Dibs.quote:
Ferry Doedens, heb ik uit betrouwbare bronnen vernomen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:46 schreef Dragonberry het volgende:
Wie was er in dat vliegende aap pak?
Kwam niet van de markt toch?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ferry Doedens, heb ik uit betrouwbare bronnen vernomen.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:49 schreef MrManiak het volgende:
Een zeer geslaagde avond! Hierbij ook props voor breuls die de ipad-app goed had gemaakt. Was in enkele gevallen een uitdaging om te kunnen scannen maar het ging beter dan verwacht. Tot de volgende voorvertoning!!
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Alles kan on hold.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:51 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Haar dibs was al bij haar. Dacht ik.
wanneer is er gescand dan? Vroeg me dat al af, zag alleen mijn lange emailadres doorgestreept worden?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:49 schreef MrManiak het volgende:
Een zeer geslaagde avond! Hierbij ook props voor breuls die de ipad-app goed had gemaakt. Was in enkele gevallen een uitdaging om te kunnen scannen maar het ging beter dan verwacht. Tot de volgende voorvertoning!!
die man is beschermd door disney was toen paar jaar terug ook op uitnodiging van Disney in Disneyland.Wat een kwal.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
man?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:54 schreef Toekito het volgende:
[..]
die man is beschermd door disney was toen paar jaar terug ook op uitnodiging van Disney in Disneyland.Wat een kwal.
JE hebt mn foon goed gescandquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:49 schreef MrManiak het volgende:
Deed het erg goed inderdaad, werkte volgens mij wel erg makkelijk!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:49 schreef MrManiak het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |