:
quote:Hello!
How are you? I'm ok, burt the weather doesn't help. :| It'raining and it's grey! :| I have no plans about what to do after work, so I go home for sure! I can write postcards, I can organize [?] and so onRegards,
Weet je heel zeker dat degene die je de kaart heeft gestuurd niet een geintje heeft uitgehaald? Ik heb namelijk exact dezelfde kaart vorige week bij de Ikea gekocht.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:53 schreef kvd het volgende:
[..]
Heb je hier eigenlijk al een antwoord van?
Ik heb hem niet gehad hèquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:16 schreef nallajja het volgende:
[..]
Weet je heel zeker dat degene die je de kaart heeft gestuurd niet een geintje heeft uitgehaald? Ik heb namelijk exact dezelfde kaart vorige week bij de Ikea gekocht.
Die 5 grote kaarten met fotos van Amsterdam?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:15 schreef nallajja het volgende:
Kaarten voorraad ook weer aangevuld, paar leuke setjes bij Ikea gehaald.
Nee die niet. Ook niet gezien hier bij Ikea ( Hengelo).quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:48 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Die 5 grote kaarten met fotos van Amsterdam?
Die heb ik ook, maar vind die foto's veel te blauw. Is iets mis gegaan met de witbalans bij de fotograaf of drukker.
Ow oké. Die zag ik laatst in de IKEA in Amsterdam liggen. Zal wel speciaal voor Amsterdam gemaakt zijn dan.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:35 schreef nallajja het volgende:
[..]
Nee die niet. Ook niet gezien hier bij Ikea ( Hengelo).
Wel met de sloopauto's, vogels en wat kinderlijke kaarten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |