1-4 wordt het nu inderdaad.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Milan mistte net zo'n speler, vanaf nu gaat Barça geen kans meer krijgen
Echt niet.quote:
twitter:HumbertoTan twitterde op dinsdag 12-03-2013 om 21:12:39Flamini krijgt een @Jmvanhalst tulband!
http://t.co/6BkZ9mlP6v reageer retweet
Hij is er wel constant mee bezig jaquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Constant houdt wel van vechten.
welquote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:14 schreef NLGooner het volgende:
Scheids wilt weer ff laten zien dat ie belangrijk is
Jan heeft er nu nog last van.quote:[b]Op dinsdag 12 maart 2013 21:13 schreef
twitter:HumbertoTan twitterde op dinsdag 12-03-2013 om 21:12:39Flamini krijgt een @Jmvanhalst tulband!
http://t.co/6BkZ9mlP6v reageer retweet
is ook zeer gewild tegenwoordig.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:15 schreef Peunage het volgende:
Gast op Nederland 3 ziet iedereen voor Messing aan.
Messing?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:15 schreef Peunage het volgende:
Gast op Nederland 3 ziet iedereen voor Messing aan.
Legering van Koper en Zinkquote:
#teamEmileSchelvisquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik weet niet wat Emile zei maar ik support hem
goeie manquote:
Hij zei "Jezus".quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik weet niet wat Emile zei maar ik support hem
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:17 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nu Sport 1 ga aanschaffen.
Dank je Thijs vd Brink.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jezus manifesteerde zich in Emile Schelvis.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:17 schreef calvink het volgende:
Ronaldo is zooo veel beter dan Messi dit seizoen... onvoorstelbaar.
Is je achternaam klein?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:17 schreef calvink het volgende:
Raar, ik had voor het begin meer goals verwacht.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:18 schreef Paul het volgende:
Had toch na het begin meer goaltjes verwacht
Ik had twee goals verwacht en ik zie ze ook beiden op het veld staan.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:19 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Raar, ik had voor het begin meer goals verwacht.
Iniësta en Falcao zijn na Messi de beste voetballers ter wereld, dan pas Ronaldo inmiddels, dus die vergelijking tussen Messi en Ronaldo is allang niet meer.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:17 schreef calvink het volgende:
Ik moet zelden om je lachen maar dit vond ik wel een leuke opmerking. Heb je die zelf bedacht?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:19 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Raar, ik had voor het begin meer goals verwacht.
Pfew. Iemand begreep hem.quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:19 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik had twee goals verwacht en ik zie ze ook beiden op het veld staan.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:20 schreef Gwunnik het volgende:
Hoop op 1-1 voor rust... dan wordt het de 2e helft helemaal feest.
Grueter had het beter gedaanquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:20 schreef handboek het volgende:
Wat zit die presentator op nl3 allemaal te zeiken man. Barca domineert op alle fronten, al heel de wedstrijd en krijgt genoeg kansen..
Niks ervan!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:20 schreef Gwunnik het volgende:
Hoop op 2-0 voor rust... dan wordt het de 2e helft helemaal feest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:21 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Jammer dat Leo Driessen niet in dienst bij de NOS is.
Dat moet ook in een spoiler?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
post dan niets, imbeciel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hartstikke bedankt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
zeker weten?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:22 schreef calvink het volgende:
barca wint wel, ze houden het spannend. Iedereen 100 EU op barca naar volgende ronde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |