Zij wel jaquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:01 schreef Piye het volgende:
[..]
Gewoon zeggen, wij hebben je back. Daarnaast zouden echt zoveel mensen hun eigen naam opzoeken?
Dat vind ik helemaal niet erg.quote:
Ik ben niet echt bekend met de vele SC's die FOK! kent, dus het zou een ongeïnformeerde gok worden.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:03 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zij wel ja
Maar als je goed nadenkt weet je wel welke sc ik bedoel.
Iedereen eigenlijk wel.
zal de KLB SC wel zijn. die zijn altijd het meest vocaal.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:04 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat vind ik helemaal niet erg.
[..]
Ik ben niet echt bekend met de vele SC's die FOK! kent, dus het zou een ongeïnformeerde gok worden.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Precies, en een vrouwlijke user zit altijd iedereen af te zeiken, ik denk wel dat je weet wie ik bedoel
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:01 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
KLB SC CLICK RESPRESENT WOLVENDAGE JWZZZZZZZ
quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:04 schreef Drakire het volgende:
Ik kom nooit in sc, in fact ik kom (tegenwoordig) zelden op fok!.
deze user ja, wilde net noemenquote:
heb je echt dat soort mensen rondlopen hier op fokquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:07 schreef Hugh_Myron het volgende:
maar ze sherlockt altijd op haar naam, dus ik ben voorzichtiger nu
Ik sherlockte laatst m'n naam. Kwam ik heel de tijd de stoner SC in ONZ tegen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:07 schreef Hugh_Myron het volgende:
maar ze sherlockt altijd op haar naam, dus ik ben voorzichtiger nu
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:07 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Niet zeggen, straks doet Mortaxx een slotje
na 11 uur mag 't toch gewoonquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:07 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
ja, want ik merk altijd dat ik opeens gequote wordt op plekken waar ik nooit post als ik iemand's naam noem.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:07 schreef zquing het volgende:
[..]
heb je echt dat soort mensen rondlopen hier op fok
Inderdaad, SC mag niet hequote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:07 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
betekend dat niet dat je 't zelf ook controleert?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:08 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
ja, want ik merk altijd dat ik opeens gequote wordt op plekken waar ik nooit post als ik iemand's naam noem.
fucking geen leven daaro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |