abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5696648
Leuk zo'n truckersrun maar WAAROM moeten ze nu gaan toeteren, Stelletje .......

EN DAT DAN MIDDEN DOOR JE WIJK!!!!!!!!!!!!

Edit: Truckers run is een dagje uit voor geestelijk gehandicapten, ze mogen dan een dagje mee met vrachtwagens (lees veeeeeeeel vrachtwagens)

[Dit bericht is gewijzigd door Ajaxno1 op 07-09-2002 12:15]

No matter how No matter why We're gonna play that hardcore music till we die!
Lego de ga euh korfbal kampioen.
pi_5696665
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 12:10 schreef Ajaxno1 het volgende:
Leuk zo'n truckersrun maar WAAROM moeten ze nu gaan toeteren, Stelletje .......

Bij ons zijn ze alweer een tijdje weg.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_5696679
Misschien omdat die geestelijk gehandicapten dat helemaal geweldig vinden?
pi_5696707
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 12:15 schreef Ilsjuhh het volgende:
Ja, maar ik vind het niet zo fijn ik woon namelijk bij het start,rust en eind punt. En zit nu alweer voor de 2e keer een half uur getoeter aan te horen.
  Admin zaterdag 7 september 2002 @ 12:20:30 #5
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_5696713
Je bent een in en intriest ventje Fi !!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zaterdag 7 september 2002 @ 12:20:31 #6
21285 broeder
ze smelten de kazen
pi_5696714
ooit met meervoudig gehandicapten een zaalvoetbaltoernooi in eindhoven bezocht .....na 3 kwartier werd er al extreem gemat ......nee geef mij maar getoeter !!??!?!!

Edit: Truckers run is een dagje uit voor geestelijk gehandicapten, ze mogen dan een dagje mee met vrachtwagens (lees veeeeeeeel vrachtwagens)

[afbeelding]
[/quote]

iedereen heeft gelijk !??!?!!?
pi_5696756
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 12:20 schreef yvonne het volgende:
Je bent een in en intriest ventje Fi !!
Heb je het tegen mij??

Ps, als je me triest vind, dan vind je gelijk half Gorinchem triest want er wordt al sind het begin van dit "evenement" geklaagd over het getoeter en elk jaar doen ze het weer.

Kijk even toeteren is leuk, maar niet de hele tijd door. Maar ja ze zijn nu weg en heb een oplossing gewoon keihard de muziek aan.

[Dit bericht is gewijzigd door Ajaxno1 op 07-09-2002 12:32]

pi_5696770
de wereld staat alweer in de brand en hier beginnen ze te klagen over het getoeter veroorzaakt door verstandelijk gehandicapten. Het moet niet gekker worden...
  zaterdag 7 september 2002 @ 12:28:26 #9
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_5696782
mmja bij mij in de wijk is ook het begin en eindpunt van zo'n truckersrun.. en ik maak er nie zo'n probleem van en ga zelfs soms kijken zitten af en toe best mooie trucks tussen, van die oldtimers of heel mooi beschilderde ofzoow
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zaterdag 7 september 2002 @ 12:29:04 #10
21285 broeder
ze smelten de kazen
pi_5696786
Kijk even toeteren is leuk, maar niet de hele tijd door. Maar ja ze nu weg en heb een oplossing gewoon keihard de muziek aan.
[/quote]

....je kunt ook vrijwilliger worden ...ga je lekker zwemmen/ wandelen / kroegbezoek....doe maar iets .....en dan gewoon 1x per jaar op 7 september ......weg uit gorinchem met wat bewoners .....jij rust ...hun blij !!!!

pi_5696805
Mensen begrijp me niet verkeerd ik vind dit erg leuk voor ze, maar waarom moet dat getoeter de hele tijd, gelukkig had de politie het door en moesten ze even stoppen met toeteren omdat ze stil stonden. Dus ik heb niks tegen de trucker run, maar wel tegen het constante getoeter.

[Dit bericht is gewijzigd door Ajaxno1 op 07-09-2002 12:36]

zaterdag 7 september 2002 @ 12:31:56 #12
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_5696806
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 12:25 schreef Ajaxno1 het volgende:

[..]

Heb je het tegen mij??

Ps, als je me triest vind, dan vind je gelijk half Gorinchem triest want er wordt al sind het begin van dit "evenement" geklaagd over het getoeter en elk jaar doen ze het weer.

tja... daar heb je het al
wie woont er dan ook in gorinchem?

laat die mensen toch ook eens hun lolletje beleven, net zo graag als jij graag in je bed blijft liggen stinken op een rustige zondag-ochtend.

Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
  zaterdag 7 september 2002 @ 12:36:56 #13
34564 GuaPetona
Shizzle My Wizzle
pi_5696836
BIj ons in apeldoorn was er ook een truckers dag....toevallig werk ik met mensen MET een VERSTANDELIJKE BERPERKING.....en je moet ze eens zien glunderen als ze in zo'n truck......

En jij zit te kankeren over dat geluid???? Kijk eens naar die mensen....ze vinden het prachtig!

[Dit bericht is gewijzigd door GuaPetona op 07-09-2002 12:41]

indo-mie!
pi_5696867
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 12:36 schreef GuaPetona het volgende:
BIj ons in apeldoorn was er ook een ruckers dag....toevallig werk ik met mensen MET een VERSTANDELIJKE BERPERKING.....en je moet ze eens zien glunderen als ze in zo'n truck......

En jij zit te kankeren over dat geluid???? Kijk eens naar die mensen....ze vinden het prachtig!

Lama, waarschijnlijk ben geirriteerd dat ik vanochtend een beetje vroeg wakker werdt gemaakt door de Trukcers run en vanacht pas om 3 uur sliep.
  zaterdag 7 september 2002 @ 12:40:03 #15
21285 broeder
ze smelten de kazen
pi_5696873
quote:
BIj ons in apeldoorn was er ook een ruckers dag....toevallig werk ik met mensen MET een VERSTANDELIJKE BERPERKING.....en je moet ze eens zien glunderen als ze in zo'n truck......

.....HAHAHHA ....BROEDERS VERENIGT U !!!
....TOET TOET TOET !!!!
pi_5696880
quote:

BOEIEND.

ik vind ruiten ingooien leuk, laat je mij dan ook mijn gang gaan als ik bij je voor de deur sta?

Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_5696886
quote:

Mijn (ex)buurman vondt het geweldig om om 3:00 te gaan toeteren

Laat die mensen toch lekker toeteren

Free people own guns! Slaves do not!
pi_5696893
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 12:40 schreef Vision het volgende:

[..]

BOEIEND.

ik vind ruiten ingooien leuk, laat je mij dan ook mijn gang gaan als ik bij je voor de deur sta?

U snapt hem .

Waarom mag je wel klagen over, ziekenwagens,politie en brandwaar wagens, maar niet over het CONSTANTE getoeter van vrachtwagens.

Heb meelij met de mensen die nu zware hoofdpijn of een hersen schuding hebben.

pi_5696935
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 12:15 schreef Ilsjuhh het volgende:
-edit- misschien kun je iets genuanceerder posten -edit-

[Dit bericht is gewijzigd door ElizabethR op 09-09-2002 19:36]

/0
  zaterdag 7 september 2002 @ 12:50:40 #20
21285 broeder
ze smelten de kazen
pi_5696948

....voorkomt tevens reacties van overschrijdende irritatiegrens perikelen van het niveau gelijk aan trisomie 21 ....

zaterdag 7 september 2002 @ 12:51:16 #21
34219 DJ-L3
memento mori..
pi_5696952
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 12:48 schreef wierdo6 het volgende:

[..]

-edit-

Wat zijn er toch een hoop trieste mensen in Nederland....

[Dit bericht is gewijzigd door ElizabethR op 09-09-2002 19:38]

Carpe diem !
pi_5696968
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 12:51 schreef DJ-L3 het volgende:

[..]

Ik vraag me af wie van die moraalridders hebben gelachen om Hans Teeuwen - Jostiband
  zaterdag 7 september 2002 @ 12:53:14 #23
34564 GuaPetona
Shizzle My Wizzle
pi_5696976
gatverredamme wat een kut reacties...

die mensen ...de meeste heben het al moeilijk ...met lichamelijke handicappen....en die gaan weer gepaard met hun geestelijke handicap..het is nu eenmaal de traditie

die mensen hebben het op hun wongroep al moeilijk omdat er bijna geen personeel is om een normaal zorgcoordinatie plan te ontwikkelen.....dues LAAT DIE MENSEN..

kanker maar door..... heeft toch geen zin!

indo-mie!
pi_5697015
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 12:51 schreef DJ-L3 het volgende:

[..]

-edit- kappen maar!!! -edit-

[Dit bericht is gewijzigd door ElizabethR op 09-09-2002 19:43]

/0
pi_5697024
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 12:53 schreef GuaPetona het volgende:

die mensen ...de meeste heben het al moeilijk ...met lichamelijke handicappen....en die gaan weer gepaard met hun geestelijke handicap..het is nu eenmaal de traditie

hoog tijd om van die traditie af te stappen lijkt me dan
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_5697027
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 12:53 schreef GuaPetona het volgende:

die mensen hebben het op hun wongroep al moeilijk omdat er bijna geen personeel is om een normaal zorgcoordinatie plan te ontwikkelen.....dues LAAT DIE MENSEN..

kanker maar door..... heeft toch geen zin!

Als niemand het moeilijk had met lichamelijke handicappen was dit topic ook niet geopend. DUH!
/0
  zaterdag 7 september 2002 @ 13:01:11 #27
34219 DJ-L3
memento mori..
pi_5697072
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 12:56 schreef Vision het volgende:

[..]

hoog tijd om van die traditie af te stappen lijkt me dan

En waarom ? Omdat een stel verwende nederlanders er last van hebben ? Stel egoïsten.
Carpe diem !
pi_5697086
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 13:01 schreef DJ-L3 het volgende:

[..]

En waarom ? Omdat een stel verwende nederlanders er last van hebben ? Stel egoïsten.

Zoiets noem je democratie, leuk he? Of pleit jij weer voor een linkse extreme dictatuur?
/0
pi_5697098
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 13:01 schreef DJ-L3 het volgende:

is geluidsoverlast niet DE reden waarom veel festivals niet op bepaalde locaties mogen?

waarom voor een stel mongolen een uitzondering maken

met zo'n instelling BLIJF je zwakzinnig

[Dit bericht is gewijzigd door Vision op 07-09-2002 13:07]

pi_5697111
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 13:05 schreef Vision het volgende:

[..]

is geluidsoverlast niet DE reden waarom veel festivals niet op bepaalde locaties mogen?

waarom voor een stel mongolen een uitzondering maken

Zo iets noem je vriendjes politiek. Altijd hetzelfde, zij kennen waarschijnlijk ook wat mongolen uit het gemeente bestuur en hup! ze mogen een feest bouwen.
/0
pi_5697140
En je zou maar is iets verbieden waaraan, geestelijk gehandicapten meedoen. Dan heb je gelijk van die hypocriete mensen zoals hier over je heen.
  zaterdag 7 september 2002 @ 13:13:03 #32
34219 DJ-L3
memento mori..
pi_5697155
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 13:10 schreef Ajaxno1 het volgende:
En je zou maar is iets verbieden waaraan, geestelijk gehandicapten meedoen. Dan heb je gelijk van die hypocriete mensen zoals hier over je heen.
Een uurtje toeteren is ook zooooooooooo erg he, is er dan echt niks belangrijkers om over te zeiken ?
Carpe diem !
pi_5697180
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 13:13 schreef DJ-L3 het volgende:

Een uurtje toeteren is ook zooooooooooo erg he, is er dan echt niks belangrijkers om over te zeiken ?

als jij er geen problemen mee hebt nodig je ze toch fijn bij jou thuis uit?

zullen zich vast thuis voelen

pi_5697188
quote:

[..]

De volgende keer zullen wij eens een uur gaan toeteren voor die gehandicapten stichting, kijken of ze dat leuk vinden!
/0
pi_5697200
quote:

[..]

Ja, ik stel voor dat je nu een cd,mp3 of bandje voor mij part zoekt, met daarop toeterende vrachtwagens en dat fijn een uurtje gaat zitten aan horen.

[Dit bericht is gewijzigd door Ajaxno1 op 07-09-2002 13:22]

zaterdag 7 september 2002 @ 13:19:31 #36
34219 DJ-L3
memento mori..
pi_5697206
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 13:16 schreef Vision het volgende:

[..]

als jij er geen problemen mee hebt nodig je ze toch fijn bij jou thuis uit?

zullen zich vast thuis voelen

Ze hebben hier elk jaar ook zoiets, en ik kan me er werkelijkwaar niet druk over maken. Maar misschien is dat om dat ik wel een leven heb.
Carpe diem !
pi_5697234
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 13:19 schreef DJ-L3 het volgende:

[..]

Ze hebben hier elk jaar ook zoiets, en ik kan me er werkelijkwaar niet druk over maken. Maar misschien is dat om dat ik wel een leven heb.

Of niet, en dat je het gewoon heel erg spannend vind zoveel vrachtwagens, en dat er nog is wat gebeurd in je leven.
pi_5697243
quote:

hier hebben ze ook zoiets, maar lopen ze niet te toeteren.

doen ze dat wel, dan zal ik me daarover beklagen.

dat doen mensen toch ook als er een festival gehouden wordt?

Ik zie mongolen ook als normale mensen, en maak dus geen onderscheid. Ik klaag OOK als ik last van hen heb. Net als andere mensen klagen als ze last van mij hebben.

Als ze toch als normaal mens gezien willen worden, moeten ze zich ook aan de regels houden die voor iedereen gelden!

(als ik een uur toeterend door de stad zou rijden dan heb ik een boete bij de eerste politie wagen die ik tegen kom. En terecht)

zaterdag 7 september 2002 @ 13:27:44 #39
21285 broeder
ze smelten de kazen
pi_5697286
ik wens iedereen ..." gezonde kinderen " toe in de toekomst ....
hopelijk is het een en ander niet erfelijk belast ...zo blijven we werk* houden
.....broeder zwijgt verder ....

* BROEDEREN !!!.....een mooie baan !!!

pi_5697294
quote:

[..]

Ja, daarom zit je ook de hele dag op fok.
/0
pi_5697403
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 13:28 schreef wierdo6 het volgende:

[..]

Ja, daarom zit je ook de hele dag op fok.

zaterdag 7 september 2002 @ 14:11:30 #42
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_5697740
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 13:23 schreef Vision het volgende:

[..]

hier hebben ze ook zoiets, maar lopen ze niet te toeteren.

doen ze dat wel, dan zal ik me daarover beklagen.

het is nog steeds jammer dat wij internetters niet mensen aan kunnen geven bij een instantie, welke de mogelijkheden heeft mensen met een IQ onder NAP weerhoudt dit soort reacties, zoals die van jou dus, te plaatsen.
quote:
Als ze toch als normaal mens gezien willen worden, moeten ze zich ook aan de regels houden die voor iedereen gelden!

(als ik een uur toeterend door de stad zou rijden dan heb ik een boete bij de eerste politie wagen die ik tegen kom. En terecht)

tuurlijk jongen... doe maar stoer! je loopt zeker met hetzelfde enthousiasme achter kinderen van 9 jaar aan, omdat ze links van de weg fietsen, de straat bekladderen, speeltuig in de speeltuin verslijten en in de noodgang van een auto ervoor springen om hun bal achterna te rennen (ipv de zebra te gebruiken en stoplichten niet te negeren), om ze te vertellen dat ze de wet overtreden?

LAAT die mensen toch man, gun ze een pleziertje, dat hebben ze al zo weinig met al het ongeluk dat hen en hun naasten getroffen is
of gaan we naar een maatschappij toe, waarin we hangjongeren in de catagorie vmbo ook maar preventief in een dwangbuis moeten stoppen, omdat hun IQ wellicht lager is dan het gemiddelde? kom op man, consequent zijn!

Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_5697774
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 14:11 schreef dr.dunno het volgende:

het is nog steeds jammer dat wij internetters niet mensen zoals jij aan kunnen geven bij een instantie die mensen met een IQ onder NAP weerhoudt dit soort reacties te plaatsen.

dat is inderdaad jammer. Dan had de topicstarter in iig geen last van toeterende debielen voor de deur.
quote:
tuurlijk jongen... doe maar stoer! je loopt zeker met hetzelfde enthousiasme achter kinderen van 9 jaar aan, omdat ze links van de weg fietsen, de straat bekladderen, speeltuig in de speeltuin verslijten en in de noodgang van een auto ervoor springen om hun bal achterna te rennen (ipv de zebra te gebruiken en stoplichten niet te negeren), om ze te vertellen dat ze de wet overtreden?

LAAT die mensen toch man, gun ze een pleziertje, dat hebben ze al zo weinig met al het ongeluk dat hen en hun naasten getroffen is
of gaan we naar een maatschappij toe, waarin we hangjongeren in de catagorie vmbo ook maar preventief in een dwangbuis moeten stoppen, omdat hun IQ wellicht lager is dan het gemiddelde? kom op man, consequent zijn!

heeft niets met "stoer" doen te maken.
Als ik iets doe wat niet door de beugel kan word ik er over aangesproken of bekeurd.

en als geestelijk gehandicapten het doen is er niks aan de hand. Maar, ze willen voor vol aangezien worden.

jaaaa daaahaaag.
En je opmerking over hangjongeren raakt ook kant nog wal. Ik zeg toch niet dat ze opgesloten moeten worden?
Ik wil alleen niet dat ze overlast verzorgen. En dat geld voor iedereen.

wat mij betreft mag iedereen zo veel plezier hebben als ze willen, als ze andere daar maar niet mee hinderen of het plezier in iets ontnemen

pi_5697876
quote:

Euhm waarom zou het IQ van een VMBO-er lager zijn dan de hoger geschoolde.

Ik ben zelf een LTS-er/VMBO-er geweest maar kon Havo aan, alleen hield ik niet zo van leren en vond ik elektro nou eenmaal leuk. En nu zit ik op de ICT academie. Dus IQ heeft niks met je opleiding soort te maken.

Ik heb een hekel aan mensen die op de HAVO en hogere opleidingen zitten en net doen of de mensen die VMBO doen lager dan ze zijn.

zaterdag 7 september 2002 @ 14:26:06 #45
35041 SpaceCake
Verder als Glacius.
pi_5697911
Ach. Het is maar één keer per jaar ofzo.
pi_5698265
Ben het wel met Ajaxno1 eens (over z'n voetbalsmaak niet, maar dat terzijde ), ik gun die mensen echt een leuke dag en even toeteren mag best, maar na 10 minuten is het wel weer leuk geweest en moeten ze ophouden want dan is het behoorlijk irritant voor mensen thuis. Gelukkig heb ik d'r hier geen last van...
pi_5698637
Zo ze zijn klaar, hmmm rust

EDIT: Argh vijf minuten later en ze zijn er weer.

[Hans Teeuwen mode]DAT TUIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!![/Hans Teeuwen mode]

[Dit bericht is gewijzigd door Ajaxno1 op 07-09-2002 15:59]

pi_5698839
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 15:51 schreef Ajaxno1 het volgende:
Zo ze zijn klaar, hmmm rust

EDIT: Argh vijf minuten later en ze zijn er weer.

[Hans Teeuwen mode]DAT TUIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!![/Hans Teeuwen mode]

Brrr... dat je dat nog uit kan houden...
pi_5698868
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 16:16 schreef LoekB het volgende:

[..]

Brrr... dat je dat nog uit kan houden...

En nu is het echt afgelopen tenminste ik neem aan dat ze niet een 5e keer langskomen rijden.

Tering, 4x een half uur. Nu dan eindelijk rust
afkloppen

pi_5698907
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 16:20 schreef Ajaxno1 het volgende:

[..]

En nu is het echt afgelopen tenminste ik neem aan dat ze niet een 5e keer langskomen rijden.

Tering, 4x een half uur. Nu dan eindelijk rust
afkloppen

Half uurtje later : TOOOEEEETTT
pi_5704684
Topicstarter, ik ben blij voor je dat jij geestelijk en lichamelijk helemaal gezond bent...nouja over dat geestelijk gezond twijfel ik, sjezus wat kun jij overdrijven, jij gunt die mensen ook gewoon nix he....je hebt 1, 1 lullig dagje last van ze en je begint meteen te zeiken...zielig, erg zielig
  zondag 8 september 2002 @ 11:43:19 #52
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_5705328
quote:
Op zondag 08 september 2002 09:32 schreef Ilsjuhh het volgende:
Topicstarter, ik ben blij voor je dat jij geestelijk en lichamelijk helemaal gezond bent...nouja over dat geestelijk gezond twijfel ik, sjezus wat kun jij overdrijven, jij gunt die mensen ook gewoon nix he....je hebt 1, 1 lullig dagje last van ze en je begint meteen te zeiken...zielig, erg zielig
er is een tijd van komen en gaan, en de tijd van gaan is nu gekomen :+
pi_5705350
Eens met vorige poster
pi_5705447
quote:
Op zondag 08 september 2002 09:32 schreef Ilsjuhh het volgende:
Helemaal eens, die mensen met een handicap moeten dag in dag uit veel leed ondergaan en één keer per jaar moet jij ook eens een dagje 'leed' ondergaan. MAN ZEIK TOCH NIET ZO, KUN JE NIET ZIEN DAT HET VOOR DIE GEHANDICAPTE MENSEN EEN GROOT FEEST IS, ALS JIJ OP EEN OF ANDERE TRANCEPARTY BENT WIL JE TOCH OOK KEIHARDE MUZIEK <-- dat doe ik op je!! Gatverdamme, sommige mensen kunnen zich echt beter op een onbewoond eiland afzonderen, zijn wij ervan af en dan kunnen de gehandicapten vrij-uit lol maken.
Zo gaan wij níet met elkaar om in Nederland
pi_5705762
ik hoop dat je nu stopt met zeuren over iets waar je 1 dagje last van hebt
pi_5706133
Wat een overdreven reacties allemaal... Hij zegt toch dat ie ze een leuke dag gunt (en terecht) maar dan hoeven ze toch niet 10 x door dezelfde buurt heen te rijden b.v. Maar dan moet je niet bij hun zijn, maar bij de organisatie, laat ze door verschillende steden rondrijden, dat vinden ze waarschijnlijk nog leuker ook ...
pi_5706210
quote:
Op zondag 08 september 2002 12:57 schreef LoekB het volgende:
Wat een overdreven reacties allemaal... Hij zegt toch dat ie ze een leuke dag gunt (en terecht) maar dan hoeven ze toch niet 10 x door dezelfde buurt heen te rijden b.v. Maar dan moet je niet bij hun zijn, maar bij de organisatie, laat ze door verschillende steden rondrijden, dat vinden ze waarschijnlijk nog leuker ook ...
Deden ze ook, maar ik woon bij het start,rust en eind punt dus komen ze zoals gister 4 keer langs en toeteren ze de hele tijd. en dat is 4x30 minuten. En
er is al lang bij de organisatie geklaagd. En ik gun die mensen echt alles, maar zorg dat andere mensen er ook niet teveel last van hebben.

En waarom rusten ze weer hiero als dat ergens anders kunne doen, kunnen ze zelfs nog wat extra dingen bezoeken.

En mensen die zeggen dat ik het van dichtbij zou mee moet maken, ik heb een neefje die geestelijk gehandicapt is.

quote:
Op zondag 08 september 2002 12:28 schreef Ilsjuhh het volgende:
ik hoop dat je nu stopt met zeuren over iets waar je 1 dagje last van hebt
Door een paar mensen die van die domme dingen zoals jou posten, muhahahahhahaha nee hoor.

[Dit bericht is gewijzigd door Ajaxno1 op 08-09-2002 16:10]

pi_5707802
Weetje wat ik zielig vind, mensen die mensen met een handicap zielig vinden.
We ''zijn toch allemaal gelijk'' ? dus waarom zou een gehandicapt persoon wel de hele tijd mogen toeteren, en als die truckers dat normaal zouden doen dan was het ''kappen met die teringzooi''.
Heel leuk en alles voor die mensen, maar je hebt heel veel manieren om ze iets leuks aan te bieden. Zoals iemand anders al zei, ze vinden alles leuk, dan ga je maar met ze naar een voetbalwedstrijd ofzo, kunnen ze toeteren wat ze willen
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
pi_5709985
was laatst bij ons ook in het dorp

harstikke gezellig heb nog naast een maat van me samen allebei een burn-out staan te maken en die gehandicapten allemaal zwaaien. (een nsr achterband kost wel flink knaken)

harstikke leuk voor die gasten man

maandag 9 september 2002 @ 13:18:07 #60
17548 Dr.Death
Your Doctor has arrived..
pi_5719296
Goh..het verbaast me dat je niet naar buiten bent gelopen om die gasten gehandicapt te trappen..
o nee, dat waren ze al, vandaar..
I'll try being nicer if you'll try being smarter.
stupid people shouldn't breed
pi_5723729
quote:
Op maandag 09 september 2002 13:18 schreef Dr.Death het volgende:
Goh..het verbaast me dat je niet naar buiten bent gelopen om die gasten gehandicapt te trappen..
En waar slaat dat op???
pi_5724205
quote:
Op maandag 09 september 2002 13:18 schreef Dr.Death het volgende:
Niet leuk. (of bedoel je het héél sarcastish?)
  maandag 9 september 2002 @ 18:41:54 #63
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_5724681
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 14:26 schreef SpaceCake het volgende:
Ach. Het is maar één keer per jaar ofzo.
En de week erop is er weer een ander evenement wat ook 'maar een keer per jaar' is , en de week daarop ... etc, etc, etc.

Niet dat ik er last van heb, ze komen hier niet langs maar ik kan me voorstellen dat het behoorlijk irritant is.
Ennuh toeteren mag je alleen om te waarschuwen, het is dus hardstikke strafbaar wat daar gebeurt.

It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
  maandag 9 september 2002 @ 18:45:39 #64
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_5724725
laat die mensen toch.
Is een keer per jaar. Oud en neiuw vinden jullie toch ook leuk?
Niet zo zeuren man. Nee, ik ben neit verstandelijk gehandicapt.
Nou ja, wel een beetje eh, in spraak maar dat komt omdat dit toetsenbord kut is en kan ik dus niet goed tot u spreken o heilige ajakkes.
  maandag 9 september 2002 @ 18:51:36 #65
26663 Paperclipjes
Nietjes zijn voor mietjes
pi_5724791
Bij ons in het dorp wordt ook elk jaar een truckersrun gehouden. Ik weet een ding en dat is dat alle deelnemers daar ontzettend naar uitkijken. Waarom? omdat ze niks hebben sommige tehuizen kunnen nog niet eens met de bus naar het zwembad. Die mensen en / of kinderen vinden het mega om in zon grote vrachtwagen rond te rijden en het feit dat de chauffeurs speciaal voor HUN toeteren.... ze vinden het geweldig.

Dus zeur niet en rij anders een keer mee en kijk naar mensen die je met een paar keer claxoneren gelukkig kunt maken.

Lancia Ypsilon Platinum (alles incl. wieldoppen)!
  maandag 9 september 2002 @ 18:56:11 #66
26663 Paperclipjes
pi_5724853
quote:
Op zondag 08 september 2002 15:51 schreef Chr1st1aan het volgende:
Weetje wat ik zielig vind, mensen die mensen met een handicap zielig vinden.
We ''zijn toch allemaal gelijk'' ? dus waarom zou een gehandicapt persoon wel de hele tijd mogen toeteren, en als die truckers dat normaal zouden doen dan was het ''kappen met die teringzooi''.
Heel leuk en alles voor die mensen, maar je hebt heel veel manieren om ze iets leuks aan te bieden. Zoals iemand anders al zei, ze vinden alles leuk, dan ga je maar met ze naar een voetbalwedstrijd ofzo, kunnen ze toeteren wat ze willen
Wat ben jij een slecht iemand, lekkere domme manier van concluderen heb jij. Laat het me even uitleggen, in jou ogen is iedereen dus gelijk?

Waarom hebben die mensen dan een min. uitkering en heb jij de KANS om succesvol te worden, in een grote villa te wonen, een dikke bmw te rijden, te kunnen trouwen met een mooie en lieve vrouw, kinderen kunnen krijgen en ze op kunnen voeden. Dat zijn maar een paar dingen dus zeg ajb niet dat we gelijk zijn want wij krijgen een kans en zij NIET.

Ik hoop dat jij, jouw kansen mist zielig persoon!:(

maandag 9 september 2002 @ 19:02:19 #67
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_5724946
quote:
Op maandag 09 september 2002 18:51 schreef Paperclipjes het volgende:
Dus zeur niet en rij anders een keer mee en kijk naar mensen die je met een paar keer claxoneren gelukkig kunt maken.
Dus als je geestelijk gehandicapt bent hoef je je niet aan wet te houden ?
En waar ligt de grens, alleen zwaar gehandicapte mensen of hoeven mensen met een lichte afwijking dit ook niet ?

Het is verboden en strafbaar, punt.

It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
  maandag 9 september 2002 @ 19:10:18 #68
18401 Joker1977
Hut / Übercrew
pi_5725109
Zolang er een vergunning is verstrekt is er niks aan de hand.

Als ze juridisch de hand boven het hoofd worden gehouden 'omdat het gehandicapten zijn' vind ik dat ook niet goed.

Weer helemaal terug in de Übercrew
  maandag 9 september 2002 @ 19:14:50 #69
26663 Paperclipjes
pi_5725181
Sicko s

Ik heb totaal geen begrip voor mensen die dit soort evenementen afkeuren. Je moest is weten wat dat betekend voor die deelnemers. Maar daar hebben jullie vast geen benul van omdat jullie je eigen perfecte leventje als prioriteit zien. Ik zeg het nogmaals zielige personen zijn jullie als je hier over gaat zeiken.

maandag 9 september 2002 @ 19:21:24 #70
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_5725294
quote:
Op maandag 09 september 2002 19:14 schreef Paperclipjes het volgende:
Sicko s

Ik heb totaal geen begrip voor mensen die dit soort evenementen afkeuren. Je moest is weten wat dat betekend voor die deelnemers. Maar daar hebben jullie vast geen benul van omdat jullie je eigen perfecte leventje als prioriteit zien. Ik zeg het nogmaals zielige personen zijn jullie als je hier over gaat zeiken.

hypocriet gelul.

Elke actie die een mens uitvoerd, maar dan ook echt alles is terug te voeren op 100% eigenbelang.

maandag 9 september 2002 @ 19:22:16 #71
26663 Paperclipjes
pi_5725314
Dus de organisatie van de tocht doet zo iets uit eigen belang?

Lul niet!

pi_5725344
quote:
Sicko s

LEZEN!!!!!!!!!!!!!!!!! WE KEUREN HET NIET AF, WE ZEGGEN ALLEEN DAT HET OP EEN ANDERE MANIER KAN.
  maandag 9 september 2002 @ 19:30:06 #73
26663 Paperclipjes
pi_5725482
Je vindt het niet normaal dat er zo veel getoeterd wordt. Voor die mensen ( hoe vaak moet ik dat nou zeggen) is er niks mooiers dan dat die claxons, luchthoorns en de hele mik mak continu aanstaan hun hebben de dag van hun leven en jij vindt dat blijkbaar niet kunnen. Als het dus aan jou zal liggen dan zou je ze zon dag dus niet eens gunnen.

Want wat is er nou voor lol aan om in een lange rits vrachtwagens te rijden die niet mogen toeteren of slechts enkele keren. Niks toch? Een dagje herrie voor jou is een dag feest voor hun. Ik neem aan dat je zelf wel kunt rekenen hoe vaak het voor hun feest is.

Ik ben al een paar keer bij zon tocht betrokken geweest als vrijwilliger en neem van mij aan dat je tijdens en aan het einde van de dag weet waarvoor je het doet. Ik heb weinig mensen ooit zo gelukkig gezien en dat dankzij het zitten in een vrachtwagen en de hele tijd te claxoneren.

Trouwste user 2022 maandag 9 september 2002 @ 19:31:54 #74
7889 tong80
Spleenheup
pi_5725513
quote:
Op maandag 09 september 2002 19:02 schreef Aaargh! het volgende:

Het is verboden en strafbaar, punt.

Heb je al aangifte gedaan ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 9 september 2002 @ 19:33:07 #75
26663 Paperclipjes
pi_5725540
quote:
Op maandag 09 september 2002 19:31 schreef tong80 het volgende:

[..]

Heb je al aangifte gedaan ?

Je brengt ze nog op iedeeen
  maandag 9 september 2002 @ 19:46:25 #76
18401 Joker1977
Hut / Übercrew
pi_5725773
quote:
Sicko s

Nee, gelijke monniken, gelijke kappen. Nogmaals: Als zij een vergunning hebben om te toeteren: Prima. Maar als IK het doe, krijg ik een flip.

Dikke onzin dat je zomaar wat mag omdat je toevallig een gehandicapte bent. Rare redenatie hou jij er op na.

Weer helemaal terug in de Übercrew
  Trouwste user 2022 maandag 9 september 2002 @ 19:47:29 #77
7889 tong80
Spleenheup
pi_5725787
quote:
Op maandag 09 september 2002 19:46 schreef Joker1977 het volgende:

[..]

Nee, gelijke monniken, gelijke kappen. Nogmaals: Als zij een vergunning hebben om te toeteren: Prima. Maar als IK het doe, krijg ik een flip.

Dikke onzin dat je zomaar wat mag omdat je toevallig een gehandicapte bent. Rare redenatie hou jij er op na.

Het is oneerlijk verdeeld in deze wereld.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 9 september 2002 @ 19:47:33 #78
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_5725789
Topic gaat dicht. Bijzonder triest hoe er hier en daar wordt gereageerd. Een paar opmerkingen heb ik weggehaald, verder is er eigenlijk geen beginnen aan, dus een slotje.

[Dit bericht is gewijzigd door ElizabethR op 09-09-2002 19:53]

Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')