quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:53 schreef -supergirl- het volgende:
@HostiMeister
Lijkt me wel een heerlijke baan ja. Beetje de hele dag aan het zwembad van mijn villa liggen terwijl mijn rijke man gaat golfen.
mijn posts van bijna een jaar geleden teruglezend: nothing has changedquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:27 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Dit topic blijft natuurlijk relevant
Of die verplicht gratis moeten werken (stage).quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:50 schreef GJonline het volgende:
En dan heb je ook nog mensen die gratis werkenwerken is kut.
Stage?quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:02 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
even serieus. jij krijgt betaald om op je luie reet te zitten en beetje jezelf vermaken met internet? wat the fuck doe je dan
Kortom, wijmogen met zn allen jouw bijstan financieren zodat jij alleen hoeft te doen wat jou uitkomt. Fijne vent iddquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:06 schreef EricOscuro het volgende:
[..]
Beter dat ik alleen het projecten aanneem waar ik echt goed in ben, en dat mijn naam alleen positief rondgaat, dan dat ik soms half werk aflever. Want in dat laatste geval zou ik uiteindelijk vaker zonder werk zitten dan nu.
Ach als je het nu nog niet begrijpt, dan is elk antwoord aan jou verspilde moeite.quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:55 schreef traveljunky het volgende:
[..]
Kortom, wijmogen met zn allen jouw bijstan financieren zodat jij alleen hoeft te doen wat jou uitkomt. Fijne vent idd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |