Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Zal wel komen omdat ie mobiel zitquote:
mobiel sorryquote:
Als jullie die thuis achter een fatsoenlijke pc zitten eens niet zo lui waren geweest ;-)quote:
Ik zit rij 4 van boven. Ik zal geen last van me nek krijgen!quote:
Ik zag te laat dat hij dicht was. Maar ik zeg al niks meer hoorquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:11 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Als jullie die thuis achter een fatsoenlijke pc zitten eens niet zo lui waren geweest ;-)
Dit. En ook mobiel kun je een titel aanpassenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik zag te laat dat hij dicht was. Maar ik zeg al niks meer hoor
Leuk. Er zaten echt grappige momenten in en ook echt goede. Maar ik vond het ook wel een lange zit (zal voornamelijk komen door me buren... Mensen die praten in de bios en 2uur doen over een zak popcorn... bah..)quote:
Oh dat laatste is wel stom. Bekende FOK!kers?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:15 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Leuk. Er zaten echt grappige momenten in en ook echt goede. Maar ik vond het ook wel een lange zit (zal voornamelijk komen door me buren... Mensen die praten in de bios en 2uur doen over een zak popcorn... bah..)
Er zaten voor andere wel bekende NL'ers in de zaal... maar ik kijk geen GTST dus ik ken die mensen niet... verder geen FMT'ers gezien... Maar ook moeilijk als je niet weet hoe ze eruit zien...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh dat laatste is wel stom. Bekende FOK!kers?
Jij hebt altijd last van je burenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:15 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Leuk. Er zaten echt grappige momenten in en ook echt goede. Maar ik vond het ook wel een lange zit (zal voornamelijk komen door me buren... Mensen die praten in de bios en 2uur doen over een zak popcorn... bah..)
Net of ik het aantrek... waar ik ook kom...quote:
Hoe zag zijn chick eruit???quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:18 schreef picodealion het volgende:
En FF1 stond in de rij voor de kaartjes op te scheppen over zijn postcount.
...kuch...meet...kuch...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:16 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Er zaten voor andere wel bekende NL'ers in de zaal... maar ik kijk geen GTST dus ik ken die mensen niet... verder geen FMT'ers gezien... Maar ook moeilijk als je niet weet hoe ze eruit zien...
Waarvan minstens de helft bestaat uit complete nonsensquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:18 schreef picodealion het volgende:
En FF1 stond in de rij voor de kaartjes op te scheppen over zijn postcount.
ik wil wel, maar ik kan niet!...quote:
Ik heb er maar 21411quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:29 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh bijna 40000, dat is inderdaad wel een aantal om over op te scheppen.
Dan moet je nog even doorsparen.quote:
Het meeste wat ik op een dag gepost heb is volgens mij 250+ postsquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dan moet je nog even doorsparen.
Ik heb alleen jou gezienquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:18 schreef picodealion het volgende:
Ik heb wel een paar bekende FOK!kers gespot. Geen BN'ers.
Was wat eentonig en leek in de verte op Jurassic Park. Vond ik dan.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:44 schreef RanTheMan het volgende:
ik vond het wel een ernstig gebrek aan muziek
Ik vond hem leuk. Zoetzappig, maar dat past bij het verhaal.quote:
Net of je bij een andere film wel was gegaan...quote:
Misschien wel, al kwam vandaag niet helemaal uit. Niet dat ik dan met jullie zou meeten, maar ik zou er misschien wel met een vriendin naartoe gaan.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:41 schreef dyonvbaal het volgende:
Net of je bij een andere film wel was gegaan...
Viel best wel mee. Zonder 3D was de film een stuk minder. Al en al prima vermaaktquote:
Ik heb ook niet gemeet (vandaag tenminste niet). Waarom ben je daar zo tegen?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Misschien wel, al kwam vandaag niet helemaal uit. Niet dat ik dan met jullie zou meeten, maar ik zou er misschien wel met een vriendin naartoe gaan.
Ja, geluid was idd top! Die twister!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:40 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik vond het geluid op sommige momenten wel echt heerlijk. Zoals de stoelen aan het trillen waren
wie?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:42 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Viel best wel mee. Zonder 3D was de film een stuk minder. Al en al prima vermaakt
En ik sta op de foto met Ferry Doedens!!
Mijn chick kon niet, mijn zusje ging meequote:
Gewoon geen behoefte aan.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:42 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik heb ook niet gemeet (vandaag tenminste niet). Waarom ben je daar zo tegen?
Van GTST!!! (schijnt)quote:
Ja dat zei de vriend waarmee ik was ook al.. er waren er meer van GTST... maar dat noem ik geen BN'ersquote:
Ik ben ook gewoon met een vriend gegaan, geen tijd gehad om te meeten. En de 23e kan ik niet...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Misschien wel, al kwam vandaag niet helemaal uit. Niet dat ik dan met jullie zou meeten, maar ik zou er misschien wel met een vriendin naartoe gaan.
En hij presenteert een programma met stukjes uit Idols van over de hele wereld. Laatst zag ik 'm met een bord pasta dat programma presenteren.quote:
Waarom niet? Het had mij leuk geleken om d'r een keer te ontmoeten. Net als ik dat bij de rest ook leuk had gevonden in Eindhoven (zit er alleen niet in...)quote:
Ik heb dus een pleuris hekel aan die gozer. Vind hem gemaakt en totaal niet kunnen acteren.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
En hij presenteert een programma met stukjes uit Idols van over de hele wereld. Laatst zag ik 'm met een bord pasta dat programma presenteren.
Het wordt steeds moeilijker dit niet persoonlijk op te vatten.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik hem nooit zien acteren. Ik kijk geen GTST.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:45 schreef FireFox1 het volgende:
Ik heb dus een pleuris hekel aan die gozer. Vind hem gemaakt en totaal niet kunnen acteren.
Ja, het ligt aan jou.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:46 schreef DragonFodder het volgende:
Het wordt steeds moeilijker dit niet persoonlijk op te vatten.
Ik heb een vriendin die dat geneuzel dus wel volgtquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:47 schreef wyccie het volgende:
Gelukkig heb ik hem nooit zien acteren. Ik kijk geen GTST.
Jij moet verplicht meekijken?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin die dat geneuzel dus wel volgt
Nee, ze kijkt het nooit met mij. Heb idd wel betere dingen te doen. Maar als ik soms langs loop en ik zie die Ferry Doedens "acteren", heb ik last van plaatsvervangende schaamte.quote:
Eens!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:49 schreef wyccie het volgende:
Je kunt nog beter de afwas doen dan GTST kijken.
Een DVD van The Avengers en een DVD van John Carter.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:07 schreef wyccie het volgende:
Wat zit er in jullie goodie-bag?
Hoeveel kostte een kaartje?
netjes hoorquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:09 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Een DVD van The Avangers en een DVD van John Carter.
Een kaartje was gratis en inclusief een grote fles bier, frisdrank of water en popcorn.
In totaal een aardige waarde dus, helemaal top geregeld!
ik bedoelde ons als groep, maar.. ok...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik hem nooit zien acteren. Ik kijk geen GTST.
[..]
Ja, het ligt aan jou.
Ja, terwijl jij toch slimmer bent dan de meesten hier, toch?quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:14 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Hè, had net m'n spelfout in The Avengers verbeterd, heb je al gequote
Nice!quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:09 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Een DVD van The Avengers en een DVD van John Carter.
Een kaartje was gratis en inclusief een grote fles bier, frisdrank of water en popcorn.
In totaal een aardige waarde dus, helemaal top geregeld!
Laten we het daar maar niet meer over hebben, straks wordt dat nog een TT. In een kroeggesprek is het nog grappig, op een forum onbedoeld veel te serieus.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:16 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ja, terwijl jij toch slimmer bent dan de meesten hier, toch?
Ik zal het noteren voor de toekomstquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:35 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Laten we het daar maar niet meer over hebben, straks wordt dat nog een TT. In een kroeggesprek is het nog grappig, op een forum onbedoeld veel te serieus.
Als jij daar blij van wordt, prima. Lemans24 is oh zo slim maar doet er niks mee.quote:
dat heb je goed ingeschat. Een beetje te laat, dat welquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:35 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Laten we het daar maar niet meer over hebben, straks wordt dat nog een TT. In een kroeggesprek is het nog grappig, op een forum onbedoeld veel te serieus.
Op dit forum maken ze je kapotquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:50 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Als jij daar blij van wordt, prima. Lemans24 is oh zo slim maar doet er niks mee.
Maar ik meen het: praat er IRL over en het is leuk, op het forum viel het tegen.
Spartanquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:56 schreef Lemans24 het volgende:
[..]![]()
Heb jij nog een film gezien toen de rest genoot van Oz?
Jammerquote:Op woensdag 13 maart 2013 09:17 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Nee, ze is nog niet klaar voor een wilde nacht met je... je zult geduld uit moeten oefenen...
Goeiemorgen vrolijke vriend.quote:
Vrolijkheid kent geen tijd.quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:36 schreef Sands het volgende:
[..]
Jammer
[..]
Goeiemorgen vrolijke vriend.
Ik kreeg net t verzoek van een collega of ik haar wilde helpen met haar PC, want ze had er problemen mee..quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:00 schreef Sands het volgende:
[..]
Tenzij je veel vervelende mensen moet helpen op je werk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
True, maar je moet er zelf wat van maken toch?quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:00 schreef Sands het volgende:
[..]
Tenzij je veel vervelende mensen moet helpen op je werk?
Ga je nou en achter Wyccie aan en achter de zus van Robby aan? Probeert sands opeens een playertje te zijn?quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:21 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Ik kreeg net t verzoek van een collega of ik haar wilde helpen met haar PC, want ze had er problemen mee..
Ik daar heen, " ja ik wil mijn monitor graag in het midden van mn bureau ipv rechts...
Jij bent te goed voor zulke klusjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
ja,quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Jij bent te goed voor zulke klusjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat natuurlijk om het principe..“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:33 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
ja,Ik denk dat het een toenaderingsactie van d'r was... een beetje slijmen bij de baas en zo... straks zit ze onder je bureau voor een betere baan...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat natuurlijk om het principe..Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
ze had mn moeder kunnen zijn... (als ze er vroeg bij was geweest)quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:34 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik denk dat het een toenaderingsactie van d'r was... een beetje slijmen bij de baas en zo... straks zit ze onder je bureau voor een betere baan...
.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:36 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
ze had mn moeder kunnen zijn... (als ze er vroeg bij was geweest)
En daarnaast, heb je de roze jas gisteren niet gespot?
Als dat het geval was, is het wel echt een dom wicht.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:34 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik denk dat het een toenaderingsactie van d'r was... een beetje slijmen bij de baas en zo... straks zit ze onder je bureau voor een betere baan...
Is de roze jas voor Dyon wat de gele paraplu is voor Ted Mosby?quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:36 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
ze had mn moeder kunnen zijn... (als ze er vroeg bij was geweest)
En daarnaast, heb je de roze jas gisteren niet gespot?.
Dat hoop ik niet voor Ranquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:47 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Als dat het geval was, is het wel echt een dom wicht.
[..]
Is de roze jas voor Dyon wat de gele paraplu is voor Ted Mosby?
Wanneer je Dyon vervangt door RTM dan klopt je redenatiequote:Op woensdag 13 maart 2013 10:47 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Als dat het geval was, is het wel echt een dom wicht.
[..]
Is de roze jas voor Dyon wat de gele paraplu is voor Ted Mosby?
Ahhh, dat is mooi man. Ik wou dat ik een roze jas had in m'n leven... als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:48 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Wanneer je Dyon vervangt door RTM dan klopt je redenatie
Een gele paraplu vind ik ook wel goed hoor...quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:49 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ahhh, dat is mooi man. Ik wou dat ik een roze jas had in m'n leven... als je begrijpt wat ik bedoel.
Klopt, maar dat is fictie. Die roze jas is écht.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:50 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Een gele paraplu vind ik ook wel goed hoor...
ik wilde het wat nepper maken voor dr verjaardag.. Maar dat wilde ze nietquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:51 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is fictie. Die roze jas is écht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:52 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
ik wilde het wat nepper maken voor dr verjaardag.. Maar dat wilde ze niet??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
Gelukkig.. ik dacht dat ik de enige zou zijn die em niet snapte en daarom zei ik maar niksquote:
Je bent nooit de enige als ik er benquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Gelukkig.. ik dacht dat ik de enige zou zijn die em niet snapte en daarom zei ik maar niks![]()
Ik snap het nog nietquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:03 schreef RanTheMan het volgende:
Een soort power-up of extention pack zeg maar.. Maar t was een flauwe grap
Ik dacht aan rubbers, zoals condooms...quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:12 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Het gaat daarover.. ik snap niet hoe hij er gekomen is.. maar toch![]()
[ afbeelding ]
Dan zat je al dichterbij dan dat ik zat volgens mij.. ik dacht echt nergens aan...quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:17 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ik dacht aan rubbers, zoals condooms...
Dezelfde persoon of ze kennen elkaar.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:23 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ga je nou en achter Wyccie aan en achter de zus van Robby aan? Probeert sands opeens een playertje te zijn?
wheheh jij denkt dat Wyccie Robby's zus is?quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:19 schreef Sands het volgende:
[..]
Dezelfde persoon of ze kennen elkaar.
Mwa 1% kans dat andere 60-70%quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
wheheh jij denkt dat Wyccie Robby's zus is?
heeft wyccie ook geen haar?quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
wheheh jij denkt dat Wyccie Robby's zus is?
Die had toch het zelfde haar als Sandra Bullock?quote:
weet ik dat.. enige dat ik weet is dat dr huis tsjokvol ikea meubels staatquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:28 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Die had toch het zelfde haar als Sandra Bullock?
Ik weet niet in welke grot jij hebt geleefd met je boormachien en plastic hamertje, maar deze jongen heeft inmiddels een vol bos haar. Eerst had ik meer haar op m'n lul... maar dat is ook niet zo gek, op dat monster kun je gewoon een grasmat afrollen. Maar het is nu andersom, heerlijk, im worth it!quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:46 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik weet niet in welke grot jij hebt geleefd met je boormachien en plastic hamertje, maar deze jongen heeft inmiddels een vol bos haar. Eerst had ik meer haar op m'n lul... maar dat is ook niet zo gek, op dat monster kun je gewoon een grasmat afrollen. Maar het is nu andersom, heerlijk, im worth it!
quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:46 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik weet niet in welke grot jij hebt geleefd met je boormachien en plastic hamertje, maar deze jongen heeft inmiddels een vol bos haar. Eerst had ik meer haar op m'n lul... maar dat is ook niet zo gek, op dat monster kun je gewoon een grasmat afrollen. Maar het is nu andersom, heerlijk, im worth it!
pics or it did not happenquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:46 schreef Robby87 het volgende:
[..]
dan houden we t ff bij je hoofdquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:53 schreef Robby87 het volgende:
[..]
M'n penis past niet op het internet
Valt een beetje tegen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:55 schreef Robby87 het volgende:
Mn penis bij mn hoofd? Zo groot is hij nou ook weer niet
Klinkt gezellig.quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:08 schreef ArtistA het volgende:
Over penis gesproken, ik heb gisteren weer eens 500 Days of Summer gekeken. Die relatie is zo herkenbaar, voor m'n gevoel heb ik al die ruzies ook al een keer meegemaakt.
Gisteren was idd gezellig. Halve dag verlof gepakt en film gekeken onder het genot van een paar dikke toeters.quote:
Jij was toch een lelijke trol?quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:32 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Gisteren was idd gezellig. Halve dag verlof gepakt en film gekeken onder het genot van een paar dikke toeters.
Betekent toch niet dat ik het niet gezellig kan hebben met anderen? Lekker films kijken en toeters draaien. Waar is dat topic voor die meet nog eens? Ga me maar eens opgeven...quote:
Jammer man. Ik kan eigenlijk ook niet, maar ik ben moedwillig ruzie aan het stichten in mijn vrienden- en familiekring zodat ik die dag mezelf helemaal kan overhevelen aan het lot dat FOK! heet.quote:
kijk je wel eens "achter gesloten deuren"?quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik Robby's zus zou moeten kennen?
Praat je in het echt ook zo cryptisch?quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:55 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
kijk je wel eens achter gesloten deuren?
http://www.net5.nl/programmas/achter-gesloten-deurenquote:Op woensdag 13 maart 2013 12:57 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Praat je in het echt ook zo cryptisch?
prachtige late night TV joh.. Elke dag een mini movie!quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:59 schreef wyccie het volgende:
Hij bedoelt: "Kijk je wel eens Achter Gesloten Deuren?"
Dat is een heel fout Net5 programma, scripted reality.
Het antwoord: nee.
Ik kijk nooit naar Net5. Daar komen alleen maar vrouwenprogramma's op.quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:59 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
http://www.net5.nl/programmas/achter-gesloten-deuren
Verzint eer ge begint
Door jarenlange ervaring.quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik Robby's zus zou moeten kennen?
Wat ben je af en toe toch ook een gekkiequote:
Je hebt echt geen idee.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:07 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat ben je af en toe toch ook een gekkie
ik denk dat jij en wyccie dezelfde persoon zijnquote:
Nog even en je gaat me vertellen dat Robby jij en ik de enigen zijn en de rest klonen van robby zijn...quote:
Ik heb ook klonen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:25 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nog even en je gaat me vertellen dat Robby jij en ik de enigen zijn en de rest klonen van robby zijn...
Ha-ha die humor.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:07 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dunes en Mountains, jouw evoluties.
dat hoef ik niet te horen van een man,... maar een vrouw zal zo iets niet zeggen.. zucht..quote:
Lekker veel zelfvertrouwenquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:45 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
dat hoef ik niet te horen van een man,... maar een vrouw zal zo iets niet zeggen.. zucht..
true, heb ik ook nietquote:
Waarom niet? Ik zie er ook niet uit, maar ik compenseer het met een grote smoelquote:
Dat kan ik wel voor je regelen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:45 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
dat hoef ik niet te horen van een man,... maar een vrouw zal zo iets niet zeggen.. zucht..
Is toch niet erg om het van een vent te horen? Hoeveel vrouwen heb jij al met je ogen uitgekleed in je leven?quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:45 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En dit, sowieso.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik zie er ook niet uit, maar ik compenseer het met een grote smoel
Die heb ik ook nietquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik zie er ook niet uit, maar ik compenseer het met een grote smoel
Bill Paxton zit in Aliens, niet in Alien.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:41 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
en we zijn rond, de anderen waren twister, alien en true lies
Met mijn ogen uitgekleed? Niet, nakijken doe ik al nauwelijksquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:21 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Is toch niet erg om het van een vent te horen? Hoeveel vrouwen heb jij al met je ogen uitgekleed in je leven?
Heb je wel eens een serieuze relatie gehad?quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:25 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Met mijn ogen uitgekleed? Niet, nakijken doe ik al nauwelijks
Sands nietquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heb je wel eens een serieuze relatie gehad?
Je bent nog jong.quote:
Net zo jong als ik, toch?quote:
Jaartje ouderquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Net zo jong als ik, toch?
En serieuze relaties zijn ook niet altijd alles hoor.
Niet in mijn ervaringquote:
Close enough.quote:
Maar jij hebt al meerdere relaties gehad, geen goede vergelijkingquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:51 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Niet in mijn ervaring
[..]
Close enough.
Waarom niet? Je bent toch een man? Als er een lekker wijf voorbij loopt moet je daar naar kijken, dat is zelfs goed voor je.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:25 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Met mijn ogen uitgekleed? Niet, nakijken doe ik al nauwelijks
Robby logica.quote:
Ook maar 2 hoorquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:55 schreef Sands het volgende:
[..]
Maar jij hebt al meerdere relaties gehad, geen goede vergelijking
Nee, hier komt geen logica van mij aan te pas, het is nu eenmaal zo dat mannen naar lekkere vrouwen kijken, daar is niets mis mee... zelfs als je een vriendin hebt.quote:
En dan tel je alleen nog maar de serieuze relatiesquote:
Ditquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:59 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Nee, hier komt geen logica van mij aan te pas, het is nu eenmaal zo dat mannen naar lekkere vrouwen kijken, daar is niets mis mee... zelfs als je een vriendin hebt.
Niet alle mannen lieverd, sommige mannen vinden vrouwen gewoon niet zo interessant.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:59 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Nee, hier komt geen logica van mij aan te pas, het is nu eenmaal zo dat mannen naar lekkere vrouwen kijken, daar is niets mis mee... zelfs als je een vriendin hebt.
Die reken ik niet tot 'mannen'quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Niet alle mannen lieverd, sommige mannen vinden vrouwen gewoon niet zo interessant.
Zie mijn vorige postquote:
Mijn dagboek is leegquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:15 schreef picodealion het volgende:
[..]
Zie mijn vorige post.
Ik ben niet bepaald een womanizer, naast een handjevol relaties waarvan maar een echt serieuze heb ik maar weinig om over in mijn dagboek te schrijven, maar kijken hoort er gewoon bij.
Zo trek je ook niemand aanquote:
Ik doe ook alleen maar hier huilie huilie.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zo trek je ook niemand aan. Gewoon doen alsof je al heel wat meegemaakt hebt, daar houden vrouwen van.
Dat beoordelen we wel op de meet.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:22 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik doe ook alleen maar hier huilie huilie.Ik mis uitstraling denk ik
Oh ohquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat beoordelen we wel op de meet.
Wat dat betreft is daten net als solliciteren...quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zo trek je ook niemand aan. Gewoon doen alsof je al heel wat meegemaakt hebt, daar houden vrouwen van.
Ik ben altijd veel te eerlijk, zijn mensen vaak boos om.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:39 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Wat dat betreft is daten net als solliciteren...
(zeg ik, die eigenlijk niet echt kan liegen)
quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:39 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Wat dat betreft is daten net als solliciteren...
(zeg ik, die eigenlijk niet echt kan liegen)
Oh? Je bent een zacht eitje manquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:41 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik ben altijd veel te eerlijk, zijn mensen vaak boos om.
Je heb hier wel eens stoute dingen tegen me geroepen. Maar op een 1 of ander manier kan ik niet boos op je worden.quote:
Ik roep nooit stoute dingen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je heb hier wel eens stoute dingen tegen me geroepen. Maar op een 1 of ander manier kan ik niet boos op je worden.
Dus je bent een zacht eitjequote:
Heb je bijgehouden hoeveel dat er waren?quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:35 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik wil trouwens wel al mijn punten terug die ik nog te goed heb na de meet
maar goed jij hebt het natuurlijk ook een stuk makkelijker, de meeste lui hier (en gisteren in de bios) zijn als een stratenmaker die op sollicitatiegesprek komen voor hartchirurg tijdens een gemiddelde datequote:Op woensdag 13 maart 2013 19:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Je hoeft niet te liegen, gewoon weten te zwijgen over bepaalde onderwerpen. Zoals vrouwen vaak beter zwijgen over zwanger willen worden (of zijn) bij een sollicitatie, net als bij het daten trouwens
Dat zal het zijn...quote:
Wat is serieus? Ik heb 1 relatie van een jaar gehad en 1 relatie van bijna 2 jaar...quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heb je wel eens een serieuze relatie gehad?
Dat vind ik vrouw onterend of hoe je het ook schrijft/noemt... Tuurlijk kijk ik wel naar vrouwen. Maar ik vind het niks om me uit te kleden met me ogen of langdurig na te kijken...quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:56 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Waarom niet? Je bent toch een man? Als er een lekker wijf voorbij loopt moet je daar naar kijken, dat is zelfs goed voor je.
je staat dus niet voor een spiegel en fantaseert er over hoe je zelf naakt er uit zou zien?quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:25 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Maar ik vind het niks om me uit te kleden met me ogen of langdurig na te kijken...
waarom zou ik daarover moeten fantaseren? ik weet toch hoe ik er zelf uitzie?quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:31 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
je staat dus niet voor een spiegel en fantaseert er over hoe je zelf naakt er uit zou zien?
Ja dat was ook niet moeilijk te tellenquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:04 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heb je bijgehouden hoeveel dat er waren?
Omdat je dat zelf typte?quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:33 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
waarom zou ik daarover moeten fantaseren? ik weet toch hoe ik er zelf uitzie?
quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:25 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat vind ik vrouw onterend of hoe je het ook schrijft/noemt... Tuurlijk kijk ik wel naar vrouwen. Maar ik vind het niks om me uit te kleden met me ogen of langdurig na te kijken...
ik vind dat er iemand een knuffel van balto moet kopen als hoofdprijs van de fmt live quiz.. Ik sponsor m wel, kan m alleen niet zelf langsbrengen. Een meetganger moet me maar even DM-enquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:34 schreef Sands het volgende:
[..]
Ja dat was ook niet moeilijk te tellen
quote:
zeker wie fantaseert er nou niet over sex met zich zelf? Robby doet het zelfs met zich zelf na zijn rib extractiequote:Op woensdag 13 maart 2013 21:38 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]![]()
Af en toe let ik wel eens niet op wat ik typ... zucht.. maar het is hopelijk wel duidelijk wat ik bedoelde...
quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:36 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
ik vind dat er iemand een knuffel van balto moet kopen als hoofdprijs van de fmt live quiz.. Ik sponsor m wel, kan m alleen niet zelf langsbrengen. Een meetganger moet me maar even DM-en
Ik dacht al even wtf staat daar nouquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:38 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]![]()
Af en toe let ik wel eens niet op wat ik typ... zucht.. maar het is hopelijk wel duidelijk wat ik bedoelde...
quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:40 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
zeker wie fantaseert er nou niet over sex met zich zelf? Robby doet het zelfs met zich zelf na zijn rib extractie
Het viel mij gisteren juist mee hoe gewoon de de gemiddelde fokker er uit ziet en zich gedraagt.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:20 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
maar goed jij hebt het natuurlijk ook een stuk makkelijker, de meeste lui hier (en gisteren in de bios) zijn als een stratenmaker die op sollicitatiegesprek komen voor hartchirurg tijdens een gemiddelde date
Nee tegenwoordig zijn het van die nep-nerds met brillen die ze niet nodig hebben...quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:40 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Het viel mij gisteren juist mee hoe gewoon de de gemiddelde fokker er uit ziet en zich gedraagt.
Ik stelde me voor dat het zou zijn, zoals bij de LAN-parties van vroeger
De internetgebruikers van 2013 zijn niet dezelfde als die van 1997...
zoals ik gisterenquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:45 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee tegenwoordig zijn het van die nep-nerds met brillen die ze niet nodig hebben...
tsja je hoort er bij of nietquote:
Liever niet erbij horen dan een bril dragen die ik eigenlijk niet nodig heb...quote:
iedereen had gistern een bril op andersquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:54 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Liever niet erbij horen dan een bril dragen die ik eigenlijk niet nodig heb...
Ik zeg niks meer.. je bent vandaag echt belachelijk vervelend...quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:56 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
iedereen had gistern een bril op anders
nah, of jij totaal niet scherp...quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:57 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik zeg niks meer.. je bent vandaag echt belachelijk vervelend...
voor 2d zicht inderdaadquote:
Ik heb een hipsterbril jaquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:54 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Liever niet erbij horen dan een bril dragen die ik eigenlijk niet nodig heb...
Mafkees!quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:26 schreef Desunoto het volgende:
Ik heb een zonnebril. Mét glazen. Die ik alleen gebruik bij héél véél zon. Wauw, ik ben anders dan anderen.
eigenlijk is hipster zijn de nieuwe mainstream.. alleen zit men nog in een ontkenningsfasequote:Op woensdag 13 maart 2013 23:35 schreef Desunoto het volgende:
Ja ja, tegenwoordig is het hipster om brillen te gebruiken in omstandigheden waarvoor ze gemaakt zijn.
Gaan mensen dan binnenkort ook weer horloges dragen om de tijd te weten?quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:35 schreef Desunoto het volgende:
Ja ja, tegenwoordig is het hipster om brillen te gebruiken in omstandigheden waarvoor ze gemaakt zijn.
Dit doe ik al. Ben ik nu een trendsetter?quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:38 schreef Sands het volgende:
[..]
Gaan mensen dan binnenkort ook weer horloges dragen om de tijd te weten?
Dat ben je zekerquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:48 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dit doe ik al. Ben ik nu een trendsetter?
Ach laat die man een jaartje of 10 paus spelen en dan mag het volgende gekkie weer.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:53 schreef Desunoto het volgende:
Die eerste reacties op de nieuwe paus van sommige mensen.
Oh mijn hemel, hij zei "goedenavond"! Wat een sympathieke man! Nu al beste paus evurrr!
Nu is het gewoon weer wachten op de eerste uitspraken waarin hij homo's onzedelijke figuren noemt die zijn bezeten door demonen.
zo gewoon gebleven hèquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:53 schreef Desunoto het volgende:
Oh mijn hemel, hij zei "goedenavond"! Wat een sympathieke man! Nu al beste paus evurrr!
Ik zag een stel op macht beluste dinosauriërs op het podium staan. Iedereen is vrij om zijn eigen geloof te volgen, maar in dit toneelspelletje geloof ik in ieder geval niet.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:53 schreef Desunoto het volgende:
Nu is het gewoon weer wachten op de eerste uitspraken waarin hij homo's onzedelijke figuren noemt die zijn bezeten door demonen.
Welke slechte dingen nog meer dan?quote:Op donderdag 14 maart 2013 08:15 schreef dyonvbaal het volgende:
Verdomme! Adapter van me laptop alweer door gebrand... Waarom komen alle slechte dingen altijd met zijn allen tegelijk...
Baan min of meer kwijt raken, achterband kapot rijden, een rekening van 8 maanden geleden krijgen. Ik vind het te veel in 1 keer. Ik haf eindelijk een financieel positieve maand (dacht ik)quote:
Het kan erger.quote:Op donderdag 14 maart 2013 08:33 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Baan min of meer kwijt raken, achterband kapot rijden, een rekening van 8 maanden geleden krijgen. Ik vind het te veel in 1 keer. Ik haf eindelijk een financieel positieve maand (dacht ik)
Ja ik kan ook morgen dood zijn kneusquote:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 08:43 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ja ik kan ook morgen dood zijn kneus
Het is maar geld.quote:Op donderdag 14 maart 2013 08:43 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ja ik kan ook morgen dood zijn kneus
das mijn zinnetje alquote:Op donderdag 14 maart 2013 09:49 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het legen...wait for it...
Dary!quote:
Ja en neequote:Op donderdag 14 maart 2013 09:38 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Zin in volgende week zaterdag? Ik ben bloednerveus.
Oh en ik weet niet hoe ik moet hosselen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:03 schreef ArtistA het volgende:
En misschien een paar chickies te hosselen.
zie mijn avatarquote:Op donderdag 14 maart 2013 09:55 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Dary!
Is toch van Barney?
It's gonna be legen...wait for it 'till FMT-meet...
Hosselen is misschien wat overdreven, maar een paar telefoonnummers moet ik wel kunnen losweken.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:09 schreef Sands het volgende:
[..]
Oh en ik weet niet hoe ik moet hosselen.
En lukt het?quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:17 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
zie mijn avatarBarney Stinson is al the person i ever wanted to become
ja en nee.. Qua werk wel, maar qua vrouw ben ik meer een Marshalquote:
Qua vrouw? Op zich heb ik weinig moeite met het ontfutselen van telefoonnummers of het regelen van seks, maar in HIMYM-termen ben ik dan ook echt een Ted.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:18 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
ja en nee.. Qua werk wel, maar qua vrouw ben ik meer een Marshal
Geld dat ik niet heb...quote:
Genoeg mensen daar die het je kunnen lerenquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:09 schreef Sands het volgende:
[..]
Oh en ik weet niet hoe ik moet hosselen.
Gewoon komen man. We leggen wel allemaal bij voor bier.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:36 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Genoeg mensen daar die het je kunnen lerenJammer dat ik niet ook les kan krijgen
hahah, nee geld is voor de meet geen probleem (of misschien wel) maar ik moet werken dus ik kan gewoon niet komenquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:42 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Gewoon komen man. We leggen wel allemaal bij voor bier.
Neem ontslag! Loop het kantoor van je pa binnen met een halfvolle fles jack en je hemd uit je broek en leg een dikke drol op z'n bureau.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:42 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
hahah, nee geld is voor de meet geen probleem (of misschien wel) maar ik moet werken dus ik kan gewoon niet komen
Ik ben al "ontslagen"quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:46 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Neem ontslag! Loop het kantoor van je pa binnen met een halfvolle fles jack en je hemd uit je broek en leg een dikke drol op z'n bureau.
Nee natuurlijk niet. Misschien de volgende keer dan.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:47 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik ben al "ontslagen"maar ik kan geen nee zeggen tegen werk in me laatste weken
geld is altijd nodig
Si, dat hoop ik ookquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:53 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Misschien de volgende keer dan.
Laat ik nou net life of pi hebben gebrand voor me vader...quote:
Geef je cursussen?quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:26 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Qua vrouw? Op zich heb ik weinig moeite met het ontfutselen van telefoonnummers of het regelen van seks, maar in HIMYM-termen ben ik dan ook echt een Ted.
Een periode in mijn leven (quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:26 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Qua vrouw? Op zich heb ik weinig moeite met het ontfutselen van telefoonnummers of het regelen van seks, maar in HIMYM-termen ben ik dan ook echt een Ted.
Zelfvertrouwen, daar kom je heel ver mee. Meisjes willen geen jongen die bang is om afgewezen te worden.quote:
Kwam je toen net uit een relatie? Een ongeïnteresseerde man is een interessante man.quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:30 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Een periode in mijn leven () heb ik daar ook geen moeite mee gehad, maar vraag me niet wat ik toen deed dat het allemaal lukte..
ehh.. ja kwam ik. Maar ik snap de rest van je zin niet?quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:38 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen, daar kom je heel ver mee. Meisjes willen geen jongen die bang is om afgewezen te worden.
[..]
Kwam je toen net uit een relatie? Een ongeïnteresseerde man is een interessante man.
Sands heeft faalangst staat zelfs mooi op een papiertje.quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:38 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen, daar kom je heel ver mee. Meisjes willen geen jongen die bang is om afgewezen te worden.
Kijk aan. Het laatste waar je op zit te wachten nadat je uit een relatie komt is een relatie, in de meeste gevallen. Op dat moment - in je leven - toon je weinig interesse in het andere geslacht en wil dat nou net hetgeen zijn wat vrouwen woest aantrekkelijk vinden. Mannen ook trouwens. Vaak willen mensen datgene wat ze niet kunnen krijgen. Vooral die verwende mooie rijkeluiskindjes.quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:40 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
ehh.. ja kwam ik. Maar ik snap de rest van je zin niet?
Maar ik toon nu net zoveel of geen aandacht aan vrouwenquote:Op donderdag 14 maart 2013 11:50 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Kijk aan. Het laatste waar je op zit te wachten nadat je uit een relatie komt is een relatie, in de meeste gevallen. Op dat moment - in je leven - toon je weinig interesse in het andere geslacht en wil dat nou net hetgeen zijn wat vrouwen woest aantrekkelijk vinden. Mannen ook trouwens. Vaak willen mensen datgene wat ze niet kunnen krijgen. Vooral die verwende mooie rijkeluiskindjes.
Ik zie hoe dat een probleem kan zijn. Maar een troost: een leuke vriendin vind je toch niet in de kroeg.quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:42 schreef Sands het volgende:
[..]
Sands heeft faalangst staat zelfs mooi op een papiertje.
Misschien ben je wat meer bevooroordeeld? Ik weet dat dat bij mij heel erg het geval is, sinds ik wat volwassener ben geworden.quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:52 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Maar ik toon nu net zoveel of geen aandacht aan vrouwen
Waar dan wel?quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:52 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ik zie hoe dat een probleem kan zijn. Maar een troost: een leuke vriendin vind je toch niet in de kroeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |