EN DAT DAN MIDDEN DOOR JE WIJK!!!!!!!!!!!!
Edit: Truckers run is een dagje uit voor geestelijk gehandicapten, ze mogen dan een dagje mee met vrachtwagens (lees veeeeeeeel vrachtwagens)
[Dit bericht is gewijzigd door Ajaxno1 op 07-09-2002 12:15]
quote:Bij ons zijn ze alweer een tijdje weg.
Op zaterdag 07 september 2002 12:10 schreef Ajaxno1 het volgende:
Leuk zo'n truckersrun maar WAAROM moeten ze nu gaan toeteren, Stelletje .......EN DAT DAN MIDDEN DOOR JE WIJK!!!!!!!!!!!!
quote:Ja, maar ik vind het niet zo fijn ik woon namelijk bij het start,rust en eind punt. En zit nu alweer voor de 2e keer een half uur getoeter aan te horen.
Op zaterdag 07 september 2002 12:15 schreef Ilsjuhh het volgende:
Misschien omdat die geestelijk gehandicapten dat helemaal geweldig vinden?
EN DAT DAN MIDDEN DOOR JE WIJK!!!!!!!!!!!!
Edit: Truckers run is een dagje uit voor geestelijk gehandicapten, ze mogen dan een dagje mee met vrachtwagens (lees veeeeeeeel vrachtwagens)
[afbeelding]
[/quote]
quote:Heb je het tegen mij??
Op zaterdag 07 september 2002 12:20 schreef yvonne het volgende:
Je bent een in en intriest ventjeFi !!
Ps, als je me triest vind, dan vind je gelijk half Gorinchem triest want er wordt al sind het begin van dit "evenement" geklaagd over het getoeter en elk jaar doen ze het weer.
Kijk even toeteren is leuk, maar niet de hele tijd door. Maar ja ze zijn nu weg en heb een oplossing gewoon keihard de muziek aan.
[Dit bericht is gewijzigd door Ajaxno1 op 07-09-2002 12:32]
....je kunt ook vrijwilliger worden ...ga je lekker zwemmen/ wandelen / kroegbezoek....doe maar iets .....en dan gewoon 1x per jaar op 7 september ......weg uit gorinchem met wat bewoners .....jij rust ...hun blij !!!!
[Dit bericht is gewijzigd door Ajaxno1 op 07-09-2002 12:36]
quote:tja... daar heb je het al
Op zaterdag 07 september 2002 12:25 schreef Ajaxno1 het volgende:[..]
Heb je het tegen mij??
Ps, als je me triest vind, dan vind je gelijk half Gorinchem triest want er wordt al sind het begin van dit "evenement" geklaagd over het getoeter en elk jaar doen ze het weer.
laat die mensen toch ook eens hun lolletje beleven, net zo graag als jij graag in je bed blijft liggen stinken op een rustige zondag-ochtend.
En jij zit te kankeren over dat geluid???? Kijk eens naar die mensen....ze vinden het prachtig!
[Dit bericht is gewijzigd door GuaPetona op 07-09-2002 12:41]
quote:Lama, waarschijnlijk ben geirriteerd dat ik vanochtend een beetje vroeg wakker werdt gemaakt door de Trukcers run en vanacht pas om 3 uur sliep.
Op zaterdag 07 september 2002 12:36 schreef GuaPetona het volgende:
BIj ons in apeldoorn was er ook een ruckers dag....toevallig werk ik met mensen MET een VERSTANDELIJKE BERPERKING.....en je moet ze eens zien glunderen als ze in zo'n truck......En jij zit te kankeren over dat geluid???? Kijk eens naar die mensen....ze vinden het prachtig!
quote:.....HAHAHHA ....BROEDERS VERENIGT U !!!
BIj ons in apeldoorn was er ook een ruckers dag....toevallig werk ik met mensen MET een VERSTANDELIJKE BERPERKING.....en je moet ze eens zien glunderen als ze in zo'n truck......En jij zit te kankeren over dat geluid???? Kijk eens naar die mensen....ze vinden het prachtig!
quote:BOEIEND.
ik vind ruiten ingooien leuk, laat je mij dan ook mijn gang gaan als ik bij je voor de deur sta?
quote:Mijn (ex)buurman vondt het geweldig om om 3:00 te gaan toeteren
Laat die mensen toch lekker toeteren
quote:U snapt hem
Op zaterdag 07 september 2002 12:40 schreef Vision het volgende:[..]
BOEIEND.
ik vind ruiten ingooien leuk, laat je mij dan ook mijn gang gaan als ik bij je voor de deur sta?
Waarom mag je wel klagen over, ziekenwagens,politie en brandwaar wagens, maar niet over het CONSTANTE getoeter van vrachtwagens.
Heb meelij met de mensen die nu zware hoofdpijn of een hersen schuding hebben.
quote:-edit- misschien kun je iets genuanceerder posten -edit-
Op zaterdag 07 september 2002 12:15 schreef Ilsjuhh het volgende:
Misschien omdat die geestelijk gehandicapten dat helemaal geweldig vinden?
[Dit bericht is gewijzigd door ElizabethR op 09-09-2002 19:36]
....voorkomt tevens reacties van overschrijdende irritatiegrens perikelen van het niveau gelijk aan trisomie 21 ....
quote:Wat zijn er toch een hoop trieste mensen in Nederland....
Op zaterdag 07 september 2002 12:48 schreef wierdo6 het volgende:[..]
-edit-
[Dit bericht is gewijzigd door ElizabethR op 09-09-2002 19:38]
quote:Ik vraag me af wie van die moraalridders hebben gelachen om Hans Teeuwen - Jostiband
Op zaterdag 07 september 2002 12:51 schreef DJ-L3 het volgende:[..]
Wat zijn er toch een hoop trieste mensen in Nederland....
die mensen ...de meeste heben het al moeilijk ...met lichamelijke handicappen....en die gaan weer gepaard met hun geestelijke handicap..het is nu eenmaal de traditie
die mensen hebben het op hun wongroep al moeilijk omdat er bijna geen personeel is om een normaal zorgcoordinatie plan te ontwikkelen.....dues LAAT DIE MENSEN..
kanker maar door..... heeft toch geen zin!
quote:-edit- kappen maar!!! -edit-
Op zaterdag 07 september 2002 12:51 schreef DJ-L3 het volgende:[..]
Wat zijn er toch een hoop trieste mensen in Nederland....
[Dit bericht is gewijzigd door ElizabethR op 09-09-2002 19:43]
quote:hoog tijd om van die traditie af te stappen lijkt me dan
Op zaterdag 07 september 2002 12:53 schreef GuaPetona het volgende:
gatverredamme wat een kut reacties...die mensen ...de meeste heben het al moeilijk ...met lichamelijke handicappen....en die gaan weer gepaard met hun geestelijke handicap..het is nu eenmaal de traditie
quote:Als niemand het moeilijk had met lichamelijke handicappen was dit topic ook niet geopend. DUH!
Op zaterdag 07 september 2002 12:53 schreef GuaPetona het volgende:
gatverredamme wat een kut reacties...die mensen ...de meeste heben het al moeilijk ...met lichamelijke handicappen....en die gaan weer gepaard met hun geestelijke handicap..het is nu eenmaal de traditie
die mensen hebben het op hun wongroep al moeilijk omdat er bijna geen personeel is om een normaal zorgcoordinatie plan te ontwikkelen.....dues LAAT DIE MENSEN..
kanker maar door..... heeft toch geen zin!
quote:En waarom ? Omdat een stel verwende nederlanders er last van hebben ? Stel egoïsten.
Op zaterdag 07 september 2002 12:56 schreef Vision het volgende:[..]
hoog tijd om van die traditie af te stappen lijkt me dan
quote:Zoiets noem je democratie, leuk he?
Op zaterdag 07 september 2002 13:01 schreef DJ-L3 het volgende:[..]
En waarom ? Omdat een stel verwende nederlanders er last van hebben ? Stel egoïsten.
quote:is geluidsoverlast niet DE reden waarom veel festivals niet op bepaalde locaties mogen?
Op zaterdag 07 september 2002 13:01 schreef DJ-L3 het volgende:En waarom ? Omdat een stel verwende nederlanders er last van hebben ? Stel egoïsten.
waarom voor een stel mongolen een uitzondering maken
met zo'n instelling BLIJF je zwakzinnig
[Dit bericht is gewijzigd door Vision op 07-09-2002 13:07]
quote:Zo iets noem je vriendjes politiek. Altijd hetzelfde, zij kennen waarschijnlijk ook wat mongolen uit het gemeente bestuur en hup! ze mogen een feest bouwen.
Op zaterdag 07 september 2002 13:05 schreef Vision het volgende:[..]
is geluidsoverlast niet DE reden waarom veel festivals niet op bepaalde locaties mogen?
waarom voor een stel mongolen een uitzondering maken
quote:Een uurtje toeteren is ook zooooooooooo erg he, is er dan echt niks belangrijkers om over te zeiken ?
Op zaterdag 07 september 2002 13:10 schreef Ajaxno1 het volgende:
En je zou maar is iets verbieden waaraan, geestelijk gehandicapten meedoen. Dan heb je gelijk van die hypocriete mensen zoals hier over je heen.
quote:als jij er geen problemen mee hebt nodig je ze toch fijn bij jou thuis uit?
Op zaterdag 07 september 2002 13:13 schreef DJ-L3 het volgende:Een uurtje toeteren is ook zooooooooooo erg he, is er dan echt niks belangrijkers om over te zeiken ?
zullen zich vast thuis voelen
quote:De volgende keer zullen wij eens een uur gaan toeteren voor die gehandicapten stichting, kijken of ze dat leuk vinden!
Op zaterdag 07 september 2002 13:13 schreef DJ-L3 het volgende:[..]
Een uurtje toeteren is ook zooooooooooo erg he, is er dan echt niks belangrijkers om over te zeiken ?
quote:Ja, ik stel voor dat je nu een cd,mp3 of bandje voor mij part zoekt, met daarop toeterende vrachtwagens en dat fijn een uurtje gaat zitten aan horen.
Op zaterdag 07 september 2002 13:13 schreef DJ-L3 het volgende:[..]
Een uurtje toeteren is ook zooooooooooo erg he, is er dan echt niks belangrijkers om over te zeiken ?
[Dit bericht is gewijzigd door Ajaxno1 op 07-09-2002 13:22]
quote:Ze hebben hier elk jaar ook zoiets, en ik kan me er werkelijkwaar niet druk over maken. Maar misschien is dat om dat ik wel een leven heb.
Op zaterdag 07 september 2002 13:16 schreef Vision het volgende:[..]
als jij er geen problemen mee hebt nodig je ze toch fijn bij jou thuis uit?
zullen zich vast thuis voelen
quote:Of niet, en dat je het gewoon heel erg spannend vind zoveel vrachtwagens, en dat er nog is wat gebeurd in je leven.
Op zaterdag 07 september 2002 13:19 schreef DJ-L3 het volgende:[..]
Ze hebben hier elk jaar ook zoiets, en ik kan me er werkelijkwaar niet druk over maken. Maar misschien is dat om dat ik wel een leven heb.
quote:hier hebben ze ook zoiets, maar lopen ze niet te toeteren.
Op zaterdag 07 september 2002 13:19 schreef DJ-L3 het volgende:Ze hebben hier elk jaar ook zoiets, en ik kan me er werkelijkwaar niet druk over maken. Maar misschien is dat om dat ik wel een leven heb.
doen ze dat wel, dan zal ik me daarover beklagen.
dat doen mensen toch ook als er een festival gehouden wordt?
Ik zie mongolen ook als normale mensen, en maak dus geen onderscheid. Ik klaag OOK als ik last van hen heb. Net als andere mensen klagen als ze last van mij hebben.
Als ze toch als normaal mens gezien willen worden, moeten ze zich ook aan de regels houden die voor iedereen gelden!
(als ik een uur toeterend door de stad zou rijden dan heb ik een boete bij de eerste politie wagen die ik tegen kom. En terecht)
* BROEDEREN !!!.....een mooie baan !!!
quote:Ja, daarom zit je ook de hele dag op fok.
Op zaterdag 07 september 2002 13:19 schreef DJ-L3 het volgende:[..]
Ze hebben hier elk jaar ook zoiets, en ik kan me er werkelijkwaar niet druk over maken. Maar misschien is dat om dat ik wel een leven heb.
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 13:28 schreef wierdo6 het volgende:[..]
Ja, daarom zit je ook de hele dag op fok.
quote:het is nog steeds jammer dat wij internetters niet mensen aan kunnen geven bij een instantie, welke de mogelijkheden heeft mensen met een IQ onder NAP weerhoudt dit soort reacties, zoals die van jou dus, te plaatsen.
Op zaterdag 07 september 2002 13:23 schreef Vision het volgende:[..]
hier hebben ze ook zoiets, maar lopen ze niet te toeteren.
doen ze dat wel, dan zal ik me daarover beklagen.
quote:tuurlijk jongen... doe maar stoer! je loopt zeker met hetzelfde enthousiasme achter kinderen van 9 jaar aan, omdat ze links van de weg fietsen, de straat bekladderen, speeltuig in de speeltuin verslijten en in de noodgang van een auto ervoor springen om hun bal achterna te rennen (ipv de zebra te gebruiken en stoplichten niet te negeren), om ze te vertellen dat ze de wet overtreden?
Als ze toch als normaal mens gezien willen worden, moeten ze zich ook aan de regels houden die voor iedereen gelden!(als ik een uur toeterend door de stad zou rijden dan heb ik een boete bij de eerste politie wagen die ik tegen kom. En terecht)
LAAT die mensen toch man, gun ze een pleziertje, dat hebben ze al zo weinig met al het ongeluk dat hen en hun naasten getroffen is
of gaan we naar een maatschappij toe, waarin we hangjongeren in de catagorie vmbo ook maar preventief in een dwangbuis moeten stoppen, omdat hun IQ wellicht lager is dan het gemiddelde? kom op man, consequent zijn!
quote:dat is inderdaad jammer. Dan had de topicstarter in iig geen last van toeterende debielen voor de deur.
Op zaterdag 07 september 2002 14:11 schreef dr.dunno het volgende:het is nog steeds jammer dat wij internetters niet mensen zoals jij aan kunnen geven bij een instantie die mensen met een IQ onder NAP weerhoudt dit soort reacties te plaatsen.
quote:heeft niets met "stoer" doen te maken.
tuurlijk jongen... doe maar stoer! je loopt zeker met hetzelfde enthousiasme achter kinderen van 9 jaar aan, omdat ze links van de weg fietsen, de straat bekladderen, speeltuig in de speeltuin verslijten en in de noodgang van een auto ervoor springen om hun bal achterna te rennen (ipv de zebra te gebruiken en stoplichten niet te negeren), om ze te vertellen dat ze de wet overtreden?LAAT die mensen toch man, gun ze een pleziertje, dat hebben ze al zo weinig met al het ongeluk dat hen en hun naasten getroffen is
of gaan we naar een maatschappij toe, waarin we hangjongeren in de catagorie vmbo ook maar preventief in een dwangbuis moeten stoppen, omdat hun IQ wellicht lager is dan het gemiddelde? kom op man, consequent zijn!![]()
en als geestelijk gehandicapten het doen is er niks aan de hand. Maar, ze willen voor vol aangezien worden.
jaaaa daaahaaag.
En je opmerking over hangjongeren raakt ook kant nog wal. Ik zeg toch niet dat ze opgesloten moeten worden?
Ik wil alleen niet dat ze overlast verzorgen. En dat geld voor iedereen.
wat mij betreft mag iedereen zo veel plezier hebben als ze willen, als ze andere daar maar niet mee hinderen of het plezier in iets ontnemen
quote:
of gaan we naar een maatschappij toe, waarin we hangjongeren in de catagorie vmbo ook maar preventief in een dwangbuis moeten stoppen, omdat hun IQ wellicht lager is dan het gemiddelde? kom op man, consequent zijn!
Euhm waarom zou het IQ van een VMBO-er lager zijn dan de hoger geschoolde.
Ik ben zelf een LTS-er/VMBO-er geweest maar kon Havo aan, alleen hield ik niet zo van leren en vond ik elektro nou eenmaal leuk. En nu zit ik op de ICT academie. Dus IQ heeft niks met je opleiding soort te maken.
Ik heb een hekel aan mensen die op de HAVO en hogere opleidingen zitten en net doen of de mensen die VMBO doen lager dan ze zijn.
EDIT: Argh vijf minuten later en ze zijn er weer.
[Hans Teeuwen mode]DAT TUIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!![/Hans Teeuwen mode]
[Dit bericht is gewijzigd door Ajaxno1 op 07-09-2002 15:59]
quote:Brrr... dat je dat nog uit kan houden...
Op zaterdag 07 september 2002 15:51 schreef Ajaxno1 het volgende:
Zo ze zijn klaar, hmmm rustEDIT: Argh vijf minuten later en ze zijn er weer.
[Hans Teeuwen mode]DAT TUIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!![/Hans Teeuwen mode]
quote:En nu is het echt afgelopen tenminste ik neem aan dat ze niet een 5e keer langskomen rijden.
Op zaterdag 07 september 2002 16:16 schreef LoekB het volgende:[..]
Brrr... dat je dat nog uit kan houden...
Tering, 4x een half uur. Nu dan eindelijk rust
afkloppen
quote:Half uurtje later : TOOOEEEETTT
Op zaterdag 07 september 2002 16:20 schreef Ajaxno1 het volgende:[..]
En nu is het echt afgelopen tenminste ik neem aan dat ze niet een 5e keer langskomen rijden.
Tering, 4x een half uur. Nu dan eindelijk rust
afkloppen
quote:
Op zondag 08 september 2002 09:32 schreef Ilsjuhh het volgende:
Topicstarter, ik ben blij voor je dat jij geestelijk en lichamelijk helemaal gezond bent...nouja over dat geestelijk gezond twijfel ik, sjezus wat kun jij overdrijven, jij gunt die mensen ook gewoon nix he....je hebt 1, 1 lullig dagje last van ze en je begint meteen te zeiken...zielig, erg zielig
quote:Helemaal eens, die mensen met een handicap moeten dag in dag uit veel leed ondergaan en één keer per jaar moet jij ook eens een dagje 'leed' ondergaan. MAN ZEIK TOCH NIET ZO, KUN JE NIET ZIEN DAT HET VOOR DIE GEHANDICAPTE MENSEN EEN GROOT FEEST IS, ALS JIJ OP EEN OF ANDERE TRANCEPARTY BENT WIL JE TOCH OOK KEIHARDE MUZIEK
Op zondag 08 september 2002 09:32 schreef Ilsjuhh het volgende:
Topicstarter, ik ben blij voor je dat jij geestelijk en lichamelijk helemaal gezond bent...nouja over dat geestelijk gezond twijfel ik, sjezus wat kun jij overdrijven, jij gunt die mensen ook gewoon nix he....je hebt 1, 1 lullig dagje last van ze en je begint meteen te zeiken...zielig, erg zielig
quote:Deden ze ook, maar ik woon bij het start,rust en eind punt dus komen ze zoals gister 4 keer langs en toeteren ze de hele tijd. en dat is 4x30 minuten. En
Op zondag 08 september 2002 12:57 schreef LoekB het volgende:
Wat een overdreven reacties allemaal... Hij zegt toch dat ie ze een leuke dag gunt (en terecht) maar dan hoeven ze toch niet 10 x door dezelfde buurt heen te rijden b.v. Maar dan moet je niet bij hun zijn, maar bij de organisatie, laat ze door verschillende steden rondrijden, dat vinden ze waarschijnlijk nog leuker ook...
En waarom rusten ze weer hiero als dat ergens anders kunne doen, kunnen ze zelfs nog wat extra dingen bezoeken.
En mensen die zeggen dat ik het van dichtbij zou mee moet maken, ik heb een neefje die geestelijk gehandicapt is.
quote:Door een paar mensen die van die domme dingen zoals jou posten, muhahahahhahaha nee hoor.
Op zondag 08 september 2002 12:28 schreef Ilsjuhh het volgende:
ik hoop dat je nu stopt met zeuren over iets waar je 1 dagje last van hebt
[Dit bericht is gewijzigd door Ajaxno1 op 08-09-2002 16:10]
harstikke gezellig heb nog naast een maat van me samen allebei een burn-out staan te maken en die gehandicapten allemaal zwaaien. (een nsr achterband kost wel flink knaken)
harstikke leuk voor die gasten man
quote:En waar slaat dat op???
Op maandag 09 september 2002 13:18 schreef Dr.Death het volgende:
Goh..het verbaast me dat je niet naar buiten bent gelopen om die gasten gehandicapt te trappen..
o nee, dat waren ze al, vandaar..
quote:Niet leuk. (of bedoel je het héél sarcastish?)
Op maandag 09 september 2002 13:18 schreef Dr.Death het volgende:
Goh..het verbaast me dat je niet naar buiten bent gelopen om die gasten gehandicapt te trappen..
o nee, dat waren ze al, vandaar..
quote:En de week erop is er weer een ander evenement wat ook 'maar een keer per jaar' is , en de week daarop ... etc, etc, etc.
Op zaterdag 07 september 2002 14:26 schreef SpaceCake het volgende:
Ach. Het is maar één keer per jaar ofzo.
Niet dat ik er last van heb, ze komen hier niet langs maar ik kan me voorstellen dat het behoorlijk irritant is.
Ennuh toeteren mag je alleen om te waarschuwen, het is dus hardstikke strafbaar wat daar gebeurt.
Dus zeur niet en rij anders een keer mee en kijk naar mensen die je met een paar keer claxoneren gelukkig kunt maken.
quote:Wat ben jij een slecht iemand, lekkere domme manier van concluderen heb jij. Laat het me even uitleggen, in jou ogen is iedereen dus gelijk?
Op zondag 08 september 2002 15:51 schreef Chr1st1aan het volgende:
Weetje wat ik zielig vind, mensen die mensen met een handicap zielig vinden.
We ''zijn toch allemaal gelijk'' ? dus waarom zou een gehandicapt persoon wel de hele tijd mogen toeteren, en als die truckers dat normaal zouden doen dan was het ''kappen met die teringzooi''.
Heel leuk en alles voor die mensen, maar je hebt heel veel manieren om ze iets leuks aan te bieden. Zoals iemand anders al zei, ze vinden alles leuk, dan ga je maar met ze naar een voetbalwedstrijd ofzo, kunnen ze toeteren wat ze willen
Waarom hebben die mensen dan een min. uitkering en heb jij de KANS om succesvol te worden, in een grote villa te wonen, een dikke bmw te rijden, te kunnen trouwen met een mooie en lieve vrouw, kinderen kunnen krijgen en ze op kunnen voeden. Dat zijn maar een paar dingen dus zeg ajb niet dat we gelijk zijn want wij krijgen een kans en zij NIET.
Ik hoop dat jij, jouw kansen mist zielig persoon!:(
quote:Dus als je geestelijk gehandicapt bent hoef je je niet aan wet te houden ?
Op maandag 09 september 2002 18:51 schreef Paperclipjes het volgende:
Dus zeur niet en rij anders een keer mee en kijk naar mensen die je met een paar keer claxoneren gelukkig kunt maken.
Het is verboden en strafbaar, punt.
Als ze juridisch de hand boven het hoofd worden gehouden 'omdat het gehandicapten zijn' vind ik dat ook niet goed.
Ik heb totaal geen begrip voor mensen die dit soort evenementen afkeuren. Je moest is weten wat dat betekend voor die deelnemers. Maar daar hebben jullie vast geen benul van omdat jullie je eigen perfecte leventje als prioriteit zien. Ik zeg het nogmaals zielige personen zijn jullie als je hier over gaat zeiken.
quote:hypocriet gelul.
Op maandag 09 september 2002 19:14 schreef Paperclipjes het volgende:
Sicko sIk heb totaal geen begrip voor mensen die dit soort evenementen afkeuren. Je moest is weten wat dat betekend voor die deelnemers. Maar daar hebben jullie vast geen benul van omdat jullie je eigen perfecte leventje als prioriteit zien. Ik zeg het nogmaals zielige personen zijn jullie als je hier over gaat zeiken.
Elke actie die een mens uitvoerd, maar dan ook echt alles is terug te voeren op 100% eigenbelang.
Lul niet!
quote:LEZEN!!!!!!!!!!!!!!!!! WE KEUREN HET NIET AF, WE ZEGGEN ALLEEN DAT HET OP EEN ANDERE MANIER KAN.
Sicko sIk heb totaal geen begrip voor mensen die dit soort evenementen afkeuren. Je moest is weten wat dat betekend voor die deelnemers. Maar daar hebben jullie vast geen benul van omdat jullie je eigen perfecte leventje als prioriteit zien. Ik zeg het nogmaals zielige personen zijn jullie als je hier over gaat zeiken.
Want wat is er nou voor lol aan om in een lange rits vrachtwagens te rijden die niet mogen toeteren of slechts enkele keren. Niks toch? Een dagje herrie voor jou is een dag feest voor hun. Ik neem aan dat je zelf wel kunt rekenen hoe vaak het voor hun feest is.
Ik ben al een paar keer bij zon tocht betrokken geweest als vrijwilliger en neem van mij aan dat je tijdens en aan het einde van de dag weet waarvoor je het doet. Ik heb weinig mensen ooit zo gelukkig gezien en dat dankzij het zitten in een vrachtwagen en de hele tijd te claxoneren.
quote:Heb je al aangifte gedaan ?
Op maandag 09 september 2002 19:02 schreef Aaargh! het volgende:Het is verboden en strafbaar, punt.
quote:Je brengt ze nog op iedeeen
Op maandag 09 september 2002 19:31 schreef tong80 het volgende:[..]
Heb je al aangifte gedaan ?
quote:Nee, gelijke monniken, gelijke kappen. Nogmaals: Als zij een vergunning hebben om te toeteren: Prima. Maar als IK het doe, krijg ik een flip.
Dikke onzin dat je zomaar wat mag omdat je toevallig een gehandicapte bent. Rare redenatie hou jij er op na.
quote:Het is oneerlijk verdeeld in deze wereld.
Op maandag 09 september 2002 19:46 schreef Joker1977 het volgende:[..]
Nee, gelijke monniken, gelijke kappen. Nogmaals: Als zij een vergunning hebben om te toeteren: Prima. Maar als IK het doe, krijg ik een flip.
Dikke onzin dat je zomaar wat mag omdat je toevallig een gehandicapte bent. Rare redenatie hou jij er op na.
[Dit bericht is gewijzigd door ElizabethR op 09-09-2002 19:53]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |