had gekund, maar ik heb het iets anders in gedachte.quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:33 schreef Babbelegoegje het volgende:
monnikskapje dan.. (monnikskappen was een letter teveel)
Dan ziet babbel toch dichterbij.quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:51 schreef Mark het volgende:
Denk het niet, maar wil hem toch noemen: maatschappij
iets met kap, dat klopt.quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:01 schreef Mark het volgende:
Denk iets met kap, maar kapvergunning is te lang
En dat in elf letters vervat?quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:09 schreef trui het volgende:
gelijke kappen, maar dan anders en aan elkaar.
Dit is het echt bijnaquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:09 schreef trui het volgende:
gelijke kappen, maar dan anders en aan elkaar.
Dat was idd juistquote:Op maandag 11 maart 2013 23:44 schreef trui het volgende:
autoritair?of heeft TH 'm eigenlijk alweer beantwoord.
Wederom heel leuk gevonden! Maar niet het woord wat ik in gedachten hadquote:
Je zit warm!quote:Op maandag 18 maart 2013 23:37 schreef Mark het volgende:
Volgens mij iets met -gave maar kan de voorste helft niet vinden
Hij zegt dan ook "niet helemaal correct", en niet "helemaal fout"quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:57 schreef trui het volgende:
maar een os is oorspronkelijk wel een stier. dus ik denk toch echt dat 't iets koeiigs moet zijn.
Da's best wel toepasselijk, want mijn hintje van de dag is:quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:23 schreef Mark het volgende:
Daar zit ik ook meeVerder dan okut ben ik ook nog niet
quote:Op zondag 21 april 2013 12:49 schreef VRIDZ het volgende:
Roos? ('Bulls-hit' --> in de roos, bij darten.. en er zit ook een 'os' in)
quote:Op zondag 21 april 2013 17:47 schreef PhysicsRules het volgende:
spijt,
alhoewel ik daar geen koe in kan moffelen.
hihiquote:Op maandag 22 april 2013 00:14 schreef Mark het volgende:
Een uitdrukking (no pun intended) die ik niet ken
quote:Op maandag 22 april 2013 00:14 schreef Mark het volgende:
Een uitdrukking (no pun intended) die ik niet ken
iets met gave...gokje 'overgave?quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:03 schreef trui het volgende:
Ik denk ook wel dat ie goed is he?
Talent voor moorden (via een alternatieve route)... (8)
Heeft iig niet het juiste aantal letters.quote:
quote:Op zondag 5 mei 2013 10:54 schreef plagvreugd het volgende:
Heeft iig niet het juiste aantal letters.
Jup!quote:Op zondag 5 mei 2013 08:14 schreef trui het volgende:
Optisch!
(ik weet niet wat er gebeurde maar ik heb kennelijk eerst perongeluk opties ingetypt (of autocorrect ging met me op de loop. ik bedoelde dus wel degelijk optisch!)
aloahquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:37 schreef Treinhomo het volgende:
En wéér een fris jong nieuw usertje.
Hoi fris jong nieuw usertje !
Al teruglezend zie ik dat ik zowaar twee drie frisse jonge nieuwe usertjes over het hoofd heb gezien.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:37 schreef Treinhomo het volgende:
En wéér een fris jong nieuw usertje.
Hoi fris jong nieuw usertje !
Raindrops?quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:43 schreef trui het volgende:
nou, leuk was ie he?![]()
voor de verandering heb ik een plaatje/document als omschrijving. 9 letters!
Alsnog welkom; muffig doorleefd geroutineerd usertje.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:41 schreef VRIDZ het volgende:
Tis al geraden ondertussen, maar ik moest denken aan 'wolkbreuk'.. als de vliezen breken, komt er ook het nodige 'water' uit.
Maar even snel een makkelijke tussendoor..
Lesbisch metaal (7)
En btw, waarom werd ik bij het toetreden tot dit topic niet warm onthaald zoals de nieuwelingen nu wel?(Kan ook zijn dat ik dement ben, dat scheelt)
haha ja hoor, dat was 'm. dat patroon gaat over het haken van weer, toch?quote:
quote:
SPOILER: Let op: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent geen kijker van Southpark!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:18 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Jij bent geen kijker van Southpark!nou, ik kijk het graag maar heb lang niet alle afleveringen gezien nee. ik zal 'm eens gaan kijken (op een geschikter tijdstip).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
in de haak.
Goed bezig, blauwe babe!quote:
Hoezo? Als de postbode het niet doet, is de post al dan niet bezorgd, maar als je ongerust bent omdat hij het niet doet (is ie nou al geweest of niet?) ben je ook bezorgd.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:33 schreef trui het volgende:
alleen rammelt ie een tikkeltje qua d-t, maar allez.
Tijd voor een nieuwe, zou ik zeggen!
Reken maar van misschien!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:37 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik ben wel benieuwd of het goed is eigenlijk.
Te uitleg hierboven lijkd me tuitelijk, of nied, Drui?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:33 schreef trui het volgende:
alleen rammelt ie een tikkeltje qua d-t, maar allez.
Tijd voor een nieuwe, zou ik zeggen!
ik ging ervan uit dat de eerste 'het' ook op de oplossing terug te voeren moest zijn. Dus 'als hij niet bezorgt...' etc. (Bovendien is het ook niet zo vanzelfsprekend dat de postbode daar zelf zo bezorgd door zou raken. De geadresseerde zou dat eerder zijn lijkt me. Maar allez; 'hij' hoeft niet noodzakelijkerwijs de postbode te zijn in die zin.)quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:27 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Hoezo? Als de postbode het niet doet, is de post al dan niet bezorgd, maar als je ongerust bent omdat hij het niet doet (is ie nou al geweest of niet?) ben je ook bezorgd.
Juist!quote:
Oehquote:
Ik dacht manuscript maar dan kom ik een letter tekort.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:32 schreef Nanuke het volgende:
Ik kijk stiekem al een tijdje mee in dit topic, maar ik ben niet echt goed in het verzinnen van cryptogrammen dus was dit de eerste keer dat ik postte. Leuk dat ik t dan ook gelijk goed raadde.Om toch maar te proberen dan:
Deze uitgave verdient de aandacht. (11)
mooie vrouwen. Zusterssquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:54 schreef trui het volgende:
OK, ik had gisteren toevallig een ingeving voor een nieuwe.
wordt opgevoerd in bejaardenhuizen, tegen de vergrijzing.(12)
´k Denk aan iets cultureels (toneelvoorstelling, optreden, ballet, whatever) of aan een motor/brommer, maar verder kom ik er niet mee.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:36 schreef trui het volgende:
Nee, niets van dat al.
Denk aan zaken die opgevoerd kunnen worden.
Ja, jij hebt makkelijk praten!quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:19 schreef trui het volgende:
Geen voorstelling, geen eten, geen voertuig. Ga door!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |