Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Zal wel komen omdat ie mobiel zitquote:
mobiel sorryquote:
Als jullie die thuis achter een fatsoenlijke pc zitten eens niet zo lui waren geweest ;-)quote:
Ik zit rij 4 van boven. Ik zal geen last van me nek krijgen!quote:
Ik zag te laat dat hij dicht was. Maar ik zeg al niks meer hoorquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:11 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Als jullie die thuis achter een fatsoenlijke pc zitten eens niet zo lui waren geweest ;-)
Dit. En ook mobiel kun je een titel aanpassenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik zag te laat dat hij dicht was. Maar ik zeg al niks meer hoor
Leuk. Er zaten echt grappige momenten in en ook echt goede. Maar ik vond het ook wel een lange zit (zal voornamelijk komen door me buren... Mensen die praten in de bios en 2uur doen over een zak popcorn... bah..)quote:
Oh dat laatste is wel stom. Bekende FOK!kers?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:15 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Leuk. Er zaten echt grappige momenten in en ook echt goede. Maar ik vond het ook wel een lange zit (zal voornamelijk komen door me buren... Mensen die praten in de bios en 2uur doen over een zak popcorn... bah..)
Er zaten voor andere wel bekende NL'ers in de zaal... maar ik kijk geen GTST dus ik ken die mensen niet... verder geen FMT'ers gezien... Maar ook moeilijk als je niet weet hoe ze eruit zien...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh dat laatste is wel stom. Bekende FOK!kers?
Jij hebt altijd last van je burenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:15 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Leuk. Er zaten echt grappige momenten in en ook echt goede. Maar ik vond het ook wel een lange zit (zal voornamelijk komen door me buren... Mensen die praten in de bios en 2uur doen over een zak popcorn... bah..)
Net of ik het aantrek... waar ik ook kom...quote:
Hoe zag zijn chick eruit???quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:18 schreef picodealion het volgende:
En FF1 stond in de rij voor de kaartjes op te scheppen over zijn postcount.
...kuch...meet...kuch...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:16 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Er zaten voor andere wel bekende NL'ers in de zaal... maar ik kijk geen GTST dus ik ken die mensen niet... verder geen FMT'ers gezien... Maar ook moeilijk als je niet weet hoe ze eruit zien...
Waarvan minstens de helft bestaat uit complete nonsensquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:18 schreef picodealion het volgende:
En FF1 stond in de rij voor de kaartjes op te scheppen over zijn postcount.
ik wil wel, maar ik kan niet!...quote:
Ik heb er maar 21411quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:29 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh bijna 40000, dat is inderdaad wel een aantal om over op te scheppen.
Dan moet je nog even doorsparen.quote:
Het meeste wat ik op een dag gepost heb is volgens mij 250+ postsquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dan moet je nog even doorsparen.
Ik heb alleen jou gezienquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:18 schreef picodealion het volgende:
Ik heb wel een paar bekende FOK!kers gespot. Geen BN'ers.
Was wat eentonig en leek in de verte op Jurassic Park. Vond ik dan.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:44 schreef RanTheMan het volgende:
ik vond het wel een ernstig gebrek aan muziek
Ik vond hem leuk. Zoetzappig, maar dat past bij het verhaal.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |