Maar inmiddels is het een discussie geworden over persoonlijke voorkeuren en smaken. Wat is 'te' dik? wat is 'te' dun? Dit meten we aan de hand van de 2 'hele wetenschappelijkequote:Ts valt op volslanke vrouwen of eigenlijk tussen normaal en volslank in maar het lijkt alsof dit nergens wordt geaccepteerd en alsof het iets "vies" is.
Klacht: Waarom bemoeien mensen zich met mijn voorkeuren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de dames (plaatjes van heren)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier verder.
--- ik wist niet of ik nog wel een nieuw topic moest openen, toch gedaandit is ook mn eerste keer dat ik een topic sluit en opnieuw open dus sorry als ik iets verkeerd doe
---
alleen mods kunnen toch reeksen, en dit zien als een reeksquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:55 schreef Mortaxx het volgende:
Je moet het topic ook nog linken aan het vorige deel. Zodat ie gelijk bij andere in MyAt komt
quote:
Ik presteerde het toch om het 1 x verkeerd te doen, ik kreeg errorquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:54 schreef zquing het volgende:
[..]
topics openen is niet zo moeilijk hoor
Kan toch als je topic opent? Of gewoon open nieuw deel gebruikenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:55 schreef zquing het volgende:
[..]
alleen mods kunnen toch reeksen, en dit zien als een reeks
Hoe doe ik datquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:55 schreef Mortaxx het volgende:
Je moet het topic ook nog linken aan het vorige deel. Zodat ie gelijk bij andere in MyAt komt
Dat is misschien toch wel knapper dan een topic openen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:55 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ik presteerde het toch om het 1 x verkeerd te doen, ik kreeg error
Nope. Alleen crew de eerste reeks maken, daarna ook users.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kan toch als je topic opent? Of gewoon open nieuw deel gebruiken
Jaaaa dat had ik geprobeerd maar blijkbaar op de verkeerde knop gedrukt ofzo toen kreeg ik error met een of andere reden, heb ik wat anders geprobeerd en nu is er iig weer een topicquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Fok is veranderd sinds ik weer terug ben, ik ken alle hippe opties nog niet.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kan ook aan mij liggen. Wil soms ook wel eens een post edit-en ipv quotenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:57 schreef zquing het volgende:
[..]
Fok is veranderd sinds ik weer terug ben, ik ken alle hippe opties nog niet.
Zeg niet zo gemeen doen dit is mijn allereerste avond dat ik zo actief op fok ben met postenquote:
Let maar niet op Piye, die baalt gewoon omdat je hem niet wilt.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:57 schreef vera166 het volgende:
[..]
Zeg niet zo gemeen doen dit is mijn allereerste avond dat ik zo actief op fok ben met postenook nog een nieuw topic moeten openen omdat ik per ongeluk de laatste post had. Is wel genoeg voor een autist als ik om allemaal te verwerken
Geeft niet hoor. We houden allemaal toch van je.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:57 schreef vera166 het volgende:
[..]
Zeg niet zo gemeen doen dit is mijn allereerste avond dat ik zo actief op fok ben met postenook nog een nieuw topic moeten openen omdat ik per ongeluk de laatste post had. Is wel genoeg voor een autist als ik om allemaal te verwerken
Ik ken 't probleem, mag je 't weer terug gaan zetten met een sorryquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kan ook aan mij liggen. Wil soms ook wel eens een post edit-en ipv quoten
Jij postte nog in mijn eerste (kut) topics in 2008quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:57 schreef zquing het volgende:
[..]
Fok is veranderd sinds ik weer terug ben, ik ken alle hippe opties nog niet.
Ik heb nog helemaal geen moves gemaakt, wat praat jij?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:58 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Let maar niet op Piye, die baalt gewoon omdat je hem niet wilt.
zie 't als je nachtbagger ontgroening.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:57 schreef vera166 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:58 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Jij postte nog in mijn eerste (kut) topics in 2008
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:59 schreef zquing het volgende:
[..]
zie 't als je nachtbagger ontgroening.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:58 schreef Piye het volgende:
[..]
Geeft niet hoor. We houden allemaal toch van je.
heb je geen linkje? Altijd leuk om oude dingen terug te lezen.quote:
Ik kijk filmquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:02 schreef zquing het volgende:
[..]
heb je geen linkje? Altijd leuk om oude dingen terug te lezen.
Sowieso na vanavond wil ik minstens 2000 posts zien in haar profiel.quote:
Slaap lekker dushi.quote:
we kunnen inderdaad wel spreken van een nieuwe klb-hosselbazin.quote:
Krijg je dan punten ofzo als je meer posts hebt ?quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:03 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft 26k posts ervaring.
Iedereen weet toch dat fok alleen maar draait om de postaantallen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:04 schreef durrrr het volgende:
[..]
Krijg je dan punten ofzo als je meer posts hebt ?
Als Vera dat leuk vindt, heb ik ook daar geen bezwaar tegenquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:03 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
we kunnen inderdaad wel spreken van een nieuwe klb-hosselbazin.
overigens mogen jullie wel gewoon allebei langskomen.
hoe meer posts, hoe meer fok!sters aan je pik zuigen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:04 schreef durrrr het volgende:
[..]
Krijg je dan punten ofzo als je meer posts hebt ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |