Ja ze hebben mij vergeten echt schandalig ik ben hier echt iedere dagquote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:50 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
De UI's in dit plaatje +3 ofzo
[ afbeelding ]
Made by mequote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:50 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
De UI's in dit plaatje +3 ofzo
[ afbeelding ]
#cut4nodig allesquote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:53 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja ze hebben mij vergeten echt schandalig ik ben hier echt iedere dag![]()
MIJN LEVEN
trollquote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:53 schreef icareaboutmyself het volgende:
Wat een pislelijke dame in de OP.
Doe eens een lekkere negerin!
wtfquote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:53 schreef icareaboutmyself het volgende:
Ik geloofde je net bijna. Jammer dit.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:53 schreef icareaboutmyself het volgende:
Wat?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:54 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik geloofde je net bijna. Jammer dit.
Matige kloonquote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:53 schreef icareaboutmyself het volgende:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:54 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik geloofde je net bijna. Jammer dit.
Blacka chocolatequote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:55 schreef EugeneKrabs het volgende:
wat heeft iedereen tegenwoordig met negerinnen
Ze zijn lekker.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:55 schreef EugeneKrabs het volgende:
Topquote:
THEY TOOK OUR HUSBANDSquote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:55 schreef EugeneKrabs het volgende:
Waaromquote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:55 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Gerard Joling, probeer het nog maar een keertje opnieuw, ja?
En nu opbokken.
Dat lijkt me een vervelend gevoelquote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:56 schreef icareaboutmyself het volgende:
Ik voel me niet meer welkom hier.
arm schaapjequote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:56 schreef icareaboutmyself het volgende:
Ik voel me niet meer welkom hier.
quote:
Je zit wel vol van jezelf hé, je doet je username in ieder geval eer aanquote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:36 schreef icareaboutmyself het volgende:
Harm-Jan vind ik een leuke naam.
Iedereen geeft om zichzelf of niet?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:57 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
[..]
Je zit wel vol van jezelf hé, je doet je username in ieder geval eer aan
Nee ik geef geen neuk om mezelfquote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:58 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
Iedereen geeft om zichzelf of niet?
Totale verassing!!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:58 schreef hamerhaaitje het volgende:
Iedereen heeft zo iets van wat de fuck is HH aan het doen.
IK WAS JULLIE AAN HET TROLLEN
omaigosjquote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:58 schreef hamerhaaitje het volgende:
le troll prakiet XDXDquote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:58 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ja veel plezierquote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:59 schreef icareaboutmyself het volgende:
He de groeten, ik ga nog even de rest van Fok herkennen.
Het Keldertje is wel iets voor jouquote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:59 schreef icareaboutmyself het volgende:
He de groeten, ik ga nog even de rest van Fok herkennen.
Dankjewelquote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:59 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ja veel plezier
VBL SC is ook leuk
Mailen naar Forum@fok.nlquote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:59 schreef icareaboutmyself het volgende:
Hoe kan je eigenlijk uitzetten dat je die quote dingen niet steeds aan de zijkant krijgt?
Wat is dat?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:00 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Het Keldertje is wel iets voor jou
http://forum.fok.nl/user/edit_prefs --> overigquote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:59 schreef icareaboutmyself het volgende:
Hoe kan je eigenlijk uitzetten dat je die quote dingen niet steeds aan de zijkant krijgt?
Boeiend altijd wel gezellig en zo vaak gaat het daar niet over voetbalquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:00 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
Dankjewel
Maar voetbal boeit me weinig eerlijk gezegd!
we pingen bby ;$quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:00 schreef promisionxexposed het volgende:
Zo op naar Tax, doei schatjes en anderen gevallen
eetzequote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:00 schreef promisionxexposed het volgende:
Zo op naar Tax, doei schatjes en anderen gevallen
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:00 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
le moet je heel snel mee le ophouden
Oh dankjewel maar raar, deze quote kreeg ik niet eens in mijn zijkantquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:00 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/edit_prefs --> overig
ken ik nietquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:04 schreef jordyqwerty het volgende:
Dat nummer van Anouk is echt om van te janken
dan werkt hetquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:05 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
Oh dankjewel maar raar, deze quote kreeg ik niet eens in mijn zijkant
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:07 schreef hamerhaaitje het volgende:
He nieuwe kun je dit een beetje waarderen?
oh wacht, op pizza zitten TOPpings, dus ik bottom okquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
JA NOU DAN HOEFT HET VERDOMME NIET MEER
Ga ik niet eens op klikkenquote:
jij had hem gister gepost jaquote:
Huileehhhhquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:13 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Man Bijt Hond materiaal niet bekijken
Een keer twee oude mensen die ik kende kwamen in die dagnapraatquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:13 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Man Bijt Hond materiaal niet bekijken
Ik ben Topping jaquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:11 schreef Trollscience het volgende:
[..]
oh wacht, op pizza zitten TOPpings, dus ik bottom ok
JEZUS WAT GVD WAT ERG UYKRUR:K>Lur'lrikp5lok7508484quote:
Gewoon in een keer erin rammen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:17 schreef Trollscience het volgende:
[..]
moet je wel een beetje verstand hebben van losmaken uiteraard
SHOOTSquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:18 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
JEZUS WAT GVD WAT ERG UYKRUR:K>Lur'lrikp5lok7508484
WAT KUTT KUTRKUTKTUKUTKTKTUKTUKTUK ERFGHydfhkrjrujyr
matigquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Gewoon in een keer erin rammen.
Nee hij is niet matig maar verschrikkelijkquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nouja, mijn penis is opzich niet matig hoor.
pics in dm gaarnequote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nouja, mijn penis is opzich niet matig hoor.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:21 schreef Trollscience het volgende:
[..]
pics in dm gaarne
p.s. als je besneden bent hoef ik je vadsige knakworst niet te zien
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:22 schreef icareaboutmyself het volgende:
Die Pizza_Pepperoni reageert al eventjes niet meer, zeker foto's maken.
radiohead ofzoiets weet niet of je ze kent????quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:23 schreef jordyqwerty het volgende:
trollie recommend eens wat bands GR.
Klopt.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:22 schreef icareaboutmyself het volgende:
Die Pizza_Pepperoni reageert al eventjes niet meer, zeker foto's maken.
radiohead huhquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:24 schreef Trollscience het volgende:
[..]
radiohead ofzoiets weet niet of je ze kent????
Zo kom je een beetje over, dat vragen en vervolgens op mijn piemelfoto's azen.quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:25 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
Mijn gedachtens zijn altijd waar!
quote:
on the might of princes, interpol, empire! empire! i was a lonely estate, merchant ships, a bunny's caravanquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:23 schreef jordyqwerty het volgende:
trollie recommend eens wat bands GR.
Nee maar ik zing hem met miauwquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:24 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
Van The Script toch, is daar zo'n geit/miauw-versie van?
dm die piemelfoto's eens.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Zo kom je een beetje over, dat vragen en vervolgens op mijn piemelfoto's azen.
Je rechterhand telt nietquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:25 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
Nee ik date niet met internetmensjes en ik ben al een soort van voorzien.
Hoezo, ik aas er helemaal niet opquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Zo kom je een beetje over, dat vragen en vervolgens op mijn piemelfoto's azen.
pics van jou.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:25 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
Nee ik date niet met internetmensjes en ik ben al een soort van voorzien.
kijk eens in die spamchatquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:26 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
wnr whatsapp je me is![]()
Je hebt mn nummer
nee. Stuur nog een keer voor mijn fapmap.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Heb ik die niet al eens gestuurd?
Ja? Ook van hier, post hij hier ook dan?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:26 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
pics van jou.
Ik date wel een internetmensje.
Heppie's fapmap zekerquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:27 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
nee. Stuur nog een keer voor mijn fapmap.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:27 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
Ja? Ook van hier, post hij hier ook dan?
En nee ik doe maar niet aan pics van mijzelf op internet rondstrooien.
Ik wilde jullie een pic van een micropenis op internet gaan sturen, maar het was zo vies, die plaatjesquote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:30 schreef nodig het volgende:
[..]
EDIT: Laat ik mijn opmerking toch maar niet plaatsen
stuur pic van jou pielemuis dan.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:29 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik wilde jullie een pic van een micropenis op internet gaan sturen, maar het was zo vies, die plaatjesmijn ogen
Ik date al met iemand.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:30 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Dat is toch geen antwoord op mijn vraag
Stuur een brief?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:30 schreef badschaap het volgende:
Hoe krijgen ze het bij microsoft het toch voor elkaar om elk jaar office nog verder te verkutte
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:31 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
Ik date al met iemand.
Eigenlijk wou ik 'advies vragen' in zo'n ander forum hier maar ik dacht, nee, dat is toch wel een beetje sneu he.
jij eerstquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Stuur jij dan ook pics van je kutpoes?![]()
Op Lowlands?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:29 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
Jaloers... Mijn neef woont daar.
Haha chill.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:32 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
Nee in een dorp daar bij in de buurt. Lowlands is wel te horen. Heel goed zelfs
Klopt, sfeer is geweldig hoor ik anderen zeggen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:33 schreef msacras het volgende:
[..]
Haha chill.
Maar Lowlands gaat voor een groot deel ook wel om de sfeer natuurlijk dan echt de muziek haha
Waarom wil je een pic van mijn muisquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je maintiendrai
Extreem heet ja! Nee toen was ik er niet, maar ik ben wel op genoeg andere kapot hete festivals geweest hahaquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:34 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
Klopt, sfeer is geweldig hoor ik anderen zeggen.
Afgelopen jaar was weer extreem heet (of lekker warm en zonnig haha), was je er toen?
Neequote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:35 schreef icareaboutmyself het volgende:
Of moet dat allemaal in het speciale muziekforum?
Die rotzooi die jij post wel jaquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:35 schreef icareaboutmyself het volgende:
Of moet dat allemaal in het speciale muziekforum?
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waarom wil je een pic van mijn muis
in de spoiler dan
ik durf niet te klikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ok.
Pff lijkt me dan niet meer een pretje om daar dan met zooveel mensen te zijn!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:36 schreef msacras het volgende:
[..]
Extreem heet ja! Nee toen was ik er niet, maar ik ben wel op genoeg andere kapot hete festivals geweest haha
Foxy Brown is geen rotzooi hoor....quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:36 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Die rotzooi die jij post wel ja
Vind ik welquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:37 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
Foxy Brown is geen rotzooi hoor....
METAL TROEP NOEMENquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:39 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
Nee joh.
Van muziek is eigenlijk alleen maar die volkstroep en metal en dergelijken troep
Nou ja, is het mooi dan? Is het goed?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:39 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
METAL TROEP NOEMEN___!!_!_!_!_!_
Beter dan die wacke negers die op computer gegenereerde teringzooi wat woordjes spittenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:40 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
Nou ja, is het mooi dan? Is het goed?
Prima werkgever voor jou dusquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:45 schreef badschaap het volgende:
je moet echt een chromosoompje teveel hebben om aangenomen te mogen worden bij microsoft...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
of te weinigquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:45 schreef badschaap het volgende:
je moet echt een chromosoompje teveel hebben om aangenomen te mogen worden bij microsoft...
Hihi ja en dan nummer 21 haha xdquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:45 schreef badschaap het volgende:
Ach mogen ze allemaal worden doodgeschoten, hebben wij er hier geen last meer van. Opgeruimd staat netjesquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)cier-jihadstrijders/
ckv?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:56 schreef badschaap het volgende:
moet morgen een verslag van culturele activiteit inleveren> Ik heb kaartje van iemand gekregen, omdat ikzelf gin tijd had om ergens naar toe te gaan. issie naar the little mermaid the musical geweest xd
beetje pron kijken?:quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:02 schreef hamerhaaitje het volgende:
zelfs dat niet meer ik ben klaar met school alleen nog naar school voor de uren
Nee twitteren FOK!en af en toe een laptop, monitor of desktop demonteren en kijken wat er mis mee isquote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Atheneum is gymnasium maar dan neplui.
the nanny diariesquote:
quote:
Maar ik heb wiskunde A, er klopt iets niet huh?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Denken dat mensen uit mijn klas niet lui zijn
WISKUNDE A IS VOOR HOMMOS
ze hebben vrijwillig 3 jaar 2 extra vakken gehadquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Denken dat mensen uit mijn klas niet lui zijn
WISKUNDE A IS VOOR HOMMOS
En Inception natuurlijkquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:11 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ohja die is ook leuk, met Juno geweldige film ja
Jij bent toch homoquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:11 schreef JRRY het volgende:
[..]
Maar ik heb wiskunde A, er klopt iets niet huh?
Waarom niet dan? Ze is 42x knapper dan Junoquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Scarlett Johanse\son is wel lekker ofzo, maar ik kan er neit op vallen ofzo
Ja, zonder die vakken was ik vaker ziek geweest, dat waren de enige vakken die het nog een beetje leuk maaktenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:11 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ze hebben vrijwillig 3 jaar 2 extra vakken gehad
JIJ BENT HOMMO
Is een soort van cuteness factor. IRL val ik ook niet op de opperste stoot van de school. Eerder het lieve eerlijke meisje.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:12 schreef JRRY het volgende:
[..]
Waarom niet dan? Ze is 42x knapper dan Juno
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:13 schreef supersof het volgende:
Ohja, inception moet ik nog steeds kijkenterwijl we hem op dvd hebben
Beyoncequote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:13 schreef supersof het volgende:
denken dat jer homo is omdat hij van beyonce houdt
Ik val op de combinatie mooi en lief en gezellig.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is een soort van cuteness factor. IRL val ik ook niet op de opperste stoot van de school. Eerder het lieve eerlijke meisje.
jaquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:13 schreef supersof het volgende:
denken dat jer homo is omdat hij van beyonce houdt
wat?quote:
Waarom? Jij luistert toch ook naar mannelijke artiesten?quote:
Mooi is bij mij vaak niet zo heel erg een factor. Een beetje leuke ogen en een lieve glimlach doen veel meer.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:14 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik val op de combinatie mooi en lief en gezellig.
maar ik heb al een film gekeken en anders word ik weer een lui varken genoemd door mijn moederquote:
Het gaat om het soort muziek toch.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Waarom? Jij luistert toch ook naar mannelijke artiesten?
Nah, dat is je muzieksmaak. Niet je seksuele voorkeur ofzo.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:16 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Het gaat om het soort muziek toch.
ok doei danquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:16 schreef nodig het volgende:
Als je inception niet gekeken hebt dan hoor je hier niet bij.
Jij kan ook al lekker met je ouders overweg?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:16 schreef supersof het volgende:
[..]
maar ik heb al een film gekeken en anders word ik weer een lui varken genoemd door mijn moeder
Het is wel meer dan zijn muzieksmaakquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Nah, dat is je muzieksmaak. Niet je seksuele voorkeur ofzo.
Soms hangt dat samen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Nah, dat is je muzieksmaak. Niet je seksuele voorkeur ofzo.
lieg nietquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja, zonder die vakken was ik vaker ziek geweest, dat waren de enige vakken die het nog een beetje leuk maakten
kinsey schaal: 1
Ja dat weet je tochquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij kan ook al lekker met je ouders overweg?
Ik ben al aan het zoeken naar een kamer in Arnhem
Ga je in Arnhem studeren dan? Of was die opmerking puur humoristischquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij kan ook al lekker met je ouders overweg?
Ik ben al aan het zoeken naar een kamer in Arnhem
Wat dan nog meer? Hij vind haar mooi, heeft een vriendin.. ik weet niet hoor, maar ik denk dat hij het beter weet dan julliequote:
Zal wel niet dit schooljaar worden, zit natuurlijk ook met werk enzo. In de zomer veel werken om nog even te sparen lijkt me handigquote:
Nee ik studeer er al. Arnhem is vanaf Zutphen een half uurtje treinen dus woon nog thuis.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:17 schreef nodig het volgende:
[..]
Ga je in Arnhem studeren dan? Of was die opmerking puur humoristisch
Ja na zomervakantie is wel handigerquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zal wel niet dit schooljaar worden, zit natuurlijk ook met werk enzo. In de zomer veel werken om nog even te sparen lijkt me handigHousewarming hoor je nog van
Die laatste twee dingen vallen bij mij onder mooi.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mooi is bij mij vaak niet zo heel erg een factor. Een beetje leuke ogen en een lieve glimlach doen veel meer.
No hommo
Ik heb geen zin om er over door te gaan. Aangezien je hem toch meteen fel loopt te verdedigen. Ik zeg alleen dat het niet alleen zijn muzieksmaak isquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Wat dan nog meer? Hij vind haar mooi, heeft een vriendin.. ik weet niet hoor, maar ik denk dat hij het beter weet dan jullie
hee appolquote:
Omg omgquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:20 schreef supersof het volgende:
mijn moeder flipt altijd als er een avond geen lingo op tv is
Okequote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om er over door te gaan. Aangezien je hem toch meteen fel loopt te verdedigen. Ik zeg alleen dat het niet alleen zijn muzieksmaak is
en ik ben heus niet de enige hoorquote:
Ja omdat ik het raar vind, dat jij op die manier mensen beoordeelt via internetquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om er over door te gaan. Aangezien je hem toch meteen fel loopt te verdedigen. Ik zeg alleen dat het niet alleen zijn muzieksmaak is
Ja ok, maar alle rondingen enzo kunnen me verder worst wezen. Naja, liever slank dat maatje honey boo boo-moeder, maar okquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:20 schreef JRRY het volgende:
[..]
Die laatste twee dingen vallen bij mij onder mooi.
ik moet er wel om lachenquote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja na zomervakantie is wel handiger![]()
oke
Nee weet ik. Maar ik ben lekker geen hommmoooo maar dat komt lekker zo over hier maar dat boeit mij nietquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
en ik ben heus niet de enige hoorals je dat soms denkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |