Maar inmiddels is het een discussie geworden over persoonlijke voorkeuren en smaken. Wat is 'te' dik? wat is 'te' dun? Dit meten we aan de hand van de 2 'hele wetenschappelijkequote:Ts valt op volslanke vrouwen of eigenlijk tussen normaal en volslank in maar het lijkt alsof dit nergens wordt geaccepteerd en alsof het iets "vies" is.
Klacht: Waarom bemoeien mensen zich met mijn voorkeuren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de dames (plaatjes van heren)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier verder.
--- ik wist niet of ik nog wel een nieuw topic moest openen, toch gedaandit is ook mn eerste keer dat ik een topic sluit en opnieuw open dus sorry als ik iets verkeerd doe
---
alleen mods kunnen toch reeksen, en dit zien als een reeksquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:55 schreef Mortaxx het volgende:
Je moet het topic ook nog linken aan het vorige deel. Zodat ie gelijk bij andere in MyAt komt
quote:
Ik presteerde het toch om het 1 x verkeerd te doen, ik kreeg errorquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:54 schreef zquing het volgende:
[..]
topics openen is niet zo moeilijk hoor
Kan toch als je topic opent? Of gewoon open nieuw deel gebruikenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:55 schreef zquing het volgende:
[..]
alleen mods kunnen toch reeksen, en dit zien als een reeks
Hoe doe ik datquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:55 schreef Mortaxx het volgende:
Je moet het topic ook nog linken aan het vorige deel. Zodat ie gelijk bij andere in MyAt komt
Dat is misschien toch wel knapper dan een topic openen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:55 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ik presteerde het toch om het 1 x verkeerd te doen, ik kreeg error
Nope. Alleen crew de eerste reeks maken, daarna ook users.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kan toch als je topic opent? Of gewoon open nieuw deel gebruiken
Jaaaa dat had ik geprobeerd maar blijkbaar op de verkeerde knop gedrukt ofzo toen kreeg ik error met een of andere reden, heb ik wat anders geprobeerd en nu is er iig weer een topicquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Fok is veranderd sinds ik weer terug ben, ik ken alle hippe opties nog niet.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kan ook aan mij liggen. Wil soms ook wel eens een post edit-en ipv quotenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:57 schreef zquing het volgende:
[..]
Fok is veranderd sinds ik weer terug ben, ik ken alle hippe opties nog niet.
Zeg niet zo gemeen doen dit is mijn allereerste avond dat ik zo actief op fok ben met postenquote:
Let maar niet op Piye, die baalt gewoon omdat je hem niet wilt.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:57 schreef vera166 het volgende:
[..]
Zeg niet zo gemeen doen dit is mijn allereerste avond dat ik zo actief op fok ben met postenook nog een nieuw topic moeten openen omdat ik per ongeluk de laatste post had. Is wel genoeg voor een autist als ik om allemaal te verwerken
Geeft niet hoor. We houden allemaal toch van je.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:57 schreef vera166 het volgende:
[..]
Zeg niet zo gemeen doen dit is mijn allereerste avond dat ik zo actief op fok ben met postenook nog een nieuw topic moeten openen omdat ik per ongeluk de laatste post had. Is wel genoeg voor een autist als ik om allemaal te verwerken
Ik ken 't probleem, mag je 't weer terug gaan zetten met een sorryquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kan ook aan mij liggen. Wil soms ook wel eens een post edit-en ipv quoten
Jij postte nog in mijn eerste (kut) topics in 2008quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:57 schreef zquing het volgende:
[..]
Fok is veranderd sinds ik weer terug ben, ik ken alle hippe opties nog niet.
Ik heb nog helemaal geen moves gemaakt, wat praat jij?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:58 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Let maar niet op Piye, die baalt gewoon omdat je hem niet wilt.
zie 't als je nachtbagger ontgroening.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:57 schreef vera166 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:58 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Jij postte nog in mijn eerste (kut) topics in 2008
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:59 schreef zquing het volgende:
[..]
zie 't als je nachtbagger ontgroening.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:58 schreef Piye het volgende:
[..]
Geeft niet hoor. We houden allemaal toch van je.
heb je geen linkje? Altijd leuk om oude dingen terug te lezen.quote:
Ik kijk filmquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:02 schreef zquing het volgende:
[..]
heb je geen linkje? Altijd leuk om oude dingen terug te lezen.
Sowieso na vanavond wil ik minstens 2000 posts zien in haar profiel.quote:
Slaap lekker dushi.quote:
we kunnen inderdaad wel spreken van een nieuwe klb-hosselbazin.quote:
Krijg je dan punten ofzo als je meer posts hebt ?quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:03 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft 26k posts ervaring.
Iedereen weet toch dat fok alleen maar draait om de postaantallen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:04 schreef durrrr het volgende:
[..]
Krijg je dan punten ofzo als je meer posts hebt ?
Als Vera dat leuk vindt, heb ik ook daar geen bezwaar tegenquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:03 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
we kunnen inderdaad wel spreken van een nieuwe klb-hosselbazin.
overigens mogen jullie wel gewoon allebei langskomen.
hoe meer posts, hoe meer fok!sters aan je pik zuigen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:04 schreef durrrr het volgende:
[..]
Niet weten van de prijzen die je kan winnen vanaf 20.000 posts.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:04 schreef durrrr het volgende:
[..]
Je moet je sowieso niets aantrekken van wat mensen hier zeggen, iedereen loopt toch altijd te haten, hoe aardig je ook bent.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:05 schreef vera166 het volgende:
Ik lees vooralmaar sinds kort boeit het me niet zoveel meer wat voorn opmerkingen ik krijg via internet dus ben wat meer gaan posten.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:04 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Als Vera dat leuk vindt, heb ik ook daar geen bezwaar tegen
quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:03 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
we kunnen inderdaad wel spreken van een nieuwe klb-hosselbazin.
overigens mogen jullie wel gewoon allebei langskomen.
Shiiiit, vandaarquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:04 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
hoe meer posts, hoe meer fok!sters aan je pik zuigen.
tong80 heeft ze allemaal al wel een keer gehad.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:05 schreef vera166 het volgende:
Ik lees vooralmaar sinds kort boeit het me niet zoveel meer wat voorn opmerkingen ik krijg via internet dus ben wat meer gaan posten.
Wherever you want it to be, sweetiequote:Op woensdag 13 maart 2013 00:06 schreef vera166 het volgende:
Ging dat trouwens over een meeting? Waar is die meeting?
[..]
[..]
daarom post ik nu ook wat meer. je weet maar nooit.quote:
Ja eh, en wij vrouwen dan?quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:04 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
hoe meer posts, hoe meer fok!sters aan je pik zuigen.
tong80 heeft ze allemaal al wel een keer gehad.
Ook een medaille ? Of een badge ?quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:05 schreef Piye het volgende:
[..]
Niet weten van de prijzen die je kan winnen vanaf 20.000 posts.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:06 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wherever you want it to be, sweetie
die winnen tong80quote:
Jullie spreken nu al een trio af. Niet eerst een diner?quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:04 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Als Vera dat leuk vindt, heb ik ook daar geen bezwaar tegen
Badges worden per 100.000 posts weggegeven dus dat vereist nogal wat toewijding. Maar als je 6 badges hebt, kan je wel meedoen aan de FOK! pokebattles.quote:
Je weet niet wat je mist, volgens mij zag ik hem zonet trouwens , naast Yvonne in der galajurk. echt een baas die Yvonnequote:Op woensdag 13 maart 2013 00:08 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ja godver, daar doe ik het niet voor
waarom om de hete brei heendraaien? ik kan in m'n eentje ook wel dineren.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:08 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Jullie spreken nu al een trio af. Niet eerst een diner?
Ik ga liever een medabot battle aan, mag dat ook?quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:08 schreef Piye het volgende:
Nasty business weer hier op FOK!.
[..]
Badges worden per 100.000 posts weggegeven dus dat vereist nogal wat toewijding. Maar als je 6 badges hebt, kan je wel meedoen aan de FOK! pokebattles.
Denken dat je een kans maakt bij of mij of Vera zonder ons op z'n minst mee uit eten te nemenquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:09 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
waarom om de hete brei heendraaien? ik kan in m'n eentje ook wel dineren.
Damn tong is bijna zoverquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:08 schreef Piye het volgende:
[..]
Badges worden per 100.000 posts weggegeven dus dat vereist nogal wat toewijding. Maar als je 6 badges hebt, kan je wel meedoen aan de FOK! pokebattles.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:10 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Denken dat je een kans maakt bij of mij of Vera zonder ons op z'n minst mee uit eten te nemen
Daar ga ik niet over. Als je het heel lief aan danny vraagt, mag je misschien je medabot gebruiken tegen zijn blaistoise.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:09 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik ga liever een medabot battle aan, mag dat ook?
Pff, dat doe je toch nietquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:09 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
ik kan in m'n eentje ook wel dineren.
waarom niet? lekker rustigquote:
doen wel rondje feboquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:10 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Denken dat je een kans maakt bij of mij of Vera zonder ons op z'n minst mee uit eten te nemen
Vrouwen zijn ook zo makkelijk soms hequote:Op woensdag 13 maart 2013 00:10 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
echt he, je neemt ze mee uit eten en ze denken meteen dat ze in je broekje mogen komen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:13 schreef zquing het volgende:
[..]
Vrouwen zijn ook zo makkelijk soms he
Komt vooral doordat Hugh knap, gespierd en rijk is. Dan gaan dat soort dingen makkelijker.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:13 schreef zquing het volgende:
[..]
Vrouwen zijn ook zo makkelijk soms he
quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:15 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Komt vooral doordat Hugh knap, gespierd en rijk is. Dan gaan dat soort dingen makkelijker.
Post jij niet veel in US? Ik dacht dat je daar aangeleerd werd om aardig te doen?quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:14 schreef Dimachaerus het volgende:
wat is dit nou weer voor een obese topic, sowieso bestaat er hedendaags geen 'volslank' meer . Is gewoon hipster term voro diei wijfe die obese zijn maar zichzelf maar zichzelf de badge volslank geve. nee je bent niet volslank je bent gewoon kankerdik, zum kotsen
was jij niet van die otterman?quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:15 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Komt vooral doordat Hugh knap, gespierd en rijk is. Dan gaan dat soort dingen makkelijker.
Sowieso.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:14 schreef Dimachaerus het volgende:
wat is dit nou weer voor een obese topic, sowieso bestaat er hedendaags geen 'volslank' meer . Is gewoon hipster term voro diei wijfe die obese zijn maar zichzelf maar zichzelf de badge volslank geve. nee je bent niet volslank je bent gewoon kankerdik, zum kotsen
Nee?quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:15 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Post jij niet veel in US? Ik dacht dat je daar aangeleerd werd om aardig te doen?
Nee manquote:
ikquote:
Ik dacht dat chubby altijd negatief wasquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:16 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee man![]()
Beetje chubby mag wel maar het moet niet bij de onderbuik gaan zitten maar bij de benen borst billen
Ik ben ook ottermode.quote:
picsquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:18 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik ben ook ottermode.Maar dan mooier vind ik.
Hangt van de context af, maar meestal wel.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:17 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ik dacht dat chubby altijd negatief was
Ottermodequote:Op woensdag 13 maart 2013 00:18 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik ben ook ottermode.Maar dan mooier vind ik.
wat wilde de ts ook alweer?quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:18 schreef CristinaYang het volgende:
Allemaal ottermannen en skinny chicks in dit topic, arme TS
dat is wel vera hequote:Op woensdag 13 maart 2013 00:18 schreef CristinaYang het volgende:
Allemaal ottermannen en skinny chicks in dit topic, arme TS
Jaa, maar hier in NL blijven ze alleen maar patat met frikadel + extra mayo etenquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:16 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee man![]()
Beetje chubby mag wel maar het moet niet bij de onderbuik gaan zitten maar bij de benen borst billen
kom maar haten.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:19 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ottermode![]()
Van die magere scharminkels die denken dat ze een sixpack hebben
idd, echt elke pauze iedereen hapt die frikandellen korketten naar binnen. Ook al die energy drink enzoquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:19 schreef durrrr het volgende:
[..]
Jaa, maar hier in NL blijven ze alleen maar patat met frikadel + extra mayo etendus dat vet gaat meteen naar de kin en buik en zo
Heey niet te grote mond he.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:19 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ottermode![]()
Zojuist shirt om hoog getrokken en heb mijn perfect symmetrische abs n obliques aanschouwdquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:19 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ottermode![]()
Chubby chick rage enzoquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:21 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Zojuist shirt om hoog getrokken en heb mijn perfect symmetrische abs n obliques aanschouwd, waarom zoveel haat??
waarom loop je ons op te geilen zonder plaatjes?quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:21 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Zojuist shirt om hoog getrokken en heb mijn perfect symmetrische abs n obliques aanschouwd, waarom zoveel haat??
Zolang je niet claimt een sixpack te hebben als otter geeft het helemaal niks.quote:
waarschijnlijk op je dikke tietenquote:
ohja ook vergeten mijn treasure trail erbij te vermeldenquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:21 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
waarom loop je ons op te geilen zonder plaatjes?
Was het maar zoquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:22 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
waarschijnlijk op je dikke tieten
dudequote:Op woensdag 13 maart 2013 00:23 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ohja ook vergeten mijn treasure trail erbij te vermelden
Heb ik ook niet echt. Maar sowieso niet haten op mijn sexyness.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:21 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Zolang je niet claimt een sixpack te hebben als otter geeft het helemaal niks.
Onthoud:
Dikke tieten bij dikke vrouwen tellen niet.
''Sixpacks'' bij magere mannen tellen ook niet.
Ik vind jou echt zo'n type die helemaal in z'n eentje los gaat op I'm Sexy And I Know It.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:24 schreef Piye het volgende:
[..]
Heb ik ook niet echt. Maar sowieso niet haten op mijn sexyness.
creool dus sowieso sexy.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:24 schreef Piye het volgende:
[..]
Heb ik ook niet echt. Maar sowieso niet haten op mijn sexyness.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:25 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
creool dus sowieso sexy.
waarom ben jij trouwens niet al kk ripped? ik zou het wel geweten hebben met negro genetics
Potentieel KKK topic.quote:
Ik weet niet helemaal hoe ik dit op moet vatten.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:25 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik vind jou echt zo'n type die helemaal in z'n eentje los gaat op I'm Sexy And I Know It.
Dit ja. Echt niet eerlijk.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:25 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
creool dus sowieso sexy.
waarom ben jij trouwens niet al kk ripped? ik zou het wel geweten hebben met negro genetics
Dat kan toch maar enkel als negatief?quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:27 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik weet niet helemaal hoe ik dit op moet vatten.
Uitermate positief.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:27 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik weet niet helemaal hoe ik dit op moet vatten.
Nope.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:28 schreef zquing het volgende:
[..]
Dat kan toch maar enkel als negatief?
echt he? ben je eindelijk neger en dan ga je hele dagen zitten fokken ipv keihard pompen in de gym.quote:
Mwah dat is wel een tikkeltje bevooroordeeld he. Negers zijn het meest diverse "ras" op deze planeet. Niet elke neger wordt al breed als hij net een doos opgetild heeft.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:25 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
creool dus sowieso sexy.
Aha.quote:
Ik ga volgende weke beginnenquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:31 schreef CristinaYang het volgende:
Zullen we hier asjeblieft geen zoveelste sportschooltopic van maken?
Je weet toch dat alle fokkers eigenlijk alleen maar de hele dag in de sportschool hangenquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:31 schreef CristinaYang het volgende:
Zullen we hier asjeblieft geen zoveelste sportschooltopic van maken?
Dat doet me er aan denken, ik moet zometeen nog benen trainen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:32 schreef zquing het volgende:
[..]
Je weet toch dat alle fokkers eigenlijk alleen maar de hele dag in de sportschool hangen
hoeveel squat je nu?quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:33 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dat doet me er aan denken, ik moet zometeen nog benen trainen.
Nu nogquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:33 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dat doet me er aan denken, ik moet zometeen nog benen trainen.
Ja hier val ik dus al door de mand he. Ik gebruik geen gewichten.quote:
Andere tijdszonequote:
Kan er niet onderuit. Ik ga ervoor betalen en intake dusquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:32 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Van uitstel komt afstel he, dikkertje
Sterk staaltje broscience is datquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:34 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ja hier val ik dus al door de mand he. Ik gebruik geen gewichten.M'n huisgenoot zei dat het het beste was om het met je eigen gewicht te doen, en dan gewoon dieper doorzakken. Ben nu wel overgegaan op een been trouwens, dat is wel iets zwaarder.
[..]
Andere tijdszone
zonder gewicht heeft het weinig zinquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:34 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ja hier val ik dus al door de mand he. Ik gebruik geen gewichten.M'n huisgenoot zei dat het het beste was om het met je eigen gewicht te doen, en dan gewoon dieper doorzakken. Ben nu wel overgegaan op een been trouwens, dat is wel iets zwaarder.
[..]
Andere tijdszone
Ja maar gastquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:36 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
zonder gewicht heeft het weinig zin
gewoon de barbell gebruiken.
Vaak zijn andere huidplooien bij dikke vrouwen net zo dik/groot *rilt*quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:25 schreef vera166 het volgende:
Dikke tieten bij dikke vrouwen zijn naarlijkt heel wat met kleren aan, totdat de bh uitgaat
![]()
![]()
test bijspuitequote:Op woensdag 13 maart 2013 00:37 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ja maar gastJij weet niet hoe mijn achterwerk eruit ziet. Ik ben eerlijk gezegd bang dat als ik zwaarder ga squaten, ik zwaar uit proportie raak
ja of lichaamslengtequote:Op woensdag 13 maart 2013 00:37 schreef durrrr het volgende:
Maarja sommige mensen kunnen net zo goed niet naar de sportschool gaan, die kop kan je toch niet veranderen.
Ga met je kont voor de webcam staan voor Hugh dan !!!!!quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:37 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ja maar gastJij weet niet hoe mijn achterwerk eruit ziet. Ik ben eerlijk gezegd bang dat als ik zwaarder ga squaten, ik zwaar uit proportie raak
gebeurt niet zo snel bij vrouwen. je kont wordt alleen beter gevormd, zo'n hartje krijg je danquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:37 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hugh mag over iets meer dan een week in het echt kijken.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:38 schreef durrrr het volgende:
[..]
Ga met je kont voor de webcam staan voor Hugh dan !!!!!
quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:37 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Vaak zijn andere huidplooien bij dikke vrouwen net zo dik/groot *rilt*
quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:39 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hugh mag over iets meer dan een week in het echt kijken.
gewoon schoenen met zo een hak aan doen en brede broekspijp eroverquote:
Haha jaquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:41 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
De harde flubberige realiteit vaak.
mooiekontenpropagandaquote:
Moest jij ook eens doen, met die kebab kontquote:
Inderdaad! Als je een vaste vriend hebt, kun je zoveel eten als je wilquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:43 schreef vera166 het volgende:
[..]
Haha jaBegint op mijn leeftijd al bij meisjes.. tenminste zie ik om me heen, allemaal meisjes krijgen een vriend (sommigen niet eens) en gaan stoppen met sporten en alles opeten wat ze tegenkomen
![]()
Nou daar gaat je lichaamsnap er niks van
En dan beginnen ze met de pil en dan is het helemaal een (hormonen) feest.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:43 schreef vera166 het volgende:
[..]
Haha jaBegint op mijn leeftijd al bij meisjes.. tenminste zie ik om me heen, allemaal meisjes krijgen een vriend (sommigen niet eens) en gaan stoppen met sporten en alles opeten wat ze tegenkomen
![]()
Nou daar gaat je lichaamsnap er niks van
oneensquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:45 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Inderdaad! Als je een vaste vriend hebt, kun je zoveel eten als je wil
bahbahquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:45 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nope. Mijn ass blijft gewoon groot en trillend.
Wat een ellendequote:Op woensdag 13 maart 2013 00:45 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
En dan beginnen ze met de pil en dan is het helemaal een (hormonen) feest.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:45 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik spreek jou over een paar jaar, als je een koter eruit gepusht heb.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:46 schreef vera166 het volgende:
[..]
Wat een ellendeIk snap er echt niks van, als je jong bent heb je tenminste de kans om een fatsoenlijk lichaam te hebben en hoe ouder je wordt hoe meer alles gaat hangen ookal duurt dat nog wel ff. Maar toch, sommigen hebben dan nooit een mooi lichaam gehad, altijd zo'n dikke vetrand enzo
Jouw kont trilt zeker nog 3 dagen na, na een tik op je bil.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:45 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Eindelijk eens iemand anders die 'm post.quote:
Ik ben niet geschikt om kinderen te krijgenquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:47 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik spreek jou over een paar jaar, als je een koter eruit gepusht heb.
*trilt*quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:45 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Yep. Tis groot en breed en slapjes.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Jouw kont trilt zeker nog 3 dagen na, na een tik op je bil.
Over 10 jaar piep je wel andersquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:48 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ik ben niet geschikt om kinderen te krijgenik wil ze niet en denk dat het beter is dat ik ze niet krijg.
Dat zegt iedereenquote:
en beeldmateriaal meenemenquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:51 schreef Ambipur het volgende:
Cristina, wanneer ga je de mijne bewonderen
In mei op de meet sowieso toch?quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:51 schreef Ambipur het volgende:
Cristina, wanneer ga je de mijne bewonderen
Oh jeeeeeeeh........ Jij mag komen!quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:52 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
In mei op de meet sowieso toch?Oeh en ik ga coschappen lopen in Alkmaar, dan kom ik sowieso eens op bezoek
Coschappen wat is dat ?? Woont Ambi ook in alkmaar ??quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:52 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
In mei op de meet sowieso toch?Oeh en ik ga coschappen lopen in Alkmaar, dan kom ik sowieso eens op bezoek
FOK! party in Alkmaarquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:55 schreef durrrr het volgende:
[..]
Coschappen wat is dat ?? Woont Ambi ook in alkmaar ??ik woon ook in alkmaar
quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:55 schreef durrrr het volgende:
[..]
Coschappen wat is dat ?? Woont Ambi ook in alkmaar ??ik woon ook in alkmaar
Dit liedquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:56 schreef Ambipur het volgende:
Dees is voor al die wijven met die grote blubberbillen, die kunnen zakken enzo.
Waar woon jij dan baas ?quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:56 schreef Dimachaerus het volgende:
Alkmaar komt toch wel heel dichtbij in de buurt.
Waarom?quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:56 schreef Dimachaerus het volgende:
Alkmaar komt toch wel heel dichtbij in de buurt.
quote:
Dudeeeeeeee..quote:
O shit, FOK! komt dichtbij huis.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:58 schreef durrrr het volgende:
[..]
Dudeeeeeeee..je heet toevallig niet merwe toch ?
quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:58 schreef durrrr het volgende:
[..]
Dudeeeeeeee..je heet toevallig niet merwe toch ?
Poelenburg zeker in Zaandam!quote:Op woensdag 13 maart 2013 01:00 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Toch niet in Amsterdam/Amstelveen he?
quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:59 schreef Hugh_Myron het volgende:
shit just got real
al die kleine mannetjes wonen bij je in de buurt
Nee, gewoon me eigen naam. Maar ken wel bijna iedereen denk hierzo van rond de 20-30quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:59 schreef Ambipur het volgende:
[..]Nee..
Heb jij een bijnaam in Alky?
eujquote:
Ik woon er niet meerquote:Op woensdag 13 maart 2013 01:00 schreef durrrr het volgende:
[..]
Nee, gewoon me eigen naam. Maar ken wel bijna iedereen denk hierzo van rond de 20-30. Woon je nog steeds in noord dan of staat alleen je huis daar ?
Wij gaan eens samen stappen maat !quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 01:01 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
[..]
Jullie UI's lijken te veel op elkaar, dit wordt me te verwarrend.
Ik ga, later bitches
1.66.quote:Op woensdag 13 maart 2013 01:01 schreef durrrr het volgende:
[..]
Wij gaan eens samen stappen maat !zal je ff voor stellen aan wat leuke dames, zal je zien dat die 1.70 - 1.76 mannen gewoon de baas zijn
peacesquote:Op woensdag 13 maart 2013 01:01 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
[..]
Jullie UI's lijken te veel op elkaar, dit wordt me te verwarrend.
Ik ga, later bitches
Oohh okequote:Op woensdag 13 maart 2013 01:01 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik woon er niet meerMijn huis staat er nog wel. Maar mij ken je niet.
Ook al Bert? Ik heb deze Bert al sinds 2011.quote:
Ohmygattie jij mamafiguur.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:47 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik spreek jou over een paar jaar, als je een koter eruit gepusht heb.
Wat voor dames en waar?quote:Op woensdag 13 maart 2013 01:01 schreef durrrr het volgende:
[..]
Wij gaan eens samen stappen maat !zal je ff voor stellen aan wat leuke dames, zal je zien dat die 1.70 - 1.76 mannen gewoon de baas zijn
ze gaat squatte, zou je ook moeten doenquote:
Vinden ze alleen maar cute en schattig !quote:
squatten is gut jaquote:Op woensdag 13 maart 2013 01:02 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
ze gaat squatte, zou je ook moeten doen
Was er net nogquote:Op woensdag 13 maart 2013 01:02 schreef durrrr het volgende:
[..]
Oohh oke. Kom je nog wel eens terug in alkmaar dan ? Of ga je je huis verkopen ?
Dat is nou hetgene dat ze niet van je moeten vinden.quote:Op woensdag 13 maart 2013 01:03 schreef durrrr het volgende:
[..]
Vinden ze alleen maar cute en schattig !
Ben je ook skinny dan?quote:Op woensdag 13 maart 2013 01:03 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dat is nou hetgene dat ze niet van je moeten vinden.
Hoe weet jij dit eigenlijk zo zeker?quote:Op woensdag 13 maart 2013 01:03 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Was er net nogHuis is niet echt meer van mij..
Maar mij ken je echt niet.
en voor vrouwen die wel een lekkere kont willen waar niet alleen negers op af komen (sorry piye)quote:Op woensdag 13 maart 2013 01:04 schreef Ambipur het volgende:
Squatten is voor wijven, die zich in een hoek laten proppen door mannen.
Get a fucking life.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 01:04 schreef Ambipur het volgende:
Squatten is voor wijven, die zich in een hoek laten proppen door mannen.
Get a fucking life.
ze heeft bijna 100 posts per dag, waar denken ze haar van te moeten kennen?quote:
Oh pls. Zelfs konten zijn onderhevig aan het modebeeld.quote:Op woensdag 13 maart 2013 01:05 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
en voor vrouwen die wel een lekkere kont willen waar niet alleen negers op af komen (sorry piye)
Ga je deze kant op? Want dan ga je het krijgen...quote:Op woensdag 13 maart 2013 01:06 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
ze heeft bijna 100 posts per dag, waar denken ze haar van te moeten kennen?
je geeft zelf van die makkelijke voorzetjes "niemand kent me", niet zeurenquote:Op woensdag 13 maart 2013 01:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ga je deze kant op? Want dan ga je het krijgen...
Mysterieuze shit deze.quote:
No offense taken.quote:Op woensdag 13 maart 2013 01:05 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
en voor vrouwen die wel een lekkere kont willen waar niet alleen negers op af komen (sorry piye)
Jaaaa, eind van de maand heb ik tentamens, dus nu druk druk druk. Daarna ga ik echt beginnen, heb in mijn hoofd al een soort van voedingsschema ook.quote:Op woensdag 13 maart 2013 01:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Bulken man! Vrouwen zien liever geen otters! Ripped/athletic hier. (bulking)
Trap er niet in Hugh, ik zou ze al een week krijgen maar die labiele dertiger stuurt me niets.quote:Op woensdag 13 maart 2013 01:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ga je deze kant op? Want dan ga je het krijgen...
dan wordt je zo'n tonnetje met 1m66. beter gewoon ripped bruce lee mode.quote:Op woensdag 13 maart 2013 01:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Jaaaa, eind van de maand heb ik tentamens, dus nu druk druk druk. Daarna ga ik echt beginnen, heb in mijn hoofd al een soort van voedingsschema ook.
ik heb ook nooit wat gekregenquote:Op woensdag 13 maart 2013 01:08 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Trap er niet in Hugh, ik zou ze al een week krijgen maar die labiele dertiger stuurt me niets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 13-03-2013 01:10:27 ]
Voor beide moet je trainen toch? Wat is het verschil? Ligt gewoon aan je genetics lijkt me?quote:Op woensdag 13 maart 2013 01:08 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
dan wordt je zo'n tonnetje met 1m66. beter gewoon ripped bruce lee mode.
babo heeft wel lelijkste fysiek van al die gasten, manquote:Op woensdag 13 maart 2013 01:09 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik vind dit echt mooi.
[ afbeelding ]
Nice, ga los. Deze zomer geen abs en chicks meer voor mij. Wil alles uit die potential + natural roids halen bruuh.quote:Op woensdag 13 maart 2013 01:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Jaaaa, eind van de maand heb ik tentamens, dus nu druk druk druk. Daarna ga ik echt beginnen, heb in mijn hoofd al een soort van voedingsschema ook.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 01:09 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik vind dit echt mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kop dicht.quote:Op woensdag 13 maart 2013 01:08 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Trap er niet in Hugh, ik zou ze al een week krijgen maar die labiele dertiger stuurt me niets.
niet per se. panzer was ook mager ventje tochquote:Op woensdag 13 maart 2013 01:10 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Voor beide moet je trainen toch? Wat is het verschil? Ligt gewoon aan je genetics lijkt me?
quote:Op woensdag 13 maart 2013 01:09 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik vind dit echt mooi.Perfect.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
''The root of suffering is attachment''
buikspiergenen zijn niet de bestequote:
Forever sour. Ik weet niet eens hoe je eruit ziet maar iemand als jij wil ik nu best helemaal uit elkaar trekken.quote:
not sure if srsquote:Op woensdag 13 maart 2013 01:10 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
babo heeft wel lelijkste fysiek van al die gasten, man
maar hij is wel built ja.
Nou nee. Wat een lelijkerd.quote:Op woensdag 13 maart 2013 01:15 schreef Piye het volgende:
Dima is echt de eerste man die een andere man post, die wel gewaardeerd woord door de dames.
i know man, hij heeft wel flink wat massa, alleen het ziet er gaar uit bij hem, waarschijnlijk omdat 'ie zo klein is.quote:
vind zn hoofd ook niet helemaal super maar zn lichaam welquote:Op woensdag 13 maart 2013 01:15 schreef Piye het volgende:
Dima is echt de eerste man die een andere man post, die wel gewaardeerd wordt door de dames.
Ach, niet iedereen is gezegend met goede buikspiergenen. Er is vast wat anders dat het kan compenseren.quote:Op woensdag 13 maart 2013 01:14 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
buikspiergenen zijn niet de beste
Hij is ook iets van 1.66 dacht ik.quote:Op woensdag 13 maart 2013 01:16 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
i know man, hij heeft wel flink wat massa, alleen het ziet er gaar uit bij hem, waarschijnlijk omdat 'ie zo klein is.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 01:17 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hij is ook iets van 1.66 dacht ik.
afgekeurdquote:Op woensdag 13 maart 2013 01:17 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hij is ook iets van 1.66 dacht ik.
Daar doelde ik ook op. Normaal als in dit soort topics mannen pics van andere mannen gaan posten, zijn ze zo ziek gespierd dat de gemiddelde vrouw het echt niks vindt.quote:Op woensdag 13 maart 2013 01:16 schreef vera166 het volgende:
[..]
vind zn hoofd ook niet helemaal super maar zn lichaam wel
Ga je gang. Ik ben ook in de mood om helemaal uit elkaar getrokken te worden.quote:Op woensdag 13 maart 2013 01:15 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Forever sour. Ik weet niet eens hoe je eruit ziet maar iemand als jij wil ik nu best helemaal uit elkaar trekken.
[..]
not sure if srs
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 01:18 schreef BestIEverHad het volgende:
Jongens die kleiner dan 1.70 zijn..
hij is ook 1m73quote:Op woensdag 13 maart 2013 01:18 schreef Ambipur het volgende:
Waar is de helft van de rug van deze gast?!
Dat viel mij in voorgaande topics wel op inderdaad, dat veel vrouwen skinny of wat dikkere mannen mooier vonden dan de echt gespierde. Die mening deel ik niet, maarja mijn mening wijkt ook qua vrouwen heel erg af met de restquote:Op woensdag 13 maart 2013 01:17 schreef Piye het volgende:
[..]
Daar doelde ik ook op. Normaal als in dit soort topics mannen pics van andere mannen gaan posten, zijn ze zo ziek gespierd dat de gemiddelde vrouw het echt niks vindt.
Wie is dit?quote:Op woensdag 13 maart 2013 01:20 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
dacht van wel, ja.
maar sowieso, supaturk:
[ afbeelding ]
supaturkquote:
ja srry anders wordt het moeilijk om te doen alsof ze 11 zijnquote:
Nee man, hij is 1.65-170.quote:Op woensdag 13 maart 2013 01:20 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
dacht van wel, ja.
maar sowieso, supaturk:
[ afbeelding ]
Owja snap ik!quote:Op woensdag 13 maart 2013 01:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja srry anders wordt het moeilijk om te doen alsof ze 11 zijn
wie, supaturk? die is wel biggie man, 1m85 ofzoquote:
watquote:Op woensdag 13 maart 2013 01:22 schreef Piye het volgende:
Sowieso gezeik om lengte.
Tussen 1,50 en 2 meter mag bij mij gewoon melden hoor. Liever wel boven de 1,75 is beter voor m'n nek.
Babolimp.quote:Op woensdag 13 maart 2013 01:23 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
wie, supaturk? die is wel biggie man, 1m85 ofzo
Alleen als je zweert dat je na afloop op dit internetforum zet wat je er echt van vond. Heb nog iets meer e-cred nodig voor ik zo'n LIF-mod kan verschalken.quote:Op woensdag 13 maart 2013 01:18 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ga je gang. Ik ben ook in de mood om helemaal uit elkaar getrokken te worden.
Godver. Je verveelt me weer.quote:Op woensdag 13 maart 2013 01:23 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Alleen als je zweert dat je na afloop op dit internetforum zet wat je er echt van vond. Heb nog iets meer e-cred nodig voor ik zo'n LIF-mod kan verschalken.
Love it, you will. Kidding, me not.
knapste turk die ik ooit gezien heb btwquote:Op woensdag 13 maart 2013 01:23 schreef Ambipur het volgende:
[ http://img651.imageshack.us/img651/1143/30590422236492603521117.jpg (copy/paste deze link) ]
Gatver.
Daar lopen niet zoveel van rond, maar als ze heet zijn heb ik daar geen probleem mee. Ik heb echt nog nooit gedacht "damn zij is echt te lang", daarbij zal m'n eigen lengte natuurlijk ook meespelen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 01:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat
je wil toch geen wijf van 2 meter man wat is dit
Bitch. Je bent geen echte vent. Stoere praatjes op fok.quote:Op woensdag 13 maart 2013 01:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hugh geef me even bro-backup bij deze vrouw, ze snapt haar opportunity niet.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 01:26 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Bitch. Je bent geen echte vent. Stoere praatjes op fok.
Verre van. Die gast heeft gewoon alles.quote:Op woensdag 13 maart 2013 01:25 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Ben je gay ofzo? Ronaldo de knapste man![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat denk ik ook inderdaad. meisjes die 2 meter zijn een kop groter dan ik ofzo, daar krijg ik hem echt niet van omhoogquote:Op woensdag 13 maart 2013 01:25 schreef Piye het volgende:
[..]
Daar lopen niet zoveel van rond, maar als ze heet zijn heb ik daar geen probleem mee. Ik heb echt nog nooit gedacht "damn zij is echt te lang", daarbij zal m'n eigen lengte natuurlijk ook meespelen.
zij is moeilijk, man. ik heb ook alles al geprobeerd. duidelijk geintimideerd.quote:Op woensdag 13 maart 2013 01:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hugh geef me even bro-backup bij deze vrouw, ze snapt haar opportunity niet.
hoe groot ben jij dushiiquote:
laat maar zitten danquote:Op woensdag 13 maart 2013 01:28 schreef Ambipur het volgende:
[..]
1.77/1.78 zoiets. Niet kleiner iig.
Nu kan jij me geen dwerg meer noemen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 01:28 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Draag je weleens stiletto's?quote:Op woensdag 13 maart 2013 01:28 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Noh ik vind JB niet lekker, Ronaldo ook niet. Hij ia gewoon zo'n gladjanus die pronkt met al z'n fame en handtasjes draagt. Kom op zeg. Oja, hij is te ijdel.quote:Op woensdag 13 maart 2013 01:27 schreef durrrr het volgende:
[..]
Verre van. Die gast heeft gewoon alles.
Maar jij bent natuurlijk zo een vrouwelijke autist die justin bieber etc lekker vindt
Heel soms..quote:
Ik fok je op gek.. Neem het eens niet zo serieus.quote:Op woensdag 13 maart 2013 01:28 schreef durrrr het volgende:
[..]
Nu kan jij me geen dwerg meer noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |