Moeite waard om terug te kijken?quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:15 schreef baggerbaas het volgende:
[..]Holland Sport special
21:35 op Ned3
Nee. Martijn Hendriks heeft weleens beter gezien.quote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:24 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nee. Martijn Hendriks heeft weleens beter gezien.
quote:
twitter:eijkb twitterde op vrijdag 15-03-2013 om 09:37:06Ik vond #hollandsport tegenvallen. Pozatto in een ferrari bij een failliete bloemenboer, bijna beschamend. Gehaast gemaakt imho. reageer retweet
twitter:hendriksmj twitterde op vrijdag 15-03-2013 om 09:45:22@eijkb Ben 't best wel een beetje met je eens, eigenlijk... Heb ze beter gezien. reageer retweet
Wat een knakker..quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:47 schreef marcodej het volgende:
[..]twitter:eijkb twitterde op vrijdag 15-03-2013 om 09:37:06Ik vond #hollandsport tegenvallen. Pozatto in een ferrari bij een failliete bloemenboer, bijna beschamend. Gehaast gemaakt imho. reageer retweet
twitter:hendriksmj twitterde op vrijdag 15-03-2013 om 09:45:22@eijkb Ben 't best wel een beetje met je eens, eigenlijk... Heb ze beter gezien. reageer retweet
Ik vond het in elk geval weer vermakelijk en aan de reacties te lezen vele wielerfans met mij. Wat mij betreft is het geen schande als Felagund het terug gaat kijkentwitter:hendriksmj twitterde op donderdag 14-03-2013 om 22:05:29Pozzato. Ferrari. Poggio. Beter gaat het even niet worden hoor. Maaaaa. reageer retweet
"Er moet echt iets gebeuren"quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:00 schreef Drebbelman het volgende:
Ik vond dat stuk uit de repo wel vermakelijk. Pozzato die met zijn Pippo-petje stond te vertellen over de crisis in de bloementeelt, terwijl hij vlak daarvoor even zijn derde Ferrari showde.
Bijna allemaal schaduwfavorieten inderdaad, maar niet direct topfavorieten i.m.o. Alhoewel Nibali vorig jaar natuurlijk gewoon podium haalde. Ik sluit echter niet uit dat een Astana wint, als het koersverloop in hun voordeel uitpakt.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:07 schreef TheArt het volgende:
Bizar sterk team van Astana trouwens
Nibali
Ponzi
Iglinskiy
Gasparotto
Bozic
Gavazzi
Die zijn allemaal in staat om top-5 te rijdenEn dan hebben ze ook nog de bizar sterk in vorm zijnde Grivko als helper.
Cancellara reed vorig jaar volgens mij voor de punten. Als hij dat niet deed kwam het peloton waarschijnlijk nog terug en was hij niet in de top-5 geëindigd.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Cancellara over Sagan. Slimme zet van Sagan om zo'n handige gangmaker als Cancellara niet meer als optie te hebben.
Yup, naar de kust meer regen blijkbaar. Zou weleens kunnen dat als we bij de Cipressa en Poggio aankomen, bij iedereen de explosiviteit te erg is afgebot voor een splijtende demarrage.quote:
twitter:friebos twitterde op zondag 17-03-2013 om 09:58:20Snow on the motorway under the Turchino http://t.co/FCDJ0vo5Cs via @santero1967 reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |