quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is niet 1 voorstelling van 2,5 uur. Het is kleine stukjes voorstelling in diverse ruimtes. Tussendoor wordtje van de ene plek naar de andere begeleid. Die 2,5 uur is incl ontvangst, drinken, logistiek tussendoor en foto's achteraf.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:31 schreef ueberduitser het volgende:
Duurt de voorstelling 2,5 uur? Weet niet of meisje dat vol gaat houden.
Heb eens even gekeken en het wordt dan 22 of 23 juni in regio Deventer.
Ligt een beetje aan moeders. Zal het zo eens even bespreken en snel reserveren.
We gaan heen!!! Met z'n 4-en lekker als gezin....quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:57 schreef p_iglet het volgende:
[..]
Het is niet 1 voorstelling van 2,5 uur. Het is kleine stukjes voorstelling in diverse ruimtes. Tussendoor wordtje van de ene plek naar de andere begeleid. Die 2,5 uur is incl ontvangst, drinken, logistiek tussendoor en foto's achteraf.
En allemaal ouders met kinderen met een beperking, dus niemand die op kijkt van een rondlopend/klimmend kind.
Zo geweldig!
wat leuk! veel plezier hoor en foto's maken! we willen meegenietenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:20 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
We gaan heen!!! Met z'n 4-en lekker als gezin....
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:14 schreef ueberduitser het volgende:
[..]![]()
Nou, die ene is net zo vermoeiend als een hele kudde, dus vandaar meervoud.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En leuk dat jullie er naartoe gaan, is toch een hele belevenis natuurlijk.
@Bar, ik zou niet weten hoe je dat Roy zou moeten uitleggen, mij klinkt dat met die tekeningen wel logisch, maar misschien zou je het "gewoon" moeten proberen?Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
Uiteraard zal ik hier verslag van doen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:43 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wat leuk! veel plezier hoor en foto's maken! we willen meegenieten
+1quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:21 schreef Lamb29 het volgende:
Ik ook... Kwam kijken of er al nieuws was....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |