Maar inmiddels is het een discussie geworden over persoonlijke voorkeuren en smaken. Wat is 'te' dik? wat is 'te' dun? Dit meten we aan de hand van de 2 'hele wetenschappelijkequote:Ts valt op volslanke vrouwen of eigenlijk tussen normaal en volslank in maar het lijkt alsof dit nergens wordt geaccepteerd en alsof het iets "vies" is.
Klacht: Waarom bemoeien mensen zich met mijn voorkeuren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de dames (plaatjes van heren)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier verder.Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Een overpowered Alpha mannetje, en een Chinees, lezen mij de les.
Nergens voor nodig.
Ik sommeer haar wel een keer op tinychat, wetters gonna wet. Soms kun je ook te lage verwachtingen hebben. Underpromise, overdeliver.quote:Op woensdag 13 maart 2013 01:27 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
zij is moeilijk, man. ik heb ook alles al geprobeerd. duidelijk geintimideerd.
misschien maar gewoon stoppen met trainen en dik worden, dan is ze wat meer in haar comfort zone.
tot de mods weer wakker zijn. al vind ik dat deze meer bestaansrecht heeft dan dat schoenentopic van die dispuutfag.quote:Op woensdag 13 maart 2013 01:32 schreef FL_Freak het volgende:
Ik ben benieuwd hoelang deze reeks nog mag doorgaan.
Je bent te klein. Sorry.quote:Op woensdag 13 maart 2013 01:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik sommeer haar wel een keer op tinychat, wetters gonna wet. Soms kun je ook te lage verwachtingen hebben. Underpromise, overdeliver.
zit ambi op tinychat, ja? zit er ook beeld bij?quote:Op woensdag 13 maart 2013 01:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik sommeer haar wel een keer op tinychat, wetters gonna wet. Soms kun je ook te lage verwachtingen hebben. Underpromise, overdeliver.
Vindt je cr7 niet mooi Ambi !?quote:Op woensdag 13 maart 2013 01:32 schreef Ambipur het volgende:
Wat een lelijke plaatjes trouwens. Waar zijn mijn olieworstelaars?
quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 01:32 schreef Ambipur het volgende:
Wat een lelijke plaatjes trouwens. Waar zijn mijn olieworstelaars?
Duh, waarom denk je dat ik train.quote:
Voorlopig zie ik alleen nog maar een verlopen secretaresse met raceauto's aan, zal wel Manycam zijn. Patience young grasshopper.quote:Op woensdag 13 maart 2013 01:33 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
zit ambi op tinychat, ja? zit er ook beeld bij?
blijkbaarquote:
dat lijkt me beter dan een turkinnetje met een blubberkont. pass linkquote:Op woensdag 13 maart 2013 01:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Voorlopig zie ik alleen nog maar een verlopen secretaresse met raceauto's aan, zal wel Manycam zijn. Patience young grasshopper.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:12 schreef Panzermaus het volgende:
Deze samenleving heeft meer Hugh_Myron's en Ambipur's nodig. Wellicht kunnen jullie paren, gr.
I knew it.quote:Op woensdag 13 maart 2013 01:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Duh, waarom denk je dat ik train.
hehehe, dat je die nog terug hebt kunnen vindenquote:
waar is z'n nek?quote:Op woensdag 13 maart 2013 01:39 schreef durrrr het volgende:
Deze worstelaar daarin tegen![]()
[ afbeelding ]
Die is tenminste gewoon 1,93. Als een baas.quote:Op woensdag 13 maart 2013 01:39 schreef durrrr het volgende:
Deze worstelaar daarin tegen![]()
[ afbeelding ]
en dat zonder nekquote:Op woensdag 13 maart 2013 01:40 schreef Piye het volgende:
[..]
Die is tenminste gewoon 1,93. Als een baas.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 01:41 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
en dat zonder nekkon nog minstens 12 cm bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |