Ik heb geen knop links bovenin waar ik op kan drukken. Alleen rechts heb ik een + staan...quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:20 schreef kovenant het volgende:
heb je in de iphone aangegeven dat alle contacten gezien mogen worden.
je kan ze namelijk ook allemaal verbergen
gaan naar contacten > links bovenin groepen > toon alle contacten
Hahahahahahaquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:18 schreef Mokkels het volgende:
Oh hij is echt helemaal van de regelvoeg ik net mijn vaders nummer op nieuw toe (stond nog in favorieten) komt er een foto bij van een down syndroom
wtf haha
edit: die is dus nu weg, maar hoe hij er kwam...![]()
Ah dat zou ook kunnen... Ik loop 2 updates achter. Alleen te weinig ruimte om te update..quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:24 schreef kovenant het volgende:
of kan zijn dat die van jou juist wel geupdate is.
ik heb nog een oude 3gs namelijk
Dat is dom. Geen back-up, geen medelijden dat je het kwijt bent.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:14 schreef Mokkels het volgende:
Hoe ga ik dit oplossen? Ik heb al gezocht op t grote wereld wijde web alleen daar staat de oplossing wel: een back-up hebben doordat je hem aan itunes hebt gehad.
Maar die heb ik dus niet. Dus alles is nu denk ik foetsie, weg?
Oh... wat zou ik mezelf beter voelen met jouw medelijden.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:27 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat is dom. Geen back-up, geen medelijden dat je het kwijt bent.
zegt meer over je pa dan over jou toch?quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:18 schreef Mokkels het volgende:
Oh hij is echt helemaal van de regelvoeg ik net mijn vaders nummer op nieuw toe (stond nog in favorieten) komt er een foto bij van een down syndroom
wtf haha
edit: die is dus nu weg, maar hoe hij er kwam...![]()
Mijn vader heeft een telefoon waar je alleen mee kunt bellen dus ik vraag me af hoe het daar komtquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:56 schreef JoeyDB het volgende:
[..]
zegt meer over je pa dan over jou toch?
Ik heb dit ook is gehad, dan niet met een iphone maar met mijn HTC, van het 1 op het andere moment 3/4 van mijn contacten weg, alleen de contacten die ik op mijn htc had toegevoegd waren er nog.. alle nummers die op mijn sim kaart stonden niet meer.
Helaas valt daar niet veel meer tegen te doen als je geen back-up hebt.. sorry ts
Weetje wanneer je het pas echt merkt? als je denkt hey ik heb Bart ( bijv ) nodig even een w'app sturen, oh kut ik heb Bart niet meer..quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:00 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Mijn vader heeft een telefoon waar je alleen mee kunt bellen dus ik vraag me af hoe het daar komtik heb het er in ieder geval nooit neergezet haha.
Kloten is dat... Maar dan heb je gelukkig nog een beetje.
Maar vooral kut is het als je nummers heb die je 'moet' bewaren. De meesten heb ik nu terug bijvoorbeeld familie en klasgenoten. Maar die van oude vakantie vrienden enzo.. daar baal ik van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |