beugelbekkiequote:Op woensdag 13 maart 2013 13:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die onderste lijkt opangela schijf
wat een taalgebruik weer....heb je het niet verkeerd opgevat en vroeg zij om een beetje liefde????quote:
wat moet ze er wel niet voor doen dan??? kamasutra meenemen??quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:14 schreef Toekito het volgende:
Speciaal voor LDG in ruil voor een eetdate:
Kan ze ook krijgen Nikkie en dat weet ze.
gewoon even bellen/appenquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:15 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
wat moet ze er wel niet voor doen dan??? kamasutra meenemen??
wanhoop nabij?quote:
nee we hebben de oude geryccledquote:
hahaha wat een drama....quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
gewoon even bellen/appenen kleur bekenen
nee hoor maar ik kan er niks aan doen dat er hier over mooie vrouwen gesproken wordt.quote:
ooh ik dacht dat je een geitenwollen sokken boomknuffelende hippie wasquote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh ik dacht dat je een geitenwollen sokken boomknuffelende hippie was
ohja f*ck je kent me beter dan andere hierquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:18 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
je weeet wat ik bedoel.... ken jullie situatie
Ik moet je helaas teleurstellenquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh ik dacht dat je een geitenwollen sokken boomknuffelende hippie was
ga me niet wijsmaken dat je dat bent vergetenquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:18 schreef Toekito het volgende:
[..]
ohja f*ck je kent me beter dan andere hier
lukt je namelijk nietquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:19 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ga me niet wijsmaken dat je dat bent vergeten
kg ga aan t werk en laat ons lekker postenquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:19 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Doe eens even rustig allemaalIk ben aan het werk ja
![]()
Vanaf nu mogen jullie elke vijf minuten 1 post plaatsen, succes met de quoteknop
Moeten we die post ook laten roulerenquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:19 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Doe eens even rustig allemaalIk ben aan het werk ja
![]()
Vanaf nu mogen jullie elke vijf minuten 1 post plaatsen, succes met de quoteknop
ik jou vergeten? Nee lukt niet.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:19 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ga me niet wijsmaken dat je dat bent vergeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |