Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Zal wel komen omdat ie mobiel zitquote:
mobiel sorryquote:
Als jullie die thuis achter een fatsoenlijke pc zitten eens niet zo lui waren geweest ;-)quote:
Ik zit rij 4 van boven. Ik zal geen last van me nek krijgen!quote:
Ik zag te laat dat hij dicht was. Maar ik zeg al niks meer hoorquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:11 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Als jullie die thuis achter een fatsoenlijke pc zitten eens niet zo lui waren geweest ;-)
Dit. En ook mobiel kun je een titel aanpassenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik zag te laat dat hij dicht was. Maar ik zeg al niks meer hoor
Leuk. Er zaten echt grappige momenten in en ook echt goede. Maar ik vond het ook wel een lange zit (zal voornamelijk komen door me buren... Mensen die praten in de bios en 2uur doen over een zak popcorn... bah..)quote:
Oh dat laatste is wel stom. Bekende FOK!kers?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:15 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Leuk. Er zaten echt grappige momenten in en ook echt goede. Maar ik vond het ook wel een lange zit (zal voornamelijk komen door me buren... Mensen die praten in de bios en 2uur doen over een zak popcorn... bah..)
Er zaten voor andere wel bekende NL'ers in de zaal... maar ik kijk geen GTST dus ik ken die mensen niet... verder geen FMT'ers gezien... Maar ook moeilijk als je niet weet hoe ze eruit zien...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh dat laatste is wel stom. Bekende FOK!kers?
Jij hebt altijd last van je burenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:15 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Leuk. Er zaten echt grappige momenten in en ook echt goede. Maar ik vond het ook wel een lange zit (zal voornamelijk komen door me buren... Mensen die praten in de bios en 2uur doen over een zak popcorn... bah..)
Net of ik het aantrek... waar ik ook kom...quote:
Hoe zag zijn chick eruit???quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:18 schreef picodealion het volgende:
En FF1 stond in de rij voor de kaartjes op te scheppen over zijn postcount.
...kuch...meet...kuch...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:16 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Er zaten voor andere wel bekende NL'ers in de zaal... maar ik kijk geen GTST dus ik ken die mensen niet... verder geen FMT'ers gezien... Maar ook moeilijk als je niet weet hoe ze eruit zien...
Waarvan minstens de helft bestaat uit complete nonsensquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:18 schreef picodealion het volgende:
En FF1 stond in de rij voor de kaartjes op te scheppen over zijn postcount.
ik wil wel, maar ik kan niet!...quote:
Ik heb er maar 21411quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:29 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh bijna 40000, dat is inderdaad wel een aantal om over op te scheppen.
Dan moet je nog even doorsparen.quote:
Het meeste wat ik op een dag gepost heb is volgens mij 250+ postsquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dan moet je nog even doorsparen.
Ik heb alleen jou gezienquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:18 schreef picodealion het volgende:
Ik heb wel een paar bekende FOK!kers gespot. Geen BN'ers.
Was wat eentonig en leek in de verte op Jurassic Park. Vond ik dan.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:44 schreef RanTheMan het volgende:
ik vond het wel een ernstig gebrek aan muziek
Ik vond hem leuk. Zoetzappig, maar dat past bij het verhaal.quote:
Net of je bij een andere film wel was gegaan...quote:
Misschien wel, al kwam vandaag niet helemaal uit. Niet dat ik dan met jullie zou meeten, maar ik zou er misschien wel met een vriendin naartoe gaan.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:41 schreef dyonvbaal het volgende:
Net of je bij een andere film wel was gegaan...
Viel best wel mee. Zonder 3D was de film een stuk minder. Al en al prima vermaaktquote:
Ik heb ook niet gemeet (vandaag tenminste niet). Waarom ben je daar zo tegen?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Misschien wel, al kwam vandaag niet helemaal uit. Niet dat ik dan met jullie zou meeten, maar ik zou er misschien wel met een vriendin naartoe gaan.
Ja, geluid was idd top! Die twister!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:40 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik vond het geluid op sommige momenten wel echt heerlijk. Zoals de stoelen aan het trillen waren
wie?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:42 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Viel best wel mee. Zonder 3D was de film een stuk minder. Al en al prima vermaakt
En ik sta op de foto met Ferry Doedens!!
Mijn chick kon niet, mijn zusje ging meequote:
Gewoon geen behoefte aan.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:42 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik heb ook niet gemeet (vandaag tenminste niet). Waarom ben je daar zo tegen?
Van GTST!!! (schijnt)quote:
Ja dat zei de vriend waarmee ik was ook al.. er waren er meer van GTST... maar dat noem ik geen BN'ersquote:
Ik ben ook gewoon met een vriend gegaan, geen tijd gehad om te meeten. En de 23e kan ik niet...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Misschien wel, al kwam vandaag niet helemaal uit. Niet dat ik dan met jullie zou meeten, maar ik zou er misschien wel met een vriendin naartoe gaan.
En hij presenteert een programma met stukjes uit Idols van over de hele wereld. Laatst zag ik 'm met een bord pasta dat programma presenteren.quote:
Waarom niet? Het had mij leuk geleken om d'r een keer te ontmoeten. Net als ik dat bij de rest ook leuk had gevonden in Eindhoven (zit er alleen niet in...)quote:
Ik heb dus een pleuris hekel aan die gozer. Vind hem gemaakt en totaal niet kunnen acteren.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
En hij presenteert een programma met stukjes uit Idols van over de hele wereld. Laatst zag ik 'm met een bord pasta dat programma presenteren.
Het wordt steeds moeilijker dit niet persoonlijk op te vatten.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik hem nooit zien acteren. Ik kijk geen GTST.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:45 schreef FireFox1 het volgende:
Ik heb dus een pleuris hekel aan die gozer. Vind hem gemaakt en totaal niet kunnen acteren.
Ja, het ligt aan jou.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:46 schreef DragonFodder het volgende:
Het wordt steeds moeilijker dit niet persoonlijk op te vatten.
Ik heb een vriendin die dat geneuzel dus wel volgtquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:47 schreef wyccie het volgende:
Gelukkig heb ik hem nooit zien acteren. Ik kijk geen GTST.
Jij moet verplicht meekijken?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin die dat geneuzel dus wel volgt
Nee, ze kijkt het nooit met mij. Heb idd wel betere dingen te doen. Maar als ik soms langs loop en ik zie die Ferry Doedens "acteren", heb ik last van plaatsvervangende schaamte.quote:
Eens!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:49 schreef wyccie het volgende:
Je kunt nog beter de afwas doen dan GTST kijken.
Een DVD van The Avengers en een DVD van John Carter.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:07 schreef wyccie het volgende:
Wat zit er in jullie goodie-bag?
Hoeveel kostte een kaartje?
netjes hoorquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:09 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Een DVD van The Avangers en een DVD van John Carter.
Een kaartje was gratis en inclusief een grote fles bier, frisdrank of water en popcorn.
In totaal een aardige waarde dus, helemaal top geregeld!
ik bedoelde ons als groep, maar.. ok...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik hem nooit zien acteren. Ik kijk geen GTST.
[..]
Ja, het ligt aan jou.
Ja, terwijl jij toch slimmer bent dan de meesten hier, toch?quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:14 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Hè, had net m'n spelfout in The Avengers verbeterd, heb je al gequote
Nice!quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:09 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Een DVD van The Avengers en een DVD van John Carter.
Een kaartje was gratis en inclusief een grote fles bier, frisdrank of water en popcorn.
In totaal een aardige waarde dus, helemaal top geregeld!
Laten we het daar maar niet meer over hebben, straks wordt dat nog een TT. In een kroeggesprek is het nog grappig, op een forum onbedoeld veel te serieus.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:16 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ja, terwijl jij toch slimmer bent dan de meesten hier, toch?
Ik zal het noteren voor de toekomstquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:35 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Laten we het daar maar niet meer over hebben, straks wordt dat nog een TT. In een kroeggesprek is het nog grappig, op een forum onbedoeld veel te serieus.
Als jij daar blij van wordt, prima. Lemans24 is oh zo slim maar doet er niks mee.quote:
dat heb je goed ingeschat. Een beetje te laat, dat welquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:35 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Laten we het daar maar niet meer over hebben, straks wordt dat nog een TT. In een kroeggesprek is het nog grappig, op een forum onbedoeld veel te serieus.
Op dit forum maken ze je kapotquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:50 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Als jij daar blij van wordt, prima. Lemans24 is oh zo slim maar doet er niks mee.
Maar ik meen het: praat er IRL over en het is leuk, op het forum viel het tegen.
Spartanquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:56 schreef Lemans24 het volgende:
[..]![]()
Heb jij nog een film gezien toen de rest genoot van Oz?
Jammerquote:Op woensdag 13 maart 2013 09:17 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Nee, ze is nog niet klaar voor een wilde nacht met je... je zult geduld uit moeten oefenen...
Goeiemorgen vrolijke vriend.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |