Heb ik gezien en het is leuk vermaak bij het avondeten, meer ook niet. Dan vind ik een Elementary vermakelijker. Is een soortgelijke serie, een Amerikaanse versie van Sherlock.quote:Op zondag 7 april 2013 23:06 schreef motorbloempje het volgende:
Heeft iemand Perception gezien/gekeken en is 't wat?
Is wel een leuke serie ja, gelukkig worden de meest excentrieke kanten van de professor na een paar afleveringen wel wat verminderd voordat ze echt vervelend wordenquote:Op zondag 7 april 2013 23:06 schreef motorbloempje het volgende:
Heeft iemand Perception gezien/gekeken en is 't wat?
Het zijn maar 10 afleveringen dus dat is altijd wel ergens tussen te drukkenquote:Op maandag 8 april 2013 00:31 schreef motorbloempje het volgende:
Thanks! 't Is niet echt dat ik ladingen tijd over heb, maar het wordt hier binnenkort op bbcweetikveel of itv ofzo uitgezonden (waren aan het zappen) en was benieuwd!Ga wel even een keer neerhalen
.......Dat dachten we niet.quote:Op zondag 7 april 2013 20:40 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Dat dachten we na de eerste Following aflevering ook
quote:'Bates Motel' Renewed For Season 2 On A&E
"Bates Motel" has been renewed!
A&E has picked up the "Pyscho" prequel series, which stars Freddie Highmore and Vera Farmiga as Norman and Norma Bates respectively, for a second season.
The renewal of "Bates Motel" comes as no surprise: The premiere brought in 3.0 million viewers total, making it the most-watched original drama debut in the key demographics in A&E's history.
“Bates Motel’ has garnered critical acclaim and a loyal audience in its first few weeks,” said A&E President Bob DeBitetto in a statement. “With superb writing and exceptional acting, led by the critically acclaimed performances of Vera Farmiga and Freddie Highmore, we’re incredibly excited to see where [executive producers] Carlton [Cuse] and Kerry [Ehrin] take Norma and Norman Bates next.”
Season 2 of “Bates Motel” will begin pre-production later this year on 10 new episodes, which are slated to premiere in 2014.
Bron
Mwah, viel reuze mee vond ik eigenlijk. Van begin tot cliffhanger was iig leuk.quote:Op zondag 7 april 2013 20:40 schreef schijffie het volgende:
[..]
Gecancelled en eindigt volgens mij in een cliffhanger, ik weet iig dat het een vreselijk kut eind was. Kijken op eigen risico.
Er word helemaal niet gefocust op school en dat soort zakenquote:Op zondag 7 april 2013 22:52 schreef TheFastOne het volgende:
Hoe gaat Bates Motel verder? Ik heb alleen de pilot gezien en die vond ik nou niet echt denderend. Wordt er meer gefocust op de school en dat soort zaken?
quote:'Cult' Canceled: CW Series Pulled From Schedule After Move To Fridays
"Cult" has been canceled, Zap2It was the first to report.
The show's creator Rockne S. O'Bannon confirmed the news via Twitter:
#Cult Sadly true. CW Execs once called the last 5 episodes "outstanding". I guess too outstanding. You are great, SMART fans. Thx to u all!
"Cult's" cancellation doesn't come as a surprise. The midseason series made its debut on Tuesday, February 19 and brought in a dismal 941,000 total viewers and only had a .3 rating in the key 18-49 demo.
After its second outing, which saw even lower numbers, The CW moved "Cult" to Fridays, which, for the teen-centric network, is not quite as deadly as is it on others. "Nikita" and "Supernatural" have both flourished on Fridays, but "Cult" did not. The most recent episode, which aired on Friday, April 5, brought in 620,000 total viewers and had a .2 rating.
"Cult" centered on journalist Jeff (Matthew Davis) and production researcher Skye's (Jessica Lucas) investigation into a TV show that's generated a cult following of fans who are re-creating the crimes depicted on their screens.
Before "Cult" premiered, former "Vampire Diaries" star Davis told The Huffington Post that he was glad they had the opportunity to film the entire 13-episode season before it started airing. "I’m a big believer in manifest destiny and you kind of create your reality as you go. For me, this has just been a wonderful, wonderful experience," he said. "I always felt like 22 episodes was too much. I really like the cable model of doing shorter seasons. The fact that The CW wanted intentionally to do just 13 episodes on this, I thought was great ... It’s a blessing to be able to film while you’re not airing. That pressure is not as great."
According to Zap2It, The CW has no immediate plans to air the six remaining episodes of "Cult". The website also reports that for the next three weeks, "Cult" will be replaced by repeats of "The Carrie Diaries" and "Oh, Sit."
Bron
Voor NBC juist redelijke goede cijfers tegenover de rest van de line up en het tijdstip waar het wordt op uitgezonden.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:18 schreef Seam het volgende:
Hannibal had erg slechte openingscijfers, dus verwacht er niet teveel van.
Vergeleken met het niveau van de gemiddelde programma's die SBS uitzend is alles een hitserie...quote:Op donderdag 11 april 2013 16:45 schreef planethugo het volgende:
Net als al die 'hitseries uit Amerika' die SBS altijd uitzendt
Vind ik ook leuk iddquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:48 schreef wc-eend het volgende:
Ik ben net klaar met The Walking Dead seizoen 3.. maar dat post apocalyptische trekt me wel...
Zijn er recentelijke series die zich op een post apocalyptische wereld richten (hoeft niet specifiek om zombies te gaan ofzo hoor)?
Revolution dacht ik, heb er alleen de eerste aflevering van gezien. Ik vond het niet wat.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:48 schreef wc-eend het volgende:
Ik ben net klaar met The Walking Dead seizoen 3.. maar dat post apocalyptische trekt me wel...
Zijn er recentelijke series die zich op een post apocalyptische wereld richten (hoeft niet specifiek om zombies te gaan ofzo hoor)?
Falling Skies wellicht? Door menigeen hier verguist, maar hij staat bij mij toch wel op de 'zeer vermakelijk' lijst.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:48 schreef wc-eend het volgende:
Defiance is een nieuwe serie van de zender SyFy. Eerste aflevering keek lekker weg, maar kan net zo goed dezelfde kant op gaan als Terra Nova i.e. "soap in een vreemde setting".quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:48 schreef wc-eend het volgende:
wereld richten (hoeft niet specifiek om zombies te gaan ofzo hoor)?
Survivors. Engelse serie. Ben zelf ook wel een fan van dat genrequote:Op vrijdag 12 april 2013 15:48 schreef wc-eend het volgende:
Nou, inderdaadquote:Op woensdag 17 april 2013 08:37 schreef Franktastic1984 het volgende:
Hemlock Grove, met "onze" Famke Janssen:
http://media.tvweb.com/i/(...)VIDVlmPRjmoeHF&sid=8
Ziet er gruwelijk goed uit!
Deze lijkt me wel leuk, puur omdat film ook geniaal was.quote:Op woensdag 17 april 2013 21:43 schreef Franktastic1984 het volgende:
First Trailer for Zombieland the Series Online
http://www.superherohype.(...)nd-the-series-online
Defiance was zeker vermakelijk, echter wel ontzettend cliché. Terra Nova had tenminste nog redelijke special effects, kon je hier niet echt zeggen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:15 schreef schijffie het volgende:
[..]
Defiance is een nieuwe serie van de zender SyFy. Eerste aflevering keek lekker weg, maar kan net zo goed dezelfde kant op gaan als Terra Nova i.e. "soap in een vreemde setting".
Mijn reactie was precies hetzelfde, maar wat een aids-trailerquote:Op woensdag 17 april 2013 21:50 schreef Happel het volgende:
[..]
Deze lijkt me wel leuk, puur omdat film ook geniaal was.
edit: Bij nader inzien, pure crap.
Dat dus.quote:Op woensdag 17 april 2013 21:50 schreef Happel het volgende:
[..]
Deze lijkt me wel leuk, puur omdat film ook geniaal was.
edit: Bij nader inzien, pure crap.
Schijnt niet al te best te zijn.quote:Op woensdag 17 april 2013 08:37 schreef Franktastic1984 het volgende:
Hemlock Grove, met "onze" Famke Janssen:
http://media.tvweb.com/i/(...)VIDVlmPRjmoeHF&sid=8
Ziet er gruwelijk goed uit!
het was oorspronkelijk ook bedoeld als serie maar toen wilde de studio er een film van maken. Ik vind het komische concept ook niet erg geschikt voor een zombieserie, de grappen die je daarmee kunt maken heb je denk ik wel na een paar afleveringen gehadquote:Op donderdag 18 april 2013 12:38 schreef Houniet het volgende:
Dan denk ik bij mezelf, WAAROM de concurrentie aangaan met The Walking Dead!!!! We gaan er een slappe comedy van maken en we zien wel waar het uit komt..
SBS6 had wel Fringe, bazenserie was dat.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:47 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Vergeleken met het niveau van de gemiddelde programma's die SBS uitzend is alles een hitserie...![]()
nee hoor, imo beste scifi serie allertijden.quote:Op zaterdag 20 april 2013 04:32 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
SBS6 had wel Fringe, bazenserie was dat.
Maar dat zal dan wel aan mijn smaak hebben gelegen.
De naam Zombieland onwaardigquote:Op zaterdag 20 april 2013 04:03 schreef criminal_mind het volgende:
De pilot voor de nieuwe serie zombieland is ook te downloaden
Net5 had Fringe ook een aantal maanden.quote:Op zaterdag 20 april 2013 04:32 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
SBS6 had wel Fringe, bazenserie was dat.
Maar dat zal dan wel aan mijn smaak hebben gelegen.
Kwam het deze week ook tegen. Paar eps gedownload binnenkort even kijken, schijnt traag maar goed te zijn.quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:47 schreef sjeppert het volgende:
Iemand Rectify al genoemd
http://www.sundancechannel.com/series/rectify/about
Klinkt goed.quote:Op woensdag 24 april 2013 11:58 schreef JayHovah het volgende:
Met nog 1 episode te gaan voor mij kan ik iedereen Broadchurch aanraden, een goeie spannende Engelse serie over de moord op een 9-jarige jongen in een klein dorpje met een hechte community. De lokale politie (onder leiding van een nieuwe inspecteur uit de grote stad) krijgt te maken met lokale inwoners met dubbele agenda's, lokale media die er alles aan doet om met dikke verhalen te komen en familieleden met grote geheimen.
Een goeie en leuke serie (8 episodes) volgens de Engelse traditie!
Ik ook toevallig, eerste 2 gezien en ziet er best tof uit.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:16 schreef pindaplukker het volgende:
Sinds gisteren aan Vikings begonnen, goeie serie
Bedankt voor de tip, vanavond even gaan kijken.quote:Op woensdag 24 april 2013 11:58 schreef JayHovah het volgende:
Met nog 1 episode te gaan voor mij kan ik iedereen Broadchurch aanraden, een goeie spannende Engelse serie over de moord op een 9-jarige jongen in een klein dorpje met een hechte community. De lokale politie (onder leiding van een nieuwe inspecteur uit de grote stad) krijgt te maken met lokale inwoners met dubbele agenda's, lokale media die er alles aan doet om met dikke verhalen te komen en familieleden met grote geheimen.
Een goeie en leuke serie (8 episodes) volgens de Engelse traditie!
Zo wordt het ook vaak in de media beschreven. De serie is in ieder geval erg goed.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:21 schreef Nickske1912 het volgende:
Dat Broadchurch klinkt een beetje als een Britse variant van The Killing?
Het heeft een beetje wat van The Killing weg...maar eerlijk gezegd welke moderne politieserie niet?quote:Op woensdag 24 april 2013 12:21 schreef Nickske1912 het volgende:
[..]
Ik ook toevallig, eerste 2 gezien en ziet er best tof uit.
Dat Broadchurch klinkt een beetje als een Britse variant van The Killing?
Zojuist de eerste 3 afleveringen gezien (3e is 'gelekt') en vind het een erg goede serie! Doet me een beetje denken aan de film Jagten (maar vind de serie boeiender eigenlijk). Ben wel bang voor een open einde.quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:47 schreef sjeppert het volgende:
Iemand Rectify al genoemd
http://www.sundancechannel.com/series/rectify/about
Meh, sla deze nog even over. Vind White Collar ook niet zo boeiend. Ik heb liever dat een serie zich wat meer bezighoudt met het verhaal in plaats van met coole acties en mooie mensen.quote:Op maandag 29 april 2013 10:43 schreef Metalbas het volgende:
De pilot van de nieuwe serie Graceland is inmiddels te vinden. De serie gaat begin Juni pas in premiere, maar de pilot is in de USA al gratis vrijgegeven. De bedenker van de serie is Jeff Eastin, die ook White Collar heeft bedacht.
Pro's en con's zijn er genoeg:quote:Op maandag 29 april 2013 13:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Sinds een paar dagen begonnen aan The Following (altijd fijn om eerst wat eps op te sparen), maar wat een tegenvaller is dat zeg!![]()
Kevin Bacon houdt de boel nog een beetje bij elkaar en die driehoeks relatie is wel leuk uitgewerkt, maar na ep. 6 rammelt het plot echt aan alle kanten. Alle goedkope cliché's en plot 'toevalligheden' worden uit de kast gehaald om het verhaal maar voort te laten kabbelen.
Geheel in stijl van 24 kan iedereen, maar dan ook echt iedereen een mol zijn als dat zo uitkomt voor het plot.
Oftewel; zeg maar dag tegen iedere vorm van suspense.![]()
Moet ik doorgaan of wordt het alleen maar erger?
Ik heb pas 2 afleveringen gezien van Broadchurch, maar wil hier toch een waarschuwing plaatsen als mensen te hoge verwachtingen hebben. Het heeft zijn momenten, maar de onderhuidse spanning die in de Killing zat (we hebben het toch over de scandinavische versie?) mist het toch wel. Maar vooral: geen Sofie Gråbølquote:Op woensdag 24 april 2013 13:09 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Mijn ervaring van Broadchurch is dat ik in die gevallen het niet zag aankomen (in tegenstelling tot The Killing) wat in mijn ogen de Engelse variant sterker maakt.
Het gaat zo door, ik hoef nu alleen nog de seizoensfinale te zien dus kijk verder. Maar het niveau wordt zeker niet hoger.quote:Op maandag 29 april 2013 13:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
quote:Op maandag 29 april 2013 13:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
quote:Op maandag 29 april 2013 14:29 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Pro's en con's zijn er genoeg:
TV / [USA] The Following #1
Geef het nog een paar episodes...quote:Op maandag 29 april 2013 15:11 schreef fliert het volgende:
[..]
Ik heb pas 2 afleveringen gezien van Broadchurch, maar wil hier toch een waarschuwing plaatsen als mensen te hoge verwachtingen hebben. Het heeft zijn momenten, maar de onderhuidse spanning die in de Killing zat (we hebben het toch over de scandinavische versie?) mist het toch wel. Maar vooral: geen Sofie Gråbøl
.quote:Set in the sprawling mecca of the rich and famous, RAY DONOVAN does the dirty work for LA's top power players. The new one-hour series stars Emmy® and Golden Globe® Award nominee Liev Schreiber in his first lead television role as the go-to guy who makes the problems of the city's celebrities, superstar athletes, and business moguls disappear. This powerful drama unfolds when his father, played by Oscar® winner Jon Voight, is unexpectedly released from prison, setting off a chain of events that shakes the Donovan family to its core.
Dit ziet er wel erg dik uit. Jon Voigtquote:Op maandag 6 mei 2013 17:30 schreef JayHovah het volgende:
Misschien heb je via een sneak-peak van de trailers van het nieuwe Dexter seizoen al wat gezien maar Showtime's Ray Donovan lijkt mij ook wel een leuke serie met een goeie cast!
Ray Donovan (TV Series 2013– ) - IMDb
[..]
.
doet me denken aan een combi van last resort en the walking dead oidquote:
Heeft wel potentie, al kan het ook weer een flop worden als het teveel matig drama gaat worden tussendoor. Sowieso een goede chickquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |