Dat met de swiffer doen we alleen als we het te druk hebben gehad.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:30 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik krijg ook altijd commentaar dat ik zo weinig licht aan heb in huis, dus dat zou er ook wel iets mee te maken kunnen hebben.
Ach, gelukkig heb ik geen huisdieren die voor extra stof zorgen en red ik het met eens per week stofzuigen en af en toe een snel swifferrondje onder de tafel door en voor de bank langs.
Ik heb het dan ook ontzettend druk.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:33 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Dat met de swiffer doen we alleen als we het te druk hebben gehad.
Ik zou ook verminderd blij kijken bij een hand in die positiequote:Op woensdag 13 maart 2013 11:37 schreef Mufasa208 het volgende:
Die blik... die hand.
Je weet ze wel uit te zoeken, V1z.
Huuuquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:40 schreef V1z0R het volgende:
Ze worden niet meer verkocht, Mo, sorry
[..]
Die blik... die hand.
Je weet ze wel uit te zoeken, V1z.
Ik ken gewoon iemand die er al eentje heeft staan.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:39 schreef Mufasa208 het volgende:
Voor 500 euro minder kun je er zelf eentje bouwen.
Lijkt me ook nog eens tof om te doen.
Toevallig, ik ken ook iemand die er 1 op z'n werk heeft staan. Denk ik.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:43 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik ken gewoon iemand die er al eentje heeft staan.
Op zn werk dan, maar hij staat er.
Dustbunny stofdoek is briljant overigens.
Dat zou wel eens dezelfde persoon kunnen zijn.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:43 schreef loveli het volgende:
[..]
Toevallig, ik ken ook iemand die er 1 op z'n werk heeft staan. Denk ik.
Volgens de geruchten wel.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:44 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dat zou wel eens dezelfde persoon kunnen zijn.
Heeft de persoon in kwestie een fluwelen broek?
Ha! Ik wist dat ik er pas nog een plaatje van dustbunnies had gezien die supertof was.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:55 schreef Cocotrimonium het volgende:
Mijn favo dustbunnies!
[ afbeelding ]
Netjes. Eet je wel een hele berg groenten vanavond? Of gooi anders ook wat groente door je omelet ofzo.quote:Mo, ik ben groot fan van de Lidl ookToffe spullen voor weinig geld
O: 1 broodje met ham, 1 broodje met worst, melk
T: yoghurt
L: omelet
T: banaan
D: geen idee nog
T: appel
Er was iets met spinazie en botbreuken.quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:09 schreef minilot het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb het vermoeden dat ik vanavond te eten krijg:
- Varkenshaas
- Aardappelkroketjes + mayo
- Spinazie á la crème (Iglo)
Dat was ik Googelend ook al tegengekomen ja, maar ik wou me er maar niet al te druk over maken. Ik zal er geen kilo's van eten.quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:13 schreef loveli het volgende:
[..]
Er was iets met spinazie en botbreuken.
Dat lachebekje van jou!quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:36 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe hardloopkleding van de Lidl op de kop getikt! 12gbp voor 't setje, awesome! Tevreden over benen, overigens, beginnen weer wat strakker te worden (merk ik ook duidelijk aan m'n broeken), evenals de taille die wat aan het slinken is. Al zie je dat niet echt op de foto volgens mij, maargoed, gaat om 't idee.En dat ondanks het onregelmatig sporten. Binnenkort Jillian er maar weer 's bij gooien.
Thx! Ben voor mijn doen best goed bezigquote:Op woensdag 13 maart 2013 12:12 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ha! Ik wist dat ik er pas nog een plaatje van dustbunnies had gezien die supertof was.
[..]
Netjes. Eet je wel een hele berg groenten vanavond? Of gooi anders ook wat groente door je omelet ofzo.
Da's krap 4 maanden, wat eet je de rest van het jaar?quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:26 schreef minilot het volgende:
Ik heb de afgelopen paar dagen honderdzevenentwintig nieuwe recepten opgeslagen.
Damn you Foodgawker! *balt vuist*
Mééstal eet ik wel meer dan 1 maaltijd per dag.quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:27 schreef loveli het volgende:
[..]
Da's krap 4 maanden, wat eet je de rest van het jaar?
Mijn godquote:Op woensdag 13 maart 2013 12:26 schreef minilot het volgende:
Ik heb de afgelopen paar dagen honderdzevenentwintig uit-te-proberen recepten opgeslagen.
Damn you Foodgawker! *balt vuist*
Ik zie 'm ook net... Maar waarom sta ik er bij?quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:28 schreef the85mc het volgende:
He, ik zie onderaan fok ineens een flinke banner met tekst. Staat die er al lang?
Sowieso: 'ijs' van gepureerde, bevoren banaan...quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Mijn god
http://twin-food.dk/en/bananis-med-peanutbutter-og-chokolade/
Sinds gisteren, zie FB.quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:28 schreef the85mc het volgende:
He, ik zie onderaan fok ineens een flinke banner met tekst. Staat die er al lang?
Omdat je gepost hebt op deze pagina denk ikquote:Op woensdag 13 maart 2013 12:30 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik zie 'm ook net... Maar waarom sta ik er bij?
Ik doe dat juist het liefst 's avonds, omdat dan niet gelijk iedereen het weer vies maaktquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:21 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik snap het 's avonds stofzuigen nooit zo goed. Ik vind dat echt veel fijner (voor zover je van fijn kunt spreken in combinatie met stofzuigen) als het licht is. Dan zie je het toch veel beter?
Gips wil vast wel wat wegen denk ik! En kennelijk valt het optisch mee, dus win?quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:14 schreef minilot het volgende:
Jij bent vast langer dan ik, Loveli!
Jemig zeg, er moet bij mij dus echt wel wat af!
Nou ja, misschien zat er bij elkaar nog een kilo aan voor trui, dikke pyjamabroek en klomp gips.
Ik heb alleen 66 kilo gewogen toen ik een kabouter was geloof ikquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:18 schreef minilot het volgende:
Jaaahaaa, maar jullie zijn geen kabouters!
Dat is alweer 9 jaar geleden ongeveer.quote:
Ach, ooit heb ik bij 1m58 100kg gewogen en dat is ook goed gekomen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:12 schreef minilot het volgende:
Net op de weegschaal gebalanceerd, op 1 been..
..66 kilo! (bij 1 meter 59)
*slik*
Nou ja, is er in elk geval een startpunt,
quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:41 schreef minilot het volgende:
Het waren trouwens niet allemaal maaltijden Loveli.
Een greepje uit de vers opgeslagen collectie:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
*snik*
Nou, het is niet alsof je als moeder zijnde ook meteen tig peuters om je heen hebt rennen he?quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vandaag voor het eerst stage gelopen op een peuterspeelzaal. Bij deze heb ik heel veel respect voor moeders...
SPOILER: rant over het in hokjes duwen van vaders/moeders.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, maar we waren met drie volwassenen op zes peuters. Dus ongeveer twee per persoon. Dat hebben veel moeders ookquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:36 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nou, het is niet alsof je als moeder zijnde ook meteen tig peuters om je heen hebt rennen he?
quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:36 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar damn, het ziet er wel lekker uit. Net op het punt gestaan een cake te bakken. Had de oven al op voorverwarmen, de mixer in mijn handen, was uit aan het zoeken welke cake ik wilde maken (en welk beslag ik wilde snoepen), en toen dacht ik "Nee! Zet terug en snel een beetje!
". En dat deed ik toen maar, want ik klonk behoorlijk pissed off op mezelf
(
)
Sowieso al niet eerlijk om een Challenge mee te lopen op 1 been.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:37 schreef minilot het volgende:
Ik maak me ook niet druk hoor. Was alleen van plan om direct na het einde van de Vegan Challenge op 1 maart al mijn bijgegeten kilo's door waanzinnige vegan baksels eraf te gaan krijgen, en dat loopt nu dus anderhalve maand vertraging op. Of nog meer, als mijn lief blijft koken zoal -ie nu doet. Maar het komt goed!
[..]! Meisje toch!
Er bestaat ook zoiets als kleinere portiesquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:37 schreef minilot het volgende:
Ik maak me ook niet druk hoor. Was alleen van plan om direct na het einde van de Vegan Challenge op 1 maart al mijn bijgegeten kilo's door waanzinnige vegan baksels eraf te gaan krijgen, en dat loopt nu dus anderhalve maand vertraging op. Of nog meer, als mijn lief blijft koken zoal -ie nu doet. Maar het komt goed!
[..]! Meisje toch!
Yeah. Rightquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:40 schreef the85mc het volgende:
[..]
Er bestaat ook zoiets als kleinere porties
Weet ik hoor. Open deur.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:40 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ik vind knipogen ook vreselijk irritant. Merk ik. Behalve knipogen bij grapjes enzoquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee, maar we waren met drie volwassenen op zes peuters. Dus ongeveer twee per persoon. Dat hebben veel moeders ook
Ja. De cake zit nog steeds in mijn hoofd though.. Maar ik doe het niet!quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:37 schreef minilot het volgende:
[..]! Meisje toch!
Voor hoe lang, dat is de vraagquote:
O... ik bedoel het niet verkeerd, excuusquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:42 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik vind knipogen ook vreselijk irritant. Merk ik. Behalve knipogen bij grapjes enzo
Volgens mij vind ik vandaag alles irritant
*irritante aai over de bol*quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:42 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik vind knipogen ook vreselijk irritant. Merk ik. Behalve knipogen bij grapjes enzo
Eens! Mijn doel is om zo gespierd te worden, dat ik gewoon ongelimiteerd kan eten zonder dik te worden.quote:
Nee man! Je hoeft geen excuses aan te biedenquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
O... ik bedoel het niet verkeerd, excuus
Ik háát aaien over mijn bolquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*irritante aai over de bol*
Eens met je rant over pappamamma's! Dusch
quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:36 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nou, het is niet alsof je als moeder zijnde ook meteen tig peuters om je heen hebt rennen he?SPOILER: rant over het in hokjes duwen van vaders/moeders.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij hebben hier nooit last van gek genoeg. Maar dat komt misschien ook omdat mijn man het leeuwendeel van het werk met de kinderen voor zijn rekening neemt.
En die twee peuters, ach, je went er aan. Net als aan jarenlang om 5 uur wakkergemaakt worden door je kinderen.Geen zorgen voor de dag van morgen.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:48 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Lunch:
Salade met bulghur, munt/peterselie/koriander, mango, tomaat, broccoli, erwtjes, gerookte kip en geitenkaas.
Vrouwen zijn ineens -100 intelligent als er mannen in dit topic posten.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:40 schreef the85mc het volgende:
[..]
net als vadersquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee, maar we waren met drie volwassenen op zes peuters. Dus ongeveer twee per persoon. Dat hebben veel moeders ook
oh, ik ben het zo met je eens. Over knipogen, maar nog meer over rollen patronen. Hoewel geen ouder, stoor ik me er ook veel aan. Maarja.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:42 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Maar waarom eigenlijk? Je hoeft je er niet door aangesproken te voelen. Heb je het idee dat je nog wat te bevechten hebt? Voel je je er zelf niet helemaal prettig over?quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:53 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
oh, ik ben het zo met je eens. Over knipogen, maar nog meer over rollen patronen. Hoewel geen ouder, stoor ik me er ook veel aan. Maarja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Awesome!quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:48 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Lunch:
Salade met bulghur, munt/peterselie/koriander, mango, tomaat, broccoli, erwtjes, gerookte kip en geitenkaas.
Ook nooit rare blikken/opmerkingen daarover gehad? M. doet denk ik net zoveel als ik wat Saartje betreft. Alleen lijkt men te verwachten dat hij de verzorging aan mij over laat ofzo. Ik ben juist heel blij dat hij ook veel voor haar zorgt enzo (omdat hij het leuk vindt, niet omdat het moet/hoort)quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:50 schreef Tinkepink het volgende:
[..]Wij hebben hier nooit last van gek genoeg. Maar dat komt misschien ook omdat mijn man het leeuwendeel van het werk met de kinderen voor zijn rekening neemt.
Goede vraag. Voor mij is het een vrij intuitieve reactie. Waarom zouden moeders bepaalde zaken moeten oplossen, en het beter kunnen dan vaders. Zoals coco zegt, als M. in het ziekenhuis had gelegen, had zij geen vragen gekregen. Ik ben het met Coco eens dat dat voor de moeders lastig is, maar ook voor de vaders.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:55 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Maar waarom eigenlijk? Je hoeft je er niet door aangesproken te voelen. Heb je het idee dat je nog wat te bevechten hebt? Voel je je er zelf niet helemaal prettig over?
Woei, eens.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:46 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Eens! Mijn doel is om zo gespierd te worden, dat ik gewoon ongelimiteerd kan eten zonder dik te worden.
en volgens mij heb ik intuitief nu drie keer verschillend en verkeerd gespeld, maar ik kan niet uitvinden hoe het beter moet. behalve puntjes op de i.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:58 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Goede vraag. Voor mij is het een vrij intuitieve reactie. Waarom zouden moeders bepaalde zaken moeten oplossen, en het beter kunnen dan vaders. Zoals coco zegt, als M. in het ziekenhuis had gelegen, had zij geen vragen gekregen. Ik ben het met Coco eens dat dat voor de moeders lastig is, maar ook voor de vaders.
Gut, voor mij is dit echt een ver van mijn bed staand onderwerp, op dit moment. Maar, intuitief gaan de haren op m'n rug overeind staan.
Geen idee eigenlijkquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:57 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ook nooit rare blikken/opmerkingen daarover gehad? M. doet denk ik net zoveel als ik wat Saartje betreft. Alleen lijkt men te verwachten dat hij de verzorging aan mij over laat ofzo. Ik ben juist heel blij dat hij ook veel voor haar zorgt enzo (omdat hij het leuk vindt, niet omdat het moet/hoort)
Merk het ook wel een beetje, dat Chris vanalles deed met de kinderen toen ik ziek was, was bijzonder, dat ik ze nu zelf doe is normaalquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:57 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ook nooit rare blikken/opmerkingen daarover gehad? M. doet denk ik net zoveel als ik wat Saartje betreft. Alleen lijkt men te verwachten dat hij de verzorging aan mij over laat ofzo. Ik ben juist heel blij dat hij ook veel voor haar zorgt enzo (omdat hij het leuk vindt, niet omdat het moet/hoort)
quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:51 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Vrouwen zijn ineens -100 intelligent als er mannen in dit topic posten.
Dat doet mijn man ook. Voetbal kijken niet, maar daarvoor zorgt hij weer voor de kinderen. Aan je andere eisen voldoet hij wel. Al heb ik liever dat iemand anders de kozijnen vervangt. Houdt hij meer tijd over om mij op handen te dragen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:03 schreef loveli het volgende:
Laat mannen alstjeblieft man zijn en vrouwen vrouw.. Als er geen verschil tussen mannen en vrouwen was, wat maakt het leven dan nog leuk? Doe mij maar een man die boert, voetbal kijkt en bier drinkt. En de autodeur voor me open houdt, me op handen draagt, het vuil buiten zet, de auto repareert en de kozijnen vervangt
Het maffe is juist dat het hem ook niet interesseert, maar ik maak me er voor hem dan druk overquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:59 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijkMisschien wel. Ik voel me zo weinig aangesproken dat dit soort opmerkingen volledig langs me heen gaan.
Dat snap ik dan wel helemaal van je.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:20 schreef Cocotrimonium het volgende:
Tis meer dat ik het rot vind voor hem als er weer eens vanuit wordt gegaan dat hij niet zo goed voor S. kan zorgen als ik. Of het niet net zo leuk vind als ik om dat te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |