PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile like you mean it
www.wefut.com
Is hij voor barca?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:49 schreef ThadCastle het volgende:
Oeh Reemi, pas op psychedelicatkhatheo komt dadelijk
je moeder is gaandequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:52 schreef quer het volgende:
[..]
je moeder is gaandeHaha ik klikteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Iedere bookmaker heeft een eigen aanbod..bwin is meestal kut met dat soort dingen. En standaard lage odds ookquote:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2227458.page;jsessionid=502546F47E3FD9B214C4B4479F927B55quote:
Die van aankomende weekquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:02 schreef BDIL het volgende:
[..]
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2227458.page;jsessionid=502546F47E3FD9B214C4B4479F927B55
Oh jawelquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:18 schreef Maver24 het volgende:
[..]
En die heb jij niet allemaal gekocht,
1 goal en dan moet je nog eens kijkenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:20 schreef Maver24 het volgende:
Nice gedaan, is dat alleen maar omdat tie in de basis staat ?, zie niet waarom die dan moet gaan stijgen
Ik hoop dat hij gaat scorenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:20 schreef Maver24 het volgende:
Nice gedaan, is dat alleen maar omdat tie in de basis staat ?, zie niet waarom die dan moet gaan stijgen
Het wordt nog beter. Veel beter.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:20 schreef Fuszy het volgende:
community![]()
![]()
ben pas bij ep 5 van seizoen 1 maar het best grappig
Nope is niet bekend helaas. Zou wel fijn zijn voor pricefixenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:21 schreef Toefjes het volgende:
Weet iemand hoeveel IF kaarten er voor een speler worden uitgegeven? Is daar een formule voor, of zijn er aantallen bekend? UDB geeft geen antwoord op deze vraag..
Afhankelijk van aantal geopende pakjes én de card weight.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:21 schreef Toefjes het volgende:
Weet iemand hoeveel IF kaarten er voor een speler worden uitgegeven? Is daar een formule voor, of zijn er aantallen bekend? UDB geeft geen antwoord op deze vraag..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck you, man.quote:
slim gedaanquote:
Die gaat naar de 10kquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:32 schreef Reemi het volgende:
Waarom is die zo duur? Stats zijn niet bepaald bijzonder...
Speculatiequote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:32 schreef Reemi het volgende:
Waarom is die zo duur? Stats zijn niet bepaald bijzonder...
Ach, maakt niets uit, fifa is toch poepquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:33 schreef Maver24 het volgende:
Ik vind het risico iets te groot met Niang, als tie er geen pepernoot van bakt vanavond zit je met de gebakken peren
Niet dan verkoop je ze voor 20kquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:33 schreef Maver24 het volgende:
Ik vind het risico iets te groot met Niang, als tie er geen pepernoot van bakt vanavond zit je met de gebakken peren
Sterkte (met de spanning)quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:34 schreef psychedelicate het volgende:
Anyway, eindelijk de fucking wedstrijd kijken. Viel spaß allemaal.
[ afbeelding ]
Ben ik wel met je eens dat het niet heel erg lekker speelt allemaal,quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ach, maakt niets uit, fifa is toch poep
Verkoop je coins en zet wat op Bwin ofzoquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:35 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ben ik wel met je eens dat het niet heel erg lekker speelt allemaal,
ik ga ook maar eens met mijn coins smijten en een dik team maken,
[ afbeelding ]
Kost een paar centen maar dan heb je ook wat, hou ik nog altijd 1,8m coins over ongeveer
Er zijn 3 opvattingenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:36 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Als het dan maar door een overtreding is waar hij geel voor krijgt![]()
schwalbequote:
Balo is geen camquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:37 schreef TBakkert het volgende:
Ik heb nu dit team, maar die Pastore bevalt me toch niet helemaal. Bedimo ook niet.
[ afbeelding ]
Is Balo op CAM een optie? Ik wil vooral Klose weer in mijn team hebben, want had hem in een 2e team en daar scoorde hij weer in elke wedstrijd minstens 3 goalsTevens lijkt UP El Shaarawy mij wel een toffe speler. Alleen van Fuchs weet ik het nog zo net niet...
Dus is dit een verbetering, met name met het oog op Balo?
[ afbeelding ]
Maar kan ik hem wel daar gebruiken? Hij heeft volgens mij wel een mooi schot vanaf die kant, maar zijn passing is matig...quote:
Lijkt me echt waardeloos op die plek.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:40 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Maar kan ik hem wel daar gebruiken? Hij heeft volgens mij wel een mooi schot vanaf die kant, maar zijn passing is matig...
Ik denk dat het wel kan. Die twee CAM's komen bijna net zo vaak voor doel als je spits.quote:
okee, dus Montolivo, Nocerino etc zouden beter zijn?quote:
Doe dan de normale El Shaarawy, anders Boatengquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:43 schreef TBakkert het volgende:
[..]
okee, dus Montolivo, Nocerino etc zouden beter zijn?
Boateng is wel een leuke ja, dankjequote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Doe dan de normale El Shaarawy, anders Boateng
Lijkt me niet in de praktijk..Niang en El Shaa met zijn 2en denk ikquote:
Hij zal er wel omheen zwerven inderdaad.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lijkt me niet in de praktijk..Niang en El Shaa met zijn 2en denk ik
Niet als je een leuke wedstrijd wil zien.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:46 schreef vandermar het volgende:
Snel doelpunt van Milan zou wel geniaal zijn
Ik heb liever geld.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niet als je een leuke wedstrijd wil zien.
quote:
Hypocriete vraagstelling. Je bent een liefhebber van beiden of 1 van de 2. Je kunt niet op basis van 1 mindere periode zeggen dat de ander beter is.quote:
waarom reageer je daaropquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:53 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Hypocriete vraagstelling. Je bent een liefhebber van beiden of 1 van de 2. Je kunt niet op basis van 1 mindere periode zeggen dat de ander beter is.
mening; Voor mij is Ronaldo altijd al beter geweest, dus nu ook.
Meen je dit ?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:53 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Hypocriete vraagstelling. Je bent een liefhebber van beiden of 1 van de 2. Je kunt niet op basis van 1 mindere periode zeggen dat de ander beter is.
Ga jij met de bus of met vrij vervoer?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:53 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Of doen alsof hij er verstand van heeftquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:54 schreef Rijst het volgende:
[..]
Even laten zien dat hij er verstand van heeft.
Ik weet heus wel dat de media allemaal onzin verkondigen over dat het Barca-tijdperk nu wel voorbij is blablabla. Barcelona blijft een goede/geweldige club, maar ze hebben niet bepaald mijn voorkeur...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:53 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Meen je dit ?
Volg je het nieuws niet ?
Oh dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:54 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Of doen alsof hij er verstand van heeft
Het ligt nog steeds diep he van het WKquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:54 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik weet heus wel dat de media allemaal onzin verkondigen over dat het Barca-tijdperk nu wel voorbij is blablabla. Barcelona blijft een goede/geweldige club, maar ze hebben niet bepaald mijn voorkeur...
Ik weet het nog niet, moet even wachten op wat mijn vrienden willen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ga jij met de bus of met vrij vervoer?
Deze laat ik aan Rijst over.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:55 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet, moet even wachten op wat mijn vrienden willen.
oh ik dacht dat hij het mongolenbusje bedoelde of met vrij vervoer naar het schooltje/de sociale werkplaatsquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:55 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet, moet even wachten op wat mijn vrienden willen.
Doe rustig ik kwam alleen even gedag zeggenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:55 schreef ThadCastle het volgende:
Djeetje en theo als jullie deze discussie echt willen voortzetten doe dat dan ff via dm
Dit is vrij provocerend, dat WK werd trouwens niet gewonnen door Messi volgens mij.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:55 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Het ligt nog steeds diep he van het WK
Liever 5-4quote:
quote:
Sta je na 10 minuten met 9 manquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:00 schreef BDIL het volgende:
Joey Barton en Vinny Jones moet je in je team hebben tegen Barca
Was nog het beste ook om volledig over die bal heen te maaien.quote:
iddquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Was nog het beste ook om volledig over die bal heen te maaien.
Plan Cquote:
Plan B was lange ballen op Pelle?quote:
Pique als stormramquote:
Nu Gala nog even scoren en dat gaat ongetwijfeld gebeuren.quote:
volgens mij hadden ze hem liever helemaal niet gespeeld.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:05 schreef Toefjes het volgende:
Deze wedstrijd duurt 70 minuten te lang voor Milaan
Maar Barca krijgt altijd een tegengoal, minimaal 4 maken dus =[quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:07 schreef Vijf_voor het volgende:
Als ze er nou 1 maken dan worden het strafschoppen
Milosjjjjjjjquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:08 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Waar heeft iedereen op ingezet vanavond?
Messi to score en Messi to score firstquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:08 schreef GekkeGerrit- het volgende:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Messi to score en Messi to score first
Milaan door. Ik lig nog op schemaquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:08 schreef GekkeGerrit- het volgende:
niet meer dan een euro op ingezet mag ik hopenquote:
15 euro. Maar dat is allemaal pure winst van dit weekend gelukkig.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:11 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
niet meer dan een euro op ingezet mag ik hopen
thaise massage zonder happy end dus als Barca door gaatquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
15 euro. Maar dat is allemaal pure winst van dit weekend gelukkig.
Of hij krijgt een thaise massage met dubbel happy end.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:13 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
thaise massage zonder happy end dus als Barca door gaat
Dan moet hij toch weer fietsenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:13 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Tja. moet ik 15 SIF Jozy's discarden en dan heb ik mn geld weer terugquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:13 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
4-hands massagequote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:14 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Of hij krijgt een thaise massage met dubbel happy end.
Achterkant van lepeltje gebruikenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:18 schreef Toefjes het volgende:
Ik heb pistachenootjes gekocht maar mn handen gaan er kapot van
Aha, dat kan ookquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:20 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Achterkant van lepeltje gebruiken
quote:
Mooi, bet binnenquote:
Echt een geniale knalquote:
Ik had hem vanmiddag al gekochtquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
Daar was VDM bijna miljonair. Nu ga ik Messi kopen brb
Ik heb nog tegen Toefjes gezegd dat hij op hattrick Messi moest inzettenquote:
Ik heb 16 Niang's gekochtquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik had hem vanmiddag al gekocht
Wat heeft VDM voor weddenschap?
Hij had zoveel Niangs gekocht dus als hij had gescoord was hij veel duurder gewordenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik had hem vanmiddag al gekocht
Wat heeft VDM voor weddenschap?
Haha, maar er was toch een statistiek dat hij maar 1 keer in 12 wedstrijden tegen Italiaanse teams had gescoord?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
ohh dat heb je helemaal niet gezegdquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb nog tegen Toefjes gezegd dat hij op hattrick Messi moest inzetten
Wedden van wel, zal het zo ff opzoekenquote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:26 schreef Lindgren. het volgende:
Wat ga je doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spannend, succesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SuccesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Mijzelf helemaal de tytus in zuipen en over haar skinny jeans barfen.quote:
Waar hebben jullie afgesproken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waar hebben jullie afgesproken?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]Lekker op het terras zodat je haar stijve nippels kan zien zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Aub geen rasmongolen op hofpleinquote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Je hebt niet letterlijk gezegd: "Toefjes, hij gaat vanavond een hattrick maken (eventueel aangevuld met: "denk ik" )"quote:
Tot de 1-0 wel. Daarna eigenlijk minder, maar toen scoorden ze ineens wel. Nu kunnen ze lekker achterover hangen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:32 schreef vandermar het volgende:
Is Galatasaray veel beter dan Schalke?
Ik vind en vond het dan ook raar dat iedereen zo zeker wist dat dit onmogelijk was. 2 slechte potjes tegen real en een beetje pech tegen AC Milan doen niets af aan de kwaliteiten van Barca.quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]Ja, dan heeft ze enkel nog een k nodig om mij van haar anus af te houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
Ik ga ook uit laten betalen. Genoeg voor een lekker luchtje voor mezelf en een bosje bloemen voor mn moeder.quote:
?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:32 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nu weet ik zeker dat je een homo bent.
Nee niet letterlijk nee, maar ik heb je er wel op voorbereid.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je hebt niet letterlijk gezegd: "Toefjes, hij gaat vanavond een hattrick maken (eventueel aangevuld met: "denk ik" )"
Ik had me voorgenomen 1x geld erop, als het niks is stop ik gewoon. Het is niksquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ga ook uit laten betalen. Genoeg voor een lekker luchtje voor mezelf en een bosje bloemen voor mn moeder.
geen massage met happy ending?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ga ook uit laten betalen. Genoeg voor een lekker luchtje voor mezelf en een bosje bloemen voor mn moeder.
Als hij het luchtje en bos bloemen aan de juiste persoon richt zit het er misschien nog in.quote:
Of dan zit het er juist niet meer in natuurlijk ha ha ha ha haquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:35 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Als hij het luchtje en bos bloemen aan de juiste persoon richt zit het er misschien nog in.
ik zou niet weten wie. Het kassameisje vroeg weer of ik een bonnetje wildequote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:35 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Als hij het luchtje en bos bloemen aan de juiste persoon richt zit het er misschien nog in.
Ik kon echt alleen maar aan jullie denken toen ik hem alleen op de goal zag af lopen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:35 schreef ThadCastle het volgende:
Niang had die gewoon moeten scorenNepspits
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ik zou niet weten wie. Het kassameisje vroeg weer of ik een bonnetje wildeIk bedankte. Hard to get weet je wel
Ik moest alleen maar aan vdm denken met zn Nyangquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:36 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Ik kon echt alleen maar aan jullie denken toen ik hem alleen op de goal zag af lopen.
Ik ging even rechtop zittenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:36 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Ik kon echt alleen maar aan jullie denken toen ik hem alleen op de goal zag af lopen.
Mijn zus is nog vrij.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ik zou niet weten wie. Het kassameisje vroeg weer of ik een bonnetje wildeIk bedankte. Hard to get weet je wel
is zij ook rossig?quote:
Die is 19. En heb al een keer eerder met een meid gehad die broertjes had die fifa speelden. Ging ik met ze fifa'en. Zij boos enzo.quote:
Doen we het stiekemquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die is 19. En heb al een keer eerder met een meid gehad die broertjes had die fifa speelde. Ging ik met ze fifa'en. Zij boos enzo.
quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die is 19. En heb al een keer eerder met een meid gehad die broertjes had die fifa speelden. Ging ik met ze fifa'en. Zij boos enzo.
handsbal van Pigay?quote:
Okee, bedankt voor de infoquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb mijn IF McGinn erop gezet voor 92.5k SP 110k BIN en er is nu al 92.5k geboden met nog bijna 6 uur te gaan. Ik had er geloof ik 94k voor betaald maar ik vond hem tegenvallen. gr gr
Haha, ik weet nog dat ze voor het eerst bij me was en op mijn computer het icoontje van football manager zag. Ze reageerde gelijk met:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |