beugelbekkiequote:Op woensdag 13 maart 2013 13:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die onderste lijkt opangela schijf
wat een taalgebruik weer....heb je het niet verkeerd opgevat en vroeg zij om een beetje liefde????quote:
wat moet ze er wel niet voor doen dan??? kamasutra meenemen??quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:14 schreef Toekito het volgende:
Speciaal voor LDG in ruil voor een eetdate:
Kan ze ook krijgen Nikkie en dat weet ze.
gewoon even bellen/appenquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:15 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
wat moet ze er wel niet voor doen dan??? kamasutra meenemen??
wanhoop nabij?quote:
nee we hebben de oude geryccledquote:
hahaha wat een drama....quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
gewoon even bellen/appenen kleur bekenen
nee hoor maar ik kan er niks aan doen dat er hier over mooie vrouwen gesproken wordt.quote:
ooh ik dacht dat je een geitenwollen sokken boomknuffelende hippie wasquote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh ik dacht dat je een geitenwollen sokken boomknuffelende hippie was
ohja f*ck je kent me beter dan andere hierquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:18 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
je weeet wat ik bedoel.... ken jullie situatie
Ik moet je helaas teleurstellenquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh ik dacht dat je een geitenwollen sokken boomknuffelende hippie was
ga me niet wijsmaken dat je dat bent vergetenquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:18 schreef Toekito het volgende:
[..]
ohja f*ck je kent me beter dan andere hier
lukt je namelijk nietquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:19 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ga me niet wijsmaken dat je dat bent vergeten
kg ga aan t werk en laat ons lekker postenquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:19 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Doe eens even rustig allemaalIk ben aan het werk ja
![]()
Vanaf nu mogen jullie elke vijf minuten 1 post plaatsen, succes met de quoteknop
Moeten we die post ook laten roulerenquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:19 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Doe eens even rustig allemaalIk ben aan het werk ja
![]()
Vanaf nu mogen jullie elke vijf minuten 1 post plaatsen, succes met de quoteknop
ik jou vergeten? Nee lukt niet.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:19 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ga me niet wijsmaken dat je dat bent vergeten
Ga jij maar eens wat nuttigs doen bankhangerquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:20 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
kg ga aan t werk en laat ons lekker posten
Als je gewoon geduldig bent kan je elke keer op iedereen reagerenquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Moeten we die post ook laten rouleren
hoofd oppas vergeet je... en hoofd jou een schop onder je achterste geven en ga zo maar door...quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
je bent hoofdafwas en chef stofzuigen
Ik ben niet zo geduldig als jijquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:22 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ga jij maar eens wat nuttigs doen bankhanger
[..]
Als je gewoon geduldig bent kan je elke keer op iedereen reageren
doe jij ook of nie...... en met half uur ben ik pleite...quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:22 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ga jij maar eens wat nuttigs doen bankhanger
[..]
alsof je de koningin bent en vijf minuutjes tijd maakt per onderdaanquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:22 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Pff nou ja er luistert hier toch niemandquote:
Ik ben altijd nuttigquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:23 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
doe jij ook of nie...... en met half uur ben ik pleite...
Ga eens wat doen met je luie donder manquote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
alsof je de koningin bent en vijf minuutjes tijd maakt per onderdaan
Dat is waar. Ik geef je tenminste nog wat aandachtquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Pff nou ja er luistert hier toch niemand
Waarom denk je dat het zo goed gaat met dat bedrijfquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik dacht dat bij KPN de meeste tijd niets werkte?
hoezo?? wat wil je doen dan??quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:23 schreef Toekito het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-niets-in-kwak.dhtml
@Nikkie je zit op veilige afstand
ik welquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik dacht dat bij KPN de meeste tijd niets werkte?
Pff als dat het is laat maar zitten. Je had ook ff koffie kunnen komen doen bij onze boekenclub in 010 toen je in NL was maar dat kwam ook niet in je opquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik geef je tenminste nog wat aandacht
quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Pff nou ja er luistert hier toch niemand
[..]
Ik ben altijd nuttig
Meer kan je niet eisen, meer kan je verdienenquote:
owjah je boek! ben nog steeds niet verder dan de inleidingquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Pff als dat het is laat maar zitten. Je had ook ff koffie kunnen komen doen bij onze boekenclub in 010 toen je in NL was maar dat kwam ook niet in je op
Was ik uitgenodigd dan? Nee, natuurlijk niet. Niemand wil met Stu gezien wordenquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Pff als dat het is laat maar zitten. Je had ook ff koffie kunnen komen doen bij onze boekenclub in 010 toen je in NL was maar dat kwam ook niet in je op
oh, dan weet ik wel wat manierenquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Meer kan je niet eisen, meer kan je verdienen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |