PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile like you mean it
www.wefut.com
Ha.quote:
Sowieso, het is Messiquote:
Quer*quote:
mooi teamquote:
Een van de duizenden BEAST FC's. Of misschien wel allemaal verschillende en is het puur toevalquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:46 schreef vandermar het volgende:
Volgens mij wil ene BEAST FC van zijn Niang's af
Kon je niet beter omdraaien en dan UP El Shaarawy LM? Lijkt mij mooierquote:
Voor mij niet, en ik denk verdedigend zeker niet. Maar tyquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:46 schreef TBakkert het volgende:
[..]
mooi team
maar Lamela (IF) > Maggio
Wat vind je van True Blood?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Een van de duizenden BEAST FC's. Of misschien wel allemaal verschillende en is het puur toeval
Ik heb mijn trade account Beats FC genoemd. Klinkt veel vriendelijkerquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Een van de duizenden BEAST FC's. Of misschien wel allemaal verschillende en is het puur toeval
voor 3-5-2 heeft hij inderdaad niet zo'n beste workratesquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Voor mij niet, en ik denk verdedigend zeker niet. Maar tyKon ook niet in het team btw
Ik denk dat Shaarawy niet veel verdedigend doet, en dat kan ik wel een beetje gebruiken bij 352quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kon je niet beter omdraaien en dan UP El Shaarawy LM? Lijkt mij mooier
True blood was aardig maar gaat nu nergens meer overquote:
Raar soms, maar wel tof. Vooral de eerste seizoenen.quote:
Nou en, YOLOquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik denk dat Shaarawy niet veel verdedigend doet, en dat kan ik wel een beetje gebruiken bij 352
Zijn IF was kut op LM.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kon je niet beter omdraaien en dan UP El Shaarawy LM? Lijkt mij mooier
quote:
Milan is een hij?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:49 schreef Djeetje het volgende:
Ronaldinho had Milan zijn verdediging helemaal kapot gespeeld.
Thanks, nou nog even afwachten of het ook aardig speeltquote:
Ik ken een jongen die heet Milan, dus jaquote:
Ik heb de eerste 3 afleveringen gezien en het is echt raar af en toe ja. Wel lekkere harde sexscenesquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Raar soms, maar wel tof. Vooral de eerste seizoenen.
Milan is een Jood.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ken een jongen die heet Milan, dus ja
Is dat die homo van twitter ?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:50 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb aan weinig mensen een hekel, maar deze milan.![]()
Wat een kutjong.
sjèquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:50 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb aan weinig mensen een hekel, maar deze milan.![]()
Wat een kutjong.
Nee, het is Ditismilan. Van de joetoep. Gore lijer is het. Hij heeft Ditisjan kapot gemaakt.quote:
Iedereen bij Milan speelt waardeloos. Elke keer als ze proberen aan te nemen schiet de bal 3 meter van de voet af, geen fatsoenlijke pass en de kansen die ze hebben worden niet eens fatsoenlijk afgemaakt.quote:
Ditisjanquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee, het is Ditismilan. Van de joetoep. Gore lijer is het. Hij heeft Ditisjan kapot gemaakt.
Scripting 😠quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:53 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Iedereen bij Milan speelt waardeloos. Elke keer als ze proberen aan te nemen schiet de bal 3 meter van de voet af, geen fatsoenlijke pass en de kansen die ze hebben worden niet eens fatsoenlijk afgemaakt.
Voor City al gespeeld.quote:
Niet speelgerechtigdquote:
Omdat hij niet bij Chelsea speeldtquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:55 schreef jepperdeprep het volgende:
Waarom heeft die keeper geen helm op?
Held.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:54 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ditisjan
Ik weet niet meer waarom hij grappig was, maar grappig was hij wel
taiwoquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:00 schreef Lindgren. het volgende:
OH, NU KOMEN DE NEGERS NU IS HET FEEST
Om je even op weg te helpen is het handig om dit topic door te lezen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ga nu in FIFA ook zo spelen als Barca
Aha jij was dus de jay snakequote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:01 schreef Lindgren. het volgende:
De Taiwo-pricefix.Gewoon winst machen jat0g.
Dat is nu ongeveer een jaar terug toch?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:01 schreef Lindgren. het volgende:
De Taiwo-pricefix.Gewoon winst machen jat0g.
Daar wordt die ene user elke keer aan herinnerd als hij hier weer eens postquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:02 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dat is nu ongeveer een jaar terug toch?Geniaal was dat toen.
En daar wordt hij elke keer boos omquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Daar wordt die ene user elke keer aan herinnerd als hij hier weer eens post
Bijna goedquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:05 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Phsyceldiate heeft net lekker heel zijn kamer lopen witten.
Die van Juventus.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wie uit de Serie A is er nog meer echt geschikt om als LM/RM te spelen in een 352? Dus het liefst een die verdedigend zijn taken ook goed doet
Die heeft Schalke ook wel nodigquote:
Schalke moet nog even scoren en doorgaanquote:
Best wel veel eigenlijk.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wie uit de Serie A is er nog meer echt geschikt om als LM/RM te spelen in een 352? Dus het liefst een die verdedigend zijn taken ook goed doet
Sowieso niet voor Pepe gaan. Die is na 5 minuten al helemaal leeg.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ofc. Goeie, thanksquote:
Armero is ook een optie, past eigenlijk perfect want dan heb ik de hele rechterkant om iets anders te doen. Zuniga vond ik niet zo fijn, en Pepe :quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:08 schreef Reemi het volgende:
[..]
Best wel veel eigenlijk.
Armero
Zuniga
Pepe
En zo zijn er nog wel een aantal.
Dit heb ik ook gehoordquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:08 schreef Rijst het volgende:
[..]
Sowieso niet voor Pepe gaan. Die is na 5 minuten al helemaal leeg.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:01 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Om je even op weg te helpen is het handig om dit topic door te lezen.
http://forum.ea.com/uk/posts/list/1531101.page
quote:On the one hand, you had a five-goal-thriller with sensational long-distance goals, last minute drama and some bone-crunching challenges. The next night, it was a 1-0 victory with few clear-cut chances and a goal from a corner.
What was the better semi-final? Spain v Germany, by several hundred miles.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:11 schreef Reemi het volgende:
Met Armero kun je Guarin wellicht inpassen, dat zou niet verkeerd zijn.
Waarom geen Falcao dan?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb nu ditIF Guarin komt dan nog op CDM. Ik moet alleen nog iets voor Ogbonna bedenken, en anders wordt het volledig Serie A
Ik wil een keer die 2 samen proberen, en Falcao is mij de vorige keer niet goed bevallen.quote:
IF Jackson en Muriel samen in de spits.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb nu ditIF Guarin komt dan nog op CDM. Ik moet alleen nog iets voor Ogbonna bedenken, en anders wordt het volledig Serie A
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:17 schreef Lindgren. het volgende:
Op jezelf wonen.
Ik zit al een uur naakt in mijn woonkamer. [ afbeelding ]
UEFAlonaquote:
Ik ben altijd naakt als ik hier post.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:17 schreef Lindgren. het volgende:
Op jezelf wonen.
stiekum heeft die scheits gelijkquote:
Je geeft jezelf inderdaad wel vaak bloot...quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:17 schreef Lindgren. het volgende:
Op jezelf wonen.
Mijn moeder denkt daar helaas hetzelfde overquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:17 schreef Lindgren. het volgende:
Op jezelf wonen.
ze gaan nu niet meer door denk ik, alhoewel, vorig jaar in Camp Nou die corner door Thiago Silvaquote:
omhaal vanaf eigen helft op de latquote:
Ik zei toch niet dat hij er kwam?quote:
Ga voetbal kijken joh, kasthomoquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:29 schreef Revontulet het volgende:
Best knap op hoeveel verschillende manieren je genaaid kan worden in fifa.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik zei toch niet dat hij er kwam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |