ik zit lekker thuis kom hatenquote:Op woensdag 13 maart 2013 09:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
jammer dat ik de rechten niet heb, had je genote tot in de eeuwigheid voor je vertragingen
ik ook nog. moet me maar eens aankledenquote:
terwijl ik nog nooit coke heb aangeraaktquote:
ja het sneeuwt. rijdt er weer niksquote:
Zou ik ook zeggen, junk.quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
terwijl ik nog nooit coke heb aangeraakt
ik hoef pas om 19:15 te beginnen... dan zijn de forensen weer thuis en de mensen die niet perse hoeven blijven ook thuis. rustig avondje denk ikquote:
winkquote:Op woensdag 13 maart 2013 09:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
verstandig meisjequote:Op woensdag 13 maart 2013 09:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee turquoise wou ze niet rozequote:
Alcohol.quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:48 schreef 2NutZ het volgende:
Sowieso drugs anders dan wiet/hasj/alcohol
Af en toe een biertje/whiskey is best lekkerquote:
hoiquote:
Mag hoor.quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Af en toe een biertje/whiskey is best lekkerzuipen
Liefquote:
Geen probleemquote:
Gewoon pizzaquote:Op woensdag 13 maart 2013 09:51 schreef 2NutZ het volgende:
Ik zit met een probleem, weet niet wat ik moet eten vanavond :s
was te verwachtenquote:Op woensdag 13 maart 2013 09:51 schreef Allure_ het volgende:
Had ik al gezegd dat ik zo´n kabel voor 3 ekkies had besteld en die gelijk werkt bij m'n tv?
neequote:
ja doeiquote:Op woensdag 13 maart 2013 09:51 schreef Allure_ het volgende:
Had ik al gezegd dat ik zo´n kabel voor 3 ekkies had besteld en die gelijk werkt bij m'n tv?
Nee. Maar mooi zo.quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:51 schreef Allure_ het volgende:
Nee, bedankt voor deze informatie.quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:51 schreef Allure_ het volgende:
toch wel met vergulde stekkers he?quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:51 schreef Allure_ het volgende:
swarmaquote:
quote:
Hmm.. misschienquote:
Graag gedaan hoor Allyballyquote:
Lasagne trenbolognese.quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:51 schreef 2NutZ het volgende:
Ik zit met een probleem, weet niet wat ik moet eten vanavond :s
Oké.quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:55 schreef Allure_ het volgende:
we hebben een xbox360dus
nu
kan
ik
tekken
kopen
en iedereen inmaken
![]()
![]()
Die singleplayer adventure mode ofzo was echt bizar kansloos.quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:55 schreef Allure_ het volgende:
we hebben een xbox360dus
nu
kan
ik
tekken
kopen
en iedereen inmaken
![]()
![]()
Oké.quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ja het moet toch outstanding zijn :s
Oké.quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:58 schreef Zosk het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit de moeder van die ene misvormde baby? Die van dat Duo Penotti plaatje waar ze ineens een negerin is?
Oh mag ik ook in dat clubje?quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:58 schreef Allure_ het volgende:
ok WD laat we ff teamn WDALLY opstarten om die zure zult hier eens aan te pakken.
eerst zoks, daarna vas
Ik ben helemaal niet zuur, gek.quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:58 schreef Allure_ het volgende:
ok WD laat we ff teamn WDALLY opstarten om die zure zult hier eens aan te pakken.
eerst zoks, daarna vas
Nee dit is een andere lederen bankquote:Op woensdag 13 maart 2013 09:58 schreef Zosk het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit de moeder van die ene misvormde baby? Die van dat Duo Penotti plaatje waar ze ineens een negerin is?
goed idee, maar denk eerst vas en dan zosk. want vas is gwn irritant en zosk is soms nog grappig weet jequote:Op woensdag 13 maart 2013 09:58 schreef Allure_ het volgende:
eerst zoks, daarna vas
true story, laten we vas van dr depressie afhelpequote:Op woensdag 13 maart 2013 09:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
goed idee, maar denk eerst vas en dan zosk. want vas is gwn irritant en zosk is soms nog grappig weet je
Oké.quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:59 schreef Zosk het volgende:
[..]
Werkt niet als jij het doet, tevens stel ik een vraag.
de cokebarbie langssturen is een goede startquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
true story, laten we vas van dr depressie afhelpe
quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:01 schreef Salatrel het volgende:
[..]
de cokebarbie langssturen is een goede start
gwn blok beton aan de voeten en dan een gracht in???quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
true story, laten we vas van dr depressie afhelpe
heb hier nog wel wat legge voor d'rquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:01 schreef Salatrel het volgende:
[..]
de cokebarbie langssturen is een goede start
Bolognese lasagna – pasta lá với sốt kem thịt bòquote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:04 schreef wolvendagen het volgende:
maar waarom krijg ik geen kleurtje danwit als poeder of roze als barbie weetj
quote:
Oké ik doe mee, deze gun ik je.quote:
Ga er dan niets steeds over door kleuter.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
hou je muil nou eens noodlelegs
wil gewoon een kleurtjequote:Op woensdag 13 maart 2013 10:08 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ga er dan niets steeds over door kleuter.
NEE. NEE. MAG NIET. NEE.quote:Sephora zal per 1 juni 2013 de Nederlands markt verlaten. Tot in de loop van mei kunt u genieten van ons uitgebreide assortiment binnen de V&D bij onze vestigingen. Graag willen wij al onze klanten en relaties danken voor uw loyaliteit. Via deze pagina houden we u op de hoogte over de ontwikkelingen rond Sephora Nederland.
Stampvoeten jongequote:
Sephora is niet online in Nederland.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:11 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dit is wel echt vervelend inderdaad, gelukkig bestaat er internet.
Vervelend.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Sephora is niet online in Nederland.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:13 schreef Zosk het volgende:
Enige wat jij op stage doet is keukens ontwerpen in Sims zeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |