QFT. ik ook.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:24 schreef Samzz het volgende:
Ik heb een rokje aan. Weer of geen weer, altijd rokjesweer
.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zullen we die dan even 'vullen'?
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zullen we die dan even 'opvullen'?
niet meer, nog niet aangepast.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow dat is een leuke vacature [ afbeelding ]
Je woont in Belgie ja?
Owquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
niet meer, nog niet aangepast.omdat borderpica..
sorry hequote:
En wat als ik een of meerdere kwaliteiten niet bezit?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:34 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Geen 9 tot 5 mentaliteit
Allround inzetbaar
Onvermoeibaar
Werkt gestructureerd
Ow?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
sorry hezover van de grens woon ik niet
Waarom denk je dat jij een goede kandidaat bent?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zullen we die dan even 'opvullen'?
woon jij in belgie misschienquote:
'Omdat ik baas benquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom denk je dat jij een goede kandidaat bent?
leuk!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik woon nog net in NederlandGrens is 2 km verderop
Ow dat soort gaatjes?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij het gaatjes stoppen met stopverf?
ik ben niet softquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:53 schreef dawg het volgende:
[..]
en niet zo soft. hier heeft iedereen stalen ballen/lippen behalve kaneelstok.
Ik weet hetquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, ik ben ook maar een vent van vlees en bloed
Goede ervaring was hetquote:
Ik wilde nog een schunnige opmerking maken over dat 'vlees en bloed' maar zelfs ik ga niet zo verquote:
Beetje jammer weer.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik wilde nog een schunnige opmerking maken over dat 'vlees en bloed' maar zelfs ik ga niet zo ver
ik heb nu dus zin in een speklap...quote:
Ik bak heerlijke hamburgersquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik heb nu dus zin in een speklap...
Dat je het niet deedquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat ik het wilde doen, of dat ik het niet doe?
Dat geloof ik meteenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik bak heerlijke hamburgers
Eind april vier ik m'n feestje hier, met een BBQ waarschijnlijkEn ik nodig bijna allemaal Fokkers uit
Nee, toch niet dat ik weet. Ik spreek Algemeen Nederlands.quote:
dus geen brabantse/belgiqueske van origine?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, toch niet dat ik weet. Ik spreek Algemeen Nederlands.
Brabantse ja, maar ik heb geen accent.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:05 schreef dawg het volgende:
[..]
dus geen brabantse/belgiqueske van origine?
Ik ben ook maar een man van vlees en bloed, maar als ik aan jou denk komt er vooral bloed in m'n vleesquote:
Oosten van Brabant zeker? ...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Brabantse ja, maar ik heb geen accent.
quote:
Godsammequote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben ook maar een man van vlees en bloed, maar als ik aan jou denk komt er vooral bloed in m'n vlees![]()
Zoiets?
Ow. Wat voor vlees mag je wel?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]ja, ik ook
ik doelde op de hamburgers.
( die ik niet mag eten)
Geen eigenlijk, mijn maag vind het niet zo fijn. Al doe ik het soms wel.. met het risico dat ik maagpijn krijg en buikpijn.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow. Wat voor vlees mag je wel?(Neeee ik bedoel het serieus deze keer
)
bij breda in de buurtquote:
Ow da's wel minderquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Geen eigenlijk, mijn maag vind het niet zo fijn. Al doe ik het soms wel.. met het risico dat ik maagpijn krijg en buikpijn.
ik probeer 1 speklap naar binnen te werken als ik denk dat het gaat.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow da's wel minder![]()
Wat heb jij dan op BBQ's?
Haha okequote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik probeer 1 speklap naar binnen te werken als ik denk dat het gaat.
En anders vis. Of ik prop me vol met stokbrood kaas salades etc. ben sowieso geen grote eter
Same here. Ik vind bbq'en wel gezellig, maar ben er niet mega fan van of zo.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik probeer 1 speklap naar binnen te werken als ik denk dat het gaat.
En anders vis. Of ik prop me vol met stokbrood kaas salades etc. ben sowieso geen grote eter
preciesquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Same here. Ik vind bbq'en wel gezellig, maar ben er niet mega fan van of zo.
zet mij maar bij de briequote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zal brie en stokbrood halen voor je
tje?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
En 1 worstje
Sorry, moet in m'n rol blijven
quote:
Heb je de bunker al klaargemaakt?quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:23 schreef Barbusse het volgende:
Wakker worden wil nog niet echt lukken
![]()
Er schijnt trouwens een fikse storm aan te komen vanmiddag
Neuh, ik ga denk ik na werk en morgen bij Surfside genieten van het zeezichtquote:
quote:Day one (today and tonight): WIND ADVISORY - No hazardous weather is expected. Days two to seven (Thursday to Tuesday): GALE WATCH - Wind W to NW Force 8 from 9am tomorrow Thursday till 1am on Saturday. Maximum significant wave heights expected to exceed 7.0 metres tomorrow
Mwa, het valt meequote:Op woensdag 13 maart 2013 09:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Neuh, ik ga denk ik na werk en morgen bij Surfside genieten van het zeezichtVandaag valt het mee trouwens lees ik, morgen en overmorgen gaat het schijnbaar los.
[..]
Goedemorgenquote:
Ik zag bij Google ook veel programmeurs en mensen welke veel moesten schrijven dat doen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 08:46 schreef Cue_ het volgende:
Lekker m'n breedbeeldschermen in de hoogte gezet. Ideaal voor langere code![]()
Kijken of ik er aan kan wennen
Je hebt gewoon net wat meer regels in beeld staan.. of tewel iets meer overzicht / minder scrollen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:55 schreef PeuRac het volgende:
Ik zag bij Google ook veel programmeurs en mensen welke veel moesten schrijven dat doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |