PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile like you mean it
www.wefut.com
Ha.quote:
Sowieso, het is Messiquote:
Quer*quote:
mooi teamquote:
Een van de duizenden BEAST FC's. Of misschien wel allemaal verschillende en is het puur toevalquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:46 schreef vandermar het volgende:
Volgens mij wil ene BEAST FC van zijn Niang's af
Kon je niet beter omdraaien en dan UP El Shaarawy LM? Lijkt mij mooierquote:
Voor mij niet, en ik denk verdedigend zeker niet. Maar tyquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:46 schreef TBakkert het volgende:
[..]
mooi team
maar Lamela (IF) > Maggio
Wat vind je van True Blood?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Een van de duizenden BEAST FC's. Of misschien wel allemaal verschillende en is het puur toeval
Ik heb mijn trade account Beats FC genoemd. Klinkt veel vriendelijkerquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Een van de duizenden BEAST FC's. Of misschien wel allemaal verschillende en is het puur toeval
voor 3-5-2 heeft hij inderdaad niet zo'n beste workratesquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Voor mij niet, en ik denk verdedigend zeker niet. Maar tyKon ook niet in het team btw
Ik denk dat Shaarawy niet veel verdedigend doet, en dat kan ik wel een beetje gebruiken bij 352quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kon je niet beter omdraaien en dan UP El Shaarawy LM? Lijkt mij mooier
True blood was aardig maar gaat nu nergens meer overquote:
Raar soms, maar wel tof. Vooral de eerste seizoenen.quote:
Nou en, YOLOquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik denk dat Shaarawy niet veel verdedigend doet, en dat kan ik wel een beetje gebruiken bij 352
Zijn IF was kut op LM.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kon je niet beter omdraaien en dan UP El Shaarawy LM? Lijkt mij mooier
quote:
Milan is een hij?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:49 schreef Djeetje het volgende:
Ronaldinho had Milan zijn verdediging helemaal kapot gespeeld.
Thanks, nou nog even afwachten of het ook aardig speeltquote:
Ik ken een jongen die heet Milan, dus jaquote:
Ik heb de eerste 3 afleveringen gezien en het is echt raar af en toe ja. Wel lekkere harde sexscenesquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Raar soms, maar wel tof. Vooral de eerste seizoenen.
Milan is een Jood.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ken een jongen die heet Milan, dus ja
Is dat die homo van twitter ?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:50 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb aan weinig mensen een hekel, maar deze milan.![]()
Wat een kutjong.
sjèquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:50 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb aan weinig mensen een hekel, maar deze milan.![]()
Wat een kutjong.
Nee, het is Ditismilan. Van de joetoep. Gore lijer is het. Hij heeft Ditisjan kapot gemaakt.quote:
Iedereen bij Milan speelt waardeloos. Elke keer als ze proberen aan te nemen schiet de bal 3 meter van de voet af, geen fatsoenlijke pass en de kansen die ze hebben worden niet eens fatsoenlijk afgemaakt.quote:
Ditisjanquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee, het is Ditismilan. Van de joetoep. Gore lijer is het. Hij heeft Ditisjan kapot gemaakt.
Scripting 😠quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:53 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Iedereen bij Milan speelt waardeloos. Elke keer als ze proberen aan te nemen schiet de bal 3 meter van de voet af, geen fatsoenlijke pass en de kansen die ze hebben worden niet eens fatsoenlijk afgemaakt.
Voor City al gespeeld.quote:
Niet speelgerechtigdquote:
Omdat hij niet bij Chelsea speeldtquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:55 schreef jepperdeprep het volgende:
Waarom heeft die keeper geen helm op?
Held.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:54 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ditisjan
Ik weet niet meer waarom hij grappig was, maar grappig was hij wel
taiwoquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:00 schreef Lindgren. het volgende:
OH, NU KOMEN DE NEGERS NU IS HET FEEST
Om je even op weg te helpen is het handig om dit topic door te lezen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ga nu in FIFA ook zo spelen als Barca
Aha jij was dus de jay snakequote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:01 schreef Lindgren. het volgende:
De Taiwo-pricefix.Gewoon winst machen jat0g.
Dat is nu ongeveer een jaar terug toch?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:01 schreef Lindgren. het volgende:
De Taiwo-pricefix.Gewoon winst machen jat0g.
Daar wordt die ene user elke keer aan herinnerd als hij hier weer eens postquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:02 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dat is nu ongeveer een jaar terug toch?Geniaal was dat toen.
En daar wordt hij elke keer boos omquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Daar wordt die ene user elke keer aan herinnerd als hij hier weer eens post
Bijna goedquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:05 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Phsyceldiate heeft net lekker heel zijn kamer lopen witten.
Die van Juventus.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wie uit de Serie A is er nog meer echt geschikt om als LM/RM te spelen in een 352? Dus het liefst een die verdedigend zijn taken ook goed doet
Die heeft Schalke ook wel nodigquote:
Schalke moet nog even scoren en doorgaanquote:
Best wel veel eigenlijk.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wie uit de Serie A is er nog meer echt geschikt om als LM/RM te spelen in een 352? Dus het liefst een die verdedigend zijn taken ook goed doet
Sowieso niet voor Pepe gaan. Die is na 5 minuten al helemaal leeg.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ofc. Goeie, thanksquote:
Armero is ook een optie, past eigenlijk perfect want dan heb ik de hele rechterkant om iets anders te doen. Zuniga vond ik niet zo fijn, en Pepe :quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:08 schreef Reemi het volgende:
[..]
Best wel veel eigenlijk.
Armero
Zuniga
Pepe
En zo zijn er nog wel een aantal.
Dit heb ik ook gehoordquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:08 schreef Rijst het volgende:
[..]
Sowieso niet voor Pepe gaan. Die is na 5 minuten al helemaal leeg.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:01 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Om je even op weg te helpen is het handig om dit topic door te lezen.
http://forum.ea.com/uk/posts/list/1531101.page
quote:On the one hand, you had a five-goal-thriller with sensational long-distance goals, last minute drama and some bone-crunching challenges. The next night, it was a 1-0 victory with few clear-cut chances and a goal from a corner.
What was the better semi-final? Spain v Germany, by several hundred miles.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:11 schreef Reemi het volgende:
Met Armero kun je Guarin wellicht inpassen, dat zou niet verkeerd zijn.
Waarom geen Falcao dan?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb nu ditIF Guarin komt dan nog op CDM. Ik moet alleen nog iets voor Ogbonna bedenken, en anders wordt het volledig Serie A
Ik wil een keer die 2 samen proberen, en Falcao is mij de vorige keer niet goed bevallen.quote:
IF Jackson en Muriel samen in de spits.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb nu ditIF Guarin komt dan nog op CDM. Ik moet alleen nog iets voor Ogbonna bedenken, en anders wordt het volledig Serie A
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:17 schreef Lindgren. het volgende:
Op jezelf wonen.
Ik zit al een uur naakt in mijn woonkamer. [ afbeelding ]
UEFAlonaquote:
Ik ben altijd naakt als ik hier post.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:17 schreef Lindgren. het volgende:
Op jezelf wonen.
stiekum heeft die scheits gelijkquote:
Je geeft jezelf inderdaad wel vaak bloot...quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:17 schreef Lindgren. het volgende:
Op jezelf wonen.
Mijn moeder denkt daar helaas hetzelfde overquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:17 schreef Lindgren. het volgende:
Op jezelf wonen.
ze gaan nu niet meer door denk ik, alhoewel, vorig jaar in Camp Nou die corner door Thiago Silvaquote:
omhaal vanaf eigen helft op de latquote:
Ik zei toch niet dat hij er kwam?quote:
Ga voetbal kijken joh, kasthomoquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:29 schreef Revontulet het volgende:
Best knap op hoeveel verschillende manieren je genaaid kan worden in fifa.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik zei toch niet dat hij er kwam?
quote:
PSG/Porto/Bayernquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:36 schreef Ajacied7 het volgende:
Ik gun het Barca wel om tegen Juventus te spelen.
Bayern > elke andere ploeg op het moment.quote:
Ik vond Villa wel goed spelen voor het eerst sinds tijdenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:37 schreef psychedelicate het volgende:
Holy shit wat een wedstrijd.
Moet ik nog vragen wie, op de scorende Messi na, MOTM was?
Busquetsquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:37 schreef psychedelicate het volgende:
Christian Zapata Valencia natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:37 schreef psychedelicate het volgende:
ff kiekenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:36 schreef rolls-reus het volgende:
Iemand die dit voor mij op een leuke manier kan afmaken? Het liefst silver en gold gecombineerd
http://www.futhead.com/fifa/squads/7264037/
quote:
Baasje hoorquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Christian Zapata Valencia natuurlijk.
Jep, Messi gaf dat zelf al aan dat hij veel meer ruimte krijgt wanneer Villa speelt.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:40 schreef Djeetje het volgende:
Goeie tactiek van Barca met Villa en Messi vaker doen.
Dat shirt was eigenlijk ook niet mooiquote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:40 schreef Kamikazie het volgende:
WAAR ZIJN BDIL EN TBAKKERT NOU HE HE ?!
hier, en ik vond het een zeer verdiende overwinning.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:40 schreef Kamikazie het volgende:
Finale Barca-Real maar doen danquote:
ik zag het ookquote:
hopelijk loot Barca of Real Bayern of Juvequote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Finale Barca-Real maar doen dan
De titel is al binnen, die beker is een schoonheidsprijs zei je vorig jaar tochquote:
Ja ( PSV ) , maar ik trek mijn steun in en dan zijn ze faillietquote:
Als ik geld had wou ik het ook wel op een club zetten.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:43 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
De titel is al binnen, die beker is een schoonheidsprijs zei je vorig jaar toch![]()
CL kan nog alle kanten op, ik zet mijn geld op Munchen.
Bayern is zeker sterk, maar ik weet niet zeker wat ik van Dortmund moet denken, die maken naar mijn mening ook een grote kans op die finale...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:43 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
De titel is al binnen, die beker is een schoonheidsprijs zei je vorig jaar toch![]()
Lafbekquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:44 schreef Kamikazie het volgende:
Helaas waren al mijn huisgenoten voor Milan, dus heb mijn voorkeur een beetje verborgen gehouden
Donderstraal toch op manquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:44 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Bayern is zeker sterk, maar ik weet niet zeker wat ik van Dortmund moet denken, die maken naar mijn mening ook een grote kans op die finale...
Misschien krijgen we wel een duitse finale.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:44 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Bayern is zeker sterk, maar ik weet niet zeker wat ik van Dortmund moet denken, die maken naar mijn mening ook een grote kans op die finale...
Slap excuusquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:43 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dortmund heeft Real weggetikt in eigen huis. En in het Bernabeu waren ze ook niet zo de onderliggende partij anders.quote:
Ik vind dat Milan,GS en Schalke er echt wel thuis horen hoor. Wie zou je liever zien dan?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:45 schreef BDIL het volgende:
[..]
Slap excuusTevens hoort dit Milan niet eens in de laatste 16 van de CL eveneens Schalke, GS etc.
zou kunnen, maar de UEFA en het aanwijzen van de scheidsrechters kennende, wordt het een Spaans onderonsjequote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:45 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Misschien krijgen we wel een duitse finale.
Net zoals vorig jaar? O nee....quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:46 schreef TBakkert het volgende:
[..]
zou kunnen, maar de UEFA en het aanwijzen van de scheidsrechters kennende, wordt het een Spaans onderonsje![]()
Dinamo Zagreb, Zenit, Cityquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik vind dat Milan,GS en Schalke er echt wel thuis horen hoor. Wie zou je liever zien dan?![]()
vorig jaar waren er weinig arbitrale fouten in de CL, Chelsea had alleen wel grote mazzelquote:
City oke, maar die andere twee zijn gewoon gelijkwaardig vind ik hoor. Chelsea zou ook nog kunnen.quote:
Mathijs sukkeltjequote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:40 schreef Kamikazie het volgende:
City, Lyon, Chelseaquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik vind dat Milan,GS en Schalke er echt wel thuis horen hoor. Wie zou je liever zien dan?![]()
City heeft internationaal ook nog niks laten zien, Milan heeft meer prestige en heeft het Barca zeker moeilijk gemaakt.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
City oke, maar die andere twee zijn gewoon gelijkwaardig vind ik hoor. Chelsea zou ook nog kunnen.
Het was zeker een troll toen je Dinamo Zagreb noemde? Die hebben altijd 0 puntenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:48 schreef TBakkert het volgende:
[..]
City heeft internationaal ook nog niks laten zien, Milan heeft meer prestige en heeft het Barca zeker moeilijk gemaakt.
Precies, snap dan ook niet waarom BDIL zegt dat Milan niks bij de laatste 16 van de CL heeft te zoekenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:48 schreef TBakkert het volgende:
[..]
City heeft internationaal ook nog niks laten zien, Milan heeft meer prestige en heeft het Barca zeker moeilijk gemaakt.
Met deze spelers zeker nietquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Precies, snap dan ook niet waarom BDIL zegt dat Milan niks bij de laatste 16 van de CL heeft te zoeken
El Sharaawy, Boateng en soms Balotelli spelen op een niveau die hier kan meedraaien ,rest is zaadquote:
Hoeveel winst heb je nu al gemaakt ?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:49 schreef vandermar het volgende:
Nog 6 Niang's verkopen en dan om 1 een team maken als CAM
Ja yolo, toen ze verloren ben ik hier lekker niet geweestquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:49 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Komt hij hier even schreeuwenhihia
Wut? Heb je 20 euro betaalt ja voor dat Macro college?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:49 schreef Kamikazie het volgende:
Ik heb vandaag trouwens een college gehad van 4 en half uur![]()
Ik was echt gaar.
dat was het ook, Zenit hoort daar ook nietquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het was zeker een troll toen je Dinamo Zagreb noemde? Die hebben altijd 0 punten
Waarom kijk jij altijd alleen naar de spelers zelf en nooit naar de teamprestatie?quote:
Ik maak zo'n 50K winst maarquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:50 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Hoeveel winst heb je nu al gemaakt ?
Nee, financequote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wut? Heb je 20 euro betaalt ja voor dat Macro college?
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:36 schreef rolls-reus het volgende:
Iemand die dit voor mij op een leuke manier kan afmaken? Het liefst silver en gold gecombineerd
http://www.futhead.com/fifa/squads/7264037/
Als team stellen ze ook weinig voorquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Waarom kijk jij altijd alleen naar de spelers zelf en nooit naar de teamprestatie?
Had jij nou maar 20 euro betaald voor Nederlands cursus.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wut? Heb je 20 euro betaalt ja voor dat Macro college?
Ben je gewoon graties naar binnen gelopen?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:51 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee, finance
En ik heb het niet betaald. Was wel heel handig overigens
Torres Nilo LBquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets wellicht? Andere Braziliaanse CB ipv Kanu kan ook. Genoeg opties voor op doel.
Of iets met SIF Benitez in de spits icm Quintero op CAM ofzo
Als Niang die bal had gescoord waren ze tegen Barca toch mooi door gegaan in de CL, prima prestatie.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:51 schreef BDIL het volgende:
[..]
Als team stellen ze ook weinig voor( competitie alleen al zegt genoeg
)
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Had jij nou maar 20 euro betaald voor Nederlands cursus.
Als, als, als, als....quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Als Niang die bal had gescoord waren ze tegen Barca toch mooi door gegaan in de CL, prima prestatie.
ze hebben vorige keer wel met een goede organisatie en teamprestatie met 2-0 van Barca gewonnen. Ook hebben zij volgens mij als enige in de Serie A dit seizoen van Juve gewonnen(weet ik niet zeker), ze KUNNEN als een team spelen, maar het gebeurt niet altijd. Maar dat is hetzelfde als zeggen dat alleen sterspelers tellen, want die kunnen ook hun dag niet hebben.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:51 schreef BDIL het volgende:
[..]
Als team stellen ze ook weinig voor( competitie alleen al zegt genoeg
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Lacazette spitsquote:
gewoon Villa pricefixen ja toch.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:55 schreef ThadCastle het volgende:
Zelfs mijn Zapata's verkoop ik met winst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Balotelli doe ik alquote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:55 schreef TBakkert het volgende:
[..]
gewoon Villa pricefixen ja toch.Fuck Unibet. Ik ga voortaan voor de CL die spelers inkopen als een VDMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:53 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ze hebben vorige keer wel met een goede organisatie en teamprestatie met 2-0 van Barca gewonnen. Ook hebben zij volgens mij als enige in de Serie A dit seizoen van Juve gewonnen(weet ik niet zeker), ze KUNNEN als een team spelen, maar het gebeurt niet altijd. Maar dat is hetzelfde als zeggen dat alleen sterspelers tellen, want die kunnen ook hun dag niet hebben.Vorige week, maar deze week falen zij hardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geluk of een staaltje meesterlijk verdedigen wat enkele weken geleden gebeurde? Barca verloor toch ook enkele wedstrijden in La Liga en dat is Juventus toevallig tegen AC Milan overkomen. Dat AC Milan van vorige jaar was als team beter en had meer betere individuen.
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
Vind ik ook, maar ik was zelfs voor het G team niet goed genoegquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:57 schreef Rijst het volgende:
Zonde dat Mathijs niet voor Nederland uitkomt.
Milan was vorig jaar juist te veel op die individuen gebaseerd. Dit jaar vind ik ze vaak wat sterker, ze missen alleen wel de kwaliteit van 1 sterspeler om een topclub te zijn. Balo vervult die rol een beetje, daarom ook jammer dat hij niet mee mocht doen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:56 schreef BDIL het volgende:
[..]
Vorige week, maar deze week falen zij hardGeluk of een staaltje meesterlijk verdedigen wat enkele weken geleden gebeurde? Barca verloor toch ook enkele wedstrijden in La Liga en dat is Juventus toevallig tegen AC Milan overkomen. Dat AC Milan van vorige jaar was als team beter en had meer betere individuen.
hou je bek man. Hij speelt nu beter dan Ibi en Elia.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:58 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar ik was zelfs voor het G team niet goed genoeg
Heb je mijn post wel gelezen?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:59 schreef Rijst het volgende:
[..]
hou je bek man. Hij speelt nu beter dan Ibi en Elia.
Niang is niet een hele goede speler. Zeker niet voor de Goldcup.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:57 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
IF Sissoko CM denk ik maar
Ik doe ook alleen maar zilver dnek ik.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:02 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Niang is niet een hele goede speler. Zeker niet voor de Goldcup.
Ga je hem echt maken jaquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:03 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn masterplan is af, nu kijken hoe het speelt
Toch maar afgezien van je 4-3-3?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:03 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Wil je plzzz een potje tegen mij spelen? Deze week ofzoquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:03 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Daarom is hij ook bankzitter bij Galaquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:59 schreef Rijst het volgende:
[..]
hou je bek man. Hij speelt nu beter dan Ibi en Elia.
Ik heb IF Pogba en Mvuemba en eigenlijk vind ik Mvuemba beterquote:
Dan neem ik Mvuembaquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb IF Pogba en Mvuemba en eigenlijk vind ik Mvuemba beter
ik heb een O'Shea te koop voor 50k, ben ik nu ook idioot?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vent kom ik vaker tegen met zijn idiote dingen
Daar heeft O'Shea niets mee te makenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb een O'Shea te koop voor 50k, ben ik nu ook idioot?
Meer uitleg is nodig hier.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:24 schreef Hoogstaande het volgende:
Veel fut coins en veel echte coins gemaakt vandaag.
Today was a good day
4 IF's....quote:
Ieren was goeie handel vandaag en ik had drie betjes op Barca die ze binnen tiktenquote:
Ik twijfel niet aan Djeetje.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik twijfel nog of hij het echt meent
WTF, 4 ifs en nog wel Bale ook, hoe dan, die laatste is ook wel episch,quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:30 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe nu?
Gelieve geen Fransen meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |