abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135215556
quote:
7s.gif Op woensdag 13 maart 2013 11:53 schreef -supergirl- het volgende:
@HostiMeister

Lijkt me wel een heerlijke baan ja. Beetje de hele dag aan het zwembad van mijn villa liggen terwijl mijn rijke man gaat golfen.
:') :')
1 op de 6 mensen heeft 5 anderen om zich heen
-Harry Jekkers
pi_135218139
Erg leuk. Maar zo maak ik het dan ook.

Je blijft toch niet werken op een positie waar je je werk "echt niet leuk" of zelfs "uiterst deprimerend" vindt? Dat snap ik echt niet.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_135218993
ik werk niet

werk is voor watjes
pi_135221910
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 19:27 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Dit topic blijft natuurlijk relevant :)
mijn posts van bijna een jaar geleden teruglezend: nothing has changed :')
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_135222071
Uiterst deprimerend maar dat kan er aan liggen dat het ochtend is.
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
pi_135225540
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2013 11:50 schreef GJonline het volgende:
En dan heb je ook nog mensen die gratis werken :W werken is kut.
Of die verplicht gratis moeten werken (stage).
Gelukkig betalen sommige stages wel.
Check my youtube channel with the best music and road movies: http://www.youtube.com/user/StarmanFR
pi_135225703
quote:
7s.gif Op donderdag 14 maart 2013 11:02 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

even serieus. jij krijgt betaald om op je luie reet te zitten en beetje jezelf vermaken met internet? wat the fuck doe je dan
Stage?

Ik heb het op mij stage meestal redelijk wat te doen, verveel me niet teveel.
Maar soms heb ik op een ochtend nauwelijks wat te doen, zoals deze ochtend. heb vanochtend wel aan mijn stageverslag gewerkt.
Check my youtube channel with the best music and road movies: http://www.youtube.com/user/StarmanFR
pi_135226973
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 23:06 schreef EricOscuro het volgende:

[..]

Beter dat ik alleen het projecten aanneem waar ik echt goed in ben, en dat mijn naam alleen positief rondgaat, dan dat ik soms half werk aflever. Want in dat laatste geval zou ik uiteindelijk vaker zonder werk zitten dan nu. :Y
Kortom, wijmogen met zn allen jouw bijstan financieren zodat jij alleen hoeft te doen wat jou uitkomt. Fijne vent idd
  woensdag 8 januari 2014 @ 23:32:46 #109
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_135258014
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 11:55 schreef traveljunky het volgende:

[..]

Kortom, wijmogen met zn allen jouw bijstan financieren zodat jij alleen hoeft te doen wat jou uitkomt. Fijne vent idd
Ach als je het nu nog niet begrijpt, dan is elk antwoord aan jou verspilde moeite. :')
De wereld is vol met kleuren, neem geen genoegen met een zwart/ wit visie. De kleuren zitten vaak in de nuance.
pi_135258569
Over het algemeen leuk, maar als ik vast zit met een berekening (zoals vandaag) ben ik in staat mijn laptop door het raam te gooien :')
Oh.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')