Yeah! Met baardjes!quote:
Hahaha ik juist nietquote:
Watjes zijn ook niet goed voor mij..quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:17 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
![]()
Ik wil een lief iemand maar geen watje
och och.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Watjes zijn ook niet goed voor mij..
Nee, die heb ik net ingepikt, sorry babequote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:19 schreef Evie het volgende:
[..]Of het zijn macho klootzakken. De afgelopen jaren niks daartussenin gevonden
Nee, die halen de bitch in me boven, daar wordt niemand blij van hoor.quote:
Heeft die niet een heel leuk broertje in de aanbieding?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, die heb ik net ingepikt, sorry babe
Heus wel ik heb er 1quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:19 schreef Evie het volgende:
[..]Of het zijn macho klootzakken. De afgelopen jaren niks daartussenin gevonden
Nee dat had je al gevraagd, het ding is enig kind.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:22 schreef Evie het volgende:
[..]
Heeft die niet een heel leuk broertje in de aanbieding?![]()
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee dat had je al gevraagd, het ding is enig kind.
jij een bitch.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, die halen de bitch in me boven, daar wordt niemand blij van hoor.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:24 schreef dawg het volgende:
[..]
jij een bitch.had ik niet achter je gezocht.
tje. dus valt wel mee dan.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]Niet? Ik kan best een krengetje zijn soms hoor.
Ik blijf een petieterig schatje natuurlijkquote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:29 schreef missbehavin het volgende:
Ik vloek als een bootwerker, dat dan weer wel
uiteraard.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik blijf een petieterig schatje natuurlijk
nee joh.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:29 schreef Evie het volgende:
[..]
Jij brengt meestal de kreng in vrouwen boven
zorg dat je geen kou vat!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:43 schreef Evie het volgende:
[..]
Hehehe welles![]()
*staat klaar in bitchslapmodus
quote:
welke film?quote:
Tussen al die fokkers, ben je gek ofzo?quote:
jeugdsentiment huuuuuhquote:
Ja je herkende ze (ons) wel van kilometers afstand jaquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tussen al die fokkers, ben je gek ofzo?
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:45 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja je herkende ze (ons) wel van kilometers afstand ja
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:46 schreef Evie het volgende:
mannen zijn klootzakken echt.. godverdomme ik wil lesbisch worden..
of gewoon eens normale mannen zoeken en niet met dweeps blijven omgaanquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:46 schreef Evie het volgende:
Hahahahahahaquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:51 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
of gewoon eens normale mannen zoeken en niet met dweeps blijven omgaan
Als ik een vrouw was zou ik ook lesbisch worden.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:46 schreef Evie het volgende:
ik wil er ook wel een. Aangezien mijn biologische klok uitgetikt is enzoquote:
Jahey ik blijf niet bezigquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ik wil er ook wel een. Aangezien mijn biologische klok uitgetikt is enzo
quote:
quote:
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:12 schreef CherryLips het volgende:
Sneeuw op m'n verjaardag
Volgens mij is dat voor het eerst
Je zakje coke uit de zak laten vallen?quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:42 schreef KomtTijd... het volgende:
In delft lag ook een laagje poeder dat met een beetje fantasie wel voor sneeuw door zou kunnen...
Troetelbeertje straaaaaaalquote:Op woensdag 13 maart 2013 09:44 schreef Ang3l het volgende:
Hier schijnt de zon, die de sneeuw van gisteren doet smelten.
Move over bitch, we're ready for springtime!
Dood aan professor koudhart! (of zoiets)quote:
Zo goed ken ik het echt nietquote:Op woensdag 13 maart 2013 09:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dood aan professor koudhart! (of zoiets)
Nah, zoveel was het lang niet.quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je zakje coke uit de zak laten vallen?
Ik heb gisteren eindelijk Perks of being ... gezienquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn vingers hebben gisteren Lara Croft beroerd
Heb je op Emma zitten fappen?quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb gisteren eindelijk Perks of being ... gezien
Jij op die gayquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je op Emma zitten fappen?
Ik vond de film mooier dan ik vooraf verwacht had.
En de film is mooi en leuk. Emma vond ik zelfs een beetje tegenvallenquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je op Emma zitten fappen?
Ik vond de film mooier dan ik vooraf verwacht had.
Da's die dude van We need to talk about Kevin, dus ik vind hem engquote:
Mja, Emma was gewoon... OK. Niet meer, niet minder.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
En de film is mooi en leuk. Emma vond ik zelfs een beetje tegenvallen![]()
Mijn verwachtingen waren te hoog
Alle homo's zijn eng!quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's die dude van We need to talk about Kevin, dus ik vind hem eng
Normale man klinkt ook zo leuk.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:51 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
of gewoon eens normale mannen zoeken en niet met dweeps blijven omgaan
Jij snapt mijn punt.. en andere puntenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:53 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als ik een vrouw was zou ik ook lesbisch worden.
Lincoln hoef ik niet te zien. Het kan best een goede film zijn, maar dat soort historische biopic dingen trekken me echt niet. Argo ook niet zo heel erg, maar die lijkt me interessanter.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Alle homo's zijn eng!
Lincoln en Argo nog steeds niet aan toegekomen
Congratsquote:
Mwoah denk dat het overgrote deel een smerige smaak is..quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:37 schreef L-E het volgende:
Jemig Evie, doe eens niet zo overdreven theatraal. Dat jij een slechte smaak hebt in mannen ligt niet aan het fenomeen 'man' hoor.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:39 schreef Evie het volgende:
[..]
Congrats
[..]
Mwoah denk dat het overgrote deel een smerige smaak is..
Er zijn geen leuke mannen!quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:37 schreef L-E het volgende:
Jemig Evie, doe eens niet zo overdreven theatraal. Dat jij een slechte smaak hebt in mannen ligt niet aan het fenomeen 'man' hoor.
Mja. Jagten wil ik nog graag zien, maar is uit de bios en nog niet op dvd.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:41 schreef L-E het volgende:
Argo staat hier hoog op de to-see-list. En Jagten is er ook nog niet van gekomen. Wel The Hobbit gezien. Dat was LotR maar dan zonder Aragorn.
Jagtenquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:41 schreef L-E het volgende:
Argo staat hier hoog op de to-see-list. En Jagten is er ook nog niet van gekomen. Wel The Hobbit gezien. Dat was LotR maar dan zonder Aragorn.
Oh tof! Denk ik.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:46 schreef Ang3l het volgende:
Ons Madsje Mikkelsen gaat trouwens binnenkort trouwens de TV op in de nieuwe serie Hannibal.
Ik wil graag altijd de oscarwinnaars zien en dan ook nog in de bios.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lincoln hoef ik niet te zien. Het kan best een goede film zijn, maar dat soort historische biopic dingen trekken me echt niet. Argo ook niet zo heel erg, maar die lijkt me interessanter.
Dit weekend wel Silver Lining Playbook gezien, om ff in de Oscarfilms te blijven.
Joehoe!quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er zijn geen leuke mannen!
Waar zijn alle goede mannen heen? En waar zijn alle goden?
Waar zijn de helden?
Lincoln was op zich wel mooi, maar je moet wel blijven oplettenquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lincoln hoef ik niet te zien. Het kan best een goede film zijn, maar dat soort historische biopic dingen trekken me echt niet. Argo ook niet zo heel erg, maar die lijkt me interessanter.
Dit weekend wel Silver Lining Playbook gezien, om ff in de Oscarfilms te blijven.
Oh, daar ben ik zo slecht in he.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lincoln was op zich wel mooi, maar je moet wel blijven oplettenWat een hoop namen en titels
tnx!quote:
ik ook! maar dat word denk ik downloaden en zielig thuis kijken want daar krijg ik niemand mee naar toe hahaquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil les Mis nog zienHopelijk draait ie volgende week nog.
Ik heb inmiddels geen idee meer welk kind bij welke vader hoort.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Toch ook gelukt met al je seks partners en vaders van je kinderen?
De eerste helft was gruwelijk saai.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lincoln was op zich wel mooi, maar je moet wel blijven oplettenWat een hoop namen en titels
Ik heb lincoln een keer een stukje van gezien bij vrienden, maar was vrij snel de draad kwijt inderdaad.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is dan ook nog nooit zo laat in maart zo koud geweest.quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:12 schreef CherryLips het volgende:
Sneeuw op m'n verjaardag
Volgens mij is dat voor het eerst
In Adam al zo goed als weg volgende week. Nog maar 1 tijdslot.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil les Mis nog zienHopelijk draait ie volgende week nog.
Je bent wel een goeie moeder. Dat je voor elk kind een eigen vader weet te regelen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels geen idee meer welk kind bij welke vader hoort.
Alimentatie jonguh!quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je bent wel een goeie moeder. Dat je voor elk kind een eigen vader weet te regelen.
Hier in Ede draait hij nog soms, maar dan alleen 's middags of vroeg in de avond. M'n moeder wil hem graag zien maar die is een beetje ziek de laatste paar weken.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
In Adam al zo goed als weg volgende week. Nog maar 1 tijdslot.
Als je hem nog kan zien niet weg lopen bij de eerste scene. Dat is de ergste
Ja. En dat weet je. Want dat doe je bewust zodat ik op je afknapquote:
Andere moeder kopen/lenen/hurenquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:55 schreef CherryLips het volgende:
Hier in Ede draait hij nog soms, maar dan alleen 's middags of vroeg in de avond. M'n moeder wil hem graag zien maar die is een beetje ziek de laatste paar weken.
Alles is familie heb ik ook gezien! En ik vond hem leuk.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:57 schreef Ang3l het volgende:
Les Mis... my GOD and they say I'm the gay one here.
er bestaat meer dan de musical le mis hequote:Op woensdag 13 maart 2013 10:57 schreef Ang3l het volgende:
Les Mis... my GOD and they say I'm the gay one here.
quote:
O ja, ook nog zien!quote:b]Op woensdag 13 maart 2013 10:58 schreef Godtje het volgende:[/b]
[..]
Alles is familie heb ik ook gezien! En ik vond hem leuk.
Hij lijkt me OM te janken.quote:Mijn Gay friend zat te janken bij Les Mis en dat kon ik dan weer niet begrijpen
Werkenquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:57 schreef rhubarbje het volgende:
Oh CL! gefeliciteerd! Ik was het bijna vergeten!!
Ga je nog wat leuks doen?
en wanneer kan ik taart komen eten?
Het ging hier om de film, en de film is de verfilming van de musicalquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
er bestaat meer dan de musical le mis he
het is natuurlijk ook gewoon de goede en klassieke literatuur
en daar zou ik graag eens een verfilming van zien want dat heb ik nog nooit
Nee, hij is best aardig. Zeker niet de beste film van het jaar maar aardig.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
O ja, ook nog zien!
[..]
Hij lijkt me OM te janken.
kom hier eten! Ik maak tapas en heb ook een leuke vrijgezelle knul voor je als verjaardagskado!quote:
Ik heb alleen dat Susan Boyle-liedje gezien door Anne Hathaway en daar krijg ik echt kippenvel vanquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee, hij is best aardig. Zeker niet de beste film van het jaar maar aardig.
ja oke dat klopt, maar het is de enige verfilming de komende jaren (want als je het volgend jaar weer over doet ben je echt dom) dus wil ik hem toch zienquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het ging hier om de film, en de film is de verfilming van de musical
Het lijkt me zo'n bombastisch dramatisch kostuum-gedoequote:Op woensdag 13 maart 2013 11:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee, hij is best aardig. Zeker niet de beste film van het jaar maar aardig.
Eindelijk volwassen moet je maar denken.quote:
De goede of de slechte soort?quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb alleen dat Susan Boyle-liedje gezien door Anne Hathaway en daar krijg ik echt kippenvel van
Zelfs m'n broer vond hem goed en mooi en zei dat we er echt naartoe moesten gaan.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het lijkt me zo'n bombastisch dramatisch kostuum-gedoe
Uhmm het is een musical op film. Die zijn toch bijna altijd bombastisch en met kostuums?quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het lijkt me zo'n bombastisch dramatisch kostuum-gedoe
Nee hoor. Chicago. Rent. Across the Universe.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Uhmm het is een musical op film. Die zijn toch bijna altijd bombastisch en met kostuums?
quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er zijn geen leuke mannen!
Waar zijn alle goede mannen heen? En waar zijn alle goden?
Waar zijn de helden?
chicago is ook bombastisch met kostuums maar in een ander genrequote:
Je snapt wat ik bedoel.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:08 schreef Ang3l het volgende:
Nee hoor. Chicago. Rent. Across the Universe.
Maar dan nog steeds een STUK minder dan dat barricade gedoe van les Mis.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
chicago is ook bombastisch met kostuums maar in een ander genre
Ga er lekker niet heen zeik homo!quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:10 schreef Ang3l het volgende:
minder dan dat barricade gedoe van les Mis.
ja goed, maar hardly een voorbeeld om aan te tonen dat niet alle musicals bombastisch en met kostuums zijnquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar dan nog steeds een STUK minder dan dat barricade gedoe van les Mis.
Klaarblijkelijk nietquote:
............... GODT!!!!!!!!!!!!!quote:Maar goed! Ik ga naar Sister Act
Liever dan nog een keer les mis moeten kijkenquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ga er lekker niet heen zeik homo!![]()
Ja er zitten kostuums in, ja barricades en het is bombastisch en het is gewoon een musical op film.
Ga lekker naar een kleine kut film als Jagten!
Jagten![]()
![]()
Pfff gratis, ben uitgenodigd. Schijnt best okay te zien. Eeuwen niet bij een musical geweest. Lion King was best ok.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:13 schreef Ang3l het volgende:
ingetogen musicals. Niet van die theatrale rokkostuum Ohh be still my heart pompeuze overly0dramatic "tranentrekkers" met een paar bekende acteurs er in.
Maar goed, musical niet gezien. Film ook niet. Wel de theaterversie,
Je kut is kut daarom lopen de kerels wegquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:14 schreef Evie het volgende:
[..]
Liever dan nog een keer les mis moeten kijken(Echt musicals zijn kut).
Vind ik wel. Heb je de musical ooit gezien? Die wordt de helft van de tijd ZONDER decor en met alleen maar zwarte outfits opgevoerdquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja goed, maar hardly een voorbeeld om aan te tonen dat niet alle musicals bombastisch en met kostuums zijn
Ik vind de film nog steeds grappig en de muziek wel leuk (gospel!).quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Pfff gratis, ben uitgenodigd. Schijnt best okay te zien. Eeuwen niet bij een musical geweest. Lion King was best ok.
Ik vind het wel leuk om weer eens te zien.
wat natuurlijk ook kostuums zijn en op een sobere manier bombastisch isquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vind ik wel. Heb je de musical ooit gezien? Die wordt de helft van de tijd ZONDER decor en met alleen maar zwarte outfits opgevoerd
Waarom de punt?quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:16 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind de film nog steeds grappig en de muziek wel leuk (gospel!).
Lion King... mja. Ach. Die disney musicals....
Ik vond de dieren mooi gemaakt. Punt.
Ja hallo, een spijkerbroek is in een film OOK een kostuumquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat natuurlijk ook kostuums zijn en op een sobere manier bombastisch is
je snapt prima wat ik bedoelquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hallo, een spijkerbroek is in een film OOK een kostuum
Als we zo gaan beginnen
Nee.quote:
Ik zou het woord bombastisch nog even opzoeken in het woordenboek als je Dogville bombastisch noemt (hooguit het einde).quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:21 schreef rhubarbje het volgende:
zo is dogville ook bombastisch ook als is het allemaal heel minimalistisch (vind ik)
gezwollen, hol, hoogdravend, opgeblazen, opzichtig, pompeus, retorischquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou het woord bombastisch nog even opzoeken in het woordenboek als je Dogville bombastisch noemt (hooguit het einde).
Met onsquote:
Mwoah tenzij er een blowjob voor ze inzit toch?!quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je kut is kut daarom lopen de kerels weg
Dat zijn wel erg oppervlakkige mannen als dat de enige reden is om bij je te blijven.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:37 schreef Evie het volgende:
[..]
Mwoah tenzij er een blowjob voor ze inzit toch?!
mm nee om bij een musical te blijven ging het overquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:46 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat zijn wel erg oppervlakkige mannen als dat de enige reden is om bij je te blijven.
Neuh.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:48 schreef Evie het volgende:
[..]
mm nee om bij een musical te blijven ging het over
Ken je die niet irl?quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:17 schreef Kreator het volgende:
Vrouwen praten graag over hoe vaak ze blowjobs geven en hoe goed ze zijn. Dit strookt niet met de realiteit.
Bom er op!quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:44 schreef Spezza19 het volgende:
De deuren zijn op slot toch? Snel die sleutel weggooien... Stelletje kinderverkrachters....
quote:
Goed, maar ik vind altijd wel weer iets om over te piekerenquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:36 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Met onsgaat het goed, met mij even niet zo, maar dat komt wel weer (familiegezeik).
Hoe is het met jou?
Arme man.. ik voel me je meequote:Op woensdag 13 maart 2013 12:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ken maar weinig vrouwen die écht onbaatzuchtig pijpen. (en er goed in zijn)
En mannen die beffen?quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ken maar weinig vrouwen die écht onbaatzuchtig pijpen. (en er goed in zijn)
Herkenbaar.quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Goed, maar ik vind altijd wel weer iets om over te piekeren
Och, daar voel je niets van.quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ken maar weinig vrouwen die écht onbaatzuchtig pijpen.
Bevalt goedquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:00 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Hoe bevalt je nieuwe huisje?
Edit: was toch even boodschappen doen, dus die 2 pagina's maken ook niks uit
Welke dingen?quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bevalt goedPaar dingen waar ik enorm aan moest/moet wennen maar dat komt vast wel goed
Onbaatzuchtig? Weinig. Maar ik ben geen vrouw.quote:
Omdat ze er vaak geen kut van kunnen. Whehehe ik zei kut!!1!1!1!quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
Onbaatzuchtig? Weinig. Maar ik ben geen vrouw.
En ik hoor mannen ook niet zo vaak zeggen hoe goed ze kunnen beffen.
Er is soms ook geen reet aan. whehe ik zei reet.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Omdat ze er vaak geen kut van kunnen. Whehehe ik zei kut!!1!1!1!
Wat een kut garpquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Daarom, wordt homoquote:Op woensdag 13 maart 2013 12:17 schreef Kreator het volgende:
Vrouwen praten graag over hoe vaak ze blowjobs geven en hoe goed ze zijn. Dit strookt niet met de realiteit.
Heb je t ooit vergeleken met een vrouw dan?quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Herrie van de winkels hierachter 's ochtends, vrij smalle parkeervakken en de buurman die hem gister half op mijn vak had staan, zulke dingenquote:
Daarom moet je ook een honkbalknuppel achterin de auto hebben. Kun je die spiegeltjes gewoon even wegtikken voordat je er tegenaan zit.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Herrie van de winkels hierachter 's ochtends, vrij smalle parkeervakken en de buurman die hem gister half op mijn vak had staan, zulke dingenMaar daar wen ik wel aan. En dan leer ik eindelijk eens parkeren al had ik gister wel bijna de spiegel van de buurman geraakt
maar hoeft maar één josti een tikje buiten het vak te staan of iedereen komt in de problemen.
Tally heeft volgens mij alles wat wij hier kunnen verzinnen al eens gedaanquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je t ooit vergeleken met een vrouw dan?
Ik krijg de laatste tijd anders vaak te horen dat ik een enorm ekker kontje heb, sinds ik wat aangekomen ben.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die missen een goede heup/kont/schouder verhouding. En tieten.
O okequote:Op woensdag 13 maart 2013 13:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Tally heeft volgens mij alles wat wij hier kunnen verzinnen al eens gedaan
Ik had die van mij even iets ingeklaptquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:38 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Daarom moet je ook een honkbalknuppel achterin de auto hebben. Kun je die spiegeltjes gewoon even wegtikken voordat je er tegenaan zit.
neem zo'n pre-op omgebouwde!quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die missen een goede heup/kont/schouder verhouding. En tieten.
...Dan heeft die buurman er dus niets van geleerdquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had die van mij even iets ingeklaptHopelijk rijdt hij hem er vanavond niet bij mij eraf.
Tetten!quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik krijg de laatste tijd anders vaak te horen dat ik een enorm ekker kontje heb, sinds ik wat aangekomen ben.Maar idd, mannen missen een beetje de bootyshaker. De bubblebut. En tieten... dan wordt het eng!
De enige tetten die ik bekijk zijn die van Laraquote:
Lara lijkt mij saaiquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:43 schreef Ang3l het volgende:
De enige tetten die ik bekijk zijn die van Lara
Was gewoon die FOK! film meetquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:46 schreef rubbereend het volgende:
Hoe was de date van KT? of is dat al ergens terug te lezen? Of moet die nog komen en vergis ik me
goeie vraag!quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:46 schreef rubbereend het volgende:
Hoe was de date van KT? of is dat al ergens terug te lezen? Of moet die nog komen en vergis ik me
Commentaar is dat er juist te weinig puzzle is en te veel actie, vergeleken met eerdere TR's.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Minder actie vergeleken met Uncharted toch? Veel meer puzzle?
aha, was hij er met CL? En zoja is er geneukt?quote:
jij wil gewoon weten of CL nog vrij isquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
aha, was hij er met CL? En zoja is er geneukt?
Er is gisteren geneukt jaquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
aha, was hij er met CL? En zoja is er geneukt?
Vroeger was Lara niet echt mijn ding. Zal nog ff zoekenquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Commentaar is dat er juist te weinig puzzle is en te veel actie, vergeleken met eerdere TR's.
Ik heb alleen de allereerste ooit gedaan. Veel gedaan ook. Maar als ik te vast kom te zitten met puzzles dan verlies ik interesse. Tot nu toe vind ik deze TR een leuke reboot. Echt een origin verhaal, waar je begint als bange studente die huilt om het eerste hert wat ze doodt.... en waarvan je uiteindelijk weet dat ze uitgroeit tot de heldin Lara Croft.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vroeger was Lara niet echt mijn ding. Zal nog ff zoeken
quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jij wil gewoon weten of CL nog vrij is
Ik zou pre doen, en dat je dan zelf t pakket mag samenstellen!quote:
Die was prima geslaagdquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:46 schreef rubbereend het volgende:
Dit kan ik bevestigen.quote:
Er waren meer dan 3 vrouwen, dus het kunnen nooit allemaal FOK!ers geweest zijn.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Een date met 499 FOK!kers, een natte droom voor KT.
CL, Greys en Yvonne!quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:17 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Er waren meer dan 3 vrouwen, dus het kunnen nooit allemaal FOK!ers geweest zijn.
Net weer trailer gekeken. Het grijpt mij nietquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb alleen de allereerste ooit gedaan. Veel gedaan ook. Maar als ik te vast kom te zitten met puzzles dan verlies ik interesse. Tot nu toe vind ik deze TR een leuke reboot. Echt een origin verhaal, waar je begint als bange studente die huilt om het eerste hert wat ze doodt.... en waarvan je uiteindelijk weet dat ze uitgroeit tot de heldin Lara Croft.
[ afbeelding ]
Je zal er maar net tussenzitten met je gezin.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:23 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Zo.
Net vrijgevraagd.
Zla mij benieuwen
compleet afgehuurd jonguh!quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je zal er maar net tussenzitten met je gezin.
Ik vind het denk ik leuker dan Uncharted, wat voor mij niet iets TE veel blamblamblam is. Dan vind ik dit een mooie mix. Maar ik zit er pas een uur in en dat is puur survivallen tegen de elementen nog. De menselijke vijanden beginnen nu net pas te komen, Dus wie weet wordt dit ook wel blamblamblam. Ik sluip tot nu toe nog lekker rond, met een headhsot her en der. Anders dan gaan ze om versterking krijsen!quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Net weer trailer gekeken. Het grijpt mij niet
Ga je nou serieus the day after op fok lopen verkondigen dat je geneukt hebt, terwijl zij hier ook post? Kudo's....quote:
Lijkt me dat dat park dicht is dat weekendquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je zal er maar net tussenzitten met je gezin.
Ja schijnt echt de nieuwe trend te zijn. Was laatst weer zo'n festival op de radio. Luxe festivals.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
compleet afgehuurd jonguh!
Net als Bungelup
Deus ex...quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind het denk ik leuker dan Uncharted, wat voor mij niet iets TE veel blamblamblam is. Dan vind ik dit een mooie mix. Maar ik zit er pas een uur in en dat is puur survivallen tegen de elementen nog. De menselijke vijanden beginnen nu net pas te komen, Dus wie weet wordt dit ook wel blamblamblam. Ik sluip tot nu toe nog lekker rond, met een headhsot her en der. Anders dan gaan ze om versterking krijsen!
Maar jij vond Dues Ex ook niet leuk toch?
Kut, dan kan ik niet.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:23 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Zo.
Net vrijgevraagd.
Zla mij benieuwen
Vrienden van me probeerde kaarten te krijgen voor zo een party. Slechts 500 kaarten dacht ik op een cruis schip. Vertrek vanuit New yorkquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja schijnt echt de nieuwe trend te zijn. Was laatst weer zo'n festival op de radio. Luxe festivals.
Het zal mij benieuwen
Ik heb nergens beweerd dat ik geneukt heb.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ga je nou serieus the day after op fok lopen verkondigen dat je geneukt hebt, terwijl zij hier ook post? Kudo's....
Die rechtse is net John Heitinga.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:23 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Zo.
Net vrijgevraagd.
Zla mij benieuwen
Oh, dan begreep ik het verkeerd. Neuken is sowieso overrated. Ik hou veel meer van lepeltje-lepeltje op de bank met een romcom.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:32 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik heb nergens beweerd dat ik geneukt heb.
Ik weet echt niet of het iets voor mij gaat zijn.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vrienden van me probeerde kaarten te krijgen voor zo een party. Slechts 500 kaarten dacht ik op een cruis schip. Vertrek vanuit New york
Nee schat, niet WEER Notting Hillquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Oh, dan begreep ik het verkeerd. Neuken is sowieso overrated. Ik hou veel meer van lepeltje-lepeltje op de bank met een romcom.
50 first dates dan maar weer?quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee schat, niet WEER Notting Hill
Komt me nu onderhand m'n strot uit en ik heb liever iets m'n strot IN voor de verandering!
500 days of summer?quote:
Ik vind hem echt torenhoog jumpen in het genre teenage high school comedy genre. Geen vernieuwende film of zo, of genre, vol met clichees... maar op de een of andere manier klopte alles in deze filmquote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:52 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind hem echt torenhoog jumpen in het genre teenage high school comedy genre
Daar krijg ik de laatste tijd heel veel post van. Elke keer weer met trillende handjes lezen...quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
De belastingdienst komt volgende week
Daar heeft ie dan ook wel een dikke ode aan gegevenquote:
Toen ontving je opeens obscene foto's via haar oude nummer?quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:36 schreef rubbereend het volgende:
vroeger kon ik CL ook bellen of berichtjes sturen, maar toen werd haar telefoon gestolen
Gisteren?quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Vroeger! Toen de SC nog geen dertigers kende!
We zijn niet allemaal 22 zoals jij en T.quote:
Fysiek ben ik al 26 hoor.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal 22 zoals jij en T.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |