haalde, ik ben genezen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:14 schreef cool15 het volgende:
[..]
Holy shit, waar haal jij je pillen?
Mwah jah..quote:Op donderdag 14 maart 2013 01:16 schreef Ziba het volgende:
Ik ben echt zwaaaaaar voorstander van sterilisatie.
Nee, maar het zou echt heel wat ellende besparen voor kinderen (en uiteraard de ouders zelf). Jezus, wat zou dat toch fantastisch zijn mocht dat ooit gerealiseerd worden op de een of andere manier.quote:Op donderdag 14 maart 2013 01:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mwah jah..
Tis nogal wat om dat te vragen en het lijkt me niet dat je dat heel zwart wit kunt maken... Wetten kunnen niet nadenken.
Klote situaties gewoon.quote:Op donderdag 14 maart 2013 01:26 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nee, maar het zou echt heel wat ellende besparen voor kinderen (en uiteraard de ouders zelf). Jezus, wat zou dat toch fantastisch zijn mocht dat ooit gerealiseerd worden op de een of andere manier.
Ja, jammer dat bepaalde mensen zich voortplanten en kinderen opgroeien in walgelijke milieus waardoor vaak hetzelfde zich weer herhaald.quote:
De hele Nederlandse zieligheidsindustrie wordt om zeep geholpen, denk maar niet dat dat er doorkomt.quote:Op donderdag 14 maart 2013 01:30 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja, jammer dat bepaalde mensen zich voortplanten en kinderen opgroeien in walgelijke milieus waardoor vaak hetzelfde zich weer herhaald.
Ik kan er echt mee zitten, serieus
Het eerst zieligheidsindustrie noemen en vervolgens zeggen dat het oneerlijk is...quote:Op donderdag 14 maart 2013 01:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De hele Nederlandse zieligheidsindustrie wordt om zeep geholpen, denk maar niet dat dat er doorkomt.
Waar moeten al die laffe "ja, psychologiiiieeee lijkt me wel leuk" (note: dus niet de Freudjes en Jungs in spe die er ook rondlopen op die faculteit) meisjes en (latente) flikkers die SPW doen dan terecht?
Die houden nu die hele Jeugdzorg in stand en willen dat ook.
Aborteer je de meuk op voorhand, valt dat allemaal weg. En bovendien is het oneerlijk voor de mensen uit armere of zwakkere milieus die WEL normaal hun kinderen opvoeden (en zelfs in gevallen beter dan de Vinexvaders of de Nijenrodemamatjes).
Als jouw vader zich had laten steriliseren voor jouw geboorte hadden we jouw domme geblaat ook niet aan hoeven te horen. Dus ik snap je punt wel.quote:Op donderdag 14 maart 2013 01:16 schreef Ziba het volgende:
Ik ben echt zwaaaaaar voorstander van sterilisatie.
Ze hebben niet gewoon een cheque gegeven voor 7 ton he?quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:08 schreef RM-rf het volgende:
Vreemde vergelijking, moeten we nu een bepaald kadoootje erger of beter vinden?
of een stadsbestuur nu 7 ton kado doet an een junkenfamilie, of een ouder een xtc-pil.. beide is onverantwoord gedrag zonder enige bewustzijn van de mogelijk gevolgen van zulke geschenken.
Hooguit kun je zeggend at dat stadbestuur eenzelfde niveau heeft als een junkenmoeder.
Dit.quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:04 schreef Luigi het volgende:
Man man man man man man man.
Wat een kansloos kutvolkje zijn we toch eigenlijk ook he. Soms zou je hopen op die natuurramp of meteoor als je dit soort berichten leest.
maakt dat verder wat uit?quote:Op donderdag 14 maart 2013 09:11 schreef Kittenbraadworst het volgende:
[..]
Ze hebben niet gewoon een cheque gegeven voor 7 ton he?
Tuurlijk jonge.quote:Op donderdag 14 maart 2013 09:22 schreef my2cents het volgende:
Toen ik 13 was had ik het een geweldig kado gevonden en had graag met mijn ouders willen trippen. Ik was toen dan ook behoorlijk van het pad, was 12 toen ik op de middelbare school aan de coke etc zat en naar Thunderdome-feesten en Kardinge ging. Overigens, gewoon middleclass gezin met hardwerkende ouders.
Ben nu 33 en zou het natuurlijk nooit maar dan ook nooit aan mijn kinderen geven, zou ze liever beide benen breken als ik erachter zou komen dat ze zo jong al gebruikten.
Waar moet die grens voor sterilisatie dan komen? Op inkomen? Op opleiding? Op IQ? Op geloof? Op woonplaats?quote:Op donderdag 14 maart 2013 01:26 schreef Ziba het volgende:
Nee, maar het zou echt heel wat ellende besparen voor kinderen (en uiteraard de ouders zelf). Jezus, wat zou dat toch fantastisch zijn mocht dat ooit gerealiseerd worden op de een of andere manier.
Joh, het is Ziba. Die denkt niet echt al teveel na over de dingen. Stel dus ook geen moeilijke vragen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:34 schreef Northside het volgende:
[..]
Waar moet die grens voor sterilisatie dan komen? Op inkomen? Op opleiding? Op IQ? Op geloof? Op woonplaats?
Lekker figuur ben jequote:Op donderdag 14 maart 2013 09:22 schreef my2cents het volgende:
Toen ik 13 was had ik het een geweldig kado gevonden en had graag met mijn ouders willen trippen. Ik was toen dan ook behoorlijk van het pad, was 12 toen ik op de middelbare school aan de coke etc zat en naar Thunderdome-feesten en Kardinge ging. Overigens, gewoon middleclass gezin met hardwerkende ouders.
Ben nu 33 en zou het natuurlijk nooit maar dan ook nooit aan mijn kinderen geven, zou ze liever beide benen breken als ik erachter zou komen dat ze zo jong al gebruikten.
Dat vond ik dus ookquote:Op woensdag 13 maart 2013 12:21 schreef Northside het volgende:
Krent, een kado van een tientje voor je eigen dochters verjaardag...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |