PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile like you mean it
www.wefut.com
Is hij voor barca?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:49 schreef ThadCastle het volgende:
Oeh Reemi, pas op psychedelicatkhatheo komt dadelijk
je moeder is gaandequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:52 schreef quer het volgende:
[..]
je moeder is gaandeHaha ik klikteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Iedere bookmaker heeft een eigen aanbod..bwin is meestal kut met dat soort dingen. En standaard lage odds ookquote:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2227458.page;jsessionid=502546F47E3FD9B214C4B4479F927B55quote:
Die van aankomende weekquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:02 schreef BDIL het volgende:
[..]
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2227458.page;jsessionid=502546F47E3FD9B214C4B4479F927B55
Oh jawelquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:18 schreef Maver24 het volgende:
[..]
En die heb jij niet allemaal gekocht,
1 goal en dan moet je nog eens kijkenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:20 schreef Maver24 het volgende:
Nice gedaan, is dat alleen maar omdat tie in de basis staat ?, zie niet waarom die dan moet gaan stijgen
Ik hoop dat hij gaat scorenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:20 schreef Maver24 het volgende:
Nice gedaan, is dat alleen maar omdat tie in de basis staat ?, zie niet waarom die dan moet gaan stijgen
Het wordt nog beter. Veel beter.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:20 schreef Fuszy het volgende:
community![]()
![]()
ben pas bij ep 5 van seizoen 1 maar het best grappig
Nope is niet bekend helaas. Zou wel fijn zijn voor pricefixenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:21 schreef Toefjes het volgende:
Weet iemand hoeveel IF kaarten er voor een speler worden uitgegeven? Is daar een formule voor, of zijn er aantallen bekend? UDB geeft geen antwoord op deze vraag..
Afhankelijk van aantal geopende pakjes én de card weight.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:21 schreef Toefjes het volgende:
Weet iemand hoeveel IF kaarten er voor een speler worden uitgegeven? Is daar een formule voor, of zijn er aantallen bekend? UDB geeft geen antwoord op deze vraag..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck you, man.quote:
slim gedaanquote:
Die gaat naar de 10kquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:32 schreef Reemi het volgende:
Waarom is die zo duur? Stats zijn niet bepaald bijzonder...
Speculatiequote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:32 schreef Reemi het volgende:
Waarom is die zo duur? Stats zijn niet bepaald bijzonder...
Ach, maakt niets uit, fifa is toch poepquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:33 schreef Maver24 het volgende:
Ik vind het risico iets te groot met Niang, als tie er geen pepernoot van bakt vanavond zit je met de gebakken peren
Niet dan verkoop je ze voor 20kquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:33 schreef Maver24 het volgende:
Ik vind het risico iets te groot met Niang, als tie er geen pepernoot van bakt vanavond zit je met de gebakken peren
Sterkte (met de spanning)quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:34 schreef psychedelicate het volgende:
Anyway, eindelijk de fucking wedstrijd kijken. Viel spaß allemaal.
[ afbeelding ]
Ben ik wel met je eens dat het niet heel erg lekker speelt allemaal,quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ach, maakt niets uit, fifa is toch poep
Verkoop je coins en zet wat op Bwin ofzoquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:35 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ben ik wel met je eens dat het niet heel erg lekker speelt allemaal,
ik ga ook maar eens met mijn coins smijten en een dik team maken,
[ afbeelding ]
Kost een paar centen maar dan heb je ook wat, hou ik nog altijd 1,8m coins over ongeveer
Er zijn 3 opvattingenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:36 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Als het dan maar door een overtreding is waar hij geel voor krijgt![]()
schwalbequote:
Balo is geen camquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:37 schreef TBakkert het volgende:
Ik heb nu dit team, maar die Pastore bevalt me toch niet helemaal. Bedimo ook niet.
[ afbeelding ]
Is Balo op CAM een optie? Ik wil vooral Klose weer in mijn team hebben, want had hem in een 2e team en daar scoorde hij weer in elke wedstrijd minstens 3 goalsTevens lijkt UP El Shaarawy mij wel een toffe speler. Alleen van Fuchs weet ik het nog zo net niet...
Dus is dit een verbetering, met name met het oog op Balo?
[ afbeelding ]
Maar kan ik hem wel daar gebruiken? Hij heeft volgens mij wel een mooi schot vanaf die kant, maar zijn passing is matig...quote:
Lijkt me echt waardeloos op die plek.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:40 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Maar kan ik hem wel daar gebruiken? Hij heeft volgens mij wel een mooi schot vanaf die kant, maar zijn passing is matig...
Ik denk dat het wel kan. Die twee CAM's komen bijna net zo vaak voor doel als je spits.quote:
okee, dus Montolivo, Nocerino etc zouden beter zijn?quote:
Doe dan de normale El Shaarawy, anders Boatengquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:43 schreef TBakkert het volgende:
[..]
okee, dus Montolivo, Nocerino etc zouden beter zijn?
Boateng is wel een leuke ja, dankjequote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Doe dan de normale El Shaarawy, anders Boateng
Lijkt me niet in de praktijk..Niang en El Shaa met zijn 2en denk ikquote:
Hij zal er wel omheen zwerven inderdaad.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lijkt me niet in de praktijk..Niang en El Shaa met zijn 2en denk ik
Niet als je een leuke wedstrijd wil zien.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:46 schreef vandermar het volgende:
Snel doelpunt van Milan zou wel geniaal zijn
Ik heb liever geld.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niet als je een leuke wedstrijd wil zien.
quote:
Hypocriete vraagstelling. Je bent een liefhebber van beiden of 1 van de 2. Je kunt niet op basis van 1 mindere periode zeggen dat de ander beter is.quote:
waarom reageer je daaropquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:53 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Hypocriete vraagstelling. Je bent een liefhebber van beiden of 1 van de 2. Je kunt niet op basis van 1 mindere periode zeggen dat de ander beter is.
mening; Voor mij is Ronaldo altijd al beter geweest, dus nu ook.
Meen je dit ?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:53 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Hypocriete vraagstelling. Je bent een liefhebber van beiden of 1 van de 2. Je kunt niet op basis van 1 mindere periode zeggen dat de ander beter is.
Ga jij met de bus of met vrij vervoer?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:53 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Of doen alsof hij er verstand van heeftquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:54 schreef Rijst het volgende:
[..]
Even laten zien dat hij er verstand van heeft.
Ik weet heus wel dat de media allemaal onzin verkondigen over dat het Barca-tijdperk nu wel voorbij is blablabla. Barcelona blijft een goede/geweldige club, maar ze hebben niet bepaald mijn voorkeur...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:53 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Meen je dit ?
Volg je het nieuws niet ?
Oh dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:54 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Of doen alsof hij er verstand van heeft
Het ligt nog steeds diep he van het WKquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:54 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik weet heus wel dat de media allemaal onzin verkondigen over dat het Barca-tijdperk nu wel voorbij is blablabla. Barcelona blijft een goede/geweldige club, maar ze hebben niet bepaald mijn voorkeur...
Ik weet het nog niet, moet even wachten op wat mijn vrienden willen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ga jij met de bus of met vrij vervoer?
Deze laat ik aan Rijst over.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:55 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet, moet even wachten op wat mijn vrienden willen.
oh ik dacht dat hij het mongolenbusje bedoelde of met vrij vervoer naar het schooltje/de sociale werkplaatsquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:55 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet, moet even wachten op wat mijn vrienden willen.
Doe rustig ik kwam alleen even gedag zeggenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:55 schreef ThadCastle het volgende:
Djeetje en theo als jullie deze discussie echt willen voortzetten doe dat dan ff via dm
Dit is vrij provocerend, dat WK werd trouwens niet gewonnen door Messi volgens mij.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:55 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Het ligt nog steeds diep he van het WK
Liever 5-4quote:
quote:
Sta je na 10 minuten met 9 manquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:00 schreef BDIL het volgende:
Joey Barton en Vinny Jones moet je in je team hebben tegen Barca
Was nog het beste ook om volledig over die bal heen te maaien.quote:
iddquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Was nog het beste ook om volledig over die bal heen te maaien.
Plan Cquote:
Plan B was lange ballen op Pelle?quote:
Pique als stormramquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |