jawel, maar met nog een hoop dooie andere realms xDquote:
Netjesquote:Op zondag 17 maart 2013 21:52 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
kijk eens wat ik heb gewonnen
kameraad van me heeft op lvl 88 sha mee gedaan en kreeg alleen loot.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:17 schreef Omega het volgende:
Nu de world bosses faction tagged zijn, kun je als lvl85 ook meehelpen om bv Galleon te killen, en als hij dan neer gaat, krijg je dan xp? Of alleen loot? Je zit niet in een raid, dus zou xp kunnen zijn, toch?
Ik heb 2 accounts, dus die ander heb ik al gevondenquote:Op maandag 18 maart 2013 11:42 schreef Olment het volgende:
Als je iemand kan vinden die mee doet dat is rares farmen ook best leuk.
Gaat mwa snel, ma tis een leuke afwisseling tussen quests/dungeons door met kans op fun items
Meende idd dat op te maken uit je vorige postquote:Op maandag 18 maart 2013 13:00 schreef Omega het volgende:
[..]
Ik heb 2 accounts, dus die ander heb ik al gevonden
heb wel een rogue maar gebruik hem alleen 1x per week tegen Illidanquote:Op maandag 18 maart 2013 13:13 schreef Omega het volgende:
Die rares is ook wel een goed idee. Mijn rogue is ook herbalist en miner (je moet toch wat) Dus kan ook wel naar die grotten met veel ores en horbes. Killed mijn Pally/Warlock/DK/Hunter alle mobs, en dan gathered mijn rogue alles wat daar is.
Welke skill gebruik jij nu als je met stealth naar een mob loopt? Ambush, carrot, of ... ? Weet niet precies meer welke ik kan gebruiken, want ik zit nu op werk. Of heb je geen rogue?
LOOOOL Ik ook, hij was 22 of zo, toen met RAF naar 80 gedaan. Van 80 naar 85 gewoon achter een Warlock aangelopen, en op die manier 85 geworden. Ik heb nu 9 characters op 90, dus wil toch eigenlijk mijn rogue ook naar 90 krijgen.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:16 schreef Olment het volgende:
[..]
heb wel een rogue maar gebruik hem alleen 1x per week tegen Illidan
Dan begin ik met ambush -> dan die skill dat je sinisterstrike 2 energy kan geven, op 5 gebruik ik dat je sneller hit, en dan combo's ophouden met finishing move + heal als nodig is.
Dunnow oft goed is xD Heb mijn rogue 80 gekregen door die RaF bonus xD
DAAMMNN... netjesquote:Op maandag 18 maart 2013 14:03 schreef Omega het volgende:
[..]
LOOOOL Ik ook, hij was 22 of zo, toen met RAF naar 80 gedaan. Van 80 naar 85 gewoon achter een Warlock aangelopen, en op die manier 85 geworden. Ik heb nu 9 characters op 90, dus wil toch eigenlijk mijn rogue ook naar 90 krijgen.
Ik gebruik als ass. (quote:Op maandag 18 maart 2013 13:13 schreef Omega het volgende:
Die rares is ook wel een goed idee. Mijn rogue is ook herbalist en miner (je moet toch wat) Dus kan ook wel naar die grotten met veel ores en horbes. Killed mijn Pally/Warlock/DK/Hunter alle mobs, en dan gathered mijn rogue alles wat daar is.
Welke skill gebruik jij nu als je met stealth naar een mob loopt? Ambush, carrot, of ... ? Weet niet precies meer welke ik kan gebruiken, want ik zit nu op werk. Of heb je geen rogue?
gz!quote:Op maandag 18 maart 2013 22:39 schreef Sapstengel het volgende:
2e thunderforged item van extra lootroll
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |