PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Jep, kreeg net weer kippenvel toen ik dat stukje in die pack opening video zag. Heb totaal niets met Man City, maar holy shit, dat moment vergeet ik nooit meer.quote:
Jep, precies hetzelfde. Ik schakelde in toen QPR net gescoord had. Ik kreeg weer kippenvelquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:37 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Jep, kreeg net weer kippenvel toen ik dat stukje in die pack opening video zag. Heb totaal niets met Man City, maar holy shit, dat moment vergeet ik nooit meer.
Ik keek live, maar zo bijzonder vond ik het nou ook weer nietquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:37 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Jep, kreeg net weer kippenvel toen ik dat stukje in die pack opening video zag. Heb totaal niets met Man City, maar holy shit, dat moment vergeet ik nooit meer.
Kut keeper en ik wil geen Fransen meerquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:38 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Of met Beister en Diekmeier er nog bij
Wat boeit die ene extra Fransman nou..nog een geniale speler ook.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kut keeper en ik wil geen Fransen meer
Ik dacht misschien Kelvin en Baiano rechts. Dan moet ik nog iets voor links hebben.
Best een goed team hoor VDM.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:38 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Of met Beister en Diekmeier er nog bij
In dat geval zou ik Fahrmann op doel zetten.
Die is gewoon uit op een platen contract.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:42 schreef psychedelicate het volgende:
[ afbeelding ]
Die gekke Schumacher ook. Beetje een autootje rijden en dan de kleedkamer van Barca in mogen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter:barcastuff twitterde op dinsdag 12-03-2013 om 23:23:12Xavi (91) and Busquets (77) have together completed more successful passes (168) in the opposite half than AC Milan (109) tonight [via opta] reageer retweet
---twitter:barcastuff twitterde op dinsdag 12-03-2013 om 23:47:39Busquets recovered 13 balls tonight and was the only Barcelona player who didn't lose any #fcblive #ucl [via @carles_domenech @latdp] reageer retweet
Lui wijf ernaast.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:54 schreef DannyDeko het volgende:
Er waren hier toch meer mensen die Cheat on me keken? Geweldig programma zegWel last van een hoop plaatsvervangende schaamte
Iedereen volgens mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja ach, tis wel vermakelijk, maar ik had gehoopt dat het al wat spectaculairder zou zijn
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Doe ik altijd.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:06 schreef DuTank het volgende:
#YOLOSWEK opdrachten inleveren zonder ze nog een keertje na te kijken
Ze verneuken alleen maar zichzelf door te hard te gaan liggen wippenquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:06 schreef Tim86 het volgende:
Ja, je mist een beetje het echte losgaan. Bij Temptation Island was er echt verleiding en waren er feestjes enzo..hier is er geen enkele temptation behalve die opdrachten die ze krijgen..verder gebeurt er gewoon niets. Bij RTL hopen ze dan dat die stelletjes stiekem in bed vreemd gaan ofzo, maar dat lijkt er echt niet van te gaan komen
Dan zou het epic worden wat ruzies enzo betreft.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:06 schreef Tim86 het volgende:
Ja, je mist een beetje het echte losgaan. Bij Temptation Island was er echt verleiding en waren er feestjes enzo..hier is er geen enkele temptation behalve die opdrachten die ze krijgen..verder gebeurt er gewoon niets. Bij RTL hopen ze dan dat die stelletjes stiekem in bed vreemd gaan ofzo, maar dat lijkt er echt niet van te gaan komen
Oke, zal ik in gedachte houdenquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:16 schreef Tim86 het volgende:
Als dat 2e team niet lekker speelt dan zou ik Ibarbo naar CDM halen en Quintero op 10 zetten
Dit zeg ik echt niet om leuk te zijn, maar ik zou IF Busquets gebruiken i.p.v. Fàbregas. Of Alonso, maar ik vind de dribbel van Busquets veel fijner om mee te spelen.quote:
Ja, ik dus ook. Ik krijg toch nog de mogelijkheid om het te herschrijven, dus waarom dan nog uren over dingen gaan peinzen, terwijl die begeleider dat ook voor jou kan doen. Dan maar de tweede keer goed doenquote:
Zeker geen Alonso, want dat kan niet. Zal er over nadenken als het niet bevalt.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:17 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Dit zeg ik echt niet om leuk te zijn, maar ik zou IF Busquets gebruiken i.p.v. Fàbregas. Of Alonso, maar ik vind de dribbel van Busquets veel fijner om mee te spelen.
Koot en Bie!quote:
Dat niet echt losgaan ligt denk gewoon aan het feit dat de stellen hier op elkaars lip zitten en bij TI had je altijd 2 kampen natuurlijk. Toch wel jammer, vind dat namelijk leuker dan steeds al die gigantische awkward situaties die je nu steeds hebt.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:06 schreef Tim86 het volgende:
Is er trouwens nog steeds niemand hier die 400k coins voor ¤39 wil kopen? Op Marktplaats kom ik alleen faggots tegen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter:allas4 twitterde op dinsdag 12-03-2013 om 23:59:20I'm gonna give couple of good examples of tinights game. reageer retweet
twitter:allas4 twitterde op woensdag 13-03-2013 om 00:27:171) Vertical passes/ between the lines/ fake passes/ defence spliting passes. http://t.co/JkyMCG8EkE reageer retweet
twitter:allas4 twitterde op woensdag 13-03-2013 om 00:29:242) Cool under pressure/ creative/ always right decision making.http://t.co/YZ2hoSa5G9 reageer retweet
twitter:allas4 twitterde op woensdag 13-03-2013 om 00:30:273) Positioning/ neat defending/ composed and clean.http://t.co/SZDV6HZi7H reageer retweet
twitter:allas4 twitterde op woensdag 13-03-2013 om 00:33:224) Being brave/ always makes himself available/ just a total badasshttp://t.co/1I8f2cEZNa reageer retweet
Xbox? Had dat even eerder gezegd danquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:38 schreef psychedelicate het volgende:
Okay, de laatsten voor vandaag(/gisteren) dan maar.Is er trouwens nog steeds niemand hier die 400k coins voor ¤39 wil kopen? Op Marktplaats kom ik alleen faggots tegen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter:allas4 twitterde op dinsdag 12-03-2013 om 23:59:20I'm gonna give couple of good examples of tinights game. reageer retweet
twitter:allas4 twitterde op woensdag 13-03-2013 om 00:27:171) Vertical passes/ between the lines/ fake passes/ defence spliting passes. http://t.co/JkyMCG8EkE reageer retweet
twitter:allas4 twitterde op woensdag 13-03-2013 om 00:29:242) Cool under pressure/ creative/ always right decision making.http://t.co/YZ2hoSa5G9 reageer retweet
twitter:allas4 twitterde op woensdag 13-03-2013 om 00:30:273) Positioning/ neat defending/ composed and clean.http://t.co/SZDV6HZi7H reageer retweet
twitter:allas4 twitterde op woensdag 13-03-2013 om 00:33:224) Being brave/ always makes himself available/ just a total badasshttp://t.co/1I8f2cEZNa reageer retweet
Xbox, ja, en ik vroeg het 2 weken geleden ook al.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Xbox? Had dat even eerder gezegd dan
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.quote:Maar Yaya Toure is de beste CDM ter wereld, daarom speelt hij ook in Engeland en niet in SPanje.
waarom die Belgen man..doe daar dan de Moffen met Beister en Diekmeierquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:36 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Nu nog een nationaliteit centraal achterin.
Ik twijfel tussen Engelsen en Duitsers
Overheen gelezen, nu heb ik de coins niet meerquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:41 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Xbox, ja, en ik vroeg het 2 weken geleden ook al.
[..]
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
Oh wacht, het zijn trouwens 485k coins.
2* skill heeft Beister. Daar moet ik van spugen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
waarom die Belgen man..doe daar dan de Moffen met Beister en Diekmeier
Also, hij speelt in Engeland omdat Busi hem uit de basis heeft gespeeld.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Maar Yaya Toure is de beste CDM ter wereld, daarom speelt hij ook in Engeland en niet in SPanje.
Lezen, lastig he dikke cursist.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Overheen gelezen, nu heb ik de coins niet meer
Neequote:Op woensdag 13 maart 2013 00:42 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Also, hij speelt in Engeland omdat Busi hem uit de basis heeft gespeeld.
Even dimmen, speknekquote:
Jawel hoor. Yaya kon geen vaste plek veroveren op het middenveld.quote:
Busquets ook nog niet.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:46 schreef vandermar het volgende:
Toen was Yaya ook niet zo goed als nu
Als je verliest terwijl je Messi in je team hebt krijg je geheid een berichtje over hoe slecht je wel niet bent.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wauw krijg zelfs complimentjes op XBL
Nog nooit meegemaakt![]()
Was met mijn andere team dit. Maar je zal wel gelijk hebbenquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:54 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Als je verliest terwijl je Messi in je team hebt krijg je geheid een berichtje over hoe slecht je wel niet bent.
Ik heb nog nooit verloren als ik een tegenstander had met Messi/Ronaldo etc, zelfs een keer eentje tegen met 4 TOTY spelers, waaronder Falcao en Ronaldo.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:54 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Als je verliest terwijl je Messi in je team hebt krijg je geheid een berichtje over hoe slecht je wel niet bent.
en als je wint ben je een no life virgin omdat je Messi hebt en/of een noob omdat je niet kan winnen zonderquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:54 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Van Rhijn, NL Ere cb, Zoetquote:
Ik heb al iets met Spanjolenquote:
Alleen morgen of altijd?quote:Op woensdag 13 maart 2013 01:56 schreef vandermar het volgende:
Rik, paul
MORGEN NUKETOWN ZOMBIES ALS NIEUWE MAP VOOR 400 POINTS!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vanaf morgen, voor altijd dus.quote:Op woensdag 13 maart 2013 01:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Alleen morgen of altijd?
IIG EVEN KOPEN
En ik wil dat het gewoon 25 graden is buiten, en dat de zon schijnt.quote:Op woensdag 13 maart 2013 07:29 schreef quer het volgende:
ik wil 10cm sneeuw zodat ov vertraagd waardoor ik niet naar school hoef
Hoe is het met Opa? Al bijgekomen van je verlies gister? Had je trouwens veel ingezet?quote:
Ik begon zondag met 15 euro, maakte met een combi van Feyenoord, Ajax en Utrecht er 60 van. Vitesse maakte er 75 van. En nu zit ik weer op 60. Dat noem ik toch goedquote:Op woensdag 13 maart 2013 09:13 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Hoe is het met Opa? Al bijgekomen van je verlies gister? Had je trouwens veel ingezet?
Een ROI van 300% overallquote:Op woensdag 13 maart 2013 09:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik begon zondag met 15 euro, maakte met een combi van Feyenoord, Ajax en Utrecht er 60 van. Vitesse maakte er 75 van. En nu zit ik weer op 60. Dat noem ik toch goed15 euro verloren, niet minder van geslapen
Deze is ook al in Nederland te zien.quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:29 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
KometenDeze was vannacht te zien in Amerika. In augustus komt er 1 die in november misschien zelfs overdag te zien is
De komeet van vannacht is vooral in het zuidelijk halfrond te zien schijnt. (ontbreekt me aan de tijd om heel topic door te lezen). Die van November gaat misschien ongeevenaard worden, ben erg benieuwdquote:Op woensdag 13 maart 2013 09:31 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Deze is ook al in Nederland te zien.
W&T / Nieuwe komeet ISON kan helderste in decennia worden?
Blijft altijd fascinerend, een steen die al miljoenen jaren door het heelal zweeft.quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De komeet van vannacht is vooral in het zuidelijk halfrond te zien schijnt. (ontbreekt me aan de tijd om heel topic door te lezen). Die van November gaat misschien ongeevenaard worden, ben erg benieuwd
Ik had liever gewoon Barca - Milan gekekenquote:Op woensdag 13 maart 2013 09:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De komeet van vannacht is vooral in het zuidelijk halfrond te zien schijnt. (ontbreekt me aan de tijd om heel topic door te lezen). Die van November gaat misschien ongeevenaard worden, ben erg benieuwd
Toch gekeken, en inderdaad, in Leiden gespotquote:Op woensdag 13 maart 2013 09:38 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Blijft altijd fascinerend, een steen die al miljoenen jaren door het heelal zweeft.
Is wel een plausibele theorie maar op het moment sta ik nog open voor meerdere theorieën die het leven op aarde kunnen verklaren.quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Toch gekeken, en inderdaad, in Leiden gespotVind het idd fascinerende dingen. Tevens zijn kometen volgens theorieen die ik geloof de bron van leven zoals wij het kennen
Gratis geldquote:Op woensdag 13 maart 2013 09:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik begon zondag met 15 euro, maakte met een combi van Feyenoord, Ajax en Utrecht er 60 van. Vitesse maakte er 75 van. En nu zit ik weer op 60. Dat noem ik toch goed15 euro verloren, niet minder van geslapen
Ik ben gestopt met lezen bij het woordje "schepper". Niet uit desinteresse of gebrek aan respect. Maar de schepper. Wat gaat hij doen als de zon sterft? Waar blijft hij dan?quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Is wel een plausibele theorie maar op het moment sta ik nog open voor meerdere theorieën die het leven op aarde kunnen verklaren.
Creationisme is er daar geen van.
Ik mocht willen dat ik in een god geloof. Als je in god gelooft kun je makkelijker zaken in het leven aan die te heftig zijn, je kunt alles naar hem delegeren.quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:53 schreef psychedelicate het volgende:
> 2013
> Nog denken dat er een god is
ISHIGGYDIGGY
Ik sloeg ff aan op het woordje "sterven". Een zon kan toch niet sterven? Hij kan ophouden te bestaan, maar dat is wat anders.quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met lezen bij het woordje "schepper". Niet uit desinteresse of gebrek aan respect. Maar de schepper. Wat gaat hij doen als de zon sterft? Waar blijft hij dan?
Dat is ook waarom veel wetenschappers tegen een god zijn. Omdat veel mensen als ze iets niet snappen maar zeggen dat het door god komt terwijl dat bijvoorbeeld ook over veel dingen is gezegd die later gewoon opgelost zijn. Hield de wetenschap dus in bepaalde mate tegen omdat mensen daardoor opgavenquote:Op woensdag 13 maart 2013 09:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik mocht willen dat ik in een god geloof. Als je in god gelooft kun je makkelijker zaken in het leven aan die te heftig zijn, je kunt alles naar hem delegeren.
Er wordt over het algemeen gewoon gezegd dat een zon dood zal gaan/zal gaan sterven, hoewel het geen organisme is.quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik sloeg ff aan op het woordje "sterven". Een zon kan toch niet sterven? Hij kan ophouden te bestaan, maar dat is wat anders.
Precies. Dat de zon ophoudt te bestaan lijkt me een beter formulering.quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:58 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Er wordt over het algemeen gewoon gezegd dat een zon dood zal gaan/zal gaan sterven, hoewel het geen organisme is.
Inderdaad, het "God of the gaps"-idee. Erg kansloos.quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:58 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Dat is ook waarom veel wetenschappers tegen een god zijn. Omdat veel mensen als ze iets niet snappen maar zeggen dat het door god komt terwijl dat bijvoorbeeld ook over veel dingen is gezegd die later gewoon opgelost zijn. Hield de wetenschap dus in bepaalde mate tegen omdat mensen daardoor opgaven
Beeldspraak. Als Mertens weer eens duikelt is hij toch niet echt een zwervende zwaan?quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik sloeg ff aan op het woordje "sterven". Een zon kan toch niet sterven? Hij kan ophouden te bestaan, maar dat is wat anders.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Beeldspraak. Als Mertens weer eens duikelt is hij toch niet echt een zwervende zwaan?
Ter illustratie:
Mertens:
[ afbeelding ]
Stervende zwaan:
[ afbeelding ]
Oke, ikke snapquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Beeldspraak. Als Mertens weer eens duikelt is hij toch niet echt een zwervende zwaan?
Ter illustratie:
Mertens:
[ afbeelding ]
Stervende zwaan:
[ afbeelding ]
De zon houdt echter niet op met bestaan, dus die formulering klopt ook niet.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Precies. Dat de zon ophoudt te bestaan lijkt me een beter formulering.
Zucht. Het moment dat de zon ophoudt de aarde te voorzien van afdoende warmte, welke essentieel is voor leven dan?quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:02 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
De zon houdt echter niet op met bestaan, dus die formulering klopt ook niet.
We hebben nog een goede 5,000,000,000 jaar, genoeg tijd voor een oplossing.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zucht. Het moment dat de zon ophoudt de aarde te voorzien van afdoende warmte, welke essentieel is voor leven dan?
Er is toch aangetoond dat de zon als hij uitgeput is in elkaar zakt en afbreekt?quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:02 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
De zon houdt echter niet op met bestaan, dus die formulering klopt ook niet.
Maar mijn vraag is: wat doet de schepper dan? Waar blijft hij als het leven op aarde verdwijnt?quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:04 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
We hebben nog een goede 5,000,000,000 jaar, genoeg tijd voor een oplossing.
Off to fuck up another planet.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar mijn vraag is: wat doet de schepper dan? Waar blijft hij als het leven op aarde verdwijnt?
Ik geloof dat dat ding dan dusdanig op gaat zetten, zo erg dat de zon de aarde zal verzwelgen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:05 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Er is toch aangetoond dat de zon als hij uitgeput is in elkaar zakt en afbreekt?
Er blijft blijkbaar een kleine, dode ster over.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:05 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Er is toch aangetoond dat de zon als hij uitgeput is in elkaar zakt en afbreekt?
Om de zoveel miljard jaar wordt de zon blijkbaar 10% heter, en ze voorspellen dat het over een miljard jaar al te warm zal zijn om hier nog te leven. Alsnog wel aardig wat tijd voor een oplossing.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik geloof dat dat ding dan dusdanig op gaat zetten, zo erg dat de zon de aarde zal verzwelgen.
Dat gebeurt inderdaad als er nog "leven" in zit. Soort van laatste wapenfeit. Daarna zal de zon "imploderen" en afbrokkelen. Dit is mij geleerd tenminste, ben geen expertquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik geloof dat dat ding dan dusdanig op gaat zetten, zo erg dat de zon de aarde zal verzwelgen.
oh, kan hij niet horen?quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:10 schreef Toefjes het volgende:
Okee, ik denk dat ik m heb...
De zon dooft.
Dat doet 'ie inderdaad, maar sterven is gewoon de meest gebruikte term.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:10 schreef Toefjes het volgende:
Okee, ik denk dat ik m heb...
De zon dooft.
Lijkt me sterk dat dit door gaat.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Het gat tussen de grote clubs en de clubs die niet worden uitgenodigd wordt dus immens door dit soort dingen.
ziekquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Het gat tussen de grote clubs en de clubs die niet worden uitgenodigd wordt dus immens door dit soort dingen.
Zou ook in de zomer kunnen. Om de 2 jaar, dan kan elk Oneven jaar in zomer. Als een 'vriendschappelijk' toernooitje danquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:39 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat dit door gaat.
De nationale competitie zitten toch bij de UEFA?? Dan lijkt het me sterk dat de clubs hier aan mee kunnen doen, of ze moeten uit de nationale competitie willen stappen.
Het is net de zon. Wordt steeds groter, met dit toernooi zet ie opeens heel snel op, en uiteindelijk implodeert dat hele voetbal. Ik zou er niet eens rouwig om zijn. Dit gaat helemaal nergens overquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zou ook in de zomer kunnen. Om de 2 jaar, dan kan elk Oneven jaar in zomer. Als een 'vriendschappelijk' toernooitje dan
Voelt een beetje als witwassen van enorm veel geld. Kapitaalinjectie voor de olie clubs.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Zodat voetballers nooit vakantie hebbenquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zou ook in de zomer kunnen. Om de 2 jaar, dan kan elk Oneven jaar in zomer. Als een 'vriendschappelijk' toernooitje dan
Ach, als Manchester City dan een speler als Martins Indi of Maher wilt hebben vragen de Nederlandse clubs gewoon 50 miljoen in plaats van 10. Zo zal de schade nog wel meevallen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:43 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Zodat voetballers nooit vakantie hebben![]()
Het wordt ook gezien als een soort competitie met 24 clubs. Ook leuk, clubs met hoge marktwaarde gaan er in spelen. Zakt Nederland nog verder weg
![]()
![]()
Lijkt me sterk en wat nou als de koninklijke familie geen geld/zin meer heeft, van wie krijgen de clubs dan geld?
En welke spelers moeten de Nederlandse clubs halen? Ik denk ook niet dat de NL clubs jaar in jaar uit top speler kunnen brengen uit de jeugd, zeker als topclubs er in gaan mee kijken en jeugdspelers gaan verleiden met miljoenen. Ook is het dan hopen/gokken dat ze gekocht worden.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ach, als Manchester City dan een speler als Martins Indi of Maher wilt hebben vragen de Nederlandse clubs gewoon 50 miljoen in plaats van 10. Zo zal de schade nog wel meevallen.
Wie zoekt dit soort dingen uit.twitter:barcastuff twitterde op woensdag 13-03-2013 om 10:45:28All three of Barcelona's games during a papal conclave have ended 4-0 #fcblive 1958 vs Madrid, 1978 vs Las Palmas [via #2010MisterChip] reageer retweet
Wel zeer apartquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:52 schreef psychedelicate het volgende:
Wie zoekt dit soort dingen uit.twitter:barcastuff twitterde op woensdag 13-03-2013 om 10:45:28All three of Barcelona's games during a papal conclave have ended 4-0 #fcblive 1958 vs Madrid, 1978 vs Las Palmas [via #2010MisterChip] reageer retweet
hij gaat door zn enkelquote:
#zitniettewachtenopweereenbarcelonaepistel.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:37 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Iedereen is nog aan het bijkomen van gisteravond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |