quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:16 schreef Zorro het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
dat snapt hij weer niet hequote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen als Rickazio het topic opent
ledigquote:
ik vind het top, al zal er vast nog eerder een stadionramp komen dan dat het goed gaat.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:18 schreef zoekeenleven het volgende:
422 wat vind jij ervan dat de snavels weer in de kuip mogen komen?
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:18 schreef balltazer het volgende:
Als ze dit nog verkloten mogen ze zich inschrijven voor de jupiler league want dan kan ze 't blijkbaar niet boeien.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:19 schreef Rickazio het volgende:
hopelijk mag Bayern volgende ronde barca eruit knikkeren
stond op het punt om naar feyenoord te gaan, gelukkig ging dat niet door en hebben we nu pellequote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:18 schreef j0rdiiii het volgende:
Bojan, de man van meer dan 500 gols in 5,5 jaar jeugdwedstrijden.![]()
Aankomende zomer weer terug naar Barcelona als Roma en Milan hem niet kopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur
Beetje grote uiers.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
leuk vrouwtje
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:20 schreef _NZT_ het volgende:
hondelulSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:21 schreef KingRoland het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♔ KoningenUitGroningen ♔
#logicquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:22 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja, en daarom speelt deze voor Ghana en die ander voor Duitsland.
Kloptquote:
Zullen we het vanaf nu weer gewoon schrijven zoals het hoort?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:23 schreef KingRoland het volgende:
DAT WAS EEN OVERTREDING wat is dit voor metsfiksing allemaal omgekocht
Hier vooral kou.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:22 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Tering die 3-1 zit in de lucht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."You can call me Susan if it makes you happy"
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:24 schreef _NZT_ het volgende:
paardenlulSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♔ KoningenUitGroningen ♔
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♔ KoningenUitGroningen ♔
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:25 schreef _NZT_ het volgende:
[..]Waaaar gaat dit overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:24 schreef KingRoland het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:25 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♔ KoningenUitGroningen ♔
Over...quote:
Laat gaan johquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:26 schreef KingRoland het volgende:
Als er nog een iemand spoilers post dan deel ik gewoon koeken uit hier. NU IS HET afgelopen
Heb je ook kit kat?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:26 schreef KingRoland het volgende:
Als er nog een iemand spoilers post dan deel ik gewoon koeken uit hier. NU IS HET afgelopen
Het was al buitenspelquote:
quote:
twitter:FrankRonald1970 twitterde op dinsdag 12-03-2013 om 22:29:04R: billen knijpen die laatste minuten #barmil reageer retweet
jodekoeke zeker, jij vuige racist.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:26 schreef KingRoland het volgende:
nietquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:29 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
jodekoeke zeker, jij vuige racist.
Je bent denk ik in de war met Rickazio.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:29 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
jodekoeke zeker, jij vuige racist.
duidelijk niet toch?net als wamberto utrecht ajax 2002quote:
Ik zeg het je dit is allemaal omgekocht , alles.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
duidelijk niet toch?net als wamberto utrecht ajax 2002
Ja hij staat nu in het veld kijk danquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:32 schreef j0rdiiii het volgende:
waar is ronaldinho eigenlijk, speelt nu toch bij ac milan?
mi gaddo man.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:32 schreef j0rdiiii het volgende:
Brazilië.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:32 schreef j0rdiiii het volgende:
neequote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:32 schreef j0rdiiii het volgende:
terug naar brazilie toch?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:32 schreef j0rdiiii het volgende:
Iets met een kast?quote:
die gaan eruit jammer genoeg zoquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:33 schreef KingRoland het volgende:
Allemaal naar schalke voor DUITSLAND!
Dank jequote:
Dat zou wel grappig zijnquote:
quote:
aad de mossiquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:34 schreef the_legend_killer het volgende:
hebben de mossi fappers weer 2 wedstrijden erbij...
Zei 4-0quote:
Het publiek roept ook massaal zijn naam. Louis, Louis, zeggen ze.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:35 schreef Knaller het volgende:
Prachtig die invloed van Louis van Gaal op dit Barcelona.
hier wel spoilersquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:35 schreef Ambrosius het volgende:
Nog even over naar Schalke, daar is het nog een paar minuten.
Nee hoor. Gijp zei dat Barça Milan zou wegtikken en sus niet tot de laatste minuut billeknijpenquote:
Hoe ze stonden te kloten bij die vrije trap waar de 4-0 uit kwam.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:36 schreef Syntix het volgende:
Ac Milan die zelfs in de laatste 5 minuten die bal niet in de 16 pomptstelletje kneuzen zijn het, barca verdient het dan ook dik.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:37 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Nee hoor. Gijp zei dat Barça Milan zou wegtikken en sus niet tot de laatste minuut billeknijpen
Ditquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:37 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Hoe ze stonden te kloten bij die vrije trap waar de 4-0 uit kwam.![]()
Wat je zegt. Zeer matigquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zou wel grappig zijnOverigens hoopte ik echt op Milan, maar gezien het spelbeeld kan ik mij er geen seconde druk om maken. Dan had Milan maar niet zo moeten falen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Umad?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:41 schreef j0rdiiii het volgende:
donder op met die spoilers man verdomme man
Pleurt op joh. Milan is scheelgetikt.quote:
Klik dan niet.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:41 schreef j0rdiiii het volgende:
had ik het maar zo in het topic moeten posten dan?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:41 schreef j0rdiiii het volgende:
Waarom begin je meteen over Hans zijn sus?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:37 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Nee hoor. Gijp zei dat Barça Milan zou wegtikken en sus niet tot de laatste minuut billeknijpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |