Liever 1 dan boven de 4, maar vind het wel erg magerquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:23 schreef zquing het volgende:
Ben ik dan trouwens serieus de enige welke 1 ook nog wel okee vind
Neequote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:23 schreef zquing het volgende:
1 is zomaar dood na een zwaar ongeval of een hongerwinter, heeft totaal geen reserves om op te teren in barre tijden. Het mannelijk instinct zegt dan automatisch dat zoiets niet geschikt is voor voortplanting waardoor de meesten er niet op vallen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:23 schreef zquing het volgende:
Is ook niet ideaalquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:25 schreef Drakire het volgende:
[..]
1serieus ik zou jou in een bouwmarkt al weg sneaken naar de plankenafdeling dafuq
Echt prachtig dit!quote:
Ik vind 5 niet de mooiste, maar wel beter dan 0-2.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
1 kan wel, maar wel te dun. Alsnog beter dan 5 wat veel mensen het mooist vinden
Serieus?quote:
Ben het wel met je mee eens hoorquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:25 schreef vera166 het volgende:
[..]
4
Ze mogen hartstikke tevreden zijn met zichzelf, om hun gezondsheidsproblemen maak ik me ook niet druk, ik erger me gewoon aan dat ze ronduit dik zijn en zichzelf 'volslank' noemen, volslank is een positievere term etc.
Dit zal wel weer onzin gevonden worden maar nouja, je vroeg erom dus
Zelfdestructief gedrag wordt ook als aantrekkelijk ervaren.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:26 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
1 is zomaar dood na een zwaar ongeval of een hongerwinter, heeft totaal geen reserves om op te teren in barre tijden. Het mannelijk instict zegt dan automatisch dat zoiets niet geschikt is voor voortplanting waardoor de meesten er niet op vallen.
Dat drink ik ook veel in combinatie met kettingroken.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:24 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik rook nog wel op speciale gelegenheden. Sinds ik ben gestopt met roken drink ik ongeveer 5-10 kopjes koffie per dag, maar dat is tenminste wel gezonder![]()
Waar een wil is is een (kromme) weg
1 Vind ik afschuwelijk.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:23 schreef zquing het volgende:
Alsof dikke vrouwen hongerswinter/zwaar ongeval overleven. Ze kunnen niet eens rennen/ze hebben meer voedsel nodigquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:26 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
1 is zomaar dood na een zwaar ongeval of een hongerwinter, heeft totaal geen reserves om op te teren in barre tijden. Het mannelijk instinct zegt dan automatisch dat zoiets niet geschikt is voor voortplanting waardoor de meesten er niet op vallen.
Dikke vrouwen niet, normale wel.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Alsof dikke vrouwen hongerswinter/zwaar ongeval overleven. Ze kunnen niet eens rennen/ze hebben meer voedsel nodig
+ ze worden als eerste opgegetenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Alsof dikke vrouwen hongerswinter/zwaar ongeval overleven. Ze kunnen niet eens rennen/ze hebben meer voedsel nodig
Dikke mensen hebben niet meer voedsel nodig, ze hebben eerder honger. Als het erop aankomt, kunnen ze juist langer zonder voedsel. Maar aangezien ze inderdaad niet echt fit zijn, kunnen wij slankere mensen ze makkelijk opeten als het nodig is.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mensen die snel dik worden hebben juist een evolutionair voordeel. Juist die overleefden perioden van voedselschaarste. Ironisch genoeg wordt dat nu verketterd.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ook niet helemaal waar. Vet is geen vlees. Spieren zijn vlees. Dus eigenlijk kan je het beste als eerst een afgetrainde vent opeten. En ja daar heb ik uitgebreid over nagedacht.quote:
Oh, oke.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:31 schreef Piye het volgende:
[..]
Ook niet helemaal waar. Vet is geen vlees. Spieren zijn vlees. Dus eigenlijk kan je het beste als eerst een afgetrainde vent opeten.
Ja. Ik drink je onder de tafel hoor.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:27 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik vind 5 niet de mooiste, maar wel beter dan 0-2.
[..]
Serieus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |