Goed bezig, blauwe babe!quote:
Hoezo? Als de postbode het niet doet, is de post al dan niet bezorgd, maar als je ongerust bent omdat hij het niet doet (is ie nou al geweest of niet?) ben je ook bezorgd.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:33 schreef trui het volgende:
alleen rammelt ie een tikkeltje qua d-t, maar allez.
Tijd voor een nieuwe, zou ik zeggen!
Reken maar van misschien!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:37 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik ben wel benieuwd of het goed is eigenlijk.
Te uitleg hierboven lijkd me tuitelijk, of nied, Drui?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:33 schreef trui het volgende:
alleen rammelt ie een tikkeltje qua d-t, maar allez.
Tijd voor een nieuwe, zou ik zeggen!
ik ging ervan uit dat de eerste 'het' ook op de oplossing terug te voeren moest zijn. Dus 'als hij niet bezorgt...' etc. (Bovendien is het ook niet zo vanzelfsprekend dat de postbode daar zelf zo bezorgd door zou raken. De geadresseerde zou dat eerder zijn lijkt me. Maar allez; 'hij' hoeft niet noodzakelijkerwijs de postbode te zijn in die zin.)quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:27 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Hoezo? Als de postbode het niet doet, is de post al dan niet bezorgd, maar als je ongerust bent omdat hij het niet doet (is ie nou al geweest of niet?) ben je ook bezorgd.
Juist!quote:
Oehquote:
Ik dacht manuscript maar dan kom ik een letter tekort.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:32 schreef Nanuke het volgende:
Ik kijk stiekem al een tijdje mee in dit topic, maar ik ben niet echt goed in het verzinnen van cryptogrammen dus was dit de eerste keer dat ik postte. Leuk dat ik t dan ook gelijk goed raadde.Om toch maar te proberen dan:
Deze uitgave verdient de aandacht. (11)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |