volgens mij welquote:Op donderdag 14 maart 2013 15:24 schreef ThePlaneteer het volgende:
Kun je HS eigenlijk ook via uitzending gemist kijken?
Anders moeten we ff de recorder afstoffen.
Nice!quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:15 schreef baggerbaas het volgende:
[..]Holland Sport special
21:35 op Ned3
Cancellara over Sagan. Slimme zet van Sagan om zo'n handige gangmaker als Cancellara niet meer als optie te hebben.quote:Hij heeft zich een paar keer niet echt als een gentleman gedragen. Ik heb een paar dingen meegemaakt met hem. Dus ik denk niet dat ik met hem naar de finish ga. Als we voorop komen, doe ik geen kop. Ik wacht af. Ik respecteer hem als rijder, hij is een groot talent en het wielrennen heeft beloftevolle rijders zoals hij nodig. En hij heeft een grote toekomst. In alle rittenwedstrijden waaraan hij deelnam won hij al minstens één rit. Maar ik heb hem na de Tour gezegd dat hij nog een paar dingen te leren heeft. Er zijn andere manieren om over de meet te rijden (Cancellara verwijst naar de Tourrit naar Seraing waarin Sagan zich vastbeet in zijn wiel, hem klopte en als een patsertje over de meet reed).
Euhhh, welke steile klimmetjes Slagter?quote:Slagter kopman van Blanco in Milaan-San Remo
Blano Pro Cycling staat zondag met Tom-Jelte Slagter als kopman aan de start van Milaan-San Remo.
De formatie van Erik Dekker en Nico Verhoeven bestaat verder uit Maarten Tjallingii, Paul Martens, Mark Renshaw, Lars Petter Nordhaug, David Tanner, Tom Leezer en Maarten Wynants.
Blanco is daarmee berekend op een selectieve koers als ook op een koers waarbij de spinters tot het laatst toe mee kunnen komen.
"Als er tijdens één van de beklimmingen een klein groepje wegrijdt, hebben we met Tom-Jelte Slagter een goede kandidaat", zegt Verhoeven. "Wanneer het uitdraait op een sprint met een grote groep zijn we met Mark Renshaw goed vertegenwoordigd."
Eerste keer
Het wordt voor Slagter pas de eerste keer dat hij Milaan-San Remo rijdt. "Maar met de korte, maar steile klimmetjes moet het parcours me liggen", zegt hij. "In de Tour Down Under, de Tour du Haut-Var en Strade Bianche kregen we ook dat soort beklimmingen voor de kiezen en in die wedstrijden reed ik heel goed."
"Ik geef toe dat Milaan-San Remo van een ander kaliber is, maar met de Tirreno-Adriatico in de benen ben ik ook weer iets sterker geworden."
De 23-jarige Slagter won de Tour Down Under en werd zo de eerste WorldTour-leider van het nog prille seizoen. Inmiddels is Parijs-Nice-winnaar Richie Porte hem voorbij gestreefd.
Slageter: "Vorige week stond ik nog nummer één. Als je hoog staat in zo’n klassement, wil je bewijzen dat je daar thuishoort. Met dat gevoel ga ik Milaan-San Remo in."
Aldus Cancellara, het strategisch wonder..quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Cancellara over Sagan. Slimme zet van Sagan om zo'n handige gangmaker als Cancellara niet meer als optie te hebben.
Ik stel voor dat Sagan als ie winnend over de streep komt de Harlem shake doet. Of beter nog, de New Jersey Turnpike.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Cancellara over Sagan. Slimme zet van Sagan om zo'n handige gangmaker als Cancellara niet meer als optie te hebben.
Het was zoals Maarten Ducrot dat zei, je moet Cancellara de hemel inprijzen, lieve woordjes in z'n oor fluisteren, dan rijdt hij je zo naar de finish. Niet vernederen, zoals Sagan heeft gedaan.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:59 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Aldus Cancellara, het strategisch wonder..
Denk dat hij helpers genoeg gaat hebben met Moser, Caruso, Koren en een goed rijdende De Marchi.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik denk dat Sagan geen Cancellara nodig heeft om weg te rijden, ook bij een pelotonsprint kan hij het nog afmaken.
Hij heeft eventueel 'm wel nodig om hem terug te brengen tot bij wat vluchters en als hij dan geen dommekrachten als Cancellara of helpers als Moser bij zich heeft, dan zit hij wel in de shit, want zelf gaat hij het ook niet doen.
Cannondale heeft me toch wel enigszins verbaasd in positieve zin. Had gedacht dat ze in de breedte toch minder sterk zouden zijn.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:56 schreef TheArt het volgende:
[..]
Denk dat hij helpers genoeg gaat hebben met Moser, Caruso, Koren en een goed rijdende De Marchi.
Inderdaadquote:Op donderdag 14 maart 2013 15:55 schreef franklop het volgende:
Jaren is het op zaterdag, elk jaar niet kunnen kijken vanwege voetbal. Verplaatsen ze het naar de zondag, mis ik het alsnog
Ik was alweer vergeten dat het nu op zondag is. MSR hoort op zaterdag.quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:55 schreef franklop het volgende:
Jaren is het op zaterdag, elk jaar niet kunnen kijken vanwege voetbal. Verplaatsen ze het naar de zondag, mis ik het alsnog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |